Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
natuurlijk lijdt zijn status hieronder. Het gaat niet meer over zijn muziek, maar over wat hij wel of niet uitgespookt heeft. Het is tegenwoordig Wacko Jacko ipv King of Pop en zijn muziek hoor je in Nederland bijna niet meer op de radio. Ik denk dat in andere landen hij meer als de king of pop wordt gezien dan hier en kan ze ook geen ongelijk geven.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Natuurlijk verdient hij die titel nog, die man is op muzikaal gebied een genie, en wat hij in zijn vrije tijd uitvreet, dat gaat eigenlijk niemand wat aan en heeft al helemaal niks te maken met de muziek die hij maakt. Iedereen maakt zich altijd zo druk om wat die mensen uitvreten, maar wat doet dat er toe? Misschien spreek ik alleen voor mezelf, maar ik waardeer de muziek die Michael maakt, en niet hem als persoon.
Als hij schuldig is, moet hij natuurlijk gestraft worden. Maar dat geldt voor iedereen die kinderen misbruikt, daar staat zijn muziek volledig buiten. Hoewel ik het me trouwens ook wel een beetje kan voorstellen dat het waar is, hoor. Gister was er nog iets op TV (Hollywood & Crimes) waarin het ging over de familie Jackson. Er gaan nogal wat verhalen rond dat Michael en Janet Jackson zelf seksueel zijn misbruikt toen ze klein waren en daar komt nog bij dat ze (Michael dan in het speciaal, denk ik) niet echt een gezonde / normale jeugd heeft gehad, altijd geleefd werd en niet goed een persoonlijkheid heeft kunnen ontwikkelen (volgens een of andere geïnterviewde). Anyway, natuurlijk blijft Michael de King Of Pop! Hij heeft zoveel ontzettend briljante platen / video's / projecten gemaakt en opgezet, die titel heeft hij dik en dwars verdiend! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Natuurlijk is hij 'The King of Pop' en geen voormalig ~~ ..
![]() Kom op, Thriller is het best verkochte popalbum aller tijden, hij heeft de meeste #1 pophits en wie o wie is dat de nieuwe King Of Pop? Zeker niet Justin of Usher, want de mensen zullen over 100 jaar nog weten wie M. Jackson was en ik denk dat de meeste mensen dan niet meer weten wie Justin Timberlake was.... MJ heeft een ongelooflijke invloed gehad op de Amerikaanse popcultuur, dat doet geen Justin of wie dan ook hem na natuurlijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat mensen in hun vrije tijd uitvreten? Als mensen bezig zijn nazi-campange te strooien en hitler jugend koekjes aan bakken zijn zou ik niet zo snel fan van die muziek worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja maar je moet erbij denken dat hij altijd gewoon onbeperkt geld heeft gehad; hij kon alles kopen (pretpark, dierentuin etc).. toen die aanklacht in '93 kwam werd hij ongelooflijk vernederd (er werden naaktfoto's van hem gemaakt, zn huizen werden doorzocht).. Hey, als dan iemand aan je vraagt 'als je ons nu zoveel geld betaalt houden we ermee op' .. Als geld zo'n situatie doet verdwijnen natuurlijk betaal je dan, die miljoenen zijn voor hem een dagje shoppen..
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
dan kan er toch ook gewoon geen koning zijn?? het is echt zolang geleden dat ie een liedje gemaakt heeft dat aan te horen is
||
![]() |
Citaat:
Maar als je losgeld gaat betalen aan een 12-jarige ( of zijn ouders ) dan maak je je zelf wel een beetje verdacht, ook al zou hij alleen maar 'van het gezeur af willen zijn'. Als hij inderdaad niets te verbergen heeft, is het raar dat hij betaald heeft, want dan wek je juist meer argwaan, als het zou uitkomen (en dat is gebeurd). |
![]() |
||
Citaat:
Hier gaan we dus nog even flink over babbelen!
|
Hij doet niet anders dan argwaan wekken, op tv vertellen dat je met kinderen in bed slaapt etc... dan 'maak je je zelf wel een beetje verdacht'.. Als hij 'bed' en 'kinderen' zegt denkt bijna iedereen aan sex..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
denk je dat hij goede heads gaf?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Micheal jackson vind ik blijft de king of pop okeei hij is heel lelijk geworden hij is verwijfd hij is beschuldigd van kinder mishandeling.
Maar je moet naar z'n muziek luisteren als je dat wilt beoordelen. Black or White Beat it Smooth Criminal (alien ant farm versie is trouwens vetter)al deze nummers zijn gewoon vet goed
||
Citaat:
![]()
|
Het is trouwens gewoon een blijvende titel denk ik, Elvis = The King, MJ = The King Of Pop.. als je nu zegt neee! vanaf nu is Justin Timberlake om wat voor reden dan ook ineens The King Of Pop, dan blijft iedereen gewoon aan MJ denken als je zegt.. "The King Of Pop gaat optreden op de World Music Awards van 15 september!"
Het is geen verkiesbare titel, zoals bij de President van de VS. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dan ligt het aan jou smaak ![]() Ik vind hem nog steeds King Of Pop, en dat zal hij altijd blijven. Het is idd een blijvende titel, zelfs àl verschijnt er op een dag een groter popfenomeen als hem. (maar ik betwijfel het, ik vind persoonlijk dat de hedendaagse muziek met de jaren verneukter klinkt) En ja, d'r is een vijs los bij die mens, maar dat heeft geen knijt te maken met of zijn muziek goed of niet goed is. En natuurlijk maakt hij geen muziek meer; hoe oud is die man al? Samen met al zij negatieve belangstelling, zijn gekker worden met de jaren, en al zn vergrijsde fans heeft hij wel reden om te stoppen vind ik. Al vind ik het jammer; een concert van hem meemaken had de belevenis van mijn leven geweest denk ik. (sorry, is up'je, maar ik ben benieuwd naar verdere reacties, en dan doe ik beter dit dan een nieuw topic, niet?) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wie is nou The King? ano-niem77 | 10 | 02-02-2012 20:29 | |
De Kantine |
Mj fruitvliegje | 51 | 24-06-2006 15:06 | |