Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 02:06
Verwijderd
gvd waar is mijn repliek gebleven?

ik ben bwoos
Advertentie
Oud 01-07-2004, 10:04
melkpakje
melkpakje is offline
het ligt gewoon aan de persoon die het draagt, sommige dragen het omdat ze van hardcore houden, anderen omdat het racistisch moet zijn.
Het is iig heel erg lelijk en het was ook niet de bedoeling van het merk om een kenmerk van nazi's te worden
Oud 01-07-2004, 10:16
Verwijderd
Juh tegenwoordig is het ook zo dat gabbers het dragen om te laten zien dat ze gabber zijn en van hardcore houden hm, dan zijn ze nog niet meteen rascistisch.
Maar ok lekker poeponderwerp, ken me geen schelen wie het draagt en waarom.
Oud 01-07-2004, 10:28
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
wat the fuck waar slaat dit nu weer op??
is deze discussie niet al 10.000 keer gevoerd?
ik ben ook gabber en ja ik draag lonsdale en nee het is niet lelijk dat zeg je gewoon omdat je een hekel hebt aan gabbers
en lonsdale heeft niks te maken met een blanke wijk in london
lonsdale is een merk, geen wijk
Oud 01-07-2004, 10:31
Verwijderd
Ik vind Lonsdale walgelijk, maar als er mensen zijn die zich er wel happy in voelen dan heb ik daar geen problemen mee.
Oud 01-07-2004, 10:54
Verwijderd
overigens wou ik hier ook nog even bijvoegen dat alle punks stinken en alle mannen die iets met een rose kleur dragen homo zijn
zo,ik heb gesproken.
Oud 01-07-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 01-07-2004 @ 11:54 :
overigens wou ik hier ook nog even bijvoegen dat alle punks stinken en alle mannen die iets met een rose kleur dragen homo zijn
zo,ik heb gesproken.
ja en alle mensen die shoarma eten zijn allochtoon
Oud 01-07-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-07-2004 @ 11:55 :
ja en alle mensen die shoarma eten zijn allochtoon

kijk,met jou kan ik praten,en iedereen die een wit pak draagt is joods
Oud 01-07-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 01-07-2004 @ 11:59 :
kijk,met jou kan ik praten,en iedereen die een wit pak draagt is joods
en pedofiel
Oud 01-07-2004, 11:04
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-07-2004 @ 12:02 :
en pedofiel
Boswachterkledij is in dat geval ook goed mogelijk.
Oud 01-07-2004, 11:58
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 01-07-2004 @ 00:59 :
Grappig dat dat bedrijf nog van haar imago af denkt te komen ook.
Ze proberen het tenminste, dat is in ieder geval beter dan er helemaal niets aan doen. Lonsdale kan er zelf niets aan doen dat die kale knakkers het kopen.
Oud 01-07-2004, 12:08
Susanne
Susanne is offline
Ik vind lonsdale net zoiets als cars eigenlijk, ik heb er opzich niets op tegen, alleen de personen die het dragen vind ik over het algemeen een beetje kansloos (wat ze neer willen zetten)
Dus nee, ik zal er ook zelf nooit iets van aanschaffen omdat de meeste mensen de achtergrond v/h merk niet weten en daarbij vind ik de kleding zelf ook niet erg afwisselend ofzo, beetje boring
Oud 01-07-2004, 14:51
kraowska
kraowska is offline
Citaat:
chocomelkflesje schreef op 30-06-2004 @ 15:50 :
Lonsdale is helemaal geen racistisch merk, alleen die domme wannabee gabbers die zich zogenaamd nazi's noemen lopen daarin met hun rechter hand in de lucht en dat is dan KOEL
Idd jammer voor het merk....
Oud 01-07-2004, 15:17
Tiño
Tiño is offline
de mensen die het dragen zijn het probleem, en lang niet allemaal,maar alleen al door die vooroordelen,zal je mij niet snel(leesooit) in iets van lonsdale zien.
Oud 01-07-2004, 15:18
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 30-06-2004 @ 18:23 :
Hoe komt men er eigenlijk bij dat lonsdale racistisch is? dat van dat nsdap zal best, maar dat zal toch niet de enige reden zijn? Ik vind het in elk geval een tyfeskutmerk omdat het zo gruwelijk basic en lelijk is. en omdat al die kutpaardensletten ermee lopen. En ik heb zin om te schelden, kut tyfus, kolere, godverdomme en een reetkever in je aarsch. hoezeeeeee!
Oud 01-07-2004, 15:45
Verwijderd
grappig ook dat de allerstomste gabbertjes altijd van alles moeten verdedigen en het altijd nog verder verpesten voor de rest die wel gewoon normaal doet.
Oud 01-07-2004, 15:52
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 01-07-2004 @ 11:28 :
wat the fuck waar slaat dit nu weer op??
is deze discussie niet al 10.000 keer gevoerd?
ik ben ook gabber en ja ik draag lonsdale en nee het is niet lelijk dat zeg je gewoon omdat je een hekel hebt aan gabbers
en lonsdale heeft niks te maken met een blanke wijk in london
lonsdale is een merk, geen wijk
het is wel lelijk, ook omdat gabbers erin lopen, want ik vind gabberkleding lelijk. Kijk, dat is nu eens logica, jongen. En is het je nooit opgevallen dat er onder lonsdale altijd london staat? zou best eens kunnen dat het dan van die wijk afkomstig is he?

oh plieieies diss me baby one more time.
Oud 01-07-2004, 15:54
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2004 @ 16:52 :
het is wel lelijk, ook omdat gabbers erin lopen, want ik vind gabberkleding lelijk. Kijk, dat is nu eens logica, jongen. En is het je nooit opgevallen dat er onder lonsdale altijd london staat? zou best eens kunnen dat het dan van die wijk afkomstig is he?

Doe jij dan ook aub niet zo quasi grappig.
Oud 01-07-2004, 15:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2004 @ 16:52 :

Jaaah, doen lieve hcwillsurvive Geef me een reden

Of ook wel: waag het eens.
Oud 01-07-2004, 15:58
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-07-2004 @ 16:54 :
Jaaah, doen lieve hcwillsurvive Geef me een reden

Of ook wel: waag het eens.
ik denk dat dit zon geval is van: "ik kom hier een half uurtje verkondigen hoe geweldig hardcore is etc en vervolgens kom ik nooit meer terug want ik moet met mn scooter op straat rond gaan hangen"
Oud 01-07-2004, 16:01
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 01-07-2004 @ 16:54 :
Doe jij dan ook aub niet zo quasi grappig.

hmmm, waaruit concludeer jij dat ik grappig probeer te zijn?
Oud 01-07-2004, 16:02
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 01-07-2004 @ 16:58 :
ik denk dat dit zon geval is van: "ik kom hier een half uurtje verkondigen hoe geweldig hardcore is etc en vervolgens kom ik nooit meer terug want ik moet met mn scooter op straat rond gaan hangen"

Maar natuurlijk eerst overspuiten, versterker inbouwen (9889892089485828258925897 Watt!!!!!!!!!!!!!!) en kijken of zijn uitlaat nog wel knalt!

HARDCORE NEVER DIE!

Oud 01-07-2004, 16:03
grandmommy
grandmommy is offline
je hoeft trouwens ook niet elke poep en elke scheet die ik zeg te quoten om te proberen me ermee te dissen, hoor. tamelijk kansloos. En ja inderdaad, ik ben ook kansloos en lelijk en stom en duf enzovoorts. dat het alvast gezegd is.
Oud 01-07-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2004 @ 17:03 :
je hoeft trouwens ook niet elke poep en elke scheet die ik zeg te quoten om te proberen me ermee te dissen, hoor. tamelijk kansloos. En ja inderdaad, ik ben ook kansloos en lelijk en stom en duf enzovoorts. dat het alvast gezegd is.

maar dat niet alleen,je bent ook de meest hippe emo/skater/kakker etc. meneer/mevrouw van het forum volgens jezelf
Oud 01-07-2004, 16:12
grandmommy
grandmommy is offline
ja, ik was lui en wilde niet die hele lijst invullen.
Oud 01-07-2004, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-07-2004 @ 03:06 :
gvd waar is mijn repliek gebleven?

ik ben bwoos
Oud 01-07-2004, 17:52
Splendid-Indo
Splendid-Indo is offline
Hm Lonsdale is tog eigelijk een Boksmerk...maar t wordt hier veelal geassocieerd met gabbers enz...njah niet gek eigelijk...ik was met koningendag in Eindhoven daar liepen groepen gabbers met grote Nederlandse vlag en kale koppen en meeste met klere van lonsdale..majah ieder zn manier van uiten toch...
Oud 01-07-2004, 17:54
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
die nederlandse vlag is gewoon omdat hardcore in nederland ontstaan is daarom dragen gabbers dat , maar je hebt veel van die wannabe's die het met andere gedachtes dragen
Oud 01-07-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 01-07-2004 @ 18:54 :
die nederlandse vlag is gewoon omdat hardcore in nederland ontstaan is daarom dragen gabbers dat , maar je hebt veel van die wannabe's die het met andere gedachtes dragen
dus jij bent niet racistisch/rechts?
Oud 01-07-2004, 18:04
11568
11568 is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 01-07-2004 @ 18:55 :
dus jij bent niet racistisch/rechts?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Oud 01-07-2004, 18:05
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
heb ik niet al gezegd dat ik niet racistisch/rechts ben
Oud 01-07-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 01-07-2004 @ 19:05 :
heb ik niet al gezegd dat ik niet racistisch/rechts ben
hoe denk jij dan over buitenlanders etc,ik neemaan dat je vrienden ook gabbers zijn (het grootste gedeelte althans) als er een zegt weg met die kutzwarten,of iets in die trant ga jij daar dan op in?
Oud 01-07-2004, 18:09
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
ik zeg ook tegen alle gabbers die ik ken dat ik niet racistisch ben
maar dat vinden ze echt niet erg meestal wordt er nooit gesproken over hoe kut buitenlanders wel niet zijn, sommige zijn wel racistisch maar dat moeten ze zelf weten
Oud 01-07-2004, 18:17
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
ik draag lonsdale ja, ook wel fred perry
de reden waarom , het is gewoon een teken van hardcore
een achterliggende gedachte heeft het niet voor mij en ik hou me er verder ook niet echt mee bezig
trouwens ik vind lonsdale echt niet lelijk hoor en fred perry heeft ook mooie spullen
ben 18
Oud 01-07-2004, 18:19
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
er zijn de laatste tijd genoeg andere merken die door gabbers worden gedragen
maar ik ben nie echt van plan om ineens geen lonsdale meer te dragen omdat andere mensen je dan een racist vinden
Oud 01-07-2004, 18:22
Verwijderd
zo hiermee heb ik even bewezen dat ik wel degelijk ergens serieus over kan praten ,en dat gabbers er ook (relatief) serieus op kunnen antwoorden.
amen
Oud 01-07-2004, 18:24
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
maar het slaat eigelijk nergens op
neem bijvoorbeeld de r&b/hiphop stroming, zijn die mensen zo slim dan? volgens mij zitten er ook heel wat domme mensen tussen
Oud 01-07-2004, 18:27
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
btw wat als er geen domme mensen waren?
wie komt jouw vuilnis ophalen en wie gaat in de fabriek werken?
Oud 01-07-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 01-07-2004 @ 19:24 :
maar het slaat eigelijk nergens op
neem bijvoorbeeld de r&b/hiphop stroming, zijn die mensen zo slim dan? volgens mij zitten er ook heel wat domme mensen tussen
ja maar die gaan niet lopen blaten van white power etc,juist door dergelijke incidenten (laatst was er ook een marokkan neergeschoten,met racistisch motief) dat brengtnegatieve publicitieit met zich mee
Oud 01-07-2004, 18:30
Upke
Upke is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 30-06-2004 @ 15:38 :
zijn er hier ook van die lonsdale freaks aanwezig??
Ik bedoel waarom identificeren jullie dat merk met racisme......
daar ben ik wel benieuwd naar
Ik identificeer het niet met lonsdale. Degene die dat doen ten eerste, hele domme racisten die geen flikker van geschiedenis weten. Ten tweede, van die domme buitenlanders die ookal geen zak weten van geschiedenis, en ten derde blanke nederlanders die ook heel dom zijn en met de rest mee praten, wannabee's dus. Nee ik heb mijn lonsdale kleren gekocht in Londen, want daar komt het merk ook vandaan. En daar lopen meer zwarten rond in lonsdale dan blanken. Ik ben ook naar zo'n winkeltje geweest en heb gepraat met de eigenaar. Hij wist niet eens dat er in nederland lonsdale voor racistenmerk aangezien werd, daar schrok hij zelfs van. Hij snapte niet waarom nederlanders zo dom zijn, mike tyson (zwart) heeft het merk ook veel gedragen. Lonsdale is niet racistisch zoals die domme nederlandse wannabee's denken. Verder ik draag het omdat ik een fan ben van bokssport, want lonsdale is nu eenmaal een boksmerk.

En nog jonge Mohammed Ali, met lonsdale.

[IMG]http://files.wickednet.org/users/too...son/tyson2.gif[/IMG]

En onze lieve mike tyson, met lonsdale. Volgens mij zijn deze boksers echt wel tegen zwarten!!!

Ga anders kijken op www.lonsdale.com

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 18:32.
Oud 01-07-2004, 18:32
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Om ff op pagina 1 te reageren:

Citaat:
Lonsdale is de laatste volledig blanke wijk van London. Dat vinden de gabbers en nazi's cool, dat daar een blanke wijk is, en ze denken dat die wijk anti-buitenlanders is en daarom dragen ze het merk.
Dat is dus al onzin, echt te dom dat sommige mensen dat geloven.

Citaat:
jammer dat er geen pleepapier van lonsdale is, dan zou ik mijn reet ermee af kunnen vegen. Het is zo gruwelijk lelijk.

Papier met jou hoofd erop zou ook een uitkomst zijn.

Citaat:
Lonsdale wordt geassocieerd met neonazi's omdat de letters nsda erin voorkomen. Als je je jas over zo'n trui aandoet lijkt het dus net of er nsdap staat.
whaha dat hoor je ook zo vaak, en is egt de meest vergezochte reden gewoon, kun je alles met bepaalde letters wel weer aan iets gaan verbinden. En het komt uit engeland en werd eerst gedragen door de skins, niet die gaan lekker nsdap aanbidde

Citaat:
Nazi-kleren toch? En dan ontkennen dat het nazi-kleren zijn...die letters pretenderen toch wat anders.
De letters pretenderen helemaal geen fuck, een engels merk, ja en dan heeft het vast een nederlandse afkorting

Citaat:
Echt triest hoor, gelukkig beginnen steeds meer mensen door te krijgen dat het helemaal niet de bedoeling van Londsdale is, mede door een eenmalige, zogenaamde 'Londsdale-krant' waarin alle vooroordelen over Londsdale worden tegengesproken door middel van feiten.
Kheb die lonsdale krant geleze en wat ik er uit kon opmaken werden alleen ff de vooroodelen herhaalt, alle debiele en vergezochte afkortingen vermeldt, gezegd dat lonsdale verder niks met racisme te maken heeft en was echt geschreven door een of andere extreem linkse kaaskop

Citaat:
Hoe komt men er eigenlijk bij dat lonsdale racistisch is? dat van dat nsdap zal best, maar dat zal toch niet de enige reden zijn? Ik vind het in elk geval een tyfeskutmerk omdat het zo gruwelijk basic en lelijk is. en omdat al die kutpaardensletten ermee lopen. En ik heb zin om te schelden, kut tyfus, kolere, godverdomme en een reetkever in je aarsch. hoezeeeeee!

Dat van nsdap zal best want als iedereen het zegt....
Vraag me trouwens steeds meer af hoe jij er bij loopt en eruit ziet.

Citaat:
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Elimineren/Executeren
Die afkorting is ook zo dom, je kan er zo 10 andere op verzinne, maja wel orgineel dat ze 45 jaar geleden in engeland dachten om een merk te maken voor die afkorting

Citaat:
toch een toepasselijk onderschrift. ik heb ook een lichte neiging tot afkeer van fluoalto3000's heur.
Volgens mij heb je een hekel aan alles wat anders is maja bekrompen mensen hou je altijd.
Oud 01-07-2004, 19:17
Hoppla
Hoppla is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 01-07-2004 @ 20:04

Zegt iemand met bassie als foto
[/B]

dat is geen argument..
Oud 01-07-2004, 19:24
AngelLena
AngelLena is offline
Zo, dat was wel weer genoeg gescheld en gezeik voor vandaag. De nuttige reply's zijn blijven staan overigens, hcwillsurvive moet toch wat meer op zijn taalgebruik gaan letten. Weet ie als het goed is van.
Oud 01-07-2004, 19:28
Otis
Otis is offline
Leen kun je dit topic niet gewoon helemaal sluiten?
deze discussie is zo achterhaald als een stel Allstars
Oud 01-07-2004, 19:31
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Otis schreef op 01-07-2004 @ 20:28 :
Leen kun je dit topic niet gewoon helemaal sluiten?
deze discussie is zo achterhaald als een stel Allstars
Nee nog niet. Er komen toch een aantal dingen boven tafel die misschien wel interessant zijn om op te helderen als iedereen het gescheld en getier even voor zich kon houden...
Nog 1 keer proberen. Kan het weer niet zonder kutopmerkingen dan gaat ie dicht.
Oud 01-07-2004, 20:47
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 01-07-2004 @ 19:32 :

Papier met jou hoofd erop zou ook een uitkomst zijn.

dat bestaat al lang man.
Oud 01-07-2004, 21:29
MikeyMo
MikeyMo is offline
Ookal heeft het merk er zelf niks mee te maken, het is gewoon een feit dat veel domme nazi's die kleren dragen. Das heel kut voor boksliefhebbers, maar Lonsdale is (op sommige gedeeltes) veranderd in een fout merk. Als ik iemand op straat met een Lonsdale trui tegenkom, kan je er haast zeker van zijn dat het geen bokser is.

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 13:46.
Oud 01-07-2004, 21:33
AngelLena
AngelLena is offline
Eigenlijk let ik er nooit zo op en denk ik er ook niet echt bij na als ik iemand zie lopen met een Lonsdale trui oid. Ik denk meestal alleen: hou eens op je door je moeder te laten kleden ofzow en ik loop door. Ik denk niet meteen aan nazi's oid.
Oud 01-07-2004, 22:51
Skyrise
Skyrise is offline
Ik zou als ik van Lonsdale was helemaal geen krant uitgeven om die nazi's te vertellen dat ze het echt niet moeten kopen vanwege het valse imago... NEE,

mooi verdiend aan die domme apen, hoe meer ze kopen hoe beter.

1. ze verdienen er goed geld mee (even afgezien van misschien die paar mensen die het nu niet willen dragen omdat ze zich niet met Lonsdale willen asocieren)
2. die nazi apen blijven toch wel dom en kopen dan gewoon wat anders, bovendien snappen ze het toch niet... en sommigen kunnen niet eens de krant lezen
Oud 02-07-2004, 16:54
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Reverend schreef op 30-06-2004 @ 15:39 :
Het is gewoon fucking lelijk.
Niet alleen de kleding maar ook de mensen die erin lopen

Regels voor berichten