Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het komt er op neer dat jij bepaalde mensen vindt aanstellen, maar dat heeft alles behalve met verwent te maken. Dat heeft met hoge ontwikkeling te maken. Dat deze manier van denken jou over een rotgevoel heen zet, betekend dus, dat jij ook wel eens een dipje hebt. Nou, bij jou helpt het om hier aan te denken. Jezelf uit te maken voor verwent nest (mij best). Maar dat betekend niet dat IEDEREEN zo gelijk denkt. Een ander zal behoefte hebben aan wat warmte. En bedenk wel dat er een verschil zit tussen een dipje en een depressie. Een depressie ontstaat vaak doordat er een bepaald stofje te weinig is in de hersenen, dat zou je op kunnen vullen door ergens van te gaan genieten en zo, maar hoe makkelijk is dat als je depressief bent? Verder probeerde jij een zeer ernstig geval uit Iran te vergelijken met een Nederlander. Zit daar niet een reusachtig verschil in? Iemand die mensen vermoord in Iran, die heeft toch ook niet last van een depressie? Zo'n vrouw zou een oorlogstrauma hebben, die kun je vergelijken met iemand die hier met een trauma rondloopt. Maar een doorsnee Nederlander met af en toe een dipje valt daar niet mee te vergelijken. Nederlanders zijn niet verwent, Nederlanders zijn veel verder ontwikkelt en daar hebben ze zelf keihard voor moeten werken! Dus mijn mening: Jouw dingen slaan echt werkelijk nergens op.
Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 21:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maargoed, duidelijker kan niet ![]()
||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Een ander zal behoefte hebben aan wat warmte ...WIE NIET???????????????????????????????????????? jij gaat dus allemaal dingen zitten beweren die ik nooit heb gezegd, misschien in de hoop dat ik mij daarvoor toch ga verdedigen? maar dat doe ik dus niet , want ik denk er niet zo over, en heb dit nooit beweerd. Citaat:
Citaat:
Nederland IS verder ontwikkeld, dat heeft alles te maken met de geschiedenis van de politiek in een land. Niet met de mate van productiviteit van de inwoners van het land. Het is duidelijk dat jij erg kortzichtig bent en niet verder kijkt dan je neus lang is. Hoe kun je nou suggeren dat wij nederlanders daar nou eenmaal recht op hebben omdat we harder werken? MIJN stelling is dat Nederlanders kleine problemen vaak te zwaar opnemen omdat we ons niet realiseren dat veel mensen het NOG slechter hebben. En als we ons dat zouden realiseren, zouden we daar ZELF wat aan hebben. En ANNO 1986, dan kan je wel zeggen dat het niet te vergelijken is, , maar om een statement te maken moet je altijd vergelijkingen treffen. Om die vergelijking duidelijk te maken heb ik nou eenmaal gekozen voor 2 uitersten. oja ik wou op nog wat meer dingen ingaan van anno 1986--> Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() en ik denk wel 20 keer na voor ik iets zeg. Afgaande op jou antwoorden lijkt het eerder dat jij mij niet begrijpt, maar dat geeft niet. Heb het net nog een keertje in makkelijk nederlands voor je uitgelegd . Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
Wel vind ik dat veel mensen om de reden die jij geeft wat minder moeten zeuren. Ik hor steeds vaker mensen zeuren om dingen deie je toch niet kunt veranderen en ik probeer mezelf daarom ook steeds meer aan te wennen er dan maar het beste van te maken.
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En wat kan jou het nou schelen of je voor een badkamertegel uit wordt gemaakt? Als jij zo volwassen was als je je jezelf probeert voor te doen, dan had je er niet op ingegaan. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als we het dan toch maar over vroegah gaan hebben. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar natuurlijk worden die mensen in nederland eerder depressief verklaard dan de mensen in iran of irak of weet ik veel waar.. denk je dat daar psychiaters ofsow rond lopen.. duh.. denk na! moeten wij niet alleen maar blij zijn dat we een goed gesprek met iemand kunnen hebben als het even niet zo lekker gaat? waarom ben je dan een aansteller? dan ben je alleen maar goed voor jezelf aan het zorgen!!! denk na. eigenlijk toch wel leuk dit topic. haha ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Een gesprek met een psychiater is helemaal niet 'goed voor jezelf zorgen' maar eerder een (laatste) oplossing voor een probleem. (Hoewel niet elke psychiater een oplossing biedt.) Denk je nou echt dat een manisch depressief persoon die naar een psychiater gaat denkt: 'Goh, ik ga eens goed voor mezelf zorgen en naar de psychiater gaan'. Zo blijkt dat jij niet weet waar het hier om gaat. Naar een psychiater kUnnen gaan is inderdaad een verwennerij: hoe meer psychiatrische hulp en hoe meer dat medicatie wordt toegelaten, hoe meer ernaar wordt gevraagd! Dus... Denk jij maar eens na. Daaaaag Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alleen moet er dan wel normaal op elkaar gereageerd gaan worden
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Wie de bal kaatst, kan de bal terugverwachten!" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Pijn is pijn, door welke reden dan ook veroorzaakt! En als iemand pijn heeft is het niet leuk om te zeggen dat hij/zij zich aanstelt (als jij dat denkt)! Zo simpel is het... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: "Dat jij nou gelukkig bent en dat jouw hersenen nou perfect werken, dat boeit mij geen ene reet" Is nou niet bepaald vriendelijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. (2) Verwijderd | 16 | 02-07-2004 15:59 |