Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip en tot nu toe ben ik er echt blij mee, want die van mij ziet er geloof ik niet nep uit(?) en het heeft voor mij tot nu toe alleen maar voordelen
-t kost me maar 5 euro (voor2) ipv 50 euro -scheelt me een gat -ruzie met me pa -nu kan ik tenminste nog een leuik baantje krijgen zonder gezeik dat ik geen piercing mag hebben -ik kan tot nu toe lang nadenken of ik m echt wil, en ik kan zien of het me zou staan -ik draag m gewoon als een sierraad net zoals een normale ring, soms wel soms niet, lekker afwisselen en niet 24/7 vast zitten aan dat kreng ![]() ik had nog een goed argument maar ben m ff kwijt, maar ik vind dat als je een priecing wil en t mag niet van je ouders het wel een aardig alternatief is. oh eb verder vind ik het niet echt fout...Tis alleen niet true omdat je niet stoer bent om een gat te laten zetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en waarom een echte nemen als het op deze manier kan? scheelt idd een hoop geld, pijn, gezeur (met ouders en werkgevers) je kunt geen ontstekingen oplopen (zelfs al verzorg je een echte piercing goed zit die kans erin) je kunt hem in en uit doen wanneer je zelf wilt... (heb wel eens van die buien dat k mn piercing t lievst er uit zou trekken en ergens 28937 meter verder in de bosjes zou gooien, maargoed met een paar uur is ie dicht) en als ie mooi staat en écht' lijkt. bij een wenkbrauw ofzo is het natuurlijk een ander verhaal, maargoed als de mogelijk er is, waarom niet? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar sommige nep- piercings (en -tattoos) zijn idd echt fout. |
![]() |
||
Citaat:
waar is die tijd van elegantie en klasse,toen men nog een gedegen opvoeding had genoten en dientengevolge een fijn en elegant individu was. ik distancier mij bij deze publiekenlijk van de jeugd van tegenwoordig.
|
Naja, ik wil zelf een echte door mn lip, en mn moeder vind het verschrikkelijk dus ik mag het (nog) nie, maar nu dacht ik:
'Als ik dan nu een neppiercing ga dragen, vind ze het net zo verschrikkelijk, maar ze kan me dr niet van weerhouden om neppiercings te dragen (doet ze ook niet) dus dan kan ze gaan denken; tja, het ziet er hetzelfde uit als een echte, waarom dan geen echte hae
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote Piercing topic.. Verwijderd | 484 | 18-06-2004 17:05 | |
Lifestyle |
make-over Verwijderd | 54 | 25-02-2004 23:56 | |
Muziek |
Dryathon 2004 Verwijderd | 257 | 15-02-2004 16:52 | |
Lifestyle |