Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2004, 11:21
D-sire
D-sire is offline
Ik heb vandaag rijexamen gehad en ben gezakt. Ik was erg zenuwachtig van tevoren en ook onder het rijden voelde ik me helemaal niet op mijn gemak, maakte veel onnodige fouten door de zenuwen.

Nu wil ik misschien voor mijn volgende examen iets proberen (homeopathie oid) om wat rustiger te zijn tijdens het examen en minder onnodige fouten te maken. Heeft iemand daar misschien (goede/slechte) ervaring mee? Ik zou er graag wat meer over willen weten.

Bedankt
Oud 21-06-2004, 12:07
Verwijderd
ik heb druppeltjes tegen nervositeit van VSM(dacht ik), gebruikt tijdens mn examen. werkte heel goed. geen klamme handen ed.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 14:29
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Ik heb ook eens een anti stress middel gebruikt, dat was van A.Vogel Ik ben alleen de naam kwijt... het werkte wel goed. Informeer anders bij een drogist?
Oud 21-06-2004, 15:16
zomaar een mens
zomaar een mens is offline
Valeriaan helpt tegen de zenuwen. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Bovendien is het al een heel oud middeltje.
Oud 21-06-2004, 15:18
Verwijderd
Ik denk dat je het beste even langs je huisarts kunt gaan...en als je zelf dingen uit gaat proberen, lees dan HEEL goed de bijsluiter of ze waarschuwen dat je er geen auto mee mag rijden ed.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:27
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 21-06-2004 @ 16:18 :
Ik denk dat je het beste even langs je huisarts kunt gaan...en als je zelf dingen uit gaat proberen, lees dan HEEL goed de bijsluiter of ze waarschuwen dat je er geen auto mee mag rijden ed.
Daar was ik dus ook al bang voor... Mijn moeder vind het absoluut geen goed idee dus weet niet zeker of ik het wel door zal zetten. Ben een beetje bang voor onverwachte bijwerkingen zoals dufheid ofzo. Dat kan je tijdens een examen echt niet gebruiken!
Oud 21-06-2004, 17:36
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
toen ik mijn rijexamen voor mijn scooter heb moeten afleggen was ik eerst ook nerveus ...
maar daarna heb ik gewoon mij het beeld ingeprent van: jongens, ik ga hier als vrouw eens goed laten zien wie hier kan rijen en heb verstand op nul gezet... gewoon rustig blijven
zeggen tegen jezelf van: ach, makkie, rustig blijven en alles is goed...
gewoon tegen je zelf praten (in je eigen) en zeggen dat je het kunt

en tijdens examen gewoon kijken naar buiten ... niet denken van oooh wat doe ik nou .. oohh is dat wel juist....

veel succes verder
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 17:38
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
polo schreef op 21-06-2004 @ 18:36 :
toen ik mijn rijexamen voor mijn scooter heb moeten afleggen was ik eerst ook nerveus ...
maar daarna heb ik gewoon mij het beeld ingeprent van: jongens, ik ga hier als vrouw eens goed laten zien wie hier kan rijen en heb verstand op nul gezet... gewoon rustig blijven
zeggen tegen jezelf van: ach, makkie, rustig blijven en alles is goed...
gewoon tegen je zelf praten (in je eigen) en zeggen dat je het kunt

en tijdens examen gewoon kijken naar buiten ... niet denken van oooh wat doe ik nou .. oohh is dat wel juist....

veel succes verder
Weet je dat je helemaal gelijk hebt? Ik probeerde ook echt om mezelf moed in te spreken, maar omdat mijn vader mij altijd gelest heeft had ik het gevoel dat ik me moest bewijzen en was ik bang hem teleur te stellen Misschien dat ik me daardoor niet helemaal kon ontspannen?

Regels voor berichten