Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2004, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 15-09-2004 @ 21:35 :
Ja en dan? Dan begrijpen ze toch nog niet waarom ik kras? (Of zeg ik nou weer iets heel stoms?)
De goede mensen zullen het wel begrijpen en zullen je steunen en helpen...
Oud 15-09-2004, 21:13
Verwijderd
Hij is 93 geworden maar nu overleden, en ik weet niet of ik verdrietig of opgelucht ben.

Opa...
Oud 15-09-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 15-09-2004 @ 22:13 :
Hij is 93 geworden maar nu overleden, en ik weet niet of ik verdrietig of opgelucht ben.

Opa...
iig gecondoleerd..

en een *knuffel* is altijd fijn,of je nouw verdrietig of opgelucht bent,daarom krijg je er eentje van me
Oud 15-09-2004, 21:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ze schijnt niet te beseffen dat ik óók met d'r bevriend ben, en dat ze het dus niet altijd en immer in ieder gesprek 5 keer over die *geweldige* andere vriend hoeft te hebben.
Oud 15-09-2004, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 15-09-2004 @ 22:22 :
iig gecondoleerd..

en een *knuffel* is altijd fijn,of je nouw verdrietig of opgelucht bent,daarom krijg je er eentje van me
thx, maar momenteel voel ik helemaal niets.
Oud 16-09-2004, 06:55
Miracle
Miracle is offline
Dan is het even koud ofzo.
Oud 16-09-2004, 07:07
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 15-09-2004 @ 21:48 :
De goede mensen zullen het wel begrijpen en zullen je steunen en helpen...
Dan zijn mijn ouders misschien wel niet die 'goede' mensen?
*ZUcht* moeilijk...
Oud 16-09-2004, 08:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sonho schreef op 16-09-2004 @ 08:07 :
Dan zijn mijn ouders misschien wel niet die 'goede' mensen?
*ZUcht* moeilijk...
als jij een ontzettend slechte relatie hebt met je ouders, maar anders zijn die de beste mensen, die bovenaan het lijstje zouden moeten staan...

Ik wilde mn ouders ook nooit wat vertellen, maar dat ik niets vertelde, betekende niet dat ze niets doorhadden. Ze maakte zich ontzettende zorgen en toen alles eenmaal duidelijk werd, waren ze ontzettend blij dat ik het eindelijk verteld had. Nu heb ik ze verder geen kans gegeven, pas aan het einde, maar toch.

M'n broertje daarentegen heeft ze wel een kans gegeven en ze hebben hem gesteund op elk stuk weg dat hij af moest. En dat heeft veel gescheeld.

Laat schaamte of angst niet in de wegstaan. Want je ouders zijn degene die je het beste kunnen troosten en helpen...

Maar er zijn idd ouders die dat niet kunnen, maar daar kan ik bij jou niet over oordelen. Maar als je ouders het niet zijn, zijn er anderen. Een tante, een oom, een lerares op je school. Ik heb heel veel steun gehad van een lerares op school.
Of een psycholoog. Als je daar iemand in vindt die je kunt vertrouwen, zal je eindelijk getroost kunnen worden, liefde kunnen ontvangen en merken dat je wel degelijk de moeite waard bent. En dan zul je zien hoe fijn het is om gelukkig te zjin en te weten dat jij jezelf omhoog hebt getrokken...
Oud 16-09-2004, 08:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 15-09-2004 @ 22:25 :
Ze schijnt niet te beseffen dat ik óók met d'r bevriend ben, en dat ze het dus niet altijd en immer in ieder gesprek 5 keer over die *geweldige* andere vriend hoeft te hebben.
Als jij dat niet aankunt, ben je duidelijk niet toe aan vriendschap.
Oud 16-09-2004, 08:42
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 15-09-2004 @ 13:38 :
Hoe cool.
jij ging topic op admin openen dat ik een zoontje had gekregen. en hij heette casper julian en toen moest ik aan cj denken en vroeg Leonoor wanneer de foto nou kwam
*grinnik*
en mn ex (met wie ik kindje dus had gekregen) was heel lief voor ons kindje.. echt heeeeeeeel vaag allemaal. Ging ie met onze baby voor de webcam foto's maken enzo *grinnik*
Oud 16-09-2004, 11:20
farai
farai is offline
Ik heb vandaag een eindverslag van school toegestuurd gekregen. Zo'n verslag krijgt iedereen bij ons op school wanneer hij/zij afstudeert en aangezien ik dus gestopt ben krijg ik dat nu. Niet te geloven wat ze durven schrijven.....

Sommige gegevens kloppen intss al niet meer en wat over mij persoonlijk word verteld durf ik echt niet laten lezen. Ik word gewoon zwartgemaakt en gigantisch de grond ingeboord. Net nu ik eindelijk trug moed had gevonden om te knokken.......

Ik heb nu het gevoel dat niemand nog iets heeft aan de persoon die ik ben, dat niemand mijn goede kanten nog ziet of zal zien wanneer hij/zij dit alles gelezen heeft, dat niemand nadien nog echt om mij zal geven.....

Kloteschool gvd..... ....Ja het verslag in zijn geheel is behoorlijk negatief ja, maar wat wil je als je je daar het laatste jaar rotslecht voelde. Nu lijkt het alsof alle klasproblemen alleen maar aan mij lagen terwijl dat dus absoluut niet zo is.

Nog zoiets dat ze schrijven is dat ik een zwartkijker ben. Ja, ik denk vaak negatief ja, maar lang niet altijd, de laatste denk ik zelfs vrij realistisch en positief. En dat ik vaak negatief dacht op school ligt ook aan de hele klassituatie enzo.......

pfffffff.....ik herhaal: kloteschool.........

Groetjes oceangirl die de moed vandaag in haar schoenen heeft zien zakken

edit: Wat ik ook nog ff kwijt wil is het volgende: Als ik aan sommige forummers niet meer van mezelf laat horen ligt da volledig aan mijzelf. Want: (zo stond ook in het verslag btw), het is moeilijk om tot mij door te dringen en ik sluit mij af van contacten. Dat is dus ook echt zo. Blijkbaar is er iets in mij waardoor ik ni in staat ben langdurige sociale contacten op te bouwen.

P.S. Als ze mij dan toch afkraken mag ik da zelf ook doen

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 11:33.
Oud 16-09-2004, 11:25
Souris
Souris is offline
ik baal zo van m n hormonen waar ik veel last van heb als ik ongesteld ben
Oud 16-09-2004, 12:35
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik heb buikgriep
En ik heb mezelf steeds maar wijsgemaakt dat ik over hem heen was, en dat het nu allemaal oke is dat is 2 weken aardig gelukt. Maar ik ben helemaal in huilen uitgebarst toen we zaten te praten. Ik wil me niet meer zo klote voelen.
Oud 16-09-2004, 15:12
Nona
Nona is offline
Bah zeg, als danspartners niet komen opdagen (waarschijnlijk vergeten) en dan ook nog eens niet bellen om zich even te verklaren... Nou ja, hij kijkt ook nooit naar zijn mobiel om, daar zal het aan liggen. En over een paar dagen belt hij op en voelt zich heel schuldig. Denk ik... Zo is hij wel.

Hmmmm, aan de ene kant wil ik keihard studeren en goede cijfers halen, aan de andere kant tekenfilmpjes kijken en een leuk baantje vinden. Geen concentratie, geen motivatie... Ja, wel motivatie, behalve als ik bezig ben en weer iets anders langs zie huppelen. Tsk.
Oud 16-09-2004, 15:16
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Niets gaat zoals ik wil. Ik voel me gewoon kut.
Ik snap dit niet, ik kan dat niet, ik weet dat niet.

Kut leven.

Ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar ik ga het straks allemaal afreageren op iemand.

Ne me quittez pas

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 15:25.
Oud 16-09-2004, 16:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een paar van m'n (vrienden en) kenissen lullen over mekaar. Gelukkig ben ik zo slim me daar verre van te houden! Ik heb gewoon met niemand een probleem.

En er knaagt iets aan me, maar ik vrees dat ik het nog niet durf te benoemen...

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 22:13.
Oud 16-09-2004, 17:55
Verwijderd
Grmbl *schop**schop*.
Vandaag mijn sleutels kwijtgeraakt, had ze perongeluk op de kapstok bij school laten hangen. En ja, nu zijn ze kwijt. Een aantal keer langs de receptie geweest, schoonmakers ondervraagd, langs een docent geweest of hij ze misschien had gevonden. Maar nee, helemaal niets, niemand heeft ze gezien. Blijf dan gewoon van die sleutels af als je ze ziet hangen maar niet van plan bent ze naar de receptie te brengen! Ga dan niet grappig denken te zijn die sleutels te laten verdwijnen ofwatdanook!
Oud 16-09-2004, 18:39
Quiana
Quiana is offline
Weer flauwgevallen vandaag, en weer voelt het alsof ik nergens
energie meer voor heb...

Stom, want ik zit nu wel weer op/boven m'n minimum... Voelt
een beetje alsof het voor niks is, zo.
Oud 16-09-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 16-09-2004 @ 19:39 :
Weer flauwgevallen vandaag, en weer voelt het alsof ik nergens
energie meer voor heb...

Stom, want ik zit nu wel weer op/boven m'n minimum... Voelt
een beetje alsof het voor niks is, zo.
Blijkbaar moet je bóven je minimum zitten, doosje. *prikt*
Oud 16-09-2004, 20:12
Cinamon
Cinamon is offline
Snik.
Ik laat het maar weer zitten. Voor de vierde keer. Alweer.
Dom ben ik wel, ik kan het niet doorzetten. Of ja, ik kan het wel, maar dat kost meer tijd. Dat heeft ie niet. Tja, dan niet.
Hoeft hij niet zo verschrikkelijk subtiel over te doen. Doet op zich best pijn. Dus, zonder al te veel erover uit te wijden.
Ik zal 'm een plezier doen en 'm vergeten.
Oud 16-09-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 16-09-2004 @ 09:04 :
als jij een ontzettend slechte relatie hebt met je ouders, maar anders zijn die de beste mensen, die bovenaan het lijstje zouden moeten staan...

Ik wilde mn ouders ook nooit wat vertellen, maar dat ik niets vertelde, betekende niet dat ze niets doorhadden. Ze maakte zich ontzettende zorgen en toen alles eenmaal duidelijk werd, waren ze ontzettend blij dat ik het eindelijk verteld had. Nu heb ik ze verder geen kans gegeven, pas aan het einde, maar toch.

M'n broertje daarentegen heeft ze wel een kans gegeven en ze hebben hem gesteund op elk stuk weg dat hij af moest. En dat heeft veel gescheeld.

Laat schaamte of angst niet in de wegstaan. Want je ouders zijn degene die je het beste kunnen troosten en helpen...

Maar er zijn idd ouders die dat niet kunnen, maar daar kan ik bij jou niet over oordelen. Maar als je ouders het niet zijn, zijn er anderen. Een tante, een oom, een lerares op je school. Ik heb heel veel steun gehad van een lerares op school.
Of een psycholoog. Als je daar iemand in vindt die je kunt vertrouwen, zal je eindelijk getroost kunnen worden, liefde kunnen ontvangen en merken dat je wel degelijk de moeite waard bent. En dan zul je zien hoe fijn het is om gelukkig te zjin en te weten dat jij jezelf omhoog hebt getrokken...
Nee bovenaan staan ze zeker niet. Een echt goede band heb ik denk ik niet met ze. Vooral niet met mn vader. Ze begrijpen me niet. Dat heeft mn vader me ook wel effies duidelijk gemaakt een keer, kort geleden. Ook in het verleden heb ik wel eens dingen gezegt waar ik mee zat ofzo (angsten bv) maar eigenlijk deden ze nooit iets. Mn vader zei wel een keer dat we voor een angst van mij hulp zouden zoeken maar dat hebben we nooit meer gedaan. Ik heb gewoon niet meer het vertrouwen dat ze me nu wel gaan helpen. Of ze me wel kunnen helpen, of ze me wel kunnen steunen. Of ze het wel willen...

