Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 13:25
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 25-07-2004 @ 14:25 :
al dat gezeik over nerds.. Wees blij dat ze erzijn, dankzij hun zitten jullie nu lekker op een forumpje.
Niemand zeikt hier op nerds hoor. Dat maak jij er zelf van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 25-07-2004 @ 14:24 :
Nee, die kleren kiezen ze zelf uit hoor. Ze mogen net als jij en ik gewoon zelf zeggen wat ze leuk vinden als ze gaan winkelen met familie of begeleiders, en meestal kiezen ze dan voor kindershirts En ze hebben hele grote zonnebrillen als de zon schijnt <3

Alleen ik winkel zonder begeleider natuurlijk
ik had het over de stereotypjes, die hier af en toe door de straat lopen, met die schattige gele regen poncho's en geruite broeken
Met citaat reageren
Marlous
Marlous is offline
Citaat:
al dat gezeik over nerds.. Wees blij dat ze erzijn, dankzij hun zitten jullie nu lekker op een forumpje.
Verwijderd
Citaat:
weer een student ict op zijn pik getrapt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:27
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 25-07-2004 @ 14:25 :
Niemand zeikt hier op nerds hoor. Dat maak jij er zelf van.
dan zal het wel aan mij liggen, maar de vergelijking nerds - geestelijk gehandicapte vind ik nou niet echt positeif.

verder wordt er over het algemeen nogal op die mensen neergekeken, niet alleen in dit topic maar overal.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:28
Susanne
Susanne is offline
[afbeelding]

omg ik heb ook zo'n geruit vestje ja mensen ik ben een nerd jonge jonge jonge jonge dat wil je niet weten wat voor nerd ik ben
Oud 25-07-2004, 13:28
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Susanne schreef op 25-07-2004 @ 14:28 :
[afbeelding]

omg ik heb ook zo'n geruit vestje ja mensen ik ben een nerd jonge jonge jonge jonge dat wil je niet weten wat voor nerd ik ben
HOU TOCH STIL
Oud 25-07-2004, 13:29
jet
jet is offline
Citaat:
Susanne schreef op 25-07-2004 @ 14:28 :
[afbeelding]

die vesten zijn ook gewoon bij de benneton te verkrijgen

of is benneton ook nerdy
Oud 25-07-2004, 13:30
Miles
Miles is offline
Nerds hebben vaak ook een aparte muzieksmaak. Bijvoorbeeld Linkin Park, Rhapsody, Limp Bizkit of Japanse Power Metal.
Oud 25-07-2004, 13:30
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 25-07-2004 @ 14:28 :
HOU TOCH STIL
ik kan het hebben

en nee jet, benetton is niet nerdie
Oud 25-07-2004, 13:31
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 25-07-2004 @ 13:54 :
Verkeerde blousen en broeken (een blouse zoals vertoond op die foto)
Puistjes
Nerd-gedrag
Niks aan z'n haar gedaan
Soms een bril, als het een nerd-bril is zonder design erin
Verlegen en a-sociaal
Gaat nooit stappen
Heeft geen vrienden
Ik vind puistjes niet per direct iets voor een nerd. En nee, er is niet altijd iets aan te doen...

Nerds hebben juist wel vaak vrienden, vrienden die net zo zijn als hun, die hetzelfde denken en zich hetzelfde voelen. Mensen waarbij ze 100% zichzelf zijn, en das mooi.

En als iemand op zijn 18de nog nooit is gaan ''stappen'' vind ik ook niet meteen dat diegene een nerd is.. Ken zat mensen die pas met de 18 of 19 zijn begonnen met uitgaan, en dat zijn dus absoluut geen nerds, maar mensen die andere hobby's hadden in hun leven.

Nerds zijn soms best cool.
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 25-07-2004 @ 14:30 :
Nerds hebben vaak ook een aparte muzieksmaak. Bijvoorbeeld Linkin Park, Rhapsody, Limp Bizkit of Japanse Power Metal.
die van mij luisteren nog steeds naar Mega Top100 1996 CD's
Met citaat reageren
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Sitia schreef op 25-07-2004 @ 14:31 :
Ik vind puistjes niet per direct iets voor een nerd. En nee, er is niet altijd iets aan te doen...

Nerds hebben juist wel vaak vrienden, vrienden die net zo zijn als hun, die hetzelfde denken en zich hetzelfde voelen. Mensen waarbij ze 100% zichzelf zijn, en das mooi.

En als iemand op zijn 18de nog nooit is gaan ''stappen'' vind ik ook niet meteen dat diegene een nerd is.. Ken zat mensen die pas met de 18 of 19 zijn begonnen met uitgaan, en dat zijn dus absoluut geen nerds, maar mensen die andere hobby's hadden in hun leven.

Haha.
Oud 25-07-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Sitia schreef op 25-07-2004 @ 14:31 :
Dat bedoelde ik dus, maar daar buiten is het wel een stuk lastiger hoor, ze kloppen een heel forum in elkaar maar bedenken wat vanavond te eten is een opgave.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 13:35
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 25-07-2004 @ 14:31 :
Haha.
Jij bent dus de reden dat nerds cool zijn.
Oud 25-07-2004, 13:36
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Faery schreef op 25-07-2004 @ 14:35 :
Jij bent dus de reden dat nerds cool zijn.
Ik lachtte niet om wat ze zei, daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik lachtte omdat ze mij zeg maar 'tegensprak', terwijl ik mijn mening gaf.

maar bedankt
Oud 25-07-2004, 13:37
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-07-2004 @ 14:32 :
Dat bedoelde ik dus, maar daar buiten is het wel een stuk lastiger hoor, ze kloppen een heel forum in elkaar maar bedenken wat vanavond te eten is een opgave.
Ja dat klopt ook. Maar ik denk dat het voor de ontzettend ''populaire'' mensen vaak moeilijk is om zichzelf te zijn. Tenminste, dat gevoel krijg ik bij de mensen die ik ken.. Dan kun je beter vrienden hebben waarbij je je lekker voelt.

Mensen zijn toch vaak niet goed genoeg voor bepaalde andere mensen, of je nou nerd bent of niet.
Oud 25-07-2004, 13:37
Faery
Faery is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-07-2004 @ 14:32 :
Lauwe pizza en cola.
Oud 25-07-2004, 13:38
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 25-07-2004 @ 14:36 :
Ik lachtte niet om wat ze zei, daar ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik lachtte omdat ze mij zeg maar 'tegensprak', terwijl ik mijn mening gaf.

maar bedankt
Ik gaf gewoon mijn mening die ik kreeg nadat ik de jouwe las
Oud 25-07-2004, 13:39
Miles
Miles is offline
Citaat:
Ridder schreef op 25-07-2004 @ 14:31 :
die van mij luisteren nog steeds naar Mega Top100 1996 CD's
Hmmm. *pakt Mega Top 100 1996*

Ach ja, natuurlijk: Spice Girls en Captain Jack!
Oud 25-07-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Miles schreef op 25-07-2004 @ 14:39 :
Hmmm. *pakt Mega Top 100 1996*

Ach ja, natuurlijk: Spice Girls en Captain Jack!
dat draaien ze ook in de skihut
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:21
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Marlous schreef op 25-07-2004 @ 14:17 :
[afbeelding]
w00t w00t OMFG g33ks rotflolmao!!!1one
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 14:37
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
post ook plaatjes !
Oud 25-07-2004, 15:04
NERD
NERD is offline
Hee.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 15:54
Miles
Miles is offline
Citaat:
Jan Peter Balkenende
From Wikipedia, the free encyclopedia.

Jan Peter Balkenende
7 May 1956
Predecessor:
Wim Kok Prime Minister
22 July 2002

Prime Minister of the Netherlands
Jan Peter Balkenende (legally, Jan Pieter Balkenende) was born on 7 May 1956 and became Prime Minister of the Netherlands on 22 July 2002, heading the first and second Balkenende cabinets. He began his career on the staff of the research institute of the Christen Democratisch Appèl (CDA) party and as a city councillor in Amstelveen. He later became a special professor of "Christian-Social Thinking" at the Free University of Amsterdam.

Balkenende first entered the Tweede Kamer (lower house) of the Netherlands Parliament on 19 May 1998, while the CDA was in opposition. He became the CDA's financial spokesman and was also involved with social affairs, justice, and internal affairs. In this role he advocated a substational reduction of the national debt and sound public finances.

He was elected chairman of the parliamentary CDA on 1 October 2001 in succession to Jaap de Hoop Scheffer. On 3 November 2001 he was appointed lijsttrekker (head of the list of candidates) for the CDA in the May 2002 parliamentary elections. These elections became historic when rightwing populist Pim Fortuyn was shot dead and the election campaign was halted. The result of the election restored the CDA former position as the largest political party in the Dutch parliament.

On 4 July 2002 Queen Beatrix asked Balkenende to form a new government, in the wake of the resignation of Prime Minister Wim Kok. Balkenende's first government (including the LPF party of slain politician Pim Fortuyn) fell after just 86 days in office because of infighting in the LPF which destabilised the government. After early elections in 2003 Balkenende formed his second cabinet with the conservative liberal VVD and the progressive liberal D66. Again a center-right coalition. Balkenende's policies centered around reform of the Dutch public services, reducing crime, a tough immigration policy and historicaly large cuts in public spending. The measures gave rise to large public anger and bad results in opinion polls for his CDA party. Nonetheless, his party remained the largest Dutch delegation in the European Parliament after the European Elections, beating the general expectation of a huge loss in parliamentary seats.

Balkenende currently resides with his wife and his daughter Amelie in Capelle aan den IJssel. He rented an apartment in The Hague, which caused a political row since it cost the Dutch government 9,000 euro a month, whilst his prime ministerial residence was renovated. Only a few months after Balkenende took residence a fire destroyed the first floor of the house. Forcing Balkenende to again look for alternative housing.

Internationally, he is perhaps most famous for his strong resemblance to Harry Potter. Which makes him especially popular with young kids, but is also the source of some derision. On the first of July 2004 he took up the rotating presidency of the European Union.
Oud 25-07-2004, 16:26
Verwijderd
lifestylers
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 17:57
Jilliej
Jilliej is offline
Ik vind het belangrijkste dat hij meestal een bril heeft....
maar het is natuurlijk ook de verkeerde kleren
Oud 25-07-2004, 18:09
Verwijderd
Ik ben ook heel erg nerd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 18:18
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 25-07-2004 @ 13:50 :
Wat hoort nou bij een echte nerd? Hoe gedraagt hij zich? Wat voor kleding draagt hij? Etc.? Post ook plaatjes!

Ik vind dat witte sokken echt bij een nerd horen. En domme televisieseries zoals Dragon Ball Z en Startrek en Starwars. En natuurlijk een Playstation en een PC. De echte nerd heeft veel posters van lekkere wijven in bikini op zijn kamer hangen, en rukt zichzelf 's avonds in bed altijd af met het licht aan, zodat hij naar al die geile wijven aan de muur kan kijken. Natuurlijk heeft hij nog nooit ECHT een meisje gehad, zelfs geen lelijk meisje.

Ik vind Kevin uit Idols een echte nerd, maar wel een schattige nerd, en gelukkig is hij van zijn puistjes af, want hij heeft allemaal gratis behandelingen gekregen van een acne-centrum! Hij is dus op de goede weg!

[afbeelding]
Dude nee sorry

Like echte N3rds zouden zich niet op tv durven vertonen of op elke manier tegen welke vorm van commercieel gericht vermaak, daarom kan dus de playstation niet het moet allemaal zelf te configureren zijn daarom hebben ze een beest van een pc staan die ze vaak upgraden in dezelfde frequentie als een normaal persoon poepen gaat.
Als er al een console staat is dat de Nes 8 bit om nostalgische reden.
Atari's ed doen het ook goed maar de nes is posterwaardig.
Supermarktbaantjes zijn bestemd voor lokale N3rds en de ultieme fantasie blijft toch die blonde dame waar je heerlijk nachtenlang mee kan... netwerken?
Oud 25-07-2004, 19:16
Verwijderd

< Het zijn Nerds!
> Nee, het zijn Duitsers..!
< Oooh!

En deze woont bij mij in de stad, en zijn favoriete hobby zijn "F 16 vliegtuigen", Kan Het Nog Erger?!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 20:13
DreamQueen
DreamQueen is offline
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 20:16
ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
DreamQueen schreef op 25-07-2004 @ 21:13 :
[afbeelding]
wat een NERD is dat zeg
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Sitia schreef op 26-07-2004 @ 01:31 :

Amen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 22:57
Verwijderd
Citaat:
ythguaN schreef op 25-07-2004 @ 21:16 :
wat een NERD is dat zeg
dom grapje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 23:57
Metal
Metal is offline
Citaat:
eXo schreef op 25-07-2004 @ 14:03 :

Omfg dude,
Ik ben 20, en ik mag met recht blij zijn dat ik nog nooit in m'n hele leven zelfs maar overwogen heb.. om te gaan "stappen".
stappen

dat woord verslaat gerard joling kwa "gayheid"
Oud 26-07-2004, 00:07
Verwijderd
erlend oye <3
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 00:16
Metal
Metal is offline
ja das een leuke nerd♥
Oud 26-07-2004, 01:05
Verwijderd
Warhammernerds, fantasynerds, internetnerds, oldsk00lcomputerspelletjesnerds, emobrilnerds, 1337nerds, forumnerds, allemaal even lief <3
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 01:25
Verwijderd
www.utwente.nl
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 04:41
Verwijderd
Ik zeg trouwens te vaak "Ik ga offline" als ik wil zeggen dat ik wegga.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 09:14
CyWu
CyWu is offline
nerd: slecht in sport goed in leren.
en meestal die ene jongen die geen vrienden heeft maar wanneer er een belangrijke huistaak is, is iedereen die die huistaak niet heeft gemaakt zijn vriend.

en iemand die zo internet achtig kan typen zoals lol en omg en zo.
en lord of the rings fanatiekelingen.
Oud 26-07-2004, 09:28
rubenrtv
rubenrtv is offline

nerd ^^
Oud 26-07-2004, 10:48
NERD
NERD is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 26-07-2004 @ 10:28 :
[afbeelding]

nerd ^^
Gelieve niet zonder toestemming uit mijn fotoboek te kopieren.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:23
DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 25-07-2004 @ 20:16 :

[afbeelding]

En deze woont bij mij in de stad, en zijn favoriete hobby zijn "F 16 vliegtuigen", Kan Het Nog Erger?!
ach deze valt reuze mee, ik zie dit niet bepaald als een nerd ofzo. of als een geek.
en zeker niet omdat zijn hobby's vliegtuigen zijn of wat dan ook.

een nerd zie ik meer als iemand die onverzorgd is en alleen maar en dan ook echt ALLEEN maar over techniek/informatica kan praten, iemand die zich bijna nooit scheert en alstie scheert, hartstikke scheef. dus een paar lelijke pluishaartjes onder zijn kin heb hange en TE sterke TE goedkope aftershave heeft en TEVEEL, die t-shirtjes heeft van : "hmm.pie." en star wars of star trek, looney tunes enzovoorts, die een kapper kan gebruiken en geen gel in zijn haren heeft enzo.

ik ken zat mensen met een pc, xbox, playstation en de hele reutemeteut en die mensen zien en gedragen zich absoluut niet als een nerd en ik kan zat mensen die WEL nerd/geek zijn, maar eigk boeit me da nie zo hebbik geen contact mee. moeten ze zelf weten.
Oud 26-07-2004, 11:35
Synonym
Synonym is offline
Tja, nerds... Dan denk ik aan mensen die te lang achter de computer zitten (eeeh... ). Mensen die sociaal niet vaardig zijn, onbenullig in het leggen van contacten. Nerds zijn echter wel weer goed in exacte vakken.

Qua uiterlijk zit het hem ook niet mee. Last van een gevoelige huid (puisten), donssnorretjes (iiell), en gel, wat is dat? Zijn/haar moeder koopt nog steeds kleding voor hem: witte sportsokken, gestreepte blousen, okselspijkerbroeken, hoog water.

Eigenlijk zijn ze best zielig
Oud 26-07-2004, 11:49
Verwijderd
Ga nuttige dingen doen in plaats van zeiken over andere mensen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 11:57
Synonym
Synonym is offline
Citaat:
Sylph schreef op 26-07-2004 @ 12:49 :
Ga nuttige dingen doen in plaats van zeiken over andere mensen.
Voel je je soms aangesproken?
Oud 26-07-2004, 12:01
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 26-07-2004 @ 12:23 :
en geen gel in zijn haren heeft enzo.

alsof gelkoppen zo stijlvol zijn (behalve rock 'n roll-kapsels he)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
AnzjeboowN schreef op 26-07-2004 @ 12:57 :
Voel je je soms aangesproken?
Nee. Maar ik heb er wel iets tegen dat zogenaamde "populaire" mensen gaan zeiken over andere mensen die toevallig niet het geluk hebben er goed uit te zien of in de situatie te verkeren dat ze er iets aan kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 12:11
Fade of Light
Fade of Light is offline
Heeft een nerd te maken met uiterlijk of hoe je je "Gegeven lichaam verzorgd" (om het zo maar te zeggen Dus: je haar in bloempotmodel, grote vierkante bril etc) of wat je doet of een combinatie van? I dunno

Zelf denk ik het laatste. Een afgezonderde groep computerkiddo's die vaak ook nog eens manga-achtige series kijken en niet vaak buiten "hun eigen groep" komen ofzoiets.

Trouwens: Vooral zeggen "iedereen met een pc"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten