Donderdagavond om 23.00 uur aangekomen en jah hoor er was een plaatjes voor ons vrij gehouden..
Daarna gingen we feesten in de 24 uurs tent, zonder te weten dat er een forum meeting was, kwam ik toch nog de meeste forummers tegen..
Vrijdagochtend toen het licht werd naar mijn tentje gegaan en een paar uurtjes geslapen..
Eerste optreden waar ik naar toe ben gegaan was Colour of Fire, dat was best oke..
Daarna door gegaan naar Opgezwolle, dat was zeker wel een strak optreden, daarna btje gechilled en gegeten..
Toen ben ik maar naar NERD gegaan, wat wel oke was, maar weer hetzelfde..
Bij The Offspring stond ik eerst in de tent, maar na me dood te ergeren aan het publiek ben ik maar aan de zijkant gaan staan..
Dit was ook wel een leuk optreden, igg beter dan ik had verw8..
De Heideroosjes ben ik mss 1 min. geweest, ben naar Freestylers gegaan, dat was zeker wel dope..
Faithless heb ik 1 nummer gezien, dat vond ik wel weer genoeg, maar was zeker wel cool om te zien..
Miss Kittin, vond ik maar en btje aan de saaie kant..
Toen op de camping een btje gezopen etc, toen besloten we om naar de Higher Ground te gaan om te dansen op Arabische/Indiaanse hiphop etc (Mystic Grooves), wat wel grappig was..
Daarna gingen we naar Late Night Comedy, wat er cool was

..
Felix da Housecat was wel leuk, maar om 4 uur vond ik het weer tijd om te gaan slapen..
Zaterdagochtend te lui om op te staan voor de Blood Hound Gang, dus die niet gezien..
Eerste was ik toen heb gezien was Krush Live, wat echt heel erg dope was, vooral toen er een oude japanse dude in zijn kimono op zijn fluit kwam spelen, echt super goed

..
Toen werd ook bekend gemaakt dat Relax in de Bravo kom om 16.15 en dat Arrested Development later in de avond kwam...
Echt super dat Relax ook nog ff kwam, ik had ze paar weekjes terug al gezien in Paard van Troje (Den Haag) met hun try-outs..
En jah hoor ze speelde weer hetzelfde, echt super cool, onverw8 hoogtepunt op Lowlands

..
Toen ben ik naar Textures gegaan, maar dat was niet echt zo super cool..
De Alpha tent wilde ik zoveel mogelijk mijden, dus niet naar Dropkick Murphys gegaan, maar naar Dizzee Rascal, die weliswaar een korte, maar een super strak show gaf..
Nog een klein stukje van Auf der Maur gezien, was wel oke..
Daarna naar The Streets gegaan, die zeker wel weer dope waren

..
Voor de rest ben ik die nacht naar Dj Marky & Mc Stamina gegaan, die wel een leuke set hadden, niet echt het beste op drum&bass gebied, maar bij gebrek aan beter was het toch wel cool..
B.A.S.S. op een afstandje nog wel gehoord, maar draaide wel in een stijl die ik gewend was..
Zondag was de meest brakke dag, eerst naar Oceansize gagaan, niet echt mijn muziek, maar was wel oke..
Daarna naar Radio 4 gegaan, ik had ze al 2 keer eerder gezien en ze speelde nog steeds goed en die nieuwe shit klonk ook goed

..
Daarna ben ik gaan slapen in mijn tentje en heb nog een stukje van The Distillers gezien, watr echt extreem ruk was..
Toen nog een stukje Soulwax, wat wel goed was..
Papa Roach heb ik voor de helft gezien en was zeker wel goed, echt super tof...
En als afsluiter was ik naar Goldfinger gegaan, wat zeker wel tof was, beter dan ik had verw8..
's Nacht hadden we een afval gevecht op de camping, gingen we met vuilniszakken om tenten en andere dingen gooien..
Lekker vroeg gaan slapen zodat ik relax kon opstaan..
Maandag, kk lang in de rij gestaan met de auto, om van het veld af te komen, we hebben 2 uur moeten w88 ofzo en de accu was nog leeg gegaan, omdat we de muziek aan hadden staan

..