Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 19:39
Verwijderd
Wat vinden jullie eigenlijk van nep-piercings..

Zie ik nl regelmatig van die mensen die zo'n nep-piercing door hun lippen heen hebben..

Hoe denken jullie hierover?
Advertentie
Oud 23-06-2002, 19:40
meisjuhh
meisjuhh is offline
heeel fout
Oud 23-06-2002, 19:44
Blubje
Blubje is offline
hm nep piercings door je lip en neus is zeer fout vinnik, maar kvin bijvoorbeeld zoown nep piercing boven in je oor weer wel leuk, daar zie je ook niet zo heel erg goed dat het nep is...mja is weer niet egt een piercing...maar goed over het algemeen vinnik t niet mooj..
Oud 23-06-2002, 19:45
independancy wanted
independancy wanted is offline
Als je dan zo graag een piercing wilt, neem dan een echte...
Oud 23-06-2002, 19:52
meisjuhh
meisjuhh is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
je trekt me de woorden uit mijn mond
Oud 23-06-2002, 19:55
Verwijderd
Kvinnet niet fout ofzo.. maar ik zou zelf nooit een fake piercing nemen...
Oud 23-06-2002, 19:58
Paulaah
Paulaah is offline
Kvin het stom en zielig staan..
En inderdaad.. neem dan een echte..
Oud 23-06-2002, 20:01
Verwijderd
Wat ik trouwens wel errug fout vindt, zijn van die fake navelpiercings....
Oud 23-06-2002, 20:02
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
hm na ik vind het niet zo mooi staan omdat je meestal bij nep-piercings wel ziet dat ze nep zijn kan je beter echte nemen maar ja de meeste mensen die een neppe hebben mogen geen echte
Oud 23-06-2002, 20:07
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Als je niet ziet dat het nep is, who cares?
Oud 23-06-2002, 20:27
Verwijderd
hmzzz een nep ring in je lip ofzow vinnik beetje loos, een piercing wil je meestal heel graag, dus neem dan een echte....tenzij je et niej mag ofzow

k heb zelf wel vaak een nep ringetje bovenin men oor, omdat k geen echte wil nemen, gaat te vaak ontsteken enzow, hebbik geen zin in
Oud 23-06-2002, 20:29
de
de is offline
tja,
moet ik het nog zeggen?

denk het niet, he...
Oud 23-06-2002, 20:32
independancy wanted
Citaat:
de schreef:
tja,
moet ik het nog zeggen?

denk het niet, he...
Anti-Piercing?
Oud 23-06-2002, 20:39
de
de is offline
Citaat:

Anti-Piercing?
anti-BrEeZuR sLeTjUhS...
Oud 23-06-2002, 20:40
McMotion
McMotion is offline
ach... moet iedereen zelf weten... 't kost minder, je hebt geen litteken als je em weg laat halen, en alsie dan ook nog mooi is..... dan maakt het geen hol uit

ik zou het alleen zelf niet doen, een echte piercing is wel makkelijker, en het ziet er toch wel mooier uit
Oud 23-06-2002, 20:41
Li
Li is offline
lelijk
Oud 23-06-2002, 20:43
rodina
rodina is offline
vind piercings zowieso niet mooi, hoewel hangt er beetje van af bij bepaalde types zijn wenkbrauwpiercings echt mooooi..

maar idd als je zonodig een piercing wilt neem dan een echte. Geldt ook voor tattoages (?).
Oud 23-06-2002, 20:52
Ditchie
Ditchie is offline
3x niks
Oud 23-06-2002, 20:56
Verwijderd
mja, een meisje van onze school heeft zo'n nep-lippiercing.. het ziet er niet eens zo nep uit moet ik zeggen, maar ze zit er de hele tijd aan zodat ie verschuift enzo, en dan is het te overduidelijk dat ie nep is.. als je al een neppiercing neemt moet je er niet voor gaan zorgen dat ie er nep uit gaat zien, anders is het inderdaad nogal loos.

en echte zijn veel mooier ja
Oud 23-06-2002, 21:29
SpiritX
SpiritX is offline
Och, mocht je dat ding kwijt willen, dan heb je iig geen tocht-gat in je onderlip .

Piercings, buiten de standaard oorbellen bij het vrouwelijk geslacht en evt. een heeeel bescheiden knopje in neus of een wenkbrauw-piercing bij het mannelijk geslacht (mits je er enigzins een gezicht voor hebt), houdt ik sowieso niet zo van.

Maar neppiercings hebben toch in principe dezelfde functie als een echte? Als het allemaal een beetje netjes aansluit, zie ik weinig concreet verschil?
Oud 23-06-2002, 21:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*agree*
Oud 23-06-2002, 21:40
]{ing
]{ing is offline
tja... komt gelukkig weinig voor want je ziet meestal dat het fake is
Oud 23-06-2002, 21:49
Verwijderd
Als je niet ziet dat het nep is, issut niet erg.. als je het wel ziet moet je het niet doen..
Oud 23-06-2002, 22:08
acid-star
acid-star is offline
tsja.. Neem een echte zou ik zeggen... Het lijkt me ook verschrikkelijk rot zitten...
Oud 23-06-2002, 22:10
FullMoon
FullMoon is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Zie ik nl regelmatig van die mensen die zo'n nep-piercing door hun lippen heen hebben..

zoek de fout

maar goed, op zich, als je niet ziet dat ie nep is... waarom niet?
Oud 23-06-2002, 22:14
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
McLaren schreef:

nouja, ik vind het niet echt erg.... die mensen vinden zo'n piercing gewoon mooi, maar durven of mogen of willen geen echte zetten,
zolang het leuk staat vind ik het wel een goed alternatief... maar wanneer je het idd goed ziet dat het nep is is het ook al gauw niet mooi en dan heeft het niet echt zin lijkt me zo..
Oud 23-06-2002, 23:25
Verwijderd
Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip en tot nu toe ben ik er echt blij mee, want die van mij ziet er geloof ik niet nep uit(?) en het heeft voor mij tot nu toe alleen maar voordelen
-t kost me maar 5 euro (voor2) ipv 50 euro
-scheelt me een gat
-ruzie met me pa
-nu kan ik tenminste nog een leuik baantje krijgen zonder gezeik dat ik geen piercing mag hebben
-ik kan tot nu toe lang nadenken of ik m echt wil, en ik kan zien of het me zou staan
-ik draag m gewoon als een sierraad net zoals een normale ring, soms wel soms niet, lekker afwisselen en niet 24/7 vast zitten aan dat kreng

ik had nog een goed argument maar ben m ff kwijt, maar ik vind dat als je een priecing wil en t mag niet van je ouders het wel een aardig alternatief is.

oh eb verder vind ik het niet echt fout...Tis alleen niet true omdat je niet stoer bent om een gat te laten zetten
Oud 23-06-2002, 23:28
independancy wanted
Citaat:
Mortischa schreef:
Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip...
Is ie dan toch niet per ongeluk echt?
Oud 23-06-2002, 23:38
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
Eh nou ik heb zelf ook een neppiercing door me lip en tot nu toe ben ik er echt blij mee, want die van mij ziet er geloof ik niet nep uit(?) en het heeft voor mij tot nu toe alleen maar voordelen
-t kost me maar 5 euro (voor2) ipv 50 euro
-scheelt me een gat
-ruzie met me pa
-nu kan ik tenminste nog een leuik baantje krijgen zonder gezeik dat ik geen piercing mag hebben
-ik kan tot nu toe lang nadenken of ik m echt wil, en ik kan zien of het me zou staan
-ik draag m gewoon als een sierraad net zoals een normale ring, soms wel soms niet, lekker afwisselen en niet 24/7 vast zitten aan dat kreng

ik had nog een goed argument maar ben m ff kwijt, maar ik vind dat als je een priecing wil en t mag niet van je ouders het wel een aardig alternatief is.

oh eb verder vind ik het niet echt fout...Tis alleen niet true omdat je niet stoer bent om een gat te laten zetten
pcies, bij jou staat ie echt hartstikke koel en k vraag me elke keer weer af of ie nou wel echt is of nie

en waarom een echte nemen als het op deze manier kan?
scheelt idd een hoop geld, pijn, gezeur (met ouders en werkgevers) je kunt geen ontstekingen oplopen (zelfs al verzorg je een echte piercing goed zit die kans erin)
je kunt hem in en uit doen wanneer je zelf wilt... (heb wel eens van die buien dat k mn piercing t lievst er uit zou trekken en ergens 28937 meter verder in de bosjes zou gooien, maargoed met een paar uur is ie dicht) en als ie mooi staat en écht' lijkt.
bij een wenkbrauw ofzo is het natuurlijk een ander verhaal, maargoed als de mogelijk er is, waarom niet?
Oud 23-06-2002, 23:52
Verwijderd
Citaat:

Is ie dan toch niet per ongeluk echt?
ja dat was eigenlijk ook eerst het plan zo vaak me neppe dragen dat me ouders niet door zouden hebben dattie echt is
Oud 23-06-2002, 23:57
ruby soho
ruby soho is offline
en darnaast, k vind dat nepding van aisz mooier dan de meeste echte ringetjes, zit zoown vaag groot balletje aan... (tenzij je veel geld uit gaat geven voor een mooie"piercing" )

Laatst gewijzigd op 24-06-2002 om 00:18.
Oud 23-06-2002, 23:58
independancy wanted
Citaat:
ruby soho schreef:
en darnaast, k vind dat nepding van aisz mooier dan de meeste echte ringetjes, zit zoown vaag groot balletje aan... (tenzij je veel geld uit gaat geven oor een öoie"piercing" )
Die van mij zijn gewoon dichte ringetjes: je ziet de sluiting niet eens zitten
Oud 24-06-2002, 00:01
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:
en darnaast, k vind dat nepding van aisz mooier dan de meeste echte ringetjes, zit zoown vaag groot balletje aan... (tenzij je veel geld uit gaat geven oor een öoie"piercing" )
Oud 24-06-2002, 08:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef:
Als je niet ziet dat het nep is, who cares?
Precies, ik heb zelf een ECHTE labret gehad, maar die moest ik uit doen voor me werk. Nou dat was dus dichtgegroeid en nu hebbik mijn neuspiercing (ook een ECHTE) om m'n lip, gewoon omdak hem niet nog een keer wil en kan laten piercen.

Maar sommige nep- piercings (en -tattoos) zijn idd echt fout.
Oud 24-06-2002, 08:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik heb er zelf 1 door mn lip, en je ziet niet echt dat t nep is volgens mij.. Verder denk ik er hetzelfde over als Mortischa (scheelt typ-werk )..

Oud 24-06-2002, 08:41
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
McLaren schreef:

het doet mij pijn in het hart , de jeugd zo te zien verpauperen.
waar is die tijd van elegantie en klasse,toen men nog een gedegen opvoeding had genoten en dientengevolge een fijn en elegant individu was.

ik distancier mij bij deze publiekenlijk van de jeugd van tegenwoordig.
Oud 24-06-2002, 09:34
Verwijderd
Zelfde als gewone piercings: ik vind het lelijk.
Oud 24-06-2002, 09:37
Faery
Faery is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
ik distancier mij bij deze publiekenlijk van de jeugd van tegenwoordig.
Lieverd, het heeft geen zin om je slechts publiekelijk van een bepaalde doelgroep te distantiëren.

Dat dien jij toch te weten, als APA-knaap.

>:]
Oud 24-06-2002, 09:50
KazzZ
KazzZ is offline
als je niet ziet dat het nep is, is er toch nix verkeerds aan? Moet diegene lekker zelf weten.. ik zou er nooit mee lopen Ik neem liever een echte dan
Oud 24-06-2002, 13:09
boardbabe
boardbabe is offline
Naja, ik wil zelf een echte door mn lip, en mn moeder vind het verschrikkelijk dus ik mag het (nog) nie, maar nu dacht ik:
'Als ik dan nu een neppiercing ga dragen, vind ze het net zo verschrikkelijk, maar ze kan me dr niet van weerhouden om neppiercings te dragen (doet ze ook niet) dus dan kan ze gaan denken; tja, het ziet er hetzelfde uit als een echte, waarom dan geen echte hae
Oud 24-06-2002, 13:12
liesje 19
liesje 19 is offline
Als het voor een keertje is , zie ik het door de vingers, maar als het voor een langere tijd bedoelt is, dan vind ik echte piercings veeeeel beter
Oud 24-06-2002, 13:15
AtHell
AtHell is offline
zeer geil net als gewone piercings
Oud 24-06-2002, 15:40
[DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
ik erger me er niet aan.

wat maakt het uit?
Oud 24-06-2002, 16:49
Chelsea
Chelsea is offline
ik vind het heel handig, als het niet mag bijv
Oud 24-06-2002, 18:19
Verwijderd
niet zo "stoer" natuurlijk
Oud 24-06-2002, 18:29
yvonnaah
yvonnaah is offline
heeeeeeel vautttt!!!!!
Oud 24-06-2002, 18:51
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Het boeit me niks of het een echte of neppe is, