![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar de manier waarop No Quiero dat bracht vond ik te politiek correct en zat weinig/geen beschrijving bij over hoe je dan omgaat met je gevoel en vertrouwen, dat ik het een idealistisch stuk vond (no offense @ no quiero). Het kan best zijn dat anderen dat wel kunnen; doorgaan nadat de partner vreemdgegaan is; maar ik niet. Ik zou gek en paranoide worden. Of ongevoelig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ter indicatie; het lijkt mij niet dat bijvoorbeeld uitgedoofde liefde van persoon B voor persoon A hetgeen leidt tot vreemdgaan van B een "goede" reden kan zijn om vreemd te gaan én daarna de relatie weer goed te...boetseren. De liefde is namelijk voorbij. Het hangt er maar net vanaf. Maar elke reden kan een slechte en een goede zijn. Dat bepaal je zelf. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat natuurlijk altijd om je gevoel, maar wat ik vooral probeer te zeggen is dat ik niet vind dat er een éthische reden moet zijn waardoor je tegengehouden wordt om het te vergeven. Alleen je gevoel mag een indicator zijn vind ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou jij ook willen dat je vriendin het zou uitmaken als je vreemd zou gaan, omdat ze aan zichzelf moet denken en ze aan zichzelf moet denken? Maar ja, ik snap ook wel dat je een relatie niet zou willen behouden nadat de partner vreemd zou zijn gegaan, maar IK zou het niet doen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
wie heeft dit ooit gehad? Love my boy! | 50 | 12-09-2004 12:22 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen? wizzard | 51 | 14-08-2003 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Vriend die ander meisje op mond kust... djenzie | 52 | 08-10-2002 18:50 |