Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2004, 19:35
Teun
Teun is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 15-08-2004 @ 20:33 :
Hoezo, wat is er dan gebeurd vanmiddag?
Wegwedstrijd dames wielrennen?

Een zekere plak werd een desillusie.
Advertentie
Oud 15-08-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Teun schreef op 15-08-2004 @ 20:35 :
Wegwedstrijd dames wielrennen?

Een zekere plak werd een desillusie.
Ohja, ik zat te flippen achter de tv toen ze op haar plaat ging. En daarna kwam nog de grote klap van Inge de Bruijn en haar derde plaats.
Oud 15-08-2004, 20:02
Teun
Teun is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 15-08-2004 @ 20:37 :
Ohja, ik zat te flippen achter de tv toen ze op haar plaat ging. En daarna kwam nog de grote klap van Inge de Bruijn en haar derde plaats.
Dat zeg ik.
Oud 15-08-2004, 23:13
Fog
Fog is offline
ik heb gister bier gedronken en hiphop geluisterd bij iemand ergens boven het leidse plein met vriendje en nog wat mensen, toen naar de fatbeats party in de melkweg gegaan, teveel gedronken, brace gesproken en gehoord dat hij het voor de chickies doet tot 3 uur in de melkweg gebleven, toen dronken over de wallen gesjouwt met mensen+vriendje, een step gekregen van een gast, een uur op het station op een bankje gelegen, om half 8 de trein naar zoetermeer gepakt en toen tot 2 uur smiddags geslapen en met heel veel vertraging en omwegen terug naar zutphen gekomen.

wat een nacht
Oud 15-08-2004, 23:18
Rolling Stone
Rolling Stone is offline
ik was vandaag uit eten en toen struikelde de serveerster en toen kwam er allemaal drank over mij heen. gelukkig konden we er allemaal smakelijk om lachen
Oud 16-08-2004, 03:10
Verwijderd
Ik heb uitgeslapen en in de tuin gelegen en 2/600ste brusselmans, een kus in de nacht, gelezen en gezwommen en toen gewerkt en teruggefietst door de regen en daarna the soprano's gekeken en nu kan ik niet slapen en heb ik het met leno over chocomuisjess.
Oud 16-08-2004, 03:20
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Roxane schreef op 16-08-2004 @ 04:10 :
Ik heb uitgeslapen en in de tuin gelegen en 2/600ste brusselmans, een kus in de nacht, gelezen en gezwommen en toen gewerkt en teruggefietst door de regen en daarna the soprano's gekeken en nu kan ik niet slapen en heb ik het met leno over chocomuisjess.
ik wil meepraten, maar ik dnek dat leno me geblockt heeft
Oud 16-08-2004, 07:23
Verwijderd
Tot nu toe alleen kranten bezorgen en een beetje computeren
Oud 16-08-2004, 10:21
cha0s
cha0s is offline
Wakker geworden, gedouched, gecomputerd,
"nette" (voor mijn doen dan) kleding gepakt.
zeau... solliciteren.
Oud 16-08-2004, 10:24
HenkMul
HenkMul is offline
Gedouched, een uur hardgelopen, half uurtje gefietst en de financiële rompslomp geregeld.

Succes cha0s!

Henk Mul !
Oud 16-08-2004, 11:17
Verwijderd
Ik heb net de nederlanders zien winnen met tafeltennis (gaap). En gedoucht enzo.
Oud 16-08-2004, 11:31
Verwijderd
Tot halftien 's avonds geslapen, gisteren. Wakkergebeld door 'n joch dat opeens besloot langs te komen. Gekletst, filmpjes gemaakt, jochje ging weer naar huis en ik ging Diablo spelen.

Rond acht uur 's ochtends had ik daar geen zin meer in en maakte aanstalten om naar de AH te fietsen voor shag, maar ik ben lui dus ik zit hier nog steeds nicotineloos de nerd uit te hangen.

Maar net zijn mijn schoolboeken gearriveerd, dus ik ga ze bekijken en aaien, want ik heb toch niks beters te doen in mijn leven. Ja, naar de AH voor shag & meer. Maar da's moeite.

Bwah, ik vind dat het vanavond is, dan heb ik weer gezelschap.

En ik heb zin in school.
Oud 16-08-2004, 11:32
RockaholiC
RockaholiC is offline
zo meteen gitaarles en ik zou ook eigenlijk met m'n zus de tent gaan opzetten maar het is weer 's baggerweer dus dat zal wel weer niet doorgaan..
Oud 16-08-2004, 14:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 16-08-2004 @ 11:24 :
Succes cha0s!
Thanx.

ontopique: Gesprek ging goed, krijg 'n tweede gesprek, maar ik twijfel 'n beetje of ik 't wel moet doen. Iig ga ik deze week eerst lekkah naar lowlands en daarna gewoon open sollicitaties schrijven verder, lekkah blijven zoeken.
Verder Het Communistisch Manifest weer 'ns doorgelezen. Wel droog dat je dat boek niet in de metro kan lezen zonder scheve gezichten toegeworpen te krijgen.
Verklaring betreft bedrijfsongeval op de bus gedaan en nu ga ik computeren ff en misschien straks alvast even wat lowlands inkopen doen.
Oud 16-08-2004, 14:55
Verwijderd
Veel te vroeg wakker geworden, vriend naar het vliegveld gebracht en dramatisch afscheid genomen, ruzie gezocht met een andere vriend die mee was, maar dat begint cliché te worden, dan maar met de trein terug gegaan omdat ik niet bij hem in de auto wilde zitten, thuis Kill Bill gekeken met m'n zus & brownies gegeten en net klik-laminaat gekocht bij de Karwei. (Hoera!) En gelukkig niet in zo'n lelijke kleur. Nu ga ik wachten tot mijn vriendje thuis komt om tegen hem te zeggen dat er niets aan de hand is maar dat ik gewoon chagerijnig ben.
Oud 16-08-2004, 15:38
Elmoo
Elmoo is offline
- opgestaan
- gewassen en aangekleed
- autorijles gevolgd
- naar tuincentrum geweest
- medische gegevens afgegeven bij huisarts
- stad in geweest
- adres wijziging doorgegeven
- tante en nichtjes op bezoek gehad
- pedicure gebeld
- en nu zit ik dus achter de pc
Oud 16-08-2004, 16:30
Verwijderd
ik ging pas laat naar bed, en werd al om half 7 wakker gemaakt door m'n broertje's 'suusieeee ik ben 5, ik ben 5 jaar nu'- geschreeuw, toen sliep ik door en had ik me verslapen. snel aangekleed en de trein gepakt naar adam en lowlands kaartje overgekocht van een enorme hottie hihiiii, nog tijdje staan praten etc iee hij is leuk, daarna snel gerend voor m;n trein.
snel cadeautjes gehaald voor m'n broertje, want dat had ik nog niet gedaan. en nu vier ik de verjaardag van m;n broertje en hij vindt m'n cadeau gaaf en vanavond even nog wat hangen met mn vriendinnetje
Oud 16-08-2004, 16:42
Otis
Otis is offline
vandaag heb ik uitgeslapen in mn ultralege kamer (ik ga morgen officieel verhuizen)
toen werd ik wakker en bleek de oplader van mn mobilio kapot te zijn.
ik ben toen samen met mn moeder naar de telefoonwinkel geweest maar die man was een onbehulpzamen eikel en hij zei dat ik t maar gewoon moest opsturen en dat ik dan anderhalve week zonder telefoon zit leek m niet echt veel te doen.
toen ben ik naar de xenos en de hennes geweest om dingies te kopen en heb ik een stel semi-vriendinnen gezien.
Oud 16-08-2004, 17:21
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Otis schreef op 16-08-2004 @ 17:42 :
vandaag heb ik uitgeslapen in mn ultralege kamer (ik ga morgen officieel verhuizen)
toen werd ik wakker en bleek de oplader van mn mobilio kapot te zijn.
ik ben toen samen met mn moeder naar de telefoonwinkel geweest maar die man was een onbehulpzamen eikel en hij zei dat ik t maar gewoon moest opsturen en dat ik dan anderhalve week zonder telefoon zit leek m niet echt veel te doen.
toen ben ik naar de xenos en de hennes geweest om dingies te kopen en heb ik een stel semi-vriendinnen gezien.
ik moest vandaag maar weer werken van 8 tot 1, en ik heb veel nagedacht > dingen als hoe zou seks zijn in water en als je hele lange benen hebt is dat dan niet vervelend zwemmen en wat zou bob doen en wat voor kleren had ik vroeger toen ik klein was aan en hoe zou een lul van een opa eruit zien... etc, zieke geest

toen fietste (!!) ik terug door de stad en zag ik astrid & susan (laaang verhaal) maar dat zijn ook semi-vriendinnies geworden enne ze waren heel blij zonder mij, iets te blij

Toen ging ik in bad champagne drinken en roken met heel hard de muziek aan, en toen ging ik eten koken (ouders alweer niet thuis) en ruzie gemaakt met mn zus.. nu zit ik hier maar weer!

leuk om te weten otis??
Oud 16-08-2004, 17:34
Otis
Otis is offline
Citaat:
Susanne schreef op 16-08-2004 @ 18:21 :
ik moest vandaag maar weer werken van 8 tot 1, en ik heb veel nagedacht > dingen als hoe zou seks zijn in water en als je hele lange benen hebt is dat dan niet vervelend zwemmen en wat zou bob doen en wat voor kleren had ik vroeger toen ik klein was aan en hoe zou een lul van een opa eruit zien... etc, zieke geest

toen fietste (!!) ik terug door de stad en zag ik astrid & susan (laaang verhaal) maar dat zijn ook semi-vriendinnies geworden enne ze waren heel blij zonder mij, iets te blij

Toen ging ik in bad champagne drinken en roken met heel hard de muziek aan, en toen ging ik eten koken (ouders alweer niet thuis) en ruzie gemaakt met mn zus.. nu zit ik hier maar weer!

leuk om te weten otis??
arm schaap ({)
1 zo'n semi-vriendin van mij had een Eenhoorn op dr buik laten tattoeren en ik hoop dat ze heel vet wordt!!!
Oud 16-08-2004, 18:05
Glory
Glory is offline
Ik had vandaag de begrafenis van de oma van mijn bf. Daarna ben ik gsaan slapen en toen gaan eten en nu zit ik hier en ga ik zodadelijk een slechte film kijken, athans ik denk dat ie slecht is en ik hoop het want ik hou van slechte films
Oud 16-08-2004, 18:32
transfattyacid
transfattyacid is offline
Hmm. Te vroeg wakker geworden en toen werd ik chagerijnig omdat m'n internet niet goed werkte. Toen maar even gedoucht en naar de videotheek gegaan en onderweg een turkse pizza te halen. Verder the bold gekeken en foute tienerfilms. Rest van de dag geslapen en overgegeven . En nu zit ik brownie-beslag te eten en te wachten tot ze klaar zijn om zometeen weer misselijk te worden.
Oud 16-08-2004, 18:41
Sjezzie
Sjezzie is offline
Geleerd voor m'n herexamens en heel de stad doorgecrosst op zoek naar vanalles. Iemand bezocht. En nu loop ik al een uur te twijfelen of ik een cruciale sms wel zou zenden of niet. Zenden of niet?
Oud 16-08-2004, 18:42
Verwijderd
Mijn herexamen statistiek vrij goed gedaan (hoop ik)
En veel te weinig geleerd voor economische geschiedenis...waarvan ik morgen al examen heb.

edit: zenden
Oud 16-08-2004, 18:44
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Sjezzie schreef op 16-08-2004 @ 19:41 :
Geleerd voor m'n herexamens en heel de stad doorgecrosst op zoek naar vanalles. Iemand bezocht. En nu loop ik al een uur te twijfelen of ik een cruciale sms wel zou zenden of niet. Zenden of niet?
Boudewijn 'zenden'.
Oud 16-08-2004, 18:46
Gianluca *
Gianluca * is offline
opgestaan met ontiegelijke pijn in me rug, gewerkt, en gedoucht
Oud 16-08-2004, 18:51
sorry
sorry is offline
met heel erg veel honger uit mijn bed gekomen. toen heb ik mijn buikje rond gegeten en daarna heb ik de bank voor de ps2 gezet en heb ik dehele dag in mijn eentje gegamed en gegeten.
Oud 16-08-2004, 18:54
Marshall
Marshall is offline
3 shirtjes laten drukken, gezien hoe mn latino vriendje sjans had in de h&m met een minderjarige verkoopster, telefoonnr. gescoord van de man die winkelruimte sponsort voor shirts en gebust, daarna tandarts en nu alweer 2 uur achter de pc, dadelijk meeten met mn toekomstige huisgenoot in la france om wat door te spreken en daarna hopelijk nog een heel klein beetje sporten
Oud 16-08-2004, 21:02
Verwijderd
uitgeslapen, was gestreken voor mommy en toen gaan werken en geergerd aan kutmekkerende oma's en nu ben ik thuis sojaijs aan het eten
Oud 16-08-2004, 21:18
Verwijderd
spullies gekocht
vrij gevraagd van mn werk voor lowlands
gewerkt
the guardian gekeken

whooo. ik ben nog steeds brak van het weekend
Oud 16-08-2004, 21:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
kwart over 1 mn nest uit, vriendinnetje kwam even langs, film gekeken (Uptown Girls), daarna weer in mn eentje een film gekeken, Erin Brockovich. Vanavond heb ik friends gekeken met mn broer () en nouja ik denk dat ik straks nog een film ga kijken haha
Oud 16-08-2004, 21:24
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Veel te lang blijven slapen
Naar de stad geweest om spullen voor mn nieuwe huis te kopen
Even koffie gedronken met een vriend
Terug naar huis, huis verder ingericht en schoongemaakt.
Ontdekt waar de supermarkt zat en voor veel te veel geld nutteloze dingen gekocht
Nu: lekker internetten en genieten van het feit dat ik weer een eigen huis heb..
Oud 16-08-2004, 21:36
Verwijderd
wakker geworden met een Erwin op de bank maffende, was zwaar geworden gisteren toen kwamen Dirk en Chiel en hebben we gauw een bbq feest voor morgen avond georganiseerd werken, eten. nu net thuis ff omkleden en dan naar Myrthe om daar wat te smoken
Oud 16-08-2004, 21:39
justakid
justakid is offline
wakker geworden, ontdekt dat iemand een lowlands kaartje door mijn brievenbus gegooit heeft, joost mag weten wie!! daarna geshopped met mijn moeder in utrecht. broek en longsleeve gekocht. daarna lekker gegeten en daarna wat lekker geborreld bij een vriend!
Oud 16-08-2004, 21:40
Anteverta
Anteverta is offline
Van 8 tot 2 gewerkt, toen met hoofdpijn naar huis gegaan
Me uit laten schelden door een stomme trut in een lelijke auto
van half 3 tot half 6 geslapen
gegeten met mijn ouders, olympische spelen gekeken
geleerd voor mijn theorie examen wat ik donderdag voor de 3de keer ga doen
Uitgezocht hoe ik het beste bij lowlands kan komen, daarover een mailtje gestuurd naar eXo die het er natuurlijk niet mee eens was... geweldig
Naar de verjaardag van mijn nicht geweest
En nu moet ik eigenlijk leren voor mijn theorie maar omdat ik sjagerijnig en moe ben ga ik maar slapen
Oud 16-08-2004, 22:43
Glory
Glory is offline
Ik heb samen gezweerd met verscheidene mensen omdat mijn bf morgen 25 wordt en dan moeten we allemaal achterlijke dingen doen, zoals halve poppen en borden in de tuin zetten.
Oud 17-08-2004, 10:56
Anneee
Anneee is offline
Opgestaan, boodschappen en mijn kamer verbouwd: bed verschoven naar een andere muur, (boeken)kasten verplaatst... ik ben nu al moe. En nu alles nog inruimen...
Oud 17-08-2004, 11:04
Synonym
Synonym is offline
Ik ehm... heb nog niks gedaan vandaag behalve slapen, ontbijten en achter de computer hangen. Vanmiddag ga ik kijken of mijn kamertje in Enschede nog leeft en ik ga plannen opstellen voor 'Den Groote Verbouwing' in ons huisje (lees: ik ga de keuken en badkamer opknappen).
Oud 17-08-2004, 15:14
Verwijderd
vandaag heel het huis opgeruimd voor de bbq party vanavond, heb er echt enormn zin in. zit nu te ontbijtyen en ga zo de stad in om boodsachappen te doen voor vanavond en lowlands
Oud 17-08-2004, 15:45
Verwijderd
volgens mij is dit forum klinisch dood ten tijde van lowlands ( en ik ga niet,te wijten aan zwaar geldgebrek)
vandaag wakker geworden,nog steeds beetje ziekejs dus niet veel uitgevoerd,op mijn rekening gekeken,of er al geld gestort was,zodat ik evt toch naar lowlands zou kunnen,maa rik vrees dat ik met een totaal van 4 euro nog net geen kaartje heb
dus nu ga ik mezelf zielig vinden en mn ouders lief aankijken
Oud 17-08-2004, 15:54
Verwijderd
Om half 3 ben ik gaan slapen ongeveer, tot half 12 was dat. Tv gekeken, een teek ontdekt en naar de drogist en AH gegaan. Teek verwijderd, ontbeten, gelezen, Oprah gekeken en gebeld met vriendje en een vriendinnetje.
Oud 17-08-2004, 15:58
Susanne
Susanne is offline
hoiii
ik heb een kaartje aangeboden gekregen van joost, die heeft hij gewonnen ergens mee!
maar ik ga niet, hij wil me gewoon neuken in z'n tentje
ik heb vandaag gewerkt en toen kwam hij langs, dat was lief he!

verder heb ik met m'n zus the o.c episode 24 gekeken (na 4 dagen downloaden ofzo) En toen ging ik even met bobbb bellen en zij ging snel verder kijken met episode 25
Nu wil ze mij heel graag vertellen wat er gebeurd is, maar ik wil het niet horen! Dus heeft ze het op een briefje geschreven en die ligt nu voor me en ik wil graag lezen wat er opstaat maar ik doe het niet
dat is nou nog eens discipline mensen

vnvnd ga ik weer rennen met een vriendinnie, yeahh

NOG 1 NACHTJE EN DAN IS NOÉ ER WEEEEEEER YEAAH TWEEEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT HALLELUJAH!!!!
Oud 17-08-2004, 16:03
Verwijderd
vroeg opgestaan en alle electronica zaken afgebeld met de vraag of ze die kut ipod mini nog ergens hadden, maar helaas. toen had ik een dude op ebay gevonden die ze importeert en ik ga vanavond helemaal naar nijmegen op en neer..

verder ook nog hippe regenlaarsjes gekocht speciaal voor lowlands
Oud 17-08-2004, 16:08
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 17-08-2004 @ 17:03 :
vroeg opgestaan en alle electronica zaken afgebeld met de vraag of ze die kut ipod mini nog ergens hadden, maar helaas. toen had ik een dude op ebay gevonden die ze importeert en ik ga vanavond helemaal naar nijmegen op en neer..

Ah, gaan we bier drinken?
Oud 17-08-2004, 16:34
Snuitermans
Snuitermans is offline
Rond 1200 krabbelde ik uit m'n nest, daarna heb ik me gedoucht plus de hele ratteplan waarna ik naar de stad fietste om mijn lowlandskaart te gaan opeisen, daarna even op een terrasje gezeten.
Oud 17-08-2004, 16:41
Otis
Otis is offline
hoi hoi hoi ik ben vandaag geinstalleerd in mn nieuwe mansion alweer ik praxiskasten in elkaar heb gezet en ik ben zo blij en ik heb karbonaadjes voor mn Rooomie gemaakt want ze komt zometeen thuis van dr stage waar ze is geslagen door een boze junk
Tante Carmen staat dus bij de deur met een schort om te wachten
Oud 17-08-2004, 16:59
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Otis schreef op 17-08-2004 @ 17:41 :
hoi hoi hoi ik ben vandaag geinstalleerd in mn nieuwe mansion alweer ik praxiskasten in elkaar heb gezet en ik ben zo blij en ik heb karbonaadjes voor mn Rooomie gemaakt want ze komt zometeen thuis van dr stage waar ze is geslagen door een boze junk
Tante Carmen staat dus bij de deur met een schort om te wachten
is je roomie een hotty carmie???
Oud 17-08-2004, 17:02
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall schreef op 17-08-2004 @ 17:59 :
is je roomie een hotty carmie???
ze is blond en hot
Oud 17-08-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 17-08-2004 @ 17:03 :

verder ook nog hippe regenlaarsjes gekocht speciaal voor lowlands
verkopen ze die ipod mini dan niet meer?
Oud 17-08-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 17-08-2004 @ 16:58 :
hoiii
ik heb een kaartje aangeboden gekregen van joost, die heeft hij gewonnen ergens mee!
maar ik ga niet, hij wil me gewoon neuken in z'n tentje
ik pm mijn nummer wel,geef je dat dan aan hem,voor een kaartje mag hij me best...laat maar hangen trouwens,zo hard hoef ik nu ook weer niet naar lowlands
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten