![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verder wordt er over het algemeen nogal op die mensen neergekeken, niet alleen in dit topic maar overal. |
![]() |
|
![]() |
[afbeelding]
omg ik heb ook zo'n geruit vestje ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() of is benneton ook nerdy ![]()
||
![]() |
Citaat:
en nee jet, benetton is niet nerdie
||
Citaat:
Nerds hebben juist wel vaak vrienden, vrienden die net zo zijn als hun, die hetzelfde denken en zich hetzelfde voelen. Mensen waarbij ze 100% zichzelf zijn, en das mooi. En als iemand op zijn 18de nog nooit is gaan ''stappen'' vind ik ook niet meteen dat diegene een nerd is.. Ken zat mensen die pas met de 18 of 19 zijn begonnen met uitgaan, en dat zijn dus absoluut geen nerds, maar mensen die andere hobby's hadden in hun leven. Nerds zijn soms best cool. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar bedankt ![]()
||
Citaat:
Mensen zijn toch vaak niet goed genoeg voor bepaalde andere mensen, of je nou nerd bent of niet.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ach ja, natuurlijk: Spice Girls en Captain Jack!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Like echte N3rds zouden zich niet op tv durven vertonen of op elke manier tegen welke vorm van commercieel gericht vermaak, daarom kan dus de playstation niet het moet allemaal zelf te configureren zijn daarom hebben ze een beest van een pc staan die ze vaak upgraden in dezelfde frequentie als een normaal persoon poepen gaat. Als er al een console staat is dat de Nes 8 bit om nostalgische reden. Atari's ed doen het ook goed maar de nes is posterwaardig. Supermarktbaantjes zijn bestemd voor lokale N3rds en de ultieme fantasie blijft toch die blonde dame waar je heerlijk nachtenlang mee kan... netwerken?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nerds zijn soms best cool. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat woord verslaat gerard joling kwa "gayheid" ![]()
|
![]() |
nerd: slecht in sport goed in leren.
en meestal die ene jongen die geen vrienden heeft maar wanneer er een belangrijke huistaak is, is iedereen die die huistaak niet heeft gemaakt zijn vriend. en iemand die zo internet achtig kan typen zoals lol en omg en zo. en lord of the rings fanatiekelingen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en zeker niet omdat zijn hobby's vliegtuigen zijn of wat dan ook. een nerd zie ik meer als iemand die onverzorgd is en alleen maar en dan ook echt ALLEEN maar over techniek/informatica kan praten, iemand die zich bijna nooit scheert en alstie scheert, hartstikke scheef. dus een paar lelijke pluishaartjes onder zijn kin heb hange en TE sterke TE goedkope aftershave heeft en TEVEEL, die t-shirtjes heeft van : "hmm.pie." en star wars of star trek, looney tunes enzovoorts, die een kapper kan gebruiken en geen gel in zijn haren heeft enzo. ik ken zat mensen met een pc, xbox, playstation en de hele reutemeteut en die mensen zien en gedragen zich absoluut niet als een nerd en ik kan zat mensen die WEL nerd/geek zijn, maar eigk boeit me da nie zo ![]()
|
Tja, nerds... Dan denk ik aan mensen die te lang achter de computer zitten (eeeh...
![]() Qua uiterlijk zit het hem ook niet mee. Last van een gevoelige huid (puisten), donssnorretjes (iiell), en gel, wat is dat? Zijn/haar moeder koopt nog steeds kleding voor hem: witte sportsokken, gestreepte blousen, okselspijkerbroeken, hoog water. Eigenlijk zijn ze best zielig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heeft een nerd te maken met uiterlijk of hoe je je "Gegeven lichaam verzorgd" (om het zo maar te zeggen
![]() ![]() Zelf denk ik het laatste. Een afgezonderde groep computerkiddo's die vaak ook nog eens manga-achtige series kijken en niet vaak buiten "hun eigen groep" komen ofzoiets. Trouwens: Vooral zeggen "iedereen met een pc" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beauty & de nerd *oma* | 49 | 07-05-2009 14:27 | |
Software & Hardware |
hoi nerds zonder leven. chappy123 | 10 | 20-10-2004 15:24 | |