Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Paranoid Android schreef op 23-08-2004 @ 20:17 :
ik heb je ook nog een keer geroepen op camping 4 maar je hoorde me niet. Of wilde me niet horen kan ook. Ik stond nl. vlakbij op de camping
Cool, niet gehoord. Heb jij gezien wie onze schoonen Zweedse vlag gestolen heeft?
Advertentie
Oud 23-08-2004, 20:30
Paniccore
Paniccore is offline
Citaat:
Ufke schreef op 23-08-2004 @ 20:21 :
Cool, niet gehoord. Heb jij gezien wie onze schoonen Zweedse vlag gestolen heeft?
helaas niet, anders hadden ze een stevig pak rammel gehad
Oud 23-08-2004, 20:34
Verwijderd
fotooooooooooos

Exo en EPD in de trein

De White Stripes drummerbeeb

White Stripes

Soulwax

Colour of Fire

Chemical Brothers

Auf der Maur
Oud 23-08-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Paranoid Android schreef op 23-08-2004 @ 20:30 :
helaas niet, anders hadden ze een stevig pak rammel gehad
Braaf.

Foto's en filmpjes vanuit de camera van mijn vriendin komen morgen.
Oud 23-08-2004, 21:09
Verwijderd
colour of fire ja. hehe.
Oud 23-08-2004, 21:52
Verwijderd
Ik heb wel serieus 2 gasten gezien die op camping 2 twee vlaggen hadden gejat. Ze liepen dus zo naar camping 3 en daar heb ik een heerlijke vechtpartij om een vlag mogen aanschouwen. Misschien hebben ze dan ook nog wat geshopped op camping 4. Verder geen signalement opgenomen.
Oud 23-08-2004, 21:58
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 23-08-2004 @ 21:52 :
Ik heb wel serieus 2 gasten gezien die op camping 2 twee vlaggen hadden gejat. Ze liepen dus zo naar camping 3 en daar heb ik een heerlijke vechtpartij om een vlag mogen aanschouwen. Misschien hebben ze dan ook nog wat geshopped op camping 4. Verder geen signalement opgenomen.
toch niet de 'wij willen ons dommelsch bier terug ?'-vlag ?
Oud 23-08-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 23-08-2004 @ 21:52 :
Hopelijk hebben ze ook die 2 Friese vlaggen gestolen die ik elke keer zag als ik op een heuvel bij de Alpha zat.
Oud 23-08-2004, 22:09
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ufke schreef op 23-08-2004 @ 22:05 :
Hopelijk hebben ze ook die 2 Friese vlaggen gestolen die ik elke keer zag als ik op een heuvel bij de Alpha zat.
rofl
Oud 23-08-2004, 22:23
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik heb ook voor het eerst in mijn leven gevochten
Oud 23-08-2004, 22:31
TommytheCat
TommytheCat is offline
Citaat:
Escapism schreef op 23-08-2004 @ 19:13 :
oh, en de hives vond ik muzikaal gezien bagger. maar die arrogantie waarmee ze t brengen is dan juist weer leuk.
I second that.

Daarnaast vond ik vooral Colour of Fire, Oceansize en Nile erg puik
En ik baal ervan dat ik DEP gemist heb
Oud 23-08-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 23-08-2004 @ 22:23 :
ik heb ook voor het eerst in mijn leven gevochten
MOSH!

en je hebt m'n hitsige sjaal nog he, ik wil em terug ja!
Oud 23-08-2004, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 23-08-2004 @ 19:10 :
gaaf:
colour of fire
dEUS
soulwax
oceansize
el gran silencio
oceansize daar was ik ook bij eh? dat postrockdingetje, zo ja, hetgeen wat ik ervan heb gezien vond ik érg leuk klinken
Oud 23-08-2004, 23:25
Brutus
Brutus is offline
juah, t was wel grappig, weinig forummers gezien/herkend trouwens
Oud 23-08-2004, 23:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Erg gaaf
Bands waren niet allemaal even leuk. Dikke plus voor dillinger escape plan. Dikke min voor het 'bush is an asshole'-gebeuren waarmee bijna elke band aan mee deed. Dat kennen we nu idd wel. Ook nog eens veel bands die nummers opdragen aan dooie homies, lijkt ook wel standaard te worden.

S'nachts was de bravo erg leuk (ik wist niet dat ik techno kon waarderen). Ik ben wel asociaal brak momenteel.
Oud 23-08-2004, 23:40
Brutus
Brutus is offline
Ik vond Everlast btw t leukst.
Oud 24-08-2004, 00:04
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 23-08-2004 @ 23:37 :
Erg gaaf
Dikke min voor het 'bush is an asshole'-gebeuren waarmee bijna elke band aan mee deed. Dat kennen we nu idd wel.

Ja, daar ergerde ik me ook dood aan nou weten we het wel hoor jongens, gut wat zijn jullie politiek georienteerd bezig
Oud 24-08-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-08-2004 @ 21:58 :
toch niet de 'wij willen ons dommelsch bier terug ?'-vlag ?
Haha, ja die vlag!
Oud 24-08-2004, 02:22
Verwijderd
is die meet nog doorgegaan eigenlijk ?
ik was de tijd iig een beetje vergeten
Oud 24-08-2004, 02:23
Verwijderd
Citaat:
MCH schreef op 24-08-2004 @ 00:27 :
Haha, ja die vlag!
en die stond zo leuk op onze camping
Oud 24-08-2004, 03:59
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 23-08-2004 @ 23:37 :

S'nachts was de bravo erg leuk (ik wist niet dat ik techno kon waarderen). Ik ben wel asociaal brak momenteel.
dat wordt dus ipv van vrijdag, zaterdag naar roosje
proosten we daarop
Oud 24-08-2004, 06:49
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
poorleno schreef op 23-08-2004 @ 23:22 :
MOSH!

en je hebt m'n hitsige sjaal nog he, ik wil em terug ja!
jaja komt goed. ik stuur hem wel op ofzo.
mijn moeder denkt nu dat ik een chick heb
Oud 24-08-2004, 08:22
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ok mijn verslag:

the hives, goede band. ik hou van die poses. die stijl pakt me wel. alleen kut geluid. niet helemaal gezien.

NERD, ik vond het op tv cooler... live op pinkpop... maar ik vind het wel vet...

scissor sisters: george micheal x 8... niks voor mij!

offspring: jeugdsentiment, maar middelmatig

heideroosjes: jeugdsentiment, staat nog altijd als een huis. ook al ben ik geen doelgroep meer... het pakt me niet, maar ach het is strak enzo.

silent diso: altijd vet.
her en der de danstenten... mwa mwa

tom sligting en late night of comedy, waren WERELDS. en ik had mijn bestemming gevonden.

zaterdag:

bloodhound gang, 2 nummers gezien, kut.

ali b, gemist.

velvet revolver. ja ik kwam eindelijk een cool iemand tegen om mee te hangen. laatste 2 nummers gezien. HARD geluid. geen oordeel.

daarna met bart chabot en 5 andere kids op een boot gezeten, verhalen over drugs en herman aangehoord.

dropkick: leuke band, maar vroeger vond ik het ECHT gaaf... nu dansen alle hippies de polonaise op muziek waarop ik de tent zou kunnen slopen...

nile: wat een herrie... ik kon de lijn na 5 nummers niet vinden door rare blast beats... ik ging naar buiten.

writers block: paar schrijvers die wat voor droegen, wel ok

klaas: held van lowlands, grappige vent

boom chigago: werelds!

daarna silent disco maar weer.

zondag:

punch drunk love: WARM in die filmzaal... wel goede film

het syndicaat: goed toneelstuk!

danko johnes: wel ok vanaf de heuvel

dolf jansen: werelds

papa roach: 2 nummers, mwa mwa

micha wertheim: extreem grappige vent... kende hem helemaal niet... goede cabaretier!

eurotrip: leuke film!

les bubb: beste acrobaat ooit!

=======================

daarbij wou ik mijn stoere verhaal nog vertellen:

ik sta te wachten voor dolf jansen, waar je enige tijd voor in de rij moet staan/zitten want anders kom je niet binnen... ach maakt mij niet uit, ik heb toch niks beters te doen...

maar iedereen zit daar zo op de grond en ik moet pissen... maar ik kon niet meer uit de rij...
ik staan en zielig doen.

beetje de clown uithangen, over pissen in een bekertje, het natuurlijk toch niet doen enzo.

'ja pis dan door dat hek heen' (zo'n dranghek van 2,5 meter ofzo)

'ja dag, staat een waakhond achter '

iedereen weer lachen enzo...

totdat 3 dronken gasten grappig of aardig ofzo wilden doen
en mij over dat hek heen willen pleuren...

mijn shirt scheurt uit, en ik lig mn klauwen en benen open te halen boven op een hek... security schreeuwt aan de ene kant, publiek lacht aan de andere kant... en in het midden een fucking boze arjan.

ik spring van dat hek, en ineens sla ik 1 van die flikkers voor zn muil. bloedneus. waarvan ik schrok... ik heb nog nooit iemand geslagen.

maar uit reflex beuk ik nummer 2 met mn elleboog tegen zn kaak.

waarna nummer 3 mij een klap geeft, wat de beveiliging ziet en die 3 gasten eruit pikt...

en mijn right brigade shirt kapot (zie fotoboek)
Oud 24-08-2004, 09:37
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 24-08-2004 @ 03:59 :
dat wordt dus ipv van vrijdag, zaterdag naar roosje
proosten we daarop
nog meer converted junglists
Oud 24-08-2004, 09:37
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
A* schreef op 23-08-2004 @ 20:11 :
Hoe heet dat andere ook al weer? Ik haal het altijd doorelkaar.. wat vooral in Bravo gedraait werd.
Maar ik zat dus vooral in Bravo.
Oceansize was trouwens ook cool.
breaks/dancehall (Freestylers)

en BRAVO is inderdaad de chillste tent
Oud 24-08-2004, 10:30
Verwijderd
textures en dillinger escape plan, echt super!

chemical brothers vielen zwaar tegen

n.e.r.d mwah.....had er meer van verwacht

faithless

novastar was ook erg goed

we gingen voor de lol naar ali b maar dat bleek eigenlijk toch wel leuk/goed te zijn

en ach over 't algemeen was 't erg leuk
Oud 24-08-2004, 11:57
Verwijderd
Ik ben 2 keer aangesproken door mensen die dachten dat ik Klaas was.
Oud 24-08-2004, 12:14
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
klaas, de held van lowlands.
Oud 24-08-2004, 13:00
nou en
nou en is offline
ik heb 3 bands gezien. en nog een paar gehoord

dit was de leukste lowlands, of festival, ooit!
Oud 24-08-2004, 13:05
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
milkzhake schreef op 24-08-2004 @ 10:30 :
textures en dillinger escape plan, echt super!

chemical brothers vielen zwaar tegen

n.e.r.d mwah.....had er meer van verwacht

faithless

novastar was ook erg goed

we gingen voor de lol naar ali b maar dat bleek eigenlijk toch wel leuk/goed te zijn

en ach over 't algemeen was 't erg leuk
haha jij vindt alles echt precies tegenovergesteld aan wat ik ervan vond
Oud 24-08-2004, 13:27
Briseïs
Briseïs is offline
ik ben gister om 3 uur op de bank in slaap gevallen en alleen even wakker geworden om mezelf naar mn bed te slepen. gewoon fucking 16 uur geslapen, meer dan ik dit weekend heb gedaan.

maargoed, nu ben ik weer redelijk wakker en genoeg uitgerust om even een klein verslagje te typen

vrijdag lekker gebracht (jeeej) en op mn gemak onze asotent opgezocht die lekker donderdag al stond op camping 4. klein stukje novastar gezien, was wel leuk, daarna vooraan gestaan bij the hives die echt fucking geweldig zijn en mn pelle-obsessie weer teruggekregen na een afwezigheid van ruim 3 jaar. nerd jammer genoeg gemist, sisscor sisters waren wel leuk, evenals de freestylers. faithless ook gemist. miss kittin was geweldig, al was ik alleen en heb ik ongeveer een uur gemist omdat ik fucking veel last van mn rug had . felix da housecat viel erg tegen.

bloodhound gang was saai, ben dus snel maar weer weggegaan. deus fucking gemist, echt heel kut. i am kloot was saai, auf der maur echt geweldig, the darkness wel aardig, chemical brothers gemist omdat ik mn vrienden opeens kwijt was, toen van plan om vroeg naar bed te gaan wat in t water viel doordat ik nog even iemand ging meeten, maar lag er om 2 uur in wat ik nog best vroeg vond.

zondag begonnen met punch-drunk love, vage film die eigenlijk nergens over ging maar nog best grappig was, radio 4 was wel leuk, lcd soundsystem konden mn oren niet aan dus ging ik maar weer weg, franz ferdinand relaxed vanaf t grasveld, bij danko jones stond ik vooraan omdat mn vrienden zo graag wilden maar ik vond er geen flikker aan, alter ego was geweldig maar jammer genoeg moest ik weer weg omdat ik niks bij me had, soulwax fucking gemist, white stripes waren wel aardig, silent disco was weer erg leuk, toen had ik ik echt fucking veel last van mn voeten en kon ik niks meer doen. toch maar verder gegaan, chris liebing was leuk, daarna tot een uur of 6 in de 24-uurstent rondgehangen en toen mn bed maar opgezocht.

maandag wakker geworden met ene lowlandsgevoel, denkend dat ene paar grapjassen iedereen aan t wakker schreeuwen waren. enorme kut toen ik er achter kwam dat het de security was en dat we vandaag naar huis moesten. relaxed alles ingepakt, goeie aansluitingen met de trein en om 1 uur was ik thuis.

en ik was zo'n bekertjes rapende sloeber dus heb ik maar 4 euro uitgegeven aan eten.
Oud 24-08-2004, 13:27
ShadowX
ShadowX is offline
Bah! Nuchterheid is naar...

Hoogtepunten:

Groove Armada:
Mooie climaxmomenten. Niet tot het einde gezien.

Mintzkov Luna:
Nieuw Belgisch talent.

Flogging Molly:
Opstaan om 1 uur, ontbijten met vijf halve liters bier en een de onvermijdelijke joint. Om drie uur naar de Alpha voor FM die de tent op z'n kop zette. Stijn maakt z'n crowdsurf debuut.

dEUS:
Supergoed. Kippevel.

Chris Liebing:
Lekker strakke set van deze kaalhoofdige Duitser.

Perry:
Lekkerrrrr!

DJ Marky & MC Stamina:
Chill setje. Publiek was blij.

Ali B:
Held.

B.A.S.S.:
Vrolijke kleurtjes! Jammer dat het geluid zacht moest. Waren ook wat technische probleempjes en mislukkende dubbeldrops(?). Maar dat mocht de pret niet drukken! Six days! She did it! BOH!

Nile:
WTF. Die lui kunnen wel aardig spelen...

Reboot:
Zo kan het dus ook!

Goldfinger:
Crowdsurfen, pogoen, zweten, feesten.

Ook leuk waren:
Chemical Brothers, Darkness, Bloodhound Gang, Soulwax, N*E*R*D, Franz Ferdinand, Velvet Revolver, The Zutons, Don Diablo, Miss Kitten.

Tegen vielen:
The Streets, The Hives.

Helaas gemist:
Jeff Mills, Dillinger Escape Plan, DJ Krush, Freestylers, Dizzee Rascal.

Theo is homosexueel (z'n broer heet trouwens Henk), badhuis-jams zijn gaaf, foodfights ook, de raket is veranderd in een wortel (?!) en er moet meer bier gezopen worden!!!

Al met al weer prima vermaakt dit jaar
Oud 24-08-2004, 13:59
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 24-08-2004 @ 13:27 :
verhaaltje
hmmm déja vu

...

@ Briseis: het was niet het meest briljante recycling systeem maar inderdaad het werkte wel: en een nieuw Lowlands fenomeen erbij (altijd leuk): de bekersloebers

was zondagavond in de Groovy Tube en er was een echte AlcoholiC bezig met zijn kruistocht: zelfs de decoratie moest het ontgelden: er werd zo grondig gezocht dat de bamboe hekjes werden verwijderd op zoek naar bekers

hilarisch
Oud 24-08-2004, 14:08
Multilot
Multilot is offline
Is Theo al gevonden?
Oud 24-08-2004, 14:11
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-08-2004 @ 13:59 :
hmmm déja vu

...

@ Briseis: het was niet het meest briljante recycling systeem maar inderdaad het werkte wel: en een nieuw Lowlands fenomeen erbij (altijd leuk): de bekersloebers

was zondagavond in de Groovy Tube en er was een echte AlcoholiC bezig met zijn kruistocht: zelfs de decoratie moest het ontgelden: er werd zo grondig gezocht dat de bamboe hekjes werden verwijderd op zoek naar bekers

hilarisch

maar op vrijdag werkte het veel beter dan op de andere dagen, toen deden nog niet veel mensen t. daarna had ik regelmatig dat ik er net eentje wilde pakken en dat iemand m net voor mn neus vandaan gapte

maar het was nog grappig ook
Oud 24-08-2004, 14:16
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Multilot schreef op 24-08-2004 @ 14:08 :
Is Theo al gevonden?
http://pages.vpro.nl/3voor12/events/...62808+18871617
Oud 24-08-2004, 14:23
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik voel me populair als 3 mensen naar mn beker duiken.
ik voel me lullig als ik op een hele beker ga staan die mensen willen pakken.
Oud 24-08-2004, 15:12
meisje
meisje is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 24-08-2004 @ 14:23 :
Haha ik vind dat echt een beetje bezopen hoor, om naar zo'n beker te duiken
Oud 24-08-2004, 15:19
idontcare
idontcare is offline
ik heb eigenlijk geen 1 keer mn bekertjes ingeleverd, voelde me zo'n sloeber als ik over de grond moest kruipen om bekertjes te vinden
Oud 24-08-2004, 15:24
sans plomb
sans plomb is offline
haha ..wat moest ik lachen om die skrapers!!!
Oud 24-08-2004, 15:24
meisje
meisje is offline
Citaat:
idontcare schreef op 24-08-2004 @ 15:19 :
ik heb eigenlijk geen 1 keer mn bekertjes ingeleverd, voelde me zo'n sloeber als ik over de grond moest kruipen om bekertjes te vinden
Dat je je eigen inlevert, daar kan ik nog bij, maar gaan zoeken??
Oud 24-08-2004, 15:28
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Multilot schreef op 24-08-2004 @ 14:08 :
Is Theo al gevonden?
ja lees spits van gister ..dat weet je het antwoord
Oud 24-08-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 23-08-2004 @ 20:14 :
Wie was trouwens het meisje dat riep "Hee, jij bent Ufke!" toen ik een domme kop naar haar getrokken had nadat zij dat naar m'n vriendin had gedaan toen ze haar omver gelopen had?

Was bij het weglopen na, volgens mij, The Offspring. In ieder geval bij het weglopen van de Alpha tent.
Ik wist wel dat ik het zei, maar echt een minuut later, zat ik me te bedenken wat de situatie ervoor ook alweer was...maar ik had dus je vriendin omver gelopen
juh lopen ging vrij moeizaam toen
Oud 24-08-2004, 15:38
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 24-08-2004 @ 14:23 :
whahahahaaaaa briljaaaant! dat wordt ook een hype volgend jaar: net voor die sloebers die bekertjes pletten.. "oopsie"

ik heb trouwens 0x bekertjes ingeleverd =/ had nooit echt veel bekertjes, of stond goed ver in de tent lol te hebben, dan ga ik voor 1 lullig muntje niet 5 of voor misschien 2 de tent uitlopen. ik ben op LL om lol te hebben.

Heb nog wel mn 8 bekertjes aan iemand die in de rij stond weggegeven.

voor de rest, mwah het systeem is niet briljant, maar het is wel aardig, mensen die graag gratis willen sloeberen houden de boel schoon, prima toch?

(en zo sloeber ist ook weer niet, gratis is gratis )
Oud 24-08-2004, 15:39
sans plomb
sans plomb is offline
wat is iedereen moe man!!! ik vond het een kei energiek festival!!
Oud 24-08-2004, 15:44
Verwijderd
copypaste van lifestyle:

http://www.ump3.de/index2.html

voor de liefhebbers, de livesets van Miss Kittin, ChemoBro's, Alter Ego en Ricardo Villalobos op LL, aan de rechterkant.

Oud 24-08-2004, 15:50
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
vroeger had ik de laatste dag nooit geld
en altijd dorst.

hadden ze zoiets toen ook maar....

nu heb ik 1x 5 bekers ingeleverd die toevallig naast me lagen.
Oud 24-08-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Brutus schreef op 23-08-2004 @ 23:40 :
Ik vond Everlast btw t leukst.
Was idd vet
Oud 24-08-2004, 15:54
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 24-08-2004 @ 15:38 :
whahahahaaaaa briljaaaant! dat wordt ook een hype volgend jaar: net voor die sloebers die bekertjes pletten.. "oopsie"
ghehe, dat heb ik met m'n groep dit jaar dus gedaan.
had de eerste dag bekertjes gescharreld, maar daarna vond ik 't te crappy worden en irriteerde ik me aan die lui die je in je nek stonden te hijgen als je nog 'n half biertje had, of ze je bekertje mochten als 'ie leeg was.
Oud 24-08-2004, 16:00
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
Citaat:
idontcare schreef op 23-08-2004 @ 17:26 Danko Jones: muziek was wel okee, heb me wel beetje ge-ergerd aan die gast.
ergeren aan danko! hoe kun je!
Advertentie

Regels voor berichten