Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 11:20
efixer
efixer is offline
Ik las net weer een bericht op fok! rondom de roddels betreffende Michael jackson. In dit bericht stond

Citaat:
De voormalig 'King Of Pop'
Is Micheal Jacksons zo erg slachtoffer geworden van al die roddels dat hij mogelijk sexueel actief is geweest met kleine kindertjes, dat zijn 'status' als muzikant eronder lijdt??

En 'Voormalig' geeft mij een idee dat er een nieuwe 'King of Pop' is, maar wie mag dat zijn? Robbie Williams misschien?

Wat vind jij? Blijft J. de 'King Of Pop' of is hij inmiddels vervangen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2004, 11:23
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zal hem ook Voormalig noemen ja.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:24
The Ox
The Ox is offline
Of de "Kink of Pop"?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:26
Verwijderd
king of whatever

als ie die titel ooit uberhaupt verdiend heeft dan nu zeker niet meer
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:27
Rec_It
Rec_It is offline
natuurlijk lijdt zijn status hieronder. Het gaat niet meer over zijn muziek, maar over wat hij wel of niet uitgespookt heeft. Het is tegenwoordig Wacko Jacko ipv King of Pop en zijn muziek hoor je in Nederland bijna niet meer op de radio. Ik denk dat in andere landen hij meer als de king of pop wordt gezien dan hier en kan ze ook geen ongelijk geven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:30
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Hij heeft pas nog toegegeven dat ie zwijggeld heeft betaald aan 1 van die kinderen, dat verbaasde me opzich wel want ik heb eigenlijk nooit aan zn onschuld getwijfeld.
Oud 05-09-2004, 11:43
Verwijderd
Natuurlijk verdient hij die titel nog, die man is op muzikaal gebied een genie, en wat hij in zijn vrije tijd uitvreet, dat gaat eigenlijk niemand wat aan en heeft al helemaal niks te maken met de muziek die hij maakt. Iedereen maakt zich altijd zo druk om wat die mensen uitvreten, maar wat doet dat er toe? Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik waardeer de muziek die Michael maakt, en niet hem als persoon.
Als hij schuldig is, moet hij natuurlijk gestraft worden. Maar dat geldt voor iedereen die kinderen misbruikt, daar staat zijn muziek volledig buiten.
Hoewel ik het me trouwens ook wel een beetje kan voorstellen dat het waar is, hoor. Gister was er nog iets op TV (Hollywood & Crimes) waarin het ging over de familie Jackson. Er gaan nogal wat verhalen rond dat Michael en Janet Jackson zelf seksueel zijn misbruikt toen ze klein waren en daar komt nog bij dat ze (Michael dan in het speciaal, denk ik) niet echt een gezonde / normale jeugd heeft gehad, altijd geleefd werd en niet goed een persoonlijkheid heeft kunnen ontwikkelen (volgens een of andere geïnterviewde).
Anyway, natuurlijk blijft Michael de King Of Pop! Hij heeft zoveel ontzettend briljante platen / video's / projecten gemaakt en opgezet, die titel heeft hij dik en dwars verdiend!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:44
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind 'm nogdsteeds de King

(Ik zag laatst een jarig meisje op TV die een hit heeft nu. Ik zei tegen een klasgenoot dat ik 't er wel op zou kunnen. Hij vertelde me toen dat ze 13 was. Ben ik nu ook een pedofiel?)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:46
Ghost
Ghost is offline
Natuurlijk is hij 'The King of Pop' en geen voormalig ~~ ..
Kom op, Thriller is het best verkochte popalbum aller tijden, hij heeft de meeste #1 pophits en wie o wie is dat de nieuwe King Of Pop? Zeker niet Justin of Usher, want de mensen zullen over 100 jaar nog weten wie M. Jackson was en ik denk dat de meeste mensen dan niet meer weten wie Justin Timberlake was.... MJ heeft een ongelooflijke invloed gehad op de Amerikaanse popcultuur, dat doet geen Justin of wie dan ook hem na natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:51
reeko
reeko is offline
ik snap niet dat iedereen hier zn oordeel over kan hebben, je weet toch niet wat er met die gast gebeurd is en wat ie al dan wel niet gedaan zou hebben

je weet zo toch niet meer wie of wat je nou moet geloven
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:57
Gary X
Gary X is offline
ik ben de king of pop!

qua bands:

- the remains
- the beatles
- the beat
- ramones
- pezband
- buddy love
- superscope
Oud 06-09-2004, 10:07
efixer
efixer is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 05-09-2004 @ 14:57 :
ik ben de king of pop!

qua bands:

- the remains
- the beatles
- the beat
- ramones
- pezband
- buddy love
- superscope
Jij moet je mond houden
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:22
Shyra
Shyra is offline
Nee, hij is al een aardige tijd terug van zijn troon gestoten door andere 'artiesten'.

Meer dan in roddelbladen verschijnen dankzij allerlei schandalen doet hij tegenwoordig ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:23
Verwijderd
Hou toch eens op met MJ topics.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:30
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Ufke schreef op 06-09-2004 @ 11:23 :
Hou toch eens op met MJ topics.
jah MJ = dood
Oud 07-09-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 05-09-2004 @ 12:30 :
Hij heeft pas nog toegegeven dat ie zwijggeld heeft betaald aan 1 van die kinderen, dat verbaasde me opzich wel want ik heb eigenlijk nooit aan zn onschuld getwijfeld.
same
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 12:04
Cheops
Cheops is offline
na history heeft hij toch alleen maar baggermuziek gemaakt..
dus muzikaal kan je hem op dit moment ook geen king of pop meer noemen lijkt mij zo..
Oud 07-09-2004, 12:36
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Gene Y. Uss schreef op 05-09-2004 @ 12:43 :
Natuurlijk verdient hij die titel nog, die man is op muzikaal gebied een genie, en wat hij in zijn vrije tijd uitvreet, dat gaat eigenlijk niemand wat aan en heeft al helemaal niks te maken met de muziek die hij maakt. Iedereen maakt zich altijd zo druk om wat die mensen uitvreten, maar wat doet dat er toe? Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik waardeer de muziek die Michael maakt, en niet hem als persoon.
Als hij schuldig is, moet hij natuurlijk gestraft worden. Maar dat geldt voor iedereen die kinderen misbruikt, daar staat zijn muziek volledig buiten.
Hoewel ik het me trouwens ook wel een beetje kan voorstellen dat het waar is, hoor. Gister was er nog iets op TV (Hollywood & Crimes) waarin het ging over de familie Jackson. Er gaan nogal wat verhalen rond dat Michael en Janet Jackson zelf seksueel zijn misbruikt toen ze klein waren en daar komt nog bij dat ze (Michael dan in het speciaal, denk ik) niet echt een gezonde / normale jeugd heeft gehad, altijd geleefd werd en niet goed een persoonlijkheid heeft kunnen ontwikkelen (volgens een of andere geïnterviewde).
Anyway, natuurlijk blijft Michael de King Of Pop! Hij heeft zoveel ontzettend briljante platen / video's / projecten gemaakt en opgezet, die titel heeft hij dik en dwars verdiend!
nouja.
wat mensen in hun vrije tijd uitvreten? Als mensen bezig zijn nazi-campange te strooien en hitler jugend koekjes aan bakken zijn zou ik niet zo snel fan van die muziek worden.
Oud 07-09-2004, 15:24
DvoorA
DvoorA is offline
hij is nog steeds de King of Pop

simpelweg omdat er nog geen zanger is opgestaan die beter is dan hij.
Oud 07-09-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 05-09-2004 @ 12:30 :
In de VS noemt men dat settlement, en dat is juridisch perfect mogelijk. Een win-win-situatie voor beide partijen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 15:38
Ghost
Ghost is offline
Ja maar je moet erbij denken dat hij altijd gewoon onbeperkt geld heeft gehad; hij kon alles kopen (pretpark, dierentuin etc).. toen die aanklacht in '93 kwam werd hij ongelooflijk vernederd (er werden naaktfoto's van hem gemaakt, zn huizen werden doorzocht).. Hey, als dan iemand aan je vraagt 'als je ons nu zoveel geld betaalt houden we ermee op' .. Als geld zo'n situatie doet verdwijnen natuurlijk betaal je dan, die miljoenen zijn voor hem een dagje shoppen..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:53
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Ufke schreef op 06-09-2004 @ 11:23 :
flikker toch eens op met MJ topics.
Oud 07-09-2004, 16:57
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DNMB schreef op 07-09-2004 @ 16:24 :
hij is nog steeds de King of Pop

simpelweg omdat er nog geen zanger is opgestaan die beter is dan hij.
los van dat ie echt niet zo'n geweldige songs maakte...

dan kan er toch ook gewoon geen koning zijn?? het is echt zolang geleden dat ie een liedje gemaakt heeft dat aan te horen is
Oud 07-09-2004, 18:10
efixer
efixer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 07-09-2004 @ 16:38 :
Ja maar je moet erbij denken dat hij altijd gewoon onbeperkt geld heeft gehad; hij kon alles kopen (pretpark, dierentuin etc).. toen die aanklacht in '93 kwam werd hij ongelooflijk vernederd (er werden naaktfoto's van hem gemaakt, zn huizen werden doorzocht).. Hey, als dan iemand aan je vraagt 'als je ons nu zoveel geld betaalt houden we ermee op' .. Als geld zo'n situatie doet verdwijnen natuurlijk betaal je dan, die miljoenen zijn voor hem een dagje shoppen..
I agree!

Maar als je losgeld gaat betalen aan een 12-jarige ( of zijn ouders ) dan maak je je zelf wel een beetje verdacht, ook al zou hij alleen maar 'van het gezeur af willen zijn'. Als hij inderdaad niets te verbergen heeft, is het raar dat hij betaald heeft, want dan wek je juist meer argwaan, als het zou uitkomen (en dat is gebeurd).
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:19
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
De "Kind om dop?"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2004, 18:20
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 05-09-2004 @ 12:23 :
ik zal hem ook Voormalig noemen ja.
Ok!
Hier gaan we dus nog even flink over babbelen!
Oud 07-09-2004, 18:44
Ghost
Ghost is offline
Hij doet niet anders dan argwaan wekken, op tv vertellen dat je met kinderen in bed slaapt etc... dan 'maak je je zelf wel een beetje verdacht'.. Als hij 'bed' en 'kinderen' zegt denkt bijna iedereen aan sex.. Blijkbaar boeit het hem niet wat veel mensen denken, dat hij de zaak gesettled heeft voor veel geld is nooit een geheim geweest
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 19:59
efixer
efixer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 07-09-2004 @ 19:44 :
Hij doet niet anders dan argwaan wekken, op tv vertellen dat je met kinderen in bed slaapt etc... dan 'maak je je zelf wel een beetje verdacht'.. Als hij 'bed' en 'kinderen' zegt denkt bijna iedereen aan sex.. Blijkbaar boeit het hem niet wat veel mensen denken, dat hij de zaak gesettled heeft voor veel geld is nooit een geheim geweest
Als mijn mam met mij in bed slaapt, is dat dan ook erg? Ok, wij zijn familie, dat is wat anders. Als die kindertjes zich veillig voelen bij Jackson en veel plezier mt hem beleven, dan zouden ze ook wel bij hem kunnen slapen. Of hij daar misbruik van heeft gemaakt, mwa, komen we er ooit achter?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 20:43
Unique Clone
Unique Clone is offline
"The Thing Of Pop"
Oud 07-09-2004, 20:48
Gary X
Gary X is offline
misschien is duran duran wel de king of pop
Oud 07-09-2004, 20:54
Ghost
Ghost is offline
Ik geloof het niet, maar het feit dat veel mensen 'slapen met een kind' een synoniem vinden voor 'seks hebben met kinderen' vind ik vrij ziek..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 20:56
Gary X
Gary X is offline
sowieso je mening baseren op zoiets waar je niets over weet behalve wat door de media opgeblazen wordt omdat het sensationeel klinkt dus kijkcijfertjes happen vind ik al best jammer.
Oud 07-09-2004, 21:15
Ragnar
Ragnar is offline
Pop is kut.
Oud 07-09-2004, 22:07
DeadNation
DeadNation is offline
The king of underage cock misschien.
Oud 07-09-2004, 22:36
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 07-09-2004 @ 23:07 :
The king of underage cock misschien.
nouja
denk je dat hij goede heads gaf?
Oud 07-09-2004, 22:38
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind Queen the King of Pop.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 08:11
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
86dagreed schreef op 07-09-2004 @ 23:36 :
nouja
denk je dat hij goede heads gaf?
Ik denk dat hij meer een receiver is.
Oud 08-09-2004, 12:20
efixer
efixer is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 07-09-2004 @ 23:38 :
Ik vind Queen the King of Pop.
Queen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 07-09-2004 @ 18:44 :
Hij doet niet anders dan argwaan wekken, op tv vertellen dat je met kinderen in bed slaapt etc... dan 'maak je je zelf wel een beetje verdacht'.. Als hij 'bed' en 'kinderen' zegt denkt bijna iedereen aan sex..
Dat bewijst toch alleen maar dat hij gewoon niet de slimste persoon is die er op deze aarde rondloopt? Als hij echt iets had uitgevreten, gaat hij heus niet op t.v. vertellen dat hij met kinderen in een bed slaapt. Hij weet niet dat de rest van de wereld zoiets niet 'normaal' vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 10:55
Stampertje
Stampertje is offline
Micheal jackson vind ik blijft de king of pop okeei hij is heel lelijk geworden hij is verwijfd hij is beschuldigd van kinder mishandeling.
Maar je moet naar z'n muziek luisteren als je dat wilt beoordelen.
Black or White
Beat it
Smooth Criminal (alien ant farm versie is trouwens vetter)al deze nummers zijn gewoon vet goed
Oud 12-09-2004, 10:59
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Stampertje schreef op 12-09-2004 @ 11:55 :

Smooth Criminal (alien ant farm versie is trouwens kut)al deze nummers zijn gewoon vet goed
Oud 12-09-2004, 11:08
Ghost
Ghost is offline
Het is trouwens gewoon een blijvende titel denk ik, Elvis = The King, MJ = The King Of Pop.. als je nu zegt neee! vanaf nu is Justin Timberlake om wat voor reden dan ook ineens The King Of Pop, dan blijft iedereen gewoon aan MJ denken als je zegt.. "The King Of Pop gaat optreden op de World Music Awards van 15 september!"
Het is geen verkiesbare titel, zoals bij de President van de VS.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 16:51
Unique Clone
Unique Clone is offline
Citaat:
Stampertje schreef op 12-09-2004 @ 11:55 :
Smooth Criminal (alien ant farm versie is trouwens vetter)
Oud 12-09-2004, 20:20
deathboy
deathboy is offline
dat is met hipperdestip;

Andre Manuel
Oud 13-09-2004, 07:22
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 05-09-2004 @ 12:44 :
Ik vind 'm nogdsteeds de King

(Ik zag laatst een jarig meisje op TV die een hit heeft nu. Ik zei tegen een klasgenoot dat ik 't er wel op zou kunnen. Hij vertelde me toen dat ze 13 was. Ben ik nu ook een pedofiel?)
yep
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 07:24
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 07-09-2004 @ 22:15 :
Pop is kut.
Wederom ben ik het met je eens
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 07:25
Back Door Man
Back Door Man is offline
Smooth Criminal is een super vet nummer. Jammer dat Alien Ant Farm dat nummer de afgrond in heeft geholpen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 07:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 13-09-2004 @ 08:25 :
Smooth Criminal is een super vet nummer. Jammer dat Alien Ant Farm dat nummer de afgrond in heeft geholpen.
Laat jij een nummer bitchen door Alien Ant Farm?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 11:55
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 07-09-2004 @ 21:56 :
sowieso je mening baseren op zoiets waar je niets over weet behalve wat door de media opgeblazen wordt omdat het sensationeel klinkt dus kijkcijfertjes happen vind ik al best jammer.
Oud 10-12-2004, 13:24
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
little nemo schreef op 07-09-2004 @ 17:57 :
los van dat ie echt niet zo'n geweldige songs maakte...
zeker, vandaar dat "Thriller" het best verkochte album aller tijden is...
dan ligt het aan jou smaak

Ik vind hem nog steeds King Of Pop, en dat zal hij altijd blijven. Het is idd een blijvende titel, zelfs àl verschijnt er op een dag een groter popfenomeen als hem. (maar ik betwijfel het, ik vind persoonlijk dat de hedendaagse muziek met de jaren verneukter klinkt)
En ja, d'r is een vijs los bij die mens, maar dat heeft geen knijt te maken met of zijn muziek goed of niet goed is.

En natuurlijk maakt hij geen muziek meer; hoe oud is die man al?
Samen met al zij negatieve belangstelling, zijn gekker worden met de jaren, en al zn vergrijsde fans heeft hij wel reden om te stoppen vind ik.
Al vind ik het jammer; een concert van hem meemaken had de belevenis van mijn leven geweest denk ik.

(sorry, is up'je, maar ik ben benieuwd naar verdere reacties, en dan doe ik beter dit dan een nieuw topic, niet?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten