![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en een *knuffel* is altijd fijn,of je nouw verdrietig of opgelucht bent,daarom krijg je er eentje van me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *ZUcht* moeilijk... |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde mn ouders ook nooit wat vertellen, maar dat ik niets vertelde, betekende niet dat ze niets doorhadden. Ze maakte zich ontzettende zorgen en toen alles eenmaal duidelijk werd, waren ze ontzettend blij dat ik het eindelijk verteld had. Nu heb ik ze verder geen kans gegeven, pas aan het einde, maar toch. M'n broertje daarentegen heeft ze wel een kans gegeven en ze hebben hem gesteund op elk stuk weg dat hij af moest. En dat heeft veel gescheeld. Laat schaamte of angst niet in de wegstaan. Want je ouders zijn degene die je het beste kunnen troosten en helpen... Maar er zijn idd ouders die dat niet kunnen, maar daar kan ik bij jou niet over oordelen. Maar als je ouders het niet zijn, zijn er anderen. Een tante, een oom, een lerares op je school. Ik heb heel veel steun gehad van een lerares op school. Of een psycholoog. Als je daar iemand in vindt die je kunt vertrouwen, zal je eindelijk getroost kunnen worden, liefde kunnen ontvangen en merken dat je wel degelijk de moeite waard bent. En dan zul je zien hoe fijn het is om gelukkig te zjin en te weten dat jij jezelf omhoog hebt getrokken...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *grinnik* en mn ex (met wie ik kindje dus had gekregen) was heel lief voor ons kindje.. echt heeeeeeeel vaag allemaal. Ging ie met onze baby voor de webcam foto's maken enzo *grinnik* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over het krassen, mn moeder gaat het nooit begrijpen. Ze begrijpt al niet dat mensen hun wenkbrouwen epileren 'maar dan maak je allemaal gaatjes in jezelf' en blabla. KAN ze mij dan wel begrijpen? Net als haar reactie op een verhaal van een meisje met anorexia; 'hoe kan je nou zo dun zijn mooi vinden?' Het spijt me echt hoor maar dat vind ik ook. Ja tis misschien krom maar tis nou eenmaal zo. Misschien wil ik ook wel niet dat zij mij steunen ed. Nou heb ik een goede vriendin waar ik opzich wel alles aan kwijt kan (denk ik) maar ik vind het gewoon nog heel moeilijk omdat ik het niet gewend ben zeg maar. En er zitten hele aardige mensen op mn nieuwe school maar ik moet ze denk ik eerst effies wat beter leren kennen, lijkt me niet zo raar toch? Volgende week moet ik ook weer naar jeugd zorg miss dat ik het krassen wel zeg (heb ik nog niet gedaan) en moet ook nog naar het RIAGG voor het kennismakingsgesprek ofzo. Ik ga dan naar een groep voor jongeren met identiteitsproblemen. Misschien moet ik me idd maar 'gewoon' over mn angst heen zetten, en dingen vertellen aan mensen. (bedankt voor je reactie('s)) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als het 1 x lukt huil er dan zoveel mogelijk uit en probeer je zo weinig mogelijk aan te trekken van wat anderen er dan van denken. Das makkelijk gezegd, kweet het maar toch.... ![]() *knuff* Lieve groetjes oceangirl
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuffelt* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vanmiddag weer naar die beste vriendin toegweest. 'k Was daar m'n CD's vergeten, vandaar. Een andere vriend van me was daar ook. Normaal gesproken, als we elkaar zien, spreken we even door hoe het met elkaar gaat. Maar nu was hij er dus ook bij en kon ik niet vertellen hoe ik me nu écht voel. Dus dat allemaal heb ik nu opgekropt. Het zit er nu nog steeds. ![]() Vanavond komt de hele familie. Over iets meer dan een week ben ik jarig, maar het wordt samen met de verjaardag van m'n pa gevierd. De hele avond alle ooms en tantes die allemaal weer dezelfde vragen zullen stellen. Natuurlijk allemaal over de studie, het onvermijdelijke gespreksonderwerp. En dan moet ik ze maar voorhouden dat dat allemaal geweldig gaat, terwijl ik eigenlijk, na twee weken al, het gevoel heb dat ik helemaal op de verkeerde opleiding zit en dat ik er nú al geen zin meer in heb. Maar ik heb ook geen alternatieven. En natuurlijk weer de overbekende vraag: "Wanneer kom jij nou eens met een meid thuis?" ![]() Dan maar een vriend gebeld of ik daar vanavond naar toe kon. Ja, maar om half 10 was hij pas thuis... Verdomme, zit ik nog met die hele familie opgescheept. Tot half 10 in ieder geval. Zat ik me te bedenken naar wie ik dan toe kon gaan vantevoren... Eéntje moet er werken en de rest spendeert hun avond vast en zeker met hun vriendje of vriendinnetje. Nog zoiets... ![]() En de computer deed zo klote dus het zag er naar uit dat ik niet eens het forum of MSN opkon. Dit lucht écht op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik voel me weer een beetje beter nu ![]() ook al zijn mijn ouders thuis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En hoe is het met jou en je exen? Wil je je ex terug? Of wil hij jou terug? (Of is hij je aan het stalken?... je weet maar nooit...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of ik m terug wil.. hm.. ik neig naar ja, maar ben er nog niet helemaal uit.. Ik mis m zo ontzettend! Niet gewoon het missen van iemand in je leven etc, maar gewoon hij! Als ik denk aan bv het feit dat hij dan zo achter me kwam staan en zn armen om mn middel, of een kusje geven, ik kan het zo nog voelen... ![]() Heb met mezelf afgesproken: go with the flow.. Maarja,.. aan de andere kant wil ik wel meer dan go with the flow.. Verwarring alom dus ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #146 rare kwast | 500 | 09-06-2009 22:41 | |