![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben wel eens op mijn bek geslagen. Maar ach. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben dan wel geen 'man' (zelfs geen onechte), maar ik zou ze ook laten lullen (negeren dus) en gewoon weg doorlopen. Ik denk dat je nu van een aantal mensen wel hun vooroordelen bevestigt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom zou je jezelf verlagen door te gaan vechten ed? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie het anders, door weg te lopen kies je ook voor je trots. Alleen een andere. Eentje die, volgens mij, meer waard in. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent dus pas een man als je blijft staan en een enorm gevecht veroorzaakt? ![]() Weglopen is niet altijd laten zien dat je laf bent. Weglopen is op zo'n moment laten zien dat je de slimste bent. Helaas kunnen mensen dat nooit zo waarderen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-07-2004 om 12:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ach, je zal er wel moslim voor moeten zijn om dat te begrijpen ![]() *bingo* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Grappig om te zien dat mensen er de meest belachelijke theorien erop loslaten. @nareman, ik had vroeger nog bewondering voor je maar je doet wel flink je best om dat te veranderen. Niet dat je er ook maar iets van hoeft aan te trekken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed...ik zal verder maar *shht* doen, anders is het einde topic ben ik bang. |
![]() |
||
Citaat:
ISBN: 90-254-9576-1
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb zelf geen problemen met negers gehad. Maar de negers die ik tegengekomen ben, en dat zijn er niet veel, waren wel mondiger. Maar niet aggressief ofzo. Er zat bij mij ook iemand in de klas met een zwarte huidskleur, maar die was gewoon heel erg aardig. M'n moeder is weleens een neger tegengekomen die z'n middelvinger opstak. Verder gelukkig niet aggressief...maar wel zeer onbeschoft. Maar ja, dat heb je ook met blanken. Maar mensen die het moslim geloof aanhangen mogen van mij *** naar hun eigen land. Is wel duidelijk waarom denk ik... En de mensen die hier toch zijn moeten zich hier maar aanpassen aan de Nederlandse cultuur. Hoofddoekjes vind ik ook zoiets doms! Maar ja, als je dat gaat verbieden wordt er waarschijnlijk weer een aanslag gedaan.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, aanslagen plegen is een andere zaak. Maar dat is geen geloof, dat is hersenspoeling. Mensen die simpelweg moslim zijn plegen geen aanslagen om onschuldige mensen te vermoorden. Maar aanslagen en hoofddoekjes hebben in principe niets met elkaar te maken. Joodse mensen dragen ook keppeltjes en christenen dragen nogal eens een kruisje aan een ketting. So?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb toevallig nooit een pet gedragen... Gaat mijn kostbare haar naar de knoppen op langere termijn ![]() Maar anderen in mijn klas wel, en die hebben daar idd wel eens opmerkingen over gekregen. En toen werd die ook afgedaan. Zo'n pet werd trouwens ook lang niet altijd gedragen. De mensen die het moslim geloof aanhangen, de vrouwen dan, willen deze ook niet afzetten, ook niet als het ze gevraagd wordt toch? Bovendien wordt een pet niet gedragen omdat dat van het geloof moet. En een keppeltje lijkt volgens mij wat meer op een hoedje of een petje? Het bedekt toch niet je hele gezicht? Of is dat wel het geval. En hoe zit het met de tijden waarop zo'n keppel gedragen wordt. Wordt die ook in de klas gedragen dan? Sorry voor mijn onwetendheid wat dat betreft. Mensen die het moslim geloof aanhangen werken wel mee aan aanslagen. Heb niet veel over christenen gehoord die aanslagen plegen. Maar ik kan fout zitten... Die aanslagen hebben te maken met het niet willen aanpassen en het niet accepteren van een ander geloof. Hoofddoekjes niet eens af willen doen in een klas toont diezelfde mentaliteit. En kijk, als iemand joods is heb ik daar geen problemen mee! Ben ook geen tweede Hitler ofzo. Ik vind gewoon dat Nederland zich teveel aanpast aan andere culturen. Dat christenen kruisjes dragen heb ik geen problemen mee, dit bedekt ook niet een groot deel van je hoofd ![]() Laatst gewijzigd op 01-08-2004 om 23:31. |
![]() |
||
Citaat:
of zo
||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Goed, gezichtssluiers horen niet in Nederland thuis. Dat ondermijnt de Nederlandse cultuur, mensen willen elkaar nu eenmaal aan kunnen kijken. Maar dat is zeker niet hetzelfde als een doekje over het haar. Citaat:
2. Christenen gaan ook in oorlog voor hun geloof. Nee, van terroristische organisaties heb ik even niets gehoord, maar al sinds de vroege middeleeuwen wordt er gemoord en oorlog gevoerd in naam van het christendom. Dat telt ook. En nee, niet alleen christenen en moslims, er zijn veel bevolkingsgroepen die oorlog voeren vanwege geloof. Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Lifestyle |