Over het krassen, mn moeder gaat het nooit begrijpen. Ze begrijpt al niet dat mensen hun wenkbrouwen epileren 'maar dan maak je allemaal gaatjes in jezelf' en blabla. KAN ze mij dan wel begrijpen? Net als haar reactie op een verhaal van een meisje met anorexia; 'hoe kan je nou zo dun zijn mooi vinden?' Het spijt me echt hoor maar dat vind ik ook. Ja tis misschien krom maar tis nou eenmaal zo.
Misschien wil ik ook wel niet dat zij mij steunen ed.

Nou heb ik een goede vriendin waar ik opzich wel alles aan kwijt kan (denk ik) maar ik vind het gewoon nog heel moeilijk omdat ik het niet gewend ben zeg maar. En er zitten hele aardige mensen op mn nieuwe school maar ik moet ze denk ik eerst effies wat beter leren kennen, lijkt me niet zo raar toch?

Volgende week moet ik ook weer naar jeugd zorg miss dat ik het krassen wel zeg (heb ik nog niet gedaan) en moet ook nog naar het RIAGG voor het kennismakingsgesprek ofzo. Ik ga dan naar een groep voor jongeren met identiteitsproblemen. Misschien moet ik me idd maar 'gewoon' over mn angst heen zetten, en dingen vertellen aan mensen. (bedankt voor je reactie('s))
Oud 16-09-2004, 20:40
Dolores
Dolores is offline
Kut, kut, kut.. Ben heel stom geweest. Vind mezelf nu echt een kutwijf, alhoewel dat niet nodig is want hij heeft nergens spijt van. Maar ik wel, ik wist gvd dat hij een vriendin heeft en nu dit. Weet niet eens of ik boos, verdrietig of juist blij moet zijn.. weet t echt even niet meer, heb t gevoel alsof alles om me heen ineens veranderd en dat wil ik niet, want ik weet hoe ik daarop reageer en mn moeder is er ook niet om me in de gaten te houden, dus dat is niet zo leuk.
Oud 16-09-2004, 20:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Vandaag was
Oud 16-09-2004, 22:11
moon
moon is offline
Een hele vreemde dag vandaag.

In 1 dag is bijna alles boven tafel gekomen en gaat mijn leven totaal veranderen.

Vanochtend was een emotioneel moment toen mijn beste vriendin mij een briefje liet lezen waarin ze schreef dat ze van mijn problemen wist en dat ze er altijd voor me wil zijn e.d. Net op dat moment had ik een heel mooi maar zielig liedje opstaan wat wij allebei heel mooi vinden. Bijna moest ik huilen, maar mijn lijf liet het weer niet toe. De kans is groot dat ze dit leest en als ze dit leest wil ik haar bij deze laten weten hoe ontzettend veel ik om haar geef, hoe belangrijk ze voor me is en hoe dankbaar ik haar ben voor het feit dat ze er voor me wil zijn.
M. een betere vriendin als jij kan ik me echt niet wensen!

Hierna verliep de dag raar, want ook mijn moeder kwam ergens achter. Toen mijn moeder er erachter kwam was ik helemaal niet dankbaar, maar juist kwaad en probeerde ik alles te ontkennen.

Uiteindelijk ben ik naar de "vertrouwenspersoon" toe gegaan en heb een tijd met haar gepraat. Ze maakte me duidelijk dat er nu, nu mijn zus ook thuis is...geen beter moment zou zijn om met mijn ouders te praten. Eerst weigerde ik nog, maar op het laatst voelde alles zo leeg dat ik besloot toch maar te accepteren. Morgen komt er een gesprek en komt alles boven tafel. Ik voel me zo moe en zo leeg dat ik me er niet druk meer om kan maken. Ik weet dat het beter is zo, het zal vast allemaal goed gaan komen nu.
Oud 17-09-2004, 13:16
Gothic
Gothic is offline
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb internet op m'n kamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik heb er niets voor hoeven doen. Kabeltje in de computer en computer opstarten was genoeg, hij deed het zonder enig werk ...
Oud 17-09-2004, 14:41
moon
moon is offline
vannacht was ik zo ziek, nog niet eerder zo ziek geweest, gewoon stress. Vanochtend probeerde iik kalmerende tabletjes te slikken en toen had ik het geveol dat ik over zou gaan geven. Niet gebeurt gelukkig.

Vanmiddag heb ik het mijn zus allemaal verteld en vanavond komt het gesprek met mijn ouders die nu ook wel hun vermoedens hebben. Alles is heel snel gegaan ineens. 3 dagen terug stond ik er nog alleen voor, nu zijn er na vanavond ineens een stuk of 7 mensen die er vanaf weten. Het is raar allemaal, en ik laat het allemaal maar over me heen komen. Ik zie wel wat er gebeurt.

Het leven is nu zo raar, ik snap er echt niks meer van. Ik kan geen enkele emotie meer tonen. Maar ik denk dat als ik eenmaal een keer huil...dat alles er dan ook uit komt en dat ik nooit meer stop. (wat lijkt het me fijn om te kunnen huilen)
Oud 17-09-2004, 14:49
farai
farai is offline
Citaat:
moon schreef op 17-09-2004 @ 15:41 :
(wat lijkt het me fijn om te kunnen huilen) [/B]
Ik hoop voor je dat die moment snel komt want zo te lezen kan je het gebruiken ook.
Als het 1 x lukt huil er dan zoveel mogelijk uit en probeer je zo weinig mogelijk aan te trekken van wat anderen er dan van denken. Das makkelijk gezegd, kweet het maar toch....

*knuff*

Lieve groetjes oceangirl
Oud 17-09-2004, 17:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Verwarring alom...
Oud 17-09-2004, 17:49
zus
zus is offline
Wat zal die lerares wel niet van me denken? Ze geeft me 4x de beurt, waarvan ze 1 ding net speciaal aan mij had uitgelegd, en elke keer wist ik het niet meer. Ik klapte helemaal dicht..ik durf gewoon niet meer naar d'r toe te gaan..
Oud 17-09-2004, 20:33
Verwijderd
strooi er zand over...dat was wel ongeveer de boodschap van vandaag. Heb vandaag opa begraven. En de eerste begrafenis meegemaakt waarop werd gedanst, super, vier het leven, treur niet om de dood...
Oud 17-09-2004, 20:34
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Keuzes maken is toch wel moeilijk. Twijfel maakt me alleen maar passief.
Oud 18-09-2004, 12:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kloooooooooooote... Klooooooooooote...

Ik mis m'n ex... Maar 'k ben ook stikjaloers als m'n beste vriendin resultaat lijkt te boeken bij die jongen die ze zo leuk vindt. 'k Hoorde gister op het feest dat ze samen aan het schuifelen waren... Waarom voel ik me dan zo rot?

En wat wil ik nou eigenlijk?
Oud 18-09-2004, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-09-2004 @ 13:05 :
Kloooooooooooote... Klooooooooooote...

Ik mis m'n ex... Maar 'k ben ook stikjaloers als m'n beste vriendin resultaat lijkt te boeken bij die jongen die ze zo leuk vindt. 'k Hoorde gister op het feest dat ze samen aan het schuifelen waren... Waarom voel ik me dan zo rot?

En wat wil ik nou eigenlijk?
denk dat ik wel kan begrijpen hoe je je voelt
*knuffelt*
Oud 18-09-2004, 13:02
zus
zus is offline
Wat zijn me ouders ineens poeslief zeg Zullen ze wat doorhebben? Ik hoop het toch niet..Maar dit komt me ook wel de strot uit..

Vanavond komt hij weer..heb er zin in..
Oud 18-09-2004, 14:32
Verwijderd
Voel me gewoon ontzettend klote. Waarom kan ik niet gewoon eens iemand hebben die oprecht blij voor me kan zijn, er eens voor me kan zijn als ik het ect nodig heb (zoals nu), en waarom doet juist nu mijn broertje zo lullig?!

Het hoeft voor mij allemaal niet meer, maar zoals ik al ergens anders schreef, ik ga niet op zoek naar de dood, dan ben ik van mijn problemen af, maar laat anderen met een hoop vragen en emoties zitten.

Als hij zo lief voor me is, en doet alsof tie alles begrijpt, waarom durf ik dan nu, nu het niet lekker gaat, niet te bellen om te vragen of we wat leuks gaan doen, of gewoon samen filmpje kijken, kletsen, iets drinken.

Zat net tegen een oude vriendin te vertellen dat het eigenlijk wel goed met me ging, dat ik mijn leven redelijk op de rails had, en nu zit ik na 1 klote opmerking van iemand weer keihard te huilen. Heb mijn leven echt niet op de rails... Wanneer gaat dat nou eens gebeuren?!

Maandag maar de dokter bellen. Als het niet ging met die gesprekken bij het GGZ, dan mocht ik het laten weten en dan gingen we een andere oplossing zoeken. Zou het heerlijk vinden om ergens intern te gaan, maar weet niet of dat mogelijk is. Wil wel mijn school afmaken dit jaar, maar niet op deze manier.
Heb gezegd bij GGZ dat ik school belangrijker vind als hoe ik me voel, maar nu weet ik het niet meer. Ik kan zo niet naar school, werk, sport enzo blijven gaan, dat red ik niet.

Nog 5 weekjes, dan kan ik een weekje uitblazen op Kreta. Heb dat echt wel nodig, maar het duurt nog zo lang!

*zucht, lang verhaal*
Oud 18-09-2004, 15:51
Nijn*
Nijn* is offline
*Dansje doet*

Whoei! Ik ben door mijn auditie heen, en ik mag mee doen aan het jaar! Ben er echt zo blij mee, 'k was zo zenuwachtig.. En zo vreemd, toen ik daar eenmaal stond, viel alle spanning van mijn lijf.. Zo geweldige dag! OMG, en de 28e schooltoneel... Yeeh! 't gaat helemaal goed komen

Nijn* - Té veel energie heeft
Oud 18-09-2004, 17:13
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-09-2004 @ 13:50 :
denk dat ik wel kan begrijpen hoe je je voelt
*knuffelt*
Dank je.

Vanmiddag weer naar die beste vriendin toegweest. 'k Was daar m'n CD's vergeten, vandaar. Een andere vriend van me was daar ook. Normaal gesproken, als we elkaar zien, spreken we even door hoe het met elkaar gaat. Maar nu was hij er dus ook bij en kon ik niet vertellen hoe ik me nu écht voel. Dus dat allemaal heb ik nu opgekropt. Het zit er nu nog steeds.

Vanavond komt de hele familie. Over iets meer dan een week ben ik jarig, maar het wordt samen met de verjaardag van m'n pa gevierd. De hele avond alle ooms en tantes die allemaal weer dezelfde vragen zullen stellen. Natuurlijk allemaal over de studie, het onvermijdelijke gespreksonderwerp. En dan moet ik ze maar voorhouden dat dat allemaal geweldig gaat, terwijl ik eigenlijk, na twee weken al, het gevoel heb dat ik helemaal op de verkeerde opleiding zit en dat ik er nú al geen zin meer in heb. Maar ik heb ook geen alternatieven. En natuurlijk weer de overbekende vraag: "Wanneer kom jij nou eens met een meid thuis?"

Dan maar een vriend gebeld of ik daar vanavond naar toe kon. Ja, maar om half 10 was hij pas thuis... Verdomme, zit ik nog met die hele familie opgescheept. Tot half 10 in ieder geval. Zat ik me te bedenken naar wie ik dan toe kon gaan vantevoren... Eéntje moet er werken en de rest spendeert hun avond vast en zeker met hun vriendje of vriendinnetje. Nog zoiets...

En de computer deed zo klote dus het zag er naar uit dat ik niet eens het forum of MSN opkon.

Dit lucht écht op.
Oud 18-09-2004, 18:12
Dolores
Dolores is offline
Omg, wat heb ik nou weer gedaan?! Nou ja, ik kan er niet mee zitten ook, k heb een geweldige middag gehad.
Oud 18-09-2004, 21:21
Ruudje
Ruudje is offline
Nee, ik voel me even helemaal niet goed...
Oud 18-09-2004, 21:47
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik ben echt Zoooooooo moe...
Oud 19-09-2004, 10:05
kroot
kroot is offline
mmm........
Oud 19-09-2004, 10:10
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ik HAAT JAMBA>>> WTF is dat heee, ik heb 1x een ringtone geprobeerd te bestellen, nooit wat gehad, wel 11 euro kwijt, nu krijg ik allemaal smsjes, dat mijn jamba tegoed weer is opgewaardeerd, wat houd dat nu weer in? ben ik nu weer zoveel geld kwijt..Ik ben echt zo kwaad, ik wil helemaal geen jamba gezeik, en nog leuker, hoe krijg ik dit weer weg..
Oud 19-09-2004, 10:11
Dolores
Dolores is offline
... en verder komt er niets zinnigs uit.
Oud 19-09-2004, 11:09
Verwijderd
Pff... waarom steeds hopen op iets en teleurgesteld zijn als het niet gebeurt?
Moet niet boos zijn, ja, alleen op mezelf. Er is niemand iets verplicht aan me, maar waarom voelt het dan wel zo? Waarom geef ik hen de schuld van mijn verkeerde voorgevoelens?!

Nodbody seems to care...
Oud 19-09-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-09-2004 @ 18:13 :
Dank je.
you're welcome.. voel me op t moment op t gebied van exen ook niet super
Oud 19-09-2004, 11:26
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-09-2004 @ 12:22 :
Waarom niet?

Ik voel me weer een beetje beter nu
ook al zijn mijn ouders thuis
Oud 19-09-2004, 12:44
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom kan ik nou nooit eens normaal doen tegen mensen. Volgens mij heb ik gisteren echt een flinke flater geslagen tegenover M. en A.
Ik kan wel zeggen dat het kwam omdat het toernooi zo lang duurde, maar waarom heb ik dan ingstemd om naar Valkenburg te gaan?

*probeert zich weer weg te cijferen*

En ik mis Miriam..
Oud 19-09-2004, 12:51
snoopy
snoopy is offline
Bleeeegh. Ben huiswerk aan t maken, maar ben zo niét gemotiveerd...
Oud 19-09-2004, 13:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-09-2004 @ 12:22 :
En op 't gebied van beste vriendinnen. Wél me altijd en overal om de nek vliegen om te knuffelen, me opbellen als het niet goed met me gaat, en altijd willen weten hoe het met me is... Maar aan de andere kant 9 van de 10 keer in een gesprek verwerken dat "M. echt een geweldige beste vriend is... M. zo sexy is... M. zó perfect is als beste vriend... M. zo'n lekker ding is..."

En hoe is het met jou en je exen? Wil je je ex terug? Of wil hij jou terug? (Of is hij je aan het stalken?... je weet maar nooit...)
Oud 19-09-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-09-2004 @ 14:24 :
En op 't gebied van beste vriendinnen. Wél me altijd en overal om de nek vliegen om te knuffelen, me opbellen als het niet goed met me gaat, en altijd willen weten hoe het met me is... Maar aan de andere kant 9 van de 10 keer in een gesprek verwerken dat "M. echt een geweldige beste vriend is... M. zo sexy is... M. zó perfect is als beste vriend... M. zo'n lekker ding is..."

En hoe is het met jou en je exen? Wil je je ex terug? Of wil hij jou terug? (Of is hij je aan het stalken?... je weet maar nooit...)
Oh, wat rot zeg van je beste vriendin..

Of ik m terug wil.. hm.. ik neig naar ja, maar ben er nog niet helemaal uit.. Ik mis m zo ontzettend! Niet gewoon het missen van iemand in je leven etc, maar gewoon hij! Als ik denk aan bv het feit dat hij dan zo achter me kwam staan en zn armen om mn middel, of een kusje geven, ik kan het zo nog voelen...
Heb met mezelf afgesproken: go with the flow.. Maarja,.. aan de andere kant wil ik wel meer dan go with the flow..
Verwarring alom dus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten