Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 16:00
NaRuTo
NaRuTo is offline
zijn er meer mensen die seks hebben met dieren? bijv je hond? ik vind het best wel geil om met m'n vrouwen hond vanachter te pakke.. niemand weetdit zelfs me ouders nie en vrienden en zo wil ik het ook later.. zijn er meer mensen die dit doen maar niemand hebben vertelt? ik vind dit gewoon lekkr. is nie vies als je condoom aanhebt maar het voelt gewn lekker las je daarbinne bent.. ooit wil ik het me ouders vertelle of vrienden maar nu ff nie. ik ben bang dat er iets zal gebeuren

Serieus.. aub serieuze reacties hier posten..

/Bas
Oud 20-06-2004, 16:03
Pietter
Pietter is offline
Mnee, toch niets voor mij hoor

'k vraag me af of dat beest wel plezier heeft aan de seks

Neej, voor mij een mens aub
Oud 20-06-2004, 16:04
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:03 :
Mnee, toch niets voor mij hoor

'k vraag me af of dat beest wel plezier heeft aan de seks

Neej, voor mij een mens aub
ik weet het zo dacht ik ook, hond = vies etc.. liever een mens.. maar omdat i ktoch echt opgewonde was had ik wel zin in dat hondje hoor.. en vond het best wel lekker.. is nie normaal nee maar niemand krijgt het ook te horen.. ik vidn het gwn lekker en kwil er best wel mee doorgaan
Oud 20-06-2004, 16:06
Pietter
Pietter is offline
'k vraag me zelfs af hoe het komt dat mensen dieren als seksuele wezens zien
Oud 20-06-2004, 16:07
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:06 :
'k vraag me zelfs af hoe het komt dat mensen dieren als seksuele wezens zien
Ok honden kan wel.. maar mannen, schapen enzo niet.. lijkt mij toch?
Oud 20-06-2004, 16:09
Pietter
Pietter is offline
Mnee toch niet

en volgens mij zijn mannen trouwens ook van de menselijke soort
Oud 20-06-2004, 16:10
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:09 :
Mnee toch niet

en volgens mij zijn mannen trouwens ook van de menselijke soort
geef mij beter een vrouwen hond
Oud 20-06-2004, 16:11
Pietter
Pietter is offline
Dat is een teefje, m'n waarde

maar volgens mij heeft 't teefje dan wel pijn waarom neem je niet gewoon een mens?
Oud 20-06-2004, 16:14
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:11 :
Dat is een teefje, m'n waarde

maar volgens mij heeft 't teefje dan wel pijn waarom neem je niet gewoon een mens?
ik neem ook meisjes maar ik kan ze niet elke dag krijgen dus me hondje dan maar.. eerlijk gezegt heb ik toch iedere dag zin in iin een potje ketsen

en wrm neem jij nou een man? terwijl vrouwen veel betere dingen hebben zoals vette strakke poesje en grote meloenen strak kontje etc.?
Oud 20-06-2004, 16:16
Verwijderd
Oud 20-06-2004, 16:17
Titus
Titus is offline
dude wat je doet is dierenmishandeling, bedenk je dat wel even...
Oud 20-06-2004, 16:17
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 17:14 :
ik neem ook meisjes maar ik kan ze niet elke dag krijgen dus me hondje dan maar.. eerlijk gezegt heb ik toch iedere dag zin in iin een potje ketsen

en wrm neem jij nou een man? terwijl vrouwen veel betere dingen hebben zoals vette strakke poesje en grote meloenen strak kontje etc.?
En jij vroeg hier om serieuze reacties als je de vrouwelijke geslachtsdelen dit soort namen gaat geven?
Oud 20-06-2004, 16:18
Pietter
Pietter is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 17:14 :

Omdat seks meer is dan lichamelijkheid, seks is ook liefde, en 'k word verliefd op mannen. Meloenen en poesjes - laat staat teefjes- zeggen me echt niks :-)

waarom 'k verliefd wordt op mannen? 'k Weet 't niet :-) wsl een mengeling van aangeboren en omgevingsfactoren
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Titus schreef op 20-06-2004 @ 17:17 :
dude wat je doet is dierenmishandeling, bedenk je dat wel even...
ik vind van niet. ik vind he tgwn lekker en dat lekkerheid kan niemand van me afpakke.. ik zal het ook een niemand vertelle NIET aan me vrienden ook niet aan me ouders dus wat is de probleem? als we het toch stiekem stiekem doen..

Alleen ligt me hondje laatste tijden vaak in een hoekje.. liggend zielig kijkend
Verwijderd
Even een heel kort door de bocht geschreven stukje (last-minute-klus):

“Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!”

De laatste tijd is het veel in het nieuws: seks met dieren. Meestal gaat het om verkrachtingen van pony’s en andere dieren, waarbij de dieren vaak ook veel schade toe wordt gebracht met scherpe, puntige voorwerpen. Maar er zijn ook mensen die seks hebben met schapen, zonder ze daarbij verder te mishandelen. Een veelgehoorde uitspraak is:”de dieren voelen er toch niets van en vergeten het anders wel weer.” Ten eerste zet ik hier mijn vraagtekens bij, want dieren kunnen zoiets weldegelijk voelen en kunnen aan zo’n gebeurtenis zelfs trauma’s overhouden. Veel misbruikte dieren zijn na een dergelijk voorval ineens heel schuchter of agressief. Ten tweede vind ik niet dat men dieren zomaar mag gebruiken voor het botvieren van seksuele lusten, want dat mag bij mensen toch ook niet? Een gedrogeerd of slapend mens verkrachten is strafbaar, en terecht. Bij dieren werkt het helaas heel anders. Maar ik denk niet dat het zin heeft om wetten tegen seks met dieren uit te schrijven, want dat zou heel veel tijd en geld kosten, wat veel beter besteed zou kunnen worden aan andere bestrijdingen van dierenleed. Daarnaast worden de daders vrijwel nooit gepakt, tot groot ongenoegen van met name de eigenaars van de dieren. Eigenlijk zou er iets moeten veranderen aan de mentaliteit van mensen die dat soort dingen doen...

Seks met dieren keur ik dus af, tenzij het dier het bewust meemaakt en er plezier aan beleeft en het initiatief neemt. Want dat is de enige manier waarop een dier kan laten merken dat het behoefte heeft aan seks en een dier kan niet voor zichzelf opkomen.

Nu zal ik je met rust laten.
Oud 20-06-2004, 16:20
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:18 :
Omdat seks meer is dan lichamelijkheid, seks is ook liefde, en 'k word verliefd op mannen. Meloenen en poesjes - laat staat teefjes- zeggen me echt niks :-)

waarom 'k verliefd wordt op mannen? 'k Weet 't niet :-) wsl een mengeling van aangeboren en omgevingsfactoren
Zullen wij samen een keer potje ketsen? ik wil het ook een keer uitproberen lijkt me wel leuk maar ik wil nie gelijk 'hard beginne' omdat het vast wel pijn kan doen.. piemol in je kontgaatje zker als we gaan buttfucken toch?
Oud 20-06-2004, 16:22
Pietter
Pietter is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 17:20 :
Zullen wij samen een keer potje ketsen? ik wil het ook een keer uitproberen lijkt me wel leuk maar ik wil nie gelijk 'hard beginne' omdat het vast wel pijn kan doen.. piemol in je kontgaatje zker als we gaan buttfucken toch?
nee, want 'k ben niet verliefd op je en je woont veel te ver.

Trouwens, wist je dat maar 1/3 homostellen aan anale seks doen? En dan nog, als je het wil doen, haal er dan eerst een condoom bij!
Oud 20-06-2004, 16:36
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:22 :
nee, want 'k ben niet verliefd op je en je woont veel te ver.

Trouwens, wist je dat maar 1/3 homostellen aan anale seks doen? En dan nog, als je het wil doen, haal er dan eerst een condoom bij!
je kent me nog niet.. Dit is mijn foto hieronder:

ik kan wel met de trein naar je toe komen als je dat wilt.. (serieus)
Oud 20-06-2004, 16:38
Pietter
Pietter is offline
heheh. Zie je wel, 'k ben niet verliefd op je. Verliefd worden doe 'k trouwens op inhoud, seks is een mengeling van verliefdheid en aantrekkingskracht. En sorry, je oefent weinig aantrekkingskracht op me uit
Oud 20-06-2004, 16:39
Verwijderd
slechte undercover
Oud 20-06-2004, 16:39
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:38 :
heheh. Zie je wel, 'k ben niet verliefd op je. Verliefd worden doe 'k trouwens op inhoud, seks is een mengeling van verliefdheid en aantrekkingskracht. En sorry, je oefent weinig aantrekkingskracht op me uit
ah kom op nou man. ik kan ook heel lief zijn.. ik kan voor je zorgen voor je koken altijd voor je zijn.
Oud 20-06-2004, 16:41
Pietter
Pietter is offline
'k heb een andere definitie van lief zijn dan jij. Jij bent niet lief voor de hondjes.
Oud 20-06-2004, 16:41
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Pietter schreef op 20-06-2004 @ 17:41 :
'k heb een andere definitie van lief zijn dan jij. Jij bent niet lief voor de hondjes.
ik kan er mee ophouden als ik jou hebt
Oud 20-06-2004, 16:45
Rowald
Rowald is offline
dieren neuken is geil man

maar ik neem liever een korreltje zand.
Oud 20-06-2004, 16:45
Pietter
Pietter is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 17:41 :
ik kan er mee ophouden als ik jou hebt
Heheh. Like I said : geen aantrekkingskracht. En 'k heb de meest lieve, knappe en leuke vriend, dus 'k heb jou zeker niet nodig. Trouwens, de trein zou wel eens duur kunnen uitvallen aangezien 'k niet van Nederland ben.
Oud 20-06-2004, 16:47
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Rowald schreef op 20-06-2004 @ 17:45 :
dieren neuken is geil man

maar ik neem liever een korreltje zand.
Probeer het eens met zout.
Oud 20-06-2004, 17:12
Verwijderd
Ik weet helaas nog niet wie je bent, maar hopelijk zijn we daar snel achter. Je komt niet zo heel erg geloofwaardig over, ik denk ook dat het niet meer zo goed gaat lukken met dit topic.
Discussies over sex met dieren mogen best worden gevoerd, die zijn er in het verleden ook al een aantal keer geweest. Maar de manier waarop jij het brengt vraagt om loze reacties, daarom sluit ik dit topic.
Topic gesloten

Regels voor berichten