Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
grr ik zou vandaag vasten, maar nu heb ik toch cornflakes gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() moet eigenlijk nog boodschappen doen, maar heb helemaal geen zin om in een supermarkt rond te lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik probeer wel eens over te geven, maar dat lukt nooit. eig compenseer ik door te vasten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ow dat scheelt, want overgeven is echt heel slecht. Naja compenseren is natuurlijk ook niet goed, maar ach, ik doe het ook dus wie ben ik ook om te zeggen wat goed en slecht is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja ik weet dat overgeven en vasten slecht is. toch lijkt het op het moment de enigste oplossing. maar dat hoef ik denk ik niet uit te leggen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach, zo'n obsessie alleen is al slecht, maar wat doe je er aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
idd. en tja wat doe je er aan? geeeeeeen idee. als ik dat zou weten, zou ik er al vanaf zijn he ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het komt en gaat met periodes, soms gaat het heel goed en soms gaat het slecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat noem jij controle? of wat bedoel je daarmee? van de dagen dati k niet eet wil ik absoluut niet af, dat zijn de goede dagen. maar van de dagen dat ik wel eet wil ik welaf. anders val ik nooit af he?! maar dat bedoel je natuurlijk niet. ik heb niet het gevoel dat ik controle heb ofzo. als ik dat zou hebben zou ik niet meer eten. maar juist omdat ik geen controle over mezelf heb eet ik. mja ik weet niet of je dit bedoelt. en miss zijn dit ook weer rare gedachtes, ik weet het niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat jij zegt wil ik ook wel, dus zoveel controle over je eigen wil te kunnen hebben dat je het eten onder controle hebt. D.w.z. niet eten dus. Maar ik heb nu de controle al verloren omdat ik gegeten heb vandaag. edit: over die vreetbuien, ik heb ze veel en veel erger gehad dan nu. Maar dan ging ik daarna ook overgeven, en dat doe ik nu al een tijd niet meer. Kreeg zo'n keelpijn ervan, hehe hoe kan dat nou ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet niet of mijn 'vreetbuien' echte vreetbuien zijn. ik weet ook niet waar de grens ligt. maar het ongecontroleerde eten in korte tijd, en je dan schuldig voelen (en proberen over te geven) noem ik vreetbuien. mja ik vind dat ikdan veel eet, maar miss is het vergeleken bij andere wel hee lweinig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Naja ik vergelijk mijn vreetbuien eigenlijk ook niet met anderen, maar ik denk dat als je ineen keer heel veel eet. Of iig meer dan normaal, en alles achter elkaar aan naar binnen werkt, dat wel vreetbuien zijn. Maar vandaag, terwijl ik eigenlijk zou moeten vasten, heb ik al druiven, een mueslireep, cornflakes gehad, dat is voor mij nu al een vreetbui, omdat ik niks mocht hebben van mezelf. Dus ik denk dat het ook aan de situatie ligt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag zou ik ook vasten, maar dat moet ik elke dag. maar het ging niet. al die chocola. zoo lekker. en mn ma die het ook altijd weer koopt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je hoeft "Maar het komt en gaat met periodes" niet als excuus te gebruiken. Je ziet het probleem, doe er dan wat mee. Voor jezelf. Am en Es'en hebben vaak een nauw verband met elkaar. Neemt het ene iets af, dan kan het andere weer versterkt worden. Zie jij dat ook?
||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige reden waar ik niet meer AM zijn de littekens, ik kan nu in de zomer (als het mooi weer is dan) niet in een hempje, of iets met korte mouwen lopen. Dat is te confronterend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dat klopt. wat het nut is van een dag niet eten???? dat je afvalt natuurlijk. mijn doel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als ik zo ver ben dat ik die controle heb, wordt ik dun. Heel simpel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je stopt met die 'vreetbuien' (raar woord) en wat gebalanceerder gaat eten, zal het vast ook goed beter gaan met je gewicht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
stoppen met die vreetbuien is heel moeilijk, heb al vaak geprobeert. en gebalanceerder eten lukt ook niet. kromme gedachtes miss maar ik mag echt niks eten van mezelf, en dan krijg ik vreetbuien en moet ik weer compenseren etc etc etc. mja tis raar, en moeilijk en niet te stoppen (iig moeilijk) mja ik moet nu gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ikzelf heb jarenlang iets gehad wat op de rand van 'ongezonde emotie-eter' en 'eetstoornis' zat en heb gemerkt wat er gebeurt als je gaat 'compenseren'; je komt vier keer zo hard aan. Ik eet nu sinds ongeveer een maand min of meer regelmatig en ik merk gewoon dat dat zoveel gezonder is. Al eet je bij wijze van spreken ieder uur iets, dan nog is dat gezonder dan één dag veel en de volgende dag niets ![]() Maar goed, wie ben ik...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is pas zielig dat jij geen nederlands kan typen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als mensen dingen van je weten kunnen ze je goed steunen, maar ze kunnen ook spoken gaan zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je bent iemand die haar ervaringen en meningen deelt ![]() wat ik ook zo vreselijk vind, is als ik iets ga eten. op een abnormaal tijdstip en terwijl ik me ontzettend schuldig voel, en dat mn vader dan zegt; zo ga je lkker ff wat eten?! Argh dAAr kan ik dus niet tegen, tis al erg genoeg dat ik eet, en dan ook nog zO'n opmerking ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 |