![]() |
||
![]() |
Citaat:
Edit: voor de geinteresseerden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nanotechnologie http://www.foresight.org/EOC/ Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 09:33. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus (mischien klopt hier niks van) ik denk dat emoties komen door wat je erft + ervaring/invloeden buiten af= ieder zijn eigen emoties.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Wat jij doet is 2 aparte teksten van mij , onder elkaar zetten , en daar dan commentaar opleverd. Citaat:
Citaat:
Maar waarom heb je zo'n onderschrift ? Maar nu geen offtopics meer en verder met de discussie.
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had geen zin om voor 1 regel de quotetag's in te voeren. En bedoel je soms die regel dat je geen niks weet over dit onderwerp ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. Volgens mij mag ik zelf weten wat ik in m'n sig zet. Ik zie verder het probleem ook niet. 3. Dat lijkt mij een goed plan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Emoties vormen echter slechts een mechanisme hiervan; een product van een fysiek overlevingsmechanisme. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar komen die geestverschijningen dan vandaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leuk, ik moet mezelf trouwens eerst even rectificeren. Met geestverschijning bedoel ik niet dat je de geest daadwerkelijk kan zien. Ik ken echter mensen die wel eens een geest hebben opgeroepen, die vonden dat zo eng dat ze het daarna niet meer hebben gedaan. Ik zal iets uit m'n eigen belevingswereld vertellen. Ik heb een oom die 10 jaar geleden overleden is. We praten eigenlijk nooit meer over hem, maar laast hadden we het over hem. Waarover precies weet ik niet meer. Maar plotseling begon een klok die we van hem geerf hadden te slaan. Het vreemde was alleen dat de klok op 10 voor 2 stond en al 5 jaar lang niet meer was opgewonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Hé, het werkt ook met kabouters!
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is voor zover ik mij kan herinneren wel eens een onderzoek gedaan. Er zaten 6 mensen rond een tafel en die roepte dmv zo'n glas een geest op. De mensen waren ook aangesloten op een cardiogram. Plotseling begon dat glas dus te bewegen, nu kan je natuurlijk zeggen dat 1 van die mensen dat glas duwde. Maar op het cardiogram was te zien dat de hartslag niet steeg, alleen toen het glas al bewoog steeg de hartslag van al die mensen binnen 0,2 sec. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 11:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, in Delft nog wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
muss man schweigen." - Wittgenstein |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit]Zullen we verdergaan met de discussie, ik zal het wel verder niet meer hebben over geesten Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 11:37. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kan ik dit nooit met zekerheid zeggen, omdat er gewoon geen onderzoek hiernaar mogelijk is.
||
een vrije "wil" is een halve waarheid,dwz onze "wil" is eigenlijk een "gedeelde wil" , bestaande uit een "gedwongen wil" en een "vrije wil" .De "gedwongen wil" krijgt zijn input vanuit ons instinct (eten,voortplanten,etc) , de "vrije wil" krijgt zijn input van het bewustzijn , en stelt ons in staat te kiezen wat we eten of neuken (sry voor grof taal gebruik).
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 20:03. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Maanmannetje Issun | 11 | 16-08-2009 13:57 | |