Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien klopt dit wel niet, want ik heb het net zelf verzonnen ( ![]() Bovendien kun je je afvragen waarom mannen graag de baas zouden willen spelen. Tenminste, de meeste mensen willen zelf wel de baas spelen, maar ik denk dat het de meeste mannen niet zoveel kan schelen of hun opvolger, of een andere 'baas' een man of een vrouw is. Het lijkt me stug dat wij mannen bang zijn dat jullie vrouwen de macht over zouden nemen ofzo. En wat zou er trouwens gebeuren als er wel veel meer vrouwen aan de macht komen? Dat maakt toch voor de gemiddelde persoon (die geen macht heeft) niet zo heel veel uit? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We zouden het tog nouwelijks denken vanuit onze glazen huizen, maar onze vaders werken wel hard. En dan heb ik het nog niet over het zware werk, fabrieken enzo. Zeg nou zelf, zwaar werk laten we liever aan mannen over en niet aan onze dames. |
![]() |
||
Citaat:
- Sporten en eigenlijk alle dingen die lichamelijke inspanning vereisen (dus mannen zijn bijvoorbeeld betere bouwvakkers) - Dingen waar je ruimtelijk/technisch inzicht voor nodig hebt, aangezien onze hersenen daar blijkbaar beter voor zijn gebouwd Verder zouden vrouwen volgens mij in principe alles even goed (en sommige dingen beter) moeten kunnen doen als mannen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 00:52. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *sorry, kon het niet laten... ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Het wordt vrouwen sowieso niet erg makkelijk gemaakt: als ze kiezen om thuis te blijven en voor hun kind te zorgen zijn ze ouderwets, blijven ze werken, dan is het ook weer niet goed, want dan verwaarlozen ze hun kind. Laatst gewijzigd op 12-09-2004 om 18:29. |
![]() |
||||
Citaat:
Ik denk dat veel mannen zich aangevallen voelen als je zegt dat vrouwen nog helemaal niet geëmancipeerd zijn. Alsof we ervan worden beschuldigd dat we jullie onderdrukken ofzo. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groen Links: Nieuw kabinet heeft weinig te bieden op het gebied van emancipatie Kitten | 53 | 11-03-2007 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Column: Waardeloze emancipatie bracelance | 13 | 16-05-2005 10:59 | |
Lifestyle |
Hiphop style = anti- vrouwen emancipatie? Anna2004 | 71 | 10-01-2004 15:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is vrouwen-emancipatie eigenlijk wel zinnig? John Sickbock | 54 | 17-11-2002 09:50 | |
Lifestyle |
emancipatie en rolverdeling Ninnoc | 27 | 01-09-2002 21:41 |