|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Foto's en filmpjes vanuit de camera van mijn vriendin komen morgen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Daarnaast vond ik vooral Colour of Fire, Oceansize en Nile erg puik En ik baal ervan dat ik DEP gemist heb
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je hebt m'n hitsige sjaal nog he, ik wil em terug ja!
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, daar ergerde ik me ook dood aan |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
proosten we daarop |
|
|
|
||
|
Citaat:
mijn moeder denkt nu dat ik een chick heb
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() en BRAVO is inderdaad de chillste tent
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ... @ Briseis: het was niet het meest briljante recycling systeem maar inderdaad het werkte wel: en een nieuw Lowlands fenomeen erbij (altijd leuk): de bekersloebers was zondagavond in de Groovy Tube en er was een echte AlcoholiC bezig met zijn kruistocht: zelfs de decoratie moest het ontgelden: er werd zo grondig gezocht dat de bamboe hekjes werden verwijderd op zoek naar bekers ![]() hilarisch |
||
|
|
||
|
Citaat:
maar op vrijdag werkte het veel beter dan op de andere dagen, toen deden nog niet veel mensen t. daarna had ik regelmatig dat ik er net eentje wilde pakken en dat iemand m net voor mn neus vandaan gapte ![]() maar het was nog grappig ook
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik vind dat echt een beetje bezopen hoor, om naar zo'n beker te duiken
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist wel dat ik het zei, maar echt een minuut later, zat ik me te bedenken wat de situatie ervoor ook alweer was...maar ik had dus je vriendin omver gelopen juh lopen ging vrij moeizaam toen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
briljaaaant! dat wordt ook een hype volgend jaar: net voor die sloebers die bekertjes pletten.. "oopsie" ik heb trouwens 0x bekertjes ingeleverd =/ had nooit echt veel bekertjes, of stond goed ver in de tent lol te hebben, dan ga ik voor 1 lullig muntje niet 5 of voor misschien 2 de tent uitlopen. ik ben op LL om lol te hebben. Heb nog wel mn 8 bekertjes aan iemand die in de rij stond weggegeven. voor de rest, mwah het systeem is niet briljant, maar het is wel aardig, mensen die graag gratis willen sloeberen houden de boel schoon, prima toch? (en zo sloeber ist ook weer niet, gratis is gratis )
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
copypaste van lifestyle:
http://www.ump3.de/index2.html voor de liefhebbers, de livesets van Miss Kittin, ChemoBro's, Alter Ego en Ricardo Villalobos op LL, aan de rechterkant. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() had de eerste dag bekertjes gescharreld, maar daarna vond ik 't te crappy worden en irriteerde ik me aan die lui die je in je nek stonden te hijgen als je nog 'n half biertje had, of ze je bekertje mochten als 'ie leeg was.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|