![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat de vlaams blok kiezer laag geschoold en van die zever is, is totaal niet waar...De mensen stemmen op het VB omdat ze gelijk hebben kijk maar eens hoe VLD heeft geflatterd door migrantenstemrecht, terwijl ruim 70% van de bevolking hier tegen is! SP.A ==> Steveke denkt dat ter alles gratis kan maken, mmmmm hoeveel gaat ons dat kosten? CD&V ==> mmmm mooie partij, lang leve de sociale zekerheid, lang leve de miljarden schuld die we hebben dankzij het CD&V, maar dankzij paars gaan we binnenkort onder de 100% van het BNP! Ik ken een leeftijdsgenoot die één van de kopstukken is bij VB en hoofd is van VB jeugd, als je hoort hoe de andere politici doen tegen dat meisje zoals geen hand willen schudden, uitschelden....en dat voor TOP politici ![]()
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 05:51. |
![]() |
||
Citaat:
Europees Parlement: Luxemburg, Brussel, Straasburg Europese raad: afhankelijk van de materie Europese Comissie: Brussel dus je hebt ook nog Luxemburg ![]()
||||
Citaat:
![]() 'de meeste andere partijen zijn voor' ![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel waarom het Blok ertegen is: lijfsbehoud. Als allochtonen in Vlaanderen mogen stemmen, zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet op het Vlaams Blok stemmen, want ze weten dat ze dan hun eigen graf graven. Het is niets meer dan ordinaire machtsgeilheid van het Blok, ze zijn bang hun invloedrijke positie te verliezen. Het ware gezicht van het Vlaams Blok ![]() Ja ja, het Vlaams Blok: hoeder van de democratie en de vrije meningsuiting.......maar alleen voor als je een blanke Vlaming bent. Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 09:16. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 09:46. |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft het migrantenstemrecht: 3 van de 4 regeringspartijen zijn er voor, het parlement heeft er voor gestemd, dan moet je je daar bij neerleggen. Ik ben zelf ook tegen het migrantenstemrecht, maar ik ben niet zo kinderachtig om daar blijven op te hameren zoals VB doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Het is juist niet democratisch als grote groepen mensen niet mogen stemmen, hoewel ze wel gewoon inwoner zijn van een bepaald land, en voor een groot deel gewoon geïntegreerd. In Nederland kan het al jaren, waarom niet in België? Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Vlaamse Regering heeft dit jaar 'n tekort van 0.5 miljard euro en de komende jaren wordt 't ook onmogelijk om de begroting in evenwicht te houden omdat ze betalingsbeloftes niet nagekomen zijn, de federale regering gaat op anderhalf jaar tijd 3.4 miljard euro moeten vinden om de nochtans opgesmukte begrotingen van vorig, dit en volgend jaar in evenwicht te houden.
|
Verwijderd
|
Nog even voor de duidelijkheid:
Vlaams Blok is niet extreem-rechts , lees het partijprogramma en maak uw eigen oordeel in plaats van gekleurde kranten te lezen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar goed, dan zijn ze extreem-rechts. Als ze eerlijk zijn komen ze daar gewoon voor uit. De kiezer respecteert ze toch wel. Ik moet zeggen dat die foto's boekdelen spreken. Het mag dan van een antifa-website zijn, maar die foto's liegen niet.
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 18:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
akkoord, er zitten een aantal "rotten uit het vak" tussen, die weten hoe ze het publiek moeten bespelen, maar heb je de lijst al eens bekeken? het grootste deel van degenen die opkomen met de verkiezingen zijn volgens mij laaggeschoold en hebben absoluut geen kaas gegeten van politiek... ik zal niet zeggen dat ik het beter kan, maar persoonlijk voel ik me veiliger in een land dat bestuurd wordt door universitairen en hooggeschoolden dan in een land dat bestuurd wordt door huismoeders en magazijniers die denken dat ze het (whatever that may be) eens snel allemaal zullen oplossen. [edit] met "ik zal niet zeggen dat ik het beter kan" wil ik niet zeggen dat die van het vb het wél kunnen, ikwil me gewoon bescheiden opstellen en niet beweren dat ik zélf iets van politiek ken. ze moeten heel die politiek maar overlaten aan mensen die rechten hebben gedaan, psychologie, pol & soc, en aan antropologen en criminologen, en chirurgen en andere mensen met verstand.[/edit] Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 19:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En bij 't VB zijn jammer genoeg ook redelijk wat hooggeschoolden hoor, oa prof Storms van de Rechtsfaculteit op de KUL (bij ons dus).
||
![]() |
Citaat:
Verder vind ik het een schande voor Belgie dat het Vlaams Blok zoveel stemmen heeft gekregen (door 1/4e van de Belgen), en Filip Dewinter heeft de meeste stemmen. Ik schaam me om Belg te zijn, het gaat echt niet goed met de Belgen. Het is triest voor de liberalen want zij hadden veel beter verdiend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben echt geschokt en zal niet nalaten deze tekst te laten lezen door héél erg veel personen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() [edit] trouwens, 't is toch niet omdat een partij al lang bestaat dat de mensen die tot die partij behoren ook iets van politiek kennen? wel? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Enneuh tja, over diene professor. Héél spijtige zaak, hoop dat ze dieje asap buitensmijten maar da's nie zo simpel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo niet de allochtonen. Die zijn hierheen gestuurd door Satan. Dood aan ze! Voor de dommen onder ons: dat was sarcasme. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want iemands politieke voorkeur zegt natuurlijk ook alles over diens vakkennis en deskundigheid. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb geen plaat voor mijn hoofd! Straks wonen er in nederland zoveel islamieten dat ze invloed krijgen in het nederlandse parlement. De nederlandse culturele grondslag wordt dan verpletterd onder moskee's, dit is nu al het geval aangezien in Rotterdam de grootste moskee van europa wordt gebouwd. Waar hebben de nederlanders die voor nodig?? Deze moslims zouden ook gewoon thuis hun geloof kunnen belijden of dat in een normaal westers gebouw kunnen doen. Dit soort onzin moet gestopt worden!!!
www.nieuwrechts.nl |
![]() |
||
Citaat:
En dit topic gaat over het Vlaams Blok. Deze discussie kunnen we altijd nog voortzetten in een ander topic dat hier wel voor bedoeld is. Dan kun je daar je nonsens uitkramen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En zijn lessen Duits (!!) Recht zijn volgens de studenten die op 't forum van onze faculteit hebben gepost, ronduit waardeloos, dus of hij echt competent is? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |