Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2004, 22:44
Fog
Fog is offline
vanacht een hiphop party gehad in een dorp wat kilometers verder op. in 1,5 uur daar heen gefietst met een groepje incl. vriendje. daar was het gezellig, alleen maar bekenden en wij waren low budget dus we kregen van iedereen bier. toen was er een limpy dance contest die vriendjelief heeft gewonnen met zn strip/breakdance act dus toen kregen we nog meer gratis bier om half 4 helemaal dronken over een onverlichte weg met z`n allen terug gefietst, thuis ging ik tosties maken en dacht ik dat ik mn hand heel ernstig verbrand had dus ik schreeuwde dat ik dood ging maar nu zie je er niks meer van en mn tongpiercing viel er uit dus die ging ik zoeken.

vandaag hebben we om 3 uur spaghetti gemaakt en gegeten en later heb ik vriendje naar het station gebracht en toen getekent en nu ga ik slapen.

ik verveel me ook dat ik het hier allemaal neer zet.
Oud 25-07-2004, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 25-07-2004 @ 23:22 :
cool ben je hoor mattie
Ik moet nog een eetplek hebben voor de komende 2 weken dus als er vrijwilligers zijn..
Waar woonde je nog maar?
Oud 25-07-2004, 23:14
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Eerst om 1 uur wakker geworden en koffie geleut met mn ma. Daarna mn ma geholpen met het omleggen van wat electriciteits dingen en daarna noodgedwongen wat kotsluitingen verholpen
Beetje forummen, daarna met mn ma uit eten geweest en nog even met een vriend een potje gepoold. Ben nu net weer thuis.
Inspirerend dagje heh
Oud 25-07-2004, 23:42
Verwijderd
-geslapen
-popelucht geweest
-iemand aan het huilen gemaakt
-op bed gelegen
-tv gekeken met zusje
Oud 25-07-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 26-07-2004 @ 00:42 :

-iemand aan het huilen gemaakt
sl00r dat mag niet

Ik heb brownies gebakken
Smoothies gemaakt
Een heerlijke ovenschotel gemaakt
Vissen gevoerd
Geswingd in de keuken
Getelefoneerd
Gefilosofeerd
Televisie gekeken
Opgeruimd

Bloody hell wat een productieve zondag
Oud 26-07-2004, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 26-07-2004 @ 00:44 :
sl00r dat mag niet
Deed het ook niet expres
Oud 26-07-2004, 00:40
Verwijderd
Om 7 uur opgestaan. ' Avonds, wel te verstaan. Wakkergebeld gebeld door 'dinnie, door de regen gefietst, biertjes gedronken en Girl, Interrupted gekeken. Toffe film. Nu weer thuis, geen slaap te bekennen natuurlijk. Ik denk dat ik vannacht maar doorbreng achter den comput0r.

En gisteren ben ik naar Den Haag geweest en heb ik zo'n 100 euro verdiend met werkje. En nee, niet op de Wallen want die heb je in Den Haag niet.
Oud 26-07-2004, 00:56
schimmel
schimmel is offline
laatw akker geworden, met pizza ontbeten. beetje gelezen, muziek heel neurotisch gesoorteert en geD&Dd. eigenlijk bij die laatste niet zoveel gedaan ook.
morgen wil ik naar het uitzendbureau.
Oud 26-07-2004, 01:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Laat uit bed gerold, vriendin thuis ontvangen (helemaal verzopen, dat arme kind), CD'tje uitgezocht en wat SNES spelletjes meegenomen. Met de bastas vertrokken naar haar huis, want zij heeft veel versterkers en een veel grotere kamer, en toen dus wat gepielt op de bas. Ging erg slecht, want ik was zo brak dat ik me niks meer kon herinneren.
Toen weer naar huis door de regen en wat loempia's gevreten.
Toen eindelijk tijd voor de comp, maar toen kwam m'n oom+nichtje weer langs en had ik nog geen tijd. Op m'n kamer wat muziek geluisterd en spul geinstalleerd op de laptop, en uiteindelijk toch maar weer achter de gewone comp gaan zitten alwaar ik bijna 2 uur lang heb getsjet met m'n Engelse dude.
En nu ga ik slapen...denk ik.
Oud 26-07-2004, 01:31
Verwijderd
Vrijwel niets. Ja, huishoudelijke klusjes.
Oud 26-07-2004, 08:57
Verwijderd
ik kon pas rond 3 uur slapen en nu moest ik alweer om 9 uur opstaan
dat is best vroeg voor mijn doen in de vakantie
en zo ga ik met de trein naar utrecht en daar schilderen aan de nieuwe kamer van mijn chick en dan smikkelen op het dakterras en weer naar huis
Oud 26-07-2004, 10:32
Verwijderd
Ik heb heerlijk uitgeslapen en vervolgens lang in bad gelegen. Zojuist heb ik aan mijn sociale contacten gewerkt; ik heb eindelijk iedereen gemaild die ik nog moest mailen en gebeld naar mijn stage. Nu ben ik zo trots op mezelf dat we het inpakken nog maar even laten zitten, ik ga nu eerst ontbijten en daarna shoppen.
Oud 26-07-2004, 14:48
grandmommy
grandmommy is offline
om zes uur opgestaan en om zeven uur werken bij de ap. om elf uur koffiepauze en om half een in mijn duim gesneden met het kaasmachine, top van mijn duim er ( bijna) af. Dus toen maar even naar het ziekenhuis met een collega, drie kwartier gewacht, toen drie verdovingen want de eerste twee werkten niet, en toen drie hechtingen, en gelukkig geen tetanus-prik Ik werd geholpen door een hele knappe dokter en de hechtingen d'r in dingesen zag er grappig uit dus ik vond het wel leuk. En hoe mijn vinger opzwol was ook leuk Ja, ik vond het wel een leuke dag, ondanks dat mijn vinger nu een beetje pijn doet. Bovendien krijg ik gewoon doorbetaald dus ik kan lekker op mijn gat zitten en ik krijg er nog geld voor ook
Oud 26-07-2004, 14:55
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2004 @ 15:48 :
om zes uur opgestaan en om zeven uur werken bij de ap. om elf uur koffiepauze en om half een in mijn duim gesneden met het kaasmachine, top van mijn duim er ( bijna) af. Dus toen maar even naar het ziekenhuis met een collega, drie kwartier gewacht, toen drie verdovingen want de eerste twee werkten niet, en toen drie hechtingen, en gelukkig geen tetanus-prik Ik werd geholpen door een hele knappe dokter en de hechtingen d'r in dingesen zag er grappig uit dus ik vond het wel leuk. En hoe mijn vinger opzwol was ook leuk Ja, ik vond het wel een leuke dag, ondanks dat mijn vinger nu een beetje pijn doet. Bovendien krijg ik gewoon doorbetaald dus ik kan lekker op mijn gat zitten en ik krijg er nog geld voor ook
Ooh daar ga je vanacht last van krijgen Ik had het een paar jaar geleden met de vleeswarenmachine

Vandaag gewerkt, en voor derest nog niks eigenlijk
Oud 26-07-2004, 15:05
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Hagel schreef op 26-07-2004 @ 15:55 :
Ooh daar ga je vanacht last van krijgen Ik had het een paar jaar geleden met de vleeswarenmachine

Vandaag gewerkt, en voor derest nog niks eigenlijk

oooh, dan neem ik wel een paar paracetamollen en dan denk ik wel heel hard aan de dokter! Is je vinger toen wel weer geheeld, eigenlijk? want er bestaat een grote kans dat mijn top ( ongeveer anderhalve centimeter breed ) afsterft, en dan zit ik dus met een maffe duim. Want het stukje was bijna door en was helemaal bleek dussss....

ik denk dat ik morgen maar even naar de ap sneak en mijn andere duim doe en dan naar die dokter vraag, gna.
Oud 26-07-2004, 15:06
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2004 @ 16:05 :
oooh, dan neem ik wel een paar paracetamollen en dan denk ik wel heel hard aan de dokter! Is je vinger toen wel weer geheeld, eigenlijk? want er bestaat een grote kans dat mijn top ( ongeveer anderhalve centimeter breed ) afsterft, en dan zit ik dus met een maffe duim. Want het stukje was bijna door en was helemaal bleek dussss....

ik denk dat ik morgen maar even naar de ap sneak en mijn andere duim doe en dan naar die dokter vraag, gna.
hij is wat scheef en de bovenkant is een wit litteken ipv huid, na 2 jaar nog gevoelig met typen enzo. Arm in de lucht houden! Duurde trouwens echt weken voordat het geheeld was, dus hou er rekening mee, tis echt iew
Oud 26-07-2004, 15:26
grandmommy
grandmommy is offline
hmmm, gelukkig stond ik voor de komende twee weken al ingeroosterd dus dat krijg ik in elk geval uitbetaald mijn rechterhand zit trouwens toch al vol met littekens dus zo'n halve duim kan er dan ook nog wel bij * waarom moet ik mijn arm trouwens in de lucht houden? voor de doorbloeding?*
Oud 26-07-2004, 16:10
Hagel
Hagel is offline
dan stroomt het bloed uit je duim en dan gaat het niet zo kloppen. Want geloof me, vanavond bonk je zo je bed uit.
Oud 26-07-2004, 16:17
Hagel
Hagel is offline
Oh ik heb net een vrij eng gesprek gehad met iemand
Oud 26-07-2004, 17:21
Susanne
Susanne is offline
mijn eerste badjufdag van 8 tot 1 gehad, was leuk, rustig.. veel omas en opas gezien lieeef
verder toen ik thuis kwam heb ik geprobeerd te koken (nieuwe aardappels en biefstuk en groentes) maar het ging finaal mis.. dus ik weer terug naar de supermarkt op het opnieuw te kopen maar toen ging het weer niet goed
dus nu eet ik droog brood
vnvnd komt de kapper en daarna bij een vriendje catch me if you can kijken en dan gaan we geilen op leonardo
doeii
Oud 26-07-2004, 17:29
grandmommy
grandmommy is offline
Oeh, mijn vinger klopt nu al als de tering! voor zover tering kan kloppen natuurlijk
Oud 26-07-2004, 17:30
HenkMul
HenkMul is offline
Tering, dat klopt als een bus.

Henk Mul !
Oud 26-07-2004, 17:52
snoodaard
snoodaard is offline
Gewerkt, films gehuurd & bonnen gekregen en even voor Edah gegaan.
Oud 26-07-2004, 17:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-07-2004 @ 23:27 :
Heej, kom je dan ook eens bij mij eten

En ik heb vandaag niks gedaan en toen kwam cha0s hierheen en die zou voor mij en mn zus koken maar toen ging ie roken en heb ik maar gekookt. Toen hebben we beetlejuice gekeken en hebben zij bier gedronken en ik rosé en toen heb ik gebeld met een suf jong. En nu wacht ik tot mn vriendje belt want hij zou echt echt echt vandaag bellen dus hij heeft nog een half uurr...
je wilde zelf gewoon koken, ik kreeg de kans niet.
Oud 26-07-2004, 18:00
Verwijderd
japie ff vlug vanuit spanje:

zuipen,zonnn,zwemmen en nog geen chilckiej geplayt (althans geen die de moeite waard was )
copy paste dit maar naar de rest vd week,behalve die laatste zin (mag ik hopen
Oud 26-07-2004, 18:43
cha0s
cha0s is offline
gisteren; zie Geerwtje.
trein terug gemist en nog tot 'n uur of 2 tv gekeken met 'r zus en daarna gaan slapen. om half 5 ging de wekker en heb ik de trein naar Dordt genomen om toch nog enigszins op tijd op m'n werk te zijn. (maar 10 minuten te laat en 't enige wat m'n chef zei was: Goedemiddag om 07.10 (h) verder prima in orde, hij kwam me naderhand zelfs nog 'n spreekwoordelijke veer in m'n reet steken. ) Lekker gewerkt, leuk staan lullen met de Schotse opzichter van Stena Offshore.
hij: 'so when did you live in england?'
ik: 'i never did.'
*verbaasde blik* 'really? where'd you learn such english from then? it's almost better than mine'

anyway, einde vd dag 20 eypo in m'n hand gedrukt gekregen als kleinigheidje. jeuj.
lekker naar huis gegaan en nu zit ik te genieten vd zon met 'n peuk en 'n biertje.
Oud 26-07-2004, 19:01
Verwijderd
Ik kreeg een mail over een baantje en ik belde die man op en nu heb ik donderdag een kennismakingsgesprek whooooo
Verder naar de bieb geweest <33 was veel te druk, stomme vakantiemensen die 1x per jaar boeken halen voor hun fakansie
wel fijne boekjes gehaald en alweer eentje uitgelezen in de tuin
Oud 26-07-2004, 19:02
Verwijderd
Ik heb tot half drie in mijn pyama rond gewaggeld.
Daarna gebadt en aangekleed enzo.
Stad in gegaan.
Me werkelijk suf gelachen met een vriendin samen om de artikelen van de Bristol (wat een K.U.T. winkel zeg!)
Gegeten
En nu ga ik schilderen, joe joe!
Oud 26-07-2004, 19:06
guess what
guess what is offline
Ik heb uitgeslapen en gestofzuigd en net naar de AH gesneld om ben en jerrys ijs te halen wat ik nu op ga eten.
Oud 26-07-2004, 19:07
Verwijderd
marley was er !
Oud 26-07-2004, 20:08
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
cha0s schreef op 26-07-2004 @ 19:43 :
gisteren; zie Geerwtje.
trein terug gemist en nog tot 'n uur of 2 tv gekeken met 'r zus en daarna gaan slapen. om half 5 ging de wekker en heb ik de trein naar Dordt genomen om toch nog enigszins op tijd op m'n werk te zijn. (maar 10 minuten te laat en 't enige wat m'n chef zei was: Goedemiddag om 07.10 (h) verder prima in orde, hij kwam me naderhand zelfs nog 'n spreekwoordelijke veer in m'n reet steken. ) Lekker gewerkt, leuk staan lullen met de Schotse opzichter van Stena Offshore.
hij: 'so when did you live in england?'
ik: 'i never did.'
*verbaasde blik* 'really? where'd you learn such english from then? it's almost better than mine'

anyway, einde vd dag 20 eypo in m'n hand gedrukt gekregen als kleinigheidje. jeuj.
lekker naar huis gegaan en nu zit ik te genieten vd zon met 'n peuk en 'n biertje.

whaha, cool man

ik ga trouwens dood.
Oud 26-07-2004, 20:28
frozenfountain
frozenfountain is offline
Grandmommy (})

Vandaag heb ik door de stad geslenterd (met zusje en nicht) en alleen maar spullen bij de Mango in de Kalvertoren en in de Magna Plaza gekocht. Eigenlijk zocht ik een leuke jurk voor een receptie. Daarna heb ik in het Replay café gegeten.
Oud 26-07-2004, 21:16
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net een pizza op en ik heb karnemelk op, en nu ga ik in bed liggen creperen van de pijn ( en niet zozeer die duim die zo'n pijn doet maar nu is het mijn maag weer en mijn hoofd stomme migraine. misschien moest ik morgen maar eens mijn duim zelfstandig amputeren.

nee, das zielig voor die lieve dokter die net mijn duim heeft gemaakt

mijn bericht bestaat uit 346 tekens, het mogen er maximaal 50000 zijn

jep.
Oud 26-07-2004, 21:27
sorry
sorry is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2004 @ 22:16 :
ik heb net een pizza op en ik heb karnemelk op, en nu ga ik in bed liggen creperen van de pijn ( en niet zozeer die duim die zo'n pijn doet maar nu is het mijn maag weer en mijn hoofd stomme migraine. misschien moest ik morgen maar eens mijn duim zelfstandig amputeren.

nee, das zielig voor die lieve dokter die net mijn duim heeft gemaakt

mijn bericht bestaat uit 346 tekens, het mogen er maximaal 50000 zijn

jep.
als je hem amputeert moet je hem wel in sterk water doen. dan kan je nog wat verhaaltjes vertellen aan je kleinkinderen,

ik heb niet gedaan vandaag
Oud 26-07-2004, 21:32
grandmommy
grandmommy is offline
'en dan gaat Grandmommy nu het verhaal vertellen over klein geamputeerd duimpje'

hoe was je vakantie sorry?

oeh, ik ben verliefd op mijn reddende dokter van vanmiddag hij was zooo leuk
Oud 26-07-2004, 21:37
HenkMul
HenkMul is offline
Vandaag legde ik de vinger op de zere plek omtrent de weerbarstigheid van de realiteit, omdat ik me realiseerde dat ik m'n mentale welzijn niet onder de duim kon houden, maar ja, dat lag er al een tijdlang duimendik bovenop.

Henk Mul !

(excusez-moi, grootmoeder, ik kon het niet laten.)
Oud 26-07-2004, 21:39
sorry
sorry is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2004 @ 22:32 :
'en dan gaat Grandmommy nu het verhaal vertellen over klein geamputeerd duimpje'

hoe was je vakantie sorry?

oeh, ik ben verliefd op mijn reddende dokter van vanmiddag hij was zooo leuk
ja mijn vakantie was wel ok niet echt geweldig. hoe weet je trouwens dat ik op vakantie ben gewesst?
Oud 26-07-2004, 21:42
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb lekker gegitareerd <3
en tv gekeken
en gecomputerd
en me eigenlijk ook wel verveeld.
Oud 26-07-2004, 21:47
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
sorry schreef op 26-07-2004 @ 22:39 :
ja mijn vakantie was wel ok niet echt geweldig. hoe weet je trouwens dat ik op vakantie ben gewesst?

dat had je gezegd en je was er niet

@ henk mul: gnagna
Oud 26-07-2004, 22:55
merels
merels is offline
Ik heb gewerkt, geslapen en opgepast en daar requiem for a dream eindelijk gezien. Oh en ik ben nu verliefd op jared leto.

Oud 26-07-2004, 22:58
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Ben net even wezen basketballen, net thuis, zit nu gewoon lekker achter de compu te forummen.
Oud 26-07-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 26-07-2004 @ 23:55 :
Ik heb gewerkt, geslapen en opgepast en daar requiem for a dream eindelijk gezien. Oh en ik ben nu verliefd op jared leto. [afbeelding]

oeh ja. dan moet je de serie 'My so called life' eens zien. Daaaar was hij pas knap
Oud 26-07-2004, 23:00
Verwijderd
wat een engerd
Oud 26-07-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 26-07-2004 @ 23:55 :
Ik heb gewerkt, geslapen en opgepast en daar requiem for a dream eindelijk gezien. Oh en ik ben nu verliefd op jared leto. [afbeelding]

ik ben ook verliefd op jared
Oud 26-07-2004, 23:12
Verwijderd
Ik heb zojuist ontdekt dat treinkaartjes weer duurder zijn geworden snif!
Oud 26-07-2004, 23:14
Verwijderd
al sinds 1 juli
Oud 26-07-2004, 23:16
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Citaat:
poorleno schreef op 27-07-2004 @ 00:00 :
wat een engerd
Yup, maar hij is wel een acteur

Poorleno is

Oud 26-07-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 27-07-2004 @ 00:14 :
al sinds 1 juli
Ja. En waaaarom was er geen opstanding en geen rellen enzo? Als ik het had geweten, nou!
Oud 26-07-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Dry.your.eyes schreef op 27-07-2004 @ 00:16 :
Yup, maar hij is wel een acteur

Poorleno is

[afbeelding]
oh die poorleno toch <3
Oud 26-07-2004, 23:19
Dry.your.eyes
Dry.your.eyes is offline
Citaat:
poorleno schreef op 27-07-2004 @ 00:18 :
oh die poorleno toch <3
Is het eigenlijk een jongen of een meisje?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten