Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2004, 00:05
Otis
Otis is offline
ik kon vannacht niet slapen en heb tot half 5 naar n Will Young plaatje gestaard..toen ging ik mn broek zoeken want die was ik al n tijdje kwijt ..rond half 6 viel ik in slaap en rond 12uur smiddags stond mn soulmatie voor de deur en toen gingen we bij haar enge films kijken.
Advertentie
Oud 21-07-2004, 00:31
GRRR
GRRR is offline
ik ben net klaar gekomen
Oud 21-07-2004, 00:35
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 21-07-2004 @ 01:31 :
ik ben net klaar gekomen
meesterlijk
Oud 21-07-2004, 00:49
Verwijderd
Vanavond naar hans gegaan waar mike ook was. daar joints gerookt en me kapot gelachen om een zieke japanse sadistische yakuza film, Ichi the killer. Waarin wanneer mensen hun hoofden er af gehakt werden het bloed er met gegorgel uitkwam En er was een chinese oude vent die opeens een body buildende dwerg bleek te zijn
Nu knetter thuis en vreetkick bevredigen, bier drinken en straks verder lezen in stupid white men
Oud 21-07-2004, 01:06
vixen
vixen is offline
ik heb jaya tha cat gezien <33 en toen ben ik naar de bijstand geweest en heb daar lol gehad met mn neefje die geen drank kreeg omdat ie nog geen 18 was. en toen heeft ie classy rooie wijn zitten drinken. en k heb een nieuwe zonnebril gekocht ennn uhm. Ik ben een beetje beetje aangeschoten <33
Oud 21-07-2004, 01:09
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-07-2004 @ 01:49 :
Vanavond naar hans gegaan waar mike ook was. daar joints gerookt en me kapot gelachen om een zieke japanse sadistische yakuza film, Ichi the killer. Waarin wanneer mensen hun hoofden er af gehakt werden het bloed er met gegorgel uitkwam En er was een chinese oude vent die opeens een body buildende dwerg bleek te zijn
Nu knetter thuis en vreetkick bevredigen, bier drinken en straks verder lezen in stupid white men
oo, ik heb toijdje terug toch zo'n vette japanse film gezien
ben alleen de titel kwijt, kom ik wel achter nog.
Oud 21-07-2004, 09:56
Verwijderd
ja Ichi the Killer is dik vet
Oud 21-07-2004, 10:06
Babette
Babette is offline
Gisteren gewerkt, toen kwam HIJ langs mn huis gelopen, hebben we ff gepraat! Toen kwam een vriendin, zijn we naar een cafe gegaan hiero en toen we daar zaten wilden we allemaal super graag naar Renesse. Dus zijn we naar Renesse gegaan en hadden we terug de bus gemist en toen ging die vent ff regelen dat we toch nog terug konden! Toen kwam k HEM weeeeeeer tegen {hij woont bij mij in de straat} en hij kwam ook net terug van Renesse, hij was aan t werk......in welke discotheek was k dus te vinden....JUIST! Maar okay...toen zijn we dus gaan slapen {die vriendin en ik} en nou zijn we weer wakker
T was iig vet gezellig....
Oud 21-07-2004, 10:13
Verwijderd
Geef me één reden waarom je in godesnaam naar Renesse zou willen
Oud 21-07-2004, 10:18
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-07-2004 @ 11:13 :
Exooeuuuhhh neukeuuuuuuuuh geselllig bieer neukeuuuh EuXeoo Heeee Hoooooo Hee Hoooooo Excooooooooo neukeuuuuuh
Oud 21-07-2004, 10:31
angel-nieke
angel-nieke is offline
te vroeg opgestaan, gedouched, haren gewassen, gegeten en naar de markt geweest, nu achter de compu... boeiend leven he
Oud 21-07-2004, 10:42
Qamra
Qamra is offline
Sollicitatiebrieven schrijven voor een stage
Oud 21-07-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 21-07-2004 @ 10:56 :
ja Ichi the Killer is dik vet
hahah die Jiji is ook echt zo'n verschrikkelijke mafkees hahah wat een sicke doch grappige film en al die wijven zijn ook echt into sm enzo hahaha

ontopisch:
net opgestaan en gedouched, daarna kam ff omhoog gezet, ontbijtje fixen en dan strax naar amsterdam
Oud 21-07-2004, 11:37
Verwijderd
Ik werd wakker met een smsje waar een reactie in stond op iets wat ik gisteren had gezegd, dus ik had geen idee meer waar het over ging. Daarna heb ik een ontbijtje gemaakt voor mij & mijn zus en ben ik water gaan drinken omdat dat moet van mijn moeder. Ik heb gedoucht, mijn nagels gelakt, mijn wenkbrauwen geëpileerd en oude kleren aangetrokken. Nu ga ik verder met opruimen terwijl ik ronddans op de soundtrack van Lola Rennt <3, over een half uurtje moet ik naar de tandarts en daarna ga ik varen met papa.
Oud 21-07-2004, 12:21
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Pasfoto's laten maken
Oud 21-07-2004, 12:22
Verwijderd
Uitgeslapen en me sindsdien verheugd op vanavond Simon & Garfunkel
Oud 21-07-2004, 14:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Vannacht weer naar gentse feesten gegaan, alleen omdat ik het beloofd had want ik had absoluut geen zin. Daar wijn, veel te veel wijn, gedronken in een park. Enorme vechtpartij gezien met wel 12 betrokkenen. Een paar toffe optredens gezien.
Keihard weggelopen toen de jongen waar ik een beetje verliefd op ben opeens voor me stond . Dat was echt stom. Verder had ik al meer dan 12 uur niets meer gegeten en teveel gedronken zodat ik er verschrikkelijk uitzag. Uit een schommelstoeltje gevallen, keihard op mijn kop.
Pure glamour he .

Jammer genoeg heb ik beloofd om vanavond weer te gaan. En strakjes naar m'n omaatje die waarschijnlijk de taart al heeft klaarstaan.

Laatst gewijzigd op 21-07-2004 om 14:04.
Oud 21-07-2004, 14:14
Verwijderd
niks , ben net wakker
Oud 21-07-2004, 14:34
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 21-07-2004 @ 15:14 :
niks , ben net wakker
Citaat:
Ridder schreef op 21-07-2004 @ 11:18 :
Exooeuuuhhh neukeuuuuuuuuh geselllig bieer neukeuuuh EuXeoo Heeee Hoooooo Hee Hoooooo Excooooooooo neukeuuuuuh

Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-07-2004 @ 01:49 :
Die film staat nog hoog op mijn lijstje om te zien.

Gisternacht met een vriend van me vanaf 23.30 ofzo paar horror/action movies gezien, Alien 3 en Maniac Cop. Verder wat biertjes gedronken en pringeltjes gegeten, 04.30 gaan maffen,
moest daarna weer op om 09.30 want er moesten banden verwisseld worden van de auto, die ook nog es schoon gespoten moesten worden etc. Ondertussen is het 15.30, plenst het en zitten d'r maar 3 banden op de auto
Oud 21-07-2004, 15:04
Otis
Otis is offline
ik ben heel vroeg opgestaan om naar Den Haag te rijden en daar naar mn appartementje te gaan kijken en het is heel mooi en ik ben er heel blij mee (L)
En daarnet werd ik gebeld of ik n paar keer vakantiehuisjes wil gaan schoonmaken , dus dat wordt spermavlekken krabben
Oud 21-07-2004, 16:03
indewar
indewar is offline
Ik ging vandaag naar Wijchen toe.. de 4daagse kijken!
Dikke pret!
En daarna ging ik naar de buren, daar waren de kleinkinderen aan et spelen, en de kleinste gaf ik de fles!

ik lees hier vaak, dus ik dacht, ik begin eens met posten, punt.
Oud 21-07-2004, 16:07
Otis
Otis is offline
welkom

xx smartie
Oud 21-07-2004, 16:24
Poppycock
Poppycock is offline
rondhangen in de stad, en een uur mezelf met een vriendin vol zitten eten in een snackbar, omdat we niet weg wilden want het regende.
Hoe nutteloos was dus het dagelijkse ritueel buikspieroefeningen doen
Oud 21-07-2004, 16:26
Verwijderd
naar amsterdam geweest met geertje en haar fins neefje, dikke lol gehad en vette shit aangeschaft na uren zoeken de schoenen gevonden die ik wou en ze hadden ze in mijn maat JEEJ toen zijn we naar mijn huis gegaan waar we net zijn aangekomen, zo eens een lekkere dikke sjoint gaan roken
Oud 21-07-2004, 16:30
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 21-07-2004 @ 17:26 :
naar amsterdam geweest met geertje en haar fins neefje, dikke lol gehad en vette shit aangeschaft na uren zoeken de schoenen gevonden die ik wou en ze hadden ze in mijn maat JEEJ toen zijn we naar mijn huis gegaan waar we net zijn aangekomen, zo eens een lekkere dikke sjoint gaan roken
watvoor schoenen heb je gekocht??
Oud 21-07-2004, 16:36
Verwijderd
lekker in de stad rondgelopen, naar de kapper geweest en wat gevraagd over m;n haar en het is een stommerd dus ik ga er níet heen , lekker ijsje gegeten en weer naar huis en straks op vervelende kotertje oppassen
Oud 21-07-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 21-07-2004 @ 17:30 :
watvoor schoenen heb je gekocht??
hi old school vans met ska blokjes
Oud 21-07-2004, 16:38
Poppycock
Poppycock is offline
klinkt leuk
Oud 21-07-2004, 16:39
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
poorleno schreef op 21-07-2004 @ 17:36 :
lekker in de stad rondgelopen, naar de kapper geweest en wat gevraagd over m;n haar en het is een stommerd dus ik ga er níet heen , lekker ijsje gegeten en weer naar huis en straks op vervelende kotertje oppassen
wat moest je dan weten en was het een biatch die kapster
Oud 21-07-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 21-07-2004 @ 17:39 :
wat moest je dan weten en was het een biatch die kapster
ik wil platinablond zigzaggend aan de onderkant, maar hij zei dat het eigenlijk niet kon en zo wel dan zou het heel lang zou duren eerder het echt die kleur zou worden omdat ik het te vaak heb geverfd en hij zei dat ik slap haar had
en nee, het was geen bitch, maar een stomme aap die alleen engels sprak
Oud 21-07-2004, 16:42
Otis
Otis is offline
Oud 21-07-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 17:42 :
huhhh? hmm? uhm, huh? soof? mmmuh?
Oud 21-07-2004, 16:44
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
poorleno schreef op 21-07-2004 @ 17:41 :
ik wil platinablond zigzaggend aan de onderkant, maar hij zei dat het eigenlijk niet kon en zo wel dan zou het heel lang zou duren eerder het echt die kleur zou worden omdat ik het te vaak heb geverfd en hij zei dat ik slap haar had
en nee, het was geen bitch, maar een stomme aap die alleen engels sprak
oww maar is ook kei slecht om het in 1keer platinablond te verven he. Moet je anders zelf gewoon gaan verven, elke keer wat lichter. Anders word je haar zo uberdroog, dan duurt et misschien wel langer als een jaar om het weer goed te krijgen
Oud 21-07-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 21-07-2004 @ 17:44 :
oww maar is ook kei slecht om het in 1keer platinablond te verven he. Moet je anders zelf gewoon gaan verven, elke keer wat lichter. Anders word je haar zo uberdroog, dan duurt et misschien wel langer als een jaar om het weer goed te krijgen
weet ik wel.. maar maar ik wil het verdorie gewoon meteen hebben omdat ik anders voor lul loop met al die lelijke blonde/oranje kleurtjes
Oud 21-07-2004, 16:47
Poppycock
Poppycock is offline
Citaat:
poorleno schreef op 21-07-2004 @ 17:45 :
weet ik wel.. maar maar ik wil het verdorie gewoon meteen hebben omdat ik anders voor lul loop met al die lelijke blonde/oranje kleurtjes
hihi, dat is inderdaad niet zo charmant Ja dan iemand anders vinden en dan elke dag liters olijfolie in je haar dumpen
Oud 21-07-2004, 16:47
Verwijderd
ik verheug me er nu al op, rr
Oud 21-07-2004, 16:49
Poppycock
Poppycock is offline
dacht ik al
Oud 21-07-2004, 16:53
sofuckingme
sofuckingme is offline
Gister: van 1 tot 6 gewerkt kratten met melk laten vallen en een bierflesje omgegooid .nee ik ben niet lomp hoor
daarna vroeg tom of ik langskwam wiet gehaald samen stoned geworden en tegen vliegjes gevochten in een park en ruzie met een oma gemaakt.Vandaag lekker uitgeslapen en om half 3 naar de psych,Foto's gemaakt en nieuwe foto's in fotoboek gedaan.
Oud 21-07-2004, 17:09
Pan Am
Pan Am is offline
Ik heb net een rampzalige vlucht achter de rug We waren ingehuurd om voor DCA een vlucht van Curaçao naar Amsterdam te doen. Nou, dat hebben we geweten. Al het uitschot van Curaçao aan boord. Scheldende mannen, krijsende Antilliaanse moeders in neonkleurige poezenpakken met van die veters bij het decolleté en aan de zijkant van hun broekspijpen (of wat daar voor door moest gaan). Tijdens service ineens een raar, zuigend geluid uit het toilet; toiletafzuiging op hol, toilet gelockt, door Antilliaan weer open gemaakt en in de wasbak gepist Later bleek ook nog waarom het toilet zo raar deed; de Marechaussee op Schiphol + hun lieve herdershond vonden welgeteld 150 bolletjes, verstopt op de meest onmogelijke plekken. Meneer Antilliaan kon ze niet meer meer binnen houden. En dacht daarom dat het verstandig was om een deel door het toilet te spoelen en het andere deel te verstoppen in de waste bins, de stowage compartments, onder het toilet, achter de spiegel, etc. OMG!
Conclusie: Misdaad loont niet. En ik wil niet meer naar Curaçao.
Oud 21-07-2004, 17:11
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:09 :
Ik heb net een rampzalige vlucht achter de rug We waren ingehuurd om voor DCA een vlucht van Curaçao naar Amsterdam te doen. Nou, dat hebben we geweten. Al het uitschot van Curaçao aan boord. Scheldende mannen, krijsende Antilliaanse moeders in neonkleurige poezenpakken met van die veters bij het decolleté en aan de zijkant van hun broekspijpen (of wat daar voor door moest gaan). Tijdens service ineens een raar, zuigend geluid uit het toilet; toiletafzuiging op hol, toilet gelockt, door Antilliaan weer open gemaakt en in de wasbak gepist Later bleek ook nog waarom het toilet zo raar deed; de Marechaussee op Schiphol + hun lieve herdershond vonden welgeteld 150 bolletjes, verstopt op de meest onmogelijke plekken. Meneer Antilliaan kon ze niet meer meer binnen houden. En dacht daarom dat het verstandig was om een deel door het toilet te spoelen en het andere deel te verstoppen in de waste bins, de stowage compartments, onder het toilet, achter de spiegel, etc. OMG!
Conclusie: Misdaad loont niet. En ik wil niet meer naar Curaçao.

Kennnieeeeeeeeee.. je bent er weer
Oud 21-07-2004, 17:12
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:11 :
Kennnieeeeeeeeee.. je bent er weer
<3 Otieeee, hoe was het in Playa del C.!!!?? Vertellllllll
Oud 21-07-2004, 17:14
vixen
vixen is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:09 :
*verhaal*

ohmygod...dat is echt like..tv-achtig ofzo.
Oud 21-07-2004, 17:14
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:12 :
<3 Otieeee, hoe was het in Playa del C.!!!?? Vertellllllll
oooh het was echt heerlijk , alleen mn gezicht is niet bruin geworden
Ooh en bedoelde je nou die ene Berschka-winkel?daar heb ik nog een paar undies gekocht en ik heb een custobarcelona jurkje gekocht een groen leren tasje bij Unikko en ik heb Cocorita's gedronken
Ooh en ik ben verdwaald geraakt in Cancun
Oh en mn ouders zijn verliefd op je
Oud 21-07-2004, 17:16
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 21-07-2004 @ 18:14 :
oooh het was echt heerlijk , alleen mn gezicht is niet bruin geworden
Ooh en bedoelde je nou die ene Berschka-winkel?daar heb ik nog een paar undies gekocht en ik heb een custobarcelona jurkje gekocht een groen leren tasje bij Unikko en ik heb Cocorita's gedronken
Ooh en ik ben verdwaald geraakt in Cancun
Oh en mn ouders zijn verliefd op je
OMG Otieeeee, zullen we trouweeeeen dan??

HEB JE NOG GENEUKT IN MEXICO TROUWENS??
Oud 21-07-2004, 17:17
Babette
Babette is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-07-2004 @ 11:13 :
Ik ga elke week naar Renesse. De mensen die naar Renesse gaan op vakantie die willen daar jongens scoren ja, maar wij gaan daar gewoon altijd heen. Ken daar veel mensen, ken de mensen in de discotheken, dan is t gewoon gezellig. Ik ga er dus echt niet heen om jongens te scoren!!!!!
Oud 21-07-2004, 17:18
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Babette schreef op 21-07-2004 @ 18:17 :
Ik ga elke week naar Renesse. De mensen die naar Renesse gaan op vakantie die willen daar jongens scoren ja, maar wij gaan daar gewoon altijd heen. Ken daar veel mensen, ken de mensen in de discotheken, dan is t gewoon gezellig. Ik ga er dus echt niet heen om jongens te scoren!!!!!
Jaja... Jij slet!
Babette
Babette is offline
Citaat:
Ridder schreef op 21-07-2004 @ 11:18 :
De sletten die daar op vakantie gaan ja! Ik niet!
Babette
Babette is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:18 :
Jaja... Jij slet!
Oud 21-07-2004, 17:19
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 21-07-2004 @ 18:16 :
OMG Otieeeee, zullen we trouweeeeen dan??

HEB JE NOG GENEUKT IN MEXICO TROUWENS??
Hihihihi Neee snol je weet best dat ik mezelf bewaar voor de ware

neeeee ze waren best lelijk daar , wel een paar geile amerikanen trouwens maarja... en heel veel stomme stelletjes!!
Oud 21-07-2004, 17:20
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Babette schreef op 21-07-2004 @ 18:18 :
jij snollehoereslettedel-jij
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten