![]() |
|
Je kunt tijdens je ongesteldheid prima dag&nacht tampons dragen. Als je een tampon indoet, voordat je gaat slapen, en 's ochtends breng je een nieuwe in, is er niets aan de hand.
Het risico op TSS wordt pas groter, als je dezelfde tampon uren achter elkaar draagt. Het is dus belangrijk om regelmatig te verversen! Maar je tampon midden in de nacht weer verwisselen is niet nodig (tenzij je héél hevig ongesteld bent). 's Nachts lig je namelijk horizontaal, dus verlies je minder bloed. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik gebruik zelf tampons met een inbrenghuls. tja hoe het werkt je hebt een tampon met twee hoesjes eroverheen de ene schuif je uit en dan breng je hem een heel klein beetje in en dan duw je de andere ehm naar binnen (ik hoop dat het zo duidelijk is) en vervolgens verwijder je de huls (hoesjes zitten dan nu overelkaar) tip bij tampax zit ook een gebruiksaanwijzing --> volgensmij bij alle tamponmerken en je kan er ook eentje uitproberen zonder hem in te brengen. heb ik ook gedaan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon en zwemmen Verwijderd | 15 | 21-08-2013 09:57 | |
Seksualiteit |
Vraagjes ivm tampon LoveGirl212 | 40 | 28-12-2005 14:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vibrerende tampon tegen menstruatiepijn Eurydice | 23 | 13-05-2003 10:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon-vraagje flipkip | 34 | 21-05-2002 08:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon-vraagje vosje16 | 7 | 20-05-2002 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dringend --> menstruatie/tampon vraagje.. HELLUP!! ~Ierepier~ | 8 | 19-02-2002 12:42 |