Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar nu extensions erbij doen werkt niet echt, ik heb een kale plek acjter en die dingen maak je vast aan een andere dread, en ja als er daar geen zit...t werkt wel als ik mn dreads in een staart doe |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb deze dreads nu 8 maanden maar daarvoor had ik al een jaar dreads(die had ik uitgekamd). Die rode zijn nep.
||
Citaat:
hm ik ga vanmiddag toch eens bellen.. HOOP dat ze toch echte bedoelen ![]()
||
Citaat:
dus toch neppe ![]()
||
Citaat:
vergeleken met de kapper is het niet duur waar is dat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is in doetinchem tegenover de bristol (als je dat wat zegt ) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik moest flink zoeken toen ik naar the hairpolice ging een keer om shampoo te kopen. je moet zegmaar vanaf de bloemenmarkt ergens een zijstraatje in (geelvincksteeg). en het is ook nog eens een heel klein zaakje, dus ik had er bijna overheen gekeken ![]() en weet jij wat ze precies doen bij dat bijwerken? wat bedoel je met knopen (de uitgroei)? toch niet een gat maken en daar de dread doorheen halen he? ik wil ze misschien ook laten bijwerken, heb veel losse haren (vooral bovenop die maar niet in de uitgroei willen blijven zitten als ik ze bijwerk). maar als de kapper alleen bijwerkt wat ik zelf ook kan vind ik het wel veel geld (37 euro was het toch? )
||
Citaat:
zomertoer is trouwens misschien toch wel een idee.. dan kan ik gelijk een dagje naar mn beste vriend die in zeeland 4 weken aan het werken is dagje zee, dagje dreads en dagje nog iets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je hebt losse haren uit je dreads en als je ze draait dan gaan de losse haren van een andere dread in de dread die je aan het draaien bent en dan zitten ze aan elkaar vast.
||
Citaat:
![]() ![]() misschien kun je proberen die losse haren bij de juiste dread in te proppen? met een haaknaald ofzo?? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het was meer een advies vraag ja, maar hij staat er eigenlijk een beetje als mededeling idd.. moet je dan losse haren in die naald doen, en dan de naald door de dread heen steken? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() je steekt een kleine haaknaald door je dread heen, je haakt het plukje in de haak (snapje??) en dan trek je de naald uit je dread, dan zit het plukje door de dread heen. dit doe je een paar keer heen en weer (zig zag achtig). bij mij zet ik het "uiteinde" van het plukje vast met extention lijm van de kinki kapper (ziet er uit als dat lijm potje van knottyboy tegen rafelige punten) en blijft het goed zitten en dread het vanzelf mee. ik doe dit dus alleen met nieuwe/losse haren, niet met complete losse "strengen", maar dat lijkt me ook kunnen, en anders kun je misschien de losse lange haren vastzetten met een kraaltje?? ..misschien heb je dr wat aan?? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar die van 5 is altijd uitverkocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |