Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2004, 21:37
Gadje
Gadje is offline
gewerkt, broodbakken bij ah
saai en vermoeiend
Advertentie
Oud 23-07-2004, 21:50
Verwijderd
ik heb met gadje broodgebakken bij de ah
en gevioollest
en boodschappen gedaan
en heel lekker gekookt
3 happen gegeten en de rest aan de poezen gegeven
belgische nepbaantjer gekeken
en veeel wijn gedronken
Oud 23-07-2004, 21:58
snoodaard
snoodaard is offline
Dit is m'n korte weekeind, want ik ben om 11 uur gestopt vandaag en moet om half 7 maandag beginnen. Even vergeten dat ik morgen en zaterdag van 5 tot 10 ergens anders werk.

Ik heb gewerkt, gelezen, geten, gedronken (koffie) & geslapen.
Oud 23-07-2004, 22:01
Babette
Babette is offline
Ben gisteravond naar Renesse gegaan, was heel gezelly! Met allemaal lompe boeren in de bus terug gezeten die op van die campings zaten hier TE ERG! Waren om kwart voor 4 thuis, toen nog tot half5 gesmst met die heeele leuke jongen ....
7u ging mn wekker weer moest werken.. helemaal gaar natuurlijk! Om 6u eindelijk klaar...toen wat gegeten. Toen onder de douche gegaan, daarna kwamen er 2 vrienden en die hebben hier even een biertje gedaan en zijn nu weer weg !
Nou ga ik zometeen nog even tv kijken ofso en dan slapen! Morgen weer werken....6u eruit....vet verneukt! Ben ook half ziek, maja.....geeft niks...
Om 3u gaat eerst mn wekker weer, want HIJ komt langs vanacht!!!!!!!! Dusja.....moet k wel eerst ff slapen anders dan word ik morgen helemaal niet meer wakker!
Nou, dat is wel zo ongeveer wat ik gedaan heb/ga doen
Oud 23-07-2004, 23:44
Verwijderd
Ik ben nu nog op zoek naar werk via internet, maakt vast een geweldige indruk als je zo laat nog mailtjes stuurt enzo
Oud 23-07-2004, 23:55
Hamer
Hamer is offline
Ik wilde gaan sporten, maar was na een kwartier al moe, dus ging ik weer naar huis en eten, daarna nog twee uur aan de telefoon gehangen.
Oud 24-07-2004, 00:09
Hagel
Hagel is offline
vandaag om 2 uur mijn bed uit gerold, wat gegeten en naar mijn ouders gegaan om te dineren, bij aankomst ruzie gekregen met mijn moeder dus weer naar huis gegaan. Maar thuis vissticks gegeten en nog wat geforumd. Naar de stad gegaan en met 2 geile vriendinnen geil wezen poolen en jongens zoeken. Helaas was alles lelijk. Nu ben ik thuis want we gaan morgen verder want er was echt hellllemaal niks
Oud 24-07-2004, 00:20
Verwijderd
bij mn oma gegeten en met haar over seks gepraat
nouja niet dirrrrrrty talk, gewoon een beetje gepraat
ruzie met soulmate bijgelegd maar ik voel me nog steeds kut daarover
veel gerookt en gedronken
veel getobt ook
koekjes gebakken die over 10 minuten klaar zijn en geswingd op nerd in de keuken
Oud 24-07-2004, 03:08
schimmel
schimmel is offline
haha

we gingen buiten zitten, toen het donker werd kwam er een rat. dus ik ging er voorzichtig naartoe lopen, hij bleef zitten. toen vond ik hem eng want hij was echt tering groot.
en toen ging ik springen en schreeuwen, en toen bleef die nog steeds zitten. daarna gingen esther en stiene erop af rennen en schreeuwen en toen bleef die nog steeds zitten. daarna hiel dik er een aantsker bij en makate enge geluiden, en bleef die nog steeds zitten.
toen gingen we met zn drieen van alle aknten naar hem toe rennen en schreeuwen maar dat hielp ook niet.
en hij negeerde het ook toen ik ging porren met een stok :/

hij zit er vast nog steeds
Oud 24-07-2004, 03:10
Verwijderd
huis gecleaned en daarmee geld verdiend, van dat geld bier gehaald. bij dirk paycheck gekeken. gesm00kt, wat gezopen. toen door naar vin waar we nog meer gesmookt hebben en hans teeuwen hebben getjekt. nu extreem stonerend en dikke vreetkick
Oud 24-07-2004, 10:32
Susanne
Susanne is offline
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI doessies

Ik ben terug van vakantie
ik ben vergeten hoe je moet tiepen met tien vingers
ik ben heel erg moe nu ik heb de hele tijd gereden naar cote d'azur en terug ik kan nu zelfs kaartlezen niemand durfde te rijden ze waren allemaal bang maar ik niet ik ben een bikkel
ik heb nog meer hekel aan de vriendin van m'n broer gekregen
enne verder was het wel cool
ik ben ook nog naar de tour de france geweest kijken was heel cool ik heb een nieuwe uitdaging> ik wil in die karavaan werken
Oud 24-07-2004, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 24-07-2004 @ 11:32 :
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI doessies

Ik ben terug van vakantie
ik ben vergeten hoe je moet tiepen met tien vingers
ik ben heel erg moe nu ik heb de hele tijd gereden naar cote d'azur en terug ik kan nu zelfs kaartlezen niemand durfde te rijden ze waren allemaal bang maar ik niet ik ben een bikkel
ik heb nog meer hekel aan de vriendin van m'n broer gekregen
enne verder was het wel cool
ik ben ook nog naar de tour de france geweest kijken was heel cool ik heb een nieuwe uitdaging> ik wil in die karavaan werken

SOEEEESSSIE!!!
Oud 24-07-2004, 16:11
frozenfountain
frozenfountain is offline
Welkom terug Susanne

Ik heb m'n haren gewassen en toen kreeg ik shampoo in m'n ogen.
Ik heb in de spiegel gekeken en toen zag ik een puist.
Oud 24-07-2004, 16:29
aLackofColor
aLackofColor is offline
gewinkeld
Oud 24-07-2004, 16:34
Luna
Luna is offline
me verslapen
snel naar werk, gewerkt. Was rustig dus was eerder klaar(maar wel uitbetaald krijgen)
daarna tas inpakken want ik ga morgen op vakantieee!
Kaartje voor Lamb gekocht(L)
En tussendoor nog even gekletst met een vriend die net terug is van tour met zn band door oost europa. Morgen afspraak gemaakt, jeej! (stiekem heb ik m een beetje gemist, gewoon omdat we ontzettend veel met elkaar gemeen hebben en onwijs goed kunnen praten, lol trappen enzenz)
Oud 24-07-2004, 16:42
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
frozenfountain schreef op 24-07-2004 @ 17:11 :
Welkom terug Susanne

Ik heb m'n haren gewassen en toen kreeg ik shampoo in m'n ogen.
Ik heb in de spiegel gekeken en toen zag ik een puist.
aaah liefff

je moet van garnier dat instant-spot gedoe proberen trouwens werkt bij mij wel

ohja ik heb net met een vriendinnetje op een terrasje gezeten, gezellig
en vnvnd ga ik hossen hihi
nu ga ik mosselen eten met bob doeii
Oud 24-07-2004, 17:04
monolo
monolo is offline
[poorleno]
opgestaan, gehaast voor de trein naar rotterdam, met monolo naar de kapper geweest en het ziet er geweldig uit en nu gaan we drinken met het zonnetje op ons bolletje en mijn hitsige haar rrr
Oud 24-07-2004, 17:07
I <3 cock
I <3 cock is offline
Citaat:
monolo schreef op 24-07-2004 @ 18:04 :
[poorleno]
opgestaan, gehaast voor de trein naar rotterdam, met monolo naar de kapper geweest en het ziet er geweldig uit en nu gaan we drinken met het zonnetje op ons bolletje en mijn hitsige haar rrr
Foto.
Oud 24-07-2004, 17:08
Verwijderd
te laat opgestaan. broodjes met veggie knakwordsten verorbert. gingseng/citroen thee gedronken. gaan drummen. douchen. indiana jones was op tv, gekeken. msn.
Oud 24-07-2004, 17:09
monolo
monolo is offline
Citaat:
I <3 cock schreef op 24-07-2004 @ 18:07 :
Foto.
heb hier geen camera, maar het is echt heel leukkkkkkk woeh <33
Oud 24-07-2004, 17:10
GRRR
GRRR is offline
yay
Oud 24-07-2004, 17:11
Verwijderd
joeghei
Oud 24-07-2004, 17:25
Fleur
Fleur is offline
'S morgens vroeg dingen geregelt voor de vakantie (vlucht betalen en geklooi met ebookers) daarna gewerkt in een tweedehandskledingwinkeltje, nieuwe broek gekocht en ga zo boodschappen doen.

Zeer boeiende dag, maar wel productief.
Oud 24-07-2004, 17:39
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Ik heb vandaag uitgeslapen,
kom net terug van de stad,
schoenen gekocht,
heb net gegeten,
en ga zo misschien naar 'Relax' in Rotown.
Oud 24-07-2004, 21:02
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Susanne schreef op 24-07-2004 @ 17:42 :
aaah liefff

je moet van garnier dat instant-spot gedoe proberen trouwens werkt bij mij wel

ohja ik heb net met een vriendinnetje op een terrasje gezeten, gezellig
en vnvnd ga ik hossen hihi
nu ga ik mosselen eten met bob doeii
thanks, ga ik proberen
Oud 24-07-2004, 21:07
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik heb m'n vriend naar z'n werk gebracht en toen ben ik doorgefietst naar een vriend van me, maar eerst ben ik wezen winkelen en toen hebben we charmed gekeken en ben ik naar huis gegaan met de bus om de kat te halen en naar mijn moeder te gaan, waar ik nu ben . en zo ga ik wijn drinken olé, hippe dag.
Oud 24-07-2004, 21:55
Verwijderd
vandaag was mijn papa jarig dus die heb ik eerst gefeliciteerd nadat ik had uitgeslapen natuurlijk. toen ontdekte ik dat ik nog steeds koorts had maar dat maakte niet uit want ik zou toch thuisblijven. wat later belden mijn highschoolvriendinnetjes of ik mee ging wat drinken en omdatik me al wat beter voelde ging ik gezellig mee en toen hebben we gezellig rosé gedronken en heb ik voor het eerst sinds jaren weer eens geblowd en hebben we paleisbanket en gebak gegeten en nu ben ik tipsy.
Oud 24-07-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 24-07-2004 @ 22:55 :
vandaag was mijn papa jarig dus die heb ik eerst gefeliciteerd nadat ik had uitgeslapen natuurlijk. toen ontdekte ik dat ik nog steeds koorts had maar dat maakte niet uit want ik zou toch thuisblijven. wat later belden mijn highschoolvriendinnetjes of ik mee ging wat drinken en omdatik me al wat beter voelde ging ik gezellig mee en toen hebben we gezellig rosé gedronken en heb ik voor het eerst sinds jaren weer eens geblowd en hebben we paleisbanket en gebak gegeten en nu ben ik tipsy.
oh en nu ga ik gone with the wind kijken met mijn lieverds <3
Oud 24-07-2004, 22:14
scala
scala is offline
Toeristje gespeeld in Delft met mn opa naar de markt, bitterkoekjes gekocht, de nieuwe kerk bezocht, poffertjes gegeten op terras, armbandjes gekocht, buiten grieks gegeten en dat allemaal met perfect weer<3 en nu zit ik aan mijn opa's laptop
Oud 24-07-2004, 22:19
battlestar
battlestar is offline
uitgeslapen tot 12 uur, daarna ciabatta brood in de oven gedaan en opgegeten (mjam), aangekleed en daarna half weesten winkelen (het was meer boodschappen doen), nog even op het terras gezeten en naar het 'beach'volleybal gekeken wat hier midden in het dorp gebeurde. toen naar huis, gekookt, gegeten en achter i-net gehangen & foto's van de kat gemaakt, en nu hang ik weer hier.

ik voel me niet lekker genoeg om uit te gaan
Oud 24-07-2004, 23:14
Verwijderd
ik heb tijdelijk nieuw gelezen van kees van kooten in de zon, en daarna kwam mijn tante eten met haar vriend, en we hadden dezelfde broek aan en dezelfde riem.
toen kwam een vriendinnetje en hebben we eerst saved by the bell gekeken en daarna grease, en toen heb ik heel arnhem rondgecrosst voor sigaretten (nouja zij want ik was tipsy) en nu ben ik hierrrrr hoii!
Oud 24-07-2004, 23:16
Verwijderd
hoi beeb!
Oud 24-07-2004, 23:17
Verwijderd
ik heb mijn vriendinnetjes de deur uitgegooid want ze werden saai. en nu ga ik slapennn.
Oud 24-07-2004, 23:17
Susanne
Susanne is offline
hee snollie
Oud 24-07-2004, 23:18
Verwijderd
hoi hoerrrtjes
Oud 24-07-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 25-07-2004 @ 00:18 :
hoi hoerrrtjes
fuk joe ik ben geen hoer
Oud 24-07-2004, 23:20
Verwijderd

Deze kinderen wel
Oud 24-07-2004, 23:20
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Noé schreef op 25-07-2004 @ 00:18 :
hoi hoerrrtjes
hoiii ik heb vnvnd mosselen gegeten met bob met lekkere wijn erbij maar toen werd die knurft ziek dus toen heb ik ruzie gemaakt (hij is echt gecompliceerd) en toen gingen we smijten met dingen naar elkaar enzo
nu zit ik lekker een stresssigaret te roken
Oud 24-07-2004, 23:21
Verwijderd
oww don't get me started on gecompliceerde bobben
Oud 24-07-2004, 23:24
Susanne
Susanne is offline
heb jij ook een gecompliceerde bob? tell tell
Oud 24-07-2004, 23:24
Verwijderd
Ik ben vanmiddag dronken geweest en ik heb te veel gerookt en toen werd ik misselijk.
En toen kwamen mijn ouders thuis en toen probeerde ik niet dronken over te komen door heel stil op bed te liggen.
Oud 24-07-2004, 23:25
schimmel
schimmel is offline
Oud 24-07-2004, 23:25
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
tot 1 uur geslapen.
Gewerkt van 14:30 tot ong. 21:30.
Thuis gegeten en zit nu te internetten, dacht dat k nog zou gaan stappen maar helaas, iedereen heeft weer wat beters te doen.
Oud 24-07-2004, 23:26
Susanne
Susanne is offline
ik ben een keer zo dronken geweest dat ik in de vorm van de vrouw die op mijn dekbed staat geprint ging liggen in de hoop dat mn vader me niet zou zien

pff het kan altijd erger
Oud 24-07-2004, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 25-07-2004 @ 00:26 :
ik ben een keer zo dronken geweest dat ik in de vorm van de vrouw die op mijn dekbed staat geprint ging liggen in de hoop dat mn vader me niet zou zien

pff het kan altijd erger
Oud 24-07-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:

pff het kan altijd erger
Ja zoals over je voeten heen kotsen
Oud 24-07-2004, 23:32
Verwijderd
Citaat:

pff het kan altijd erger
ik een keer zo dronken dat ik flauwviel op straat nadat ik naast het vuurwerk had gekotst en toen ging mijn papa mijn pi aandoen
Oud 24-07-2004, 23:33
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 25-07-2004 @ 00:31 :
Ja zoals over je voeten heen kotsen
ik heb ook een keer over de voeten van mijn exvriendje gekotst <3 echte liefde

you are the only one whooo hold my hair back when i'm drunk and get sick
R-J-N
R-J-N is offline
ben héél vroeg op gestaan om met m'n vriendin naar Beverwijk te gaan -> zwarte markt

dat viel enorm tegen, nix te vinden daar, behalve 50% goedkopere scheermesjes

vervolgens naar Haarlem gegaan...en wat is dat een geweldige stad, Haarlem is mijn Mecca

alles is er te vinden, alle winkels onder hand bereik, meer schoenenwinkels dan je op twee handen kan tellen, met als climax de Sneakers...jah, ben schoenengeil ik...en heleboel klerenwinkels en 2 ijssalons!! wat wil je nog meer!!

thuis nog ff gegeten om de avond af te maken bij vriend van me Matrix deel 3 kijken waar ik nu nog van bij zit te komen, m'n hersens draaien echt overuren, snap er werkelijk de ballen meer van (of het komt door het bier en de vermoeidheid)
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
ik was 1x zo dronken dat ik hallicuneerde

het kan haast niet erger
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten