![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een zekere plak werd een desillusie. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopique: Gesprek ging goed, krijg 'n tweede gesprek, maar ik twijfel 'n beetje of ik 't wel moet doen. Iig ga ik deze week eerst lekkah naar lowlands en daarna gewoon open sollicitaties schrijven verder, lekkah blijven zoeken. ![]() Verder Het Communistisch Manifest weer 'ns doorgelezen. Wel droog dat je dat boek niet in de metro kan lezen zonder scheve gezichten toegeworpen te krijgen. ![]() ![]() Verklaring betreft bedrijfsongeval op de bus gedaan en nu ga ik computeren ff en misschien straks alvast even wat lowlands inkopen doen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
toen fietste (!!) ik terug door de stad en zag ik astrid & susan (laaang verhaal) maar dat zijn ook semi-vriendinnies geworden ![]() Toen ging ik in bad champagne drinken en roken met heel hard de muziek aan, en toen ging ik eten koken (ouders alweer niet thuis) en ruzie gemaakt met mn zus.. nu zit ik hier maar weer! leuk om te weten otis??
||
Citaat:
1 zo'n semi-vriendin van mij had een Eenhoorn op dr buik laten tattoeren en ik hoop dat ze heel vet wordt!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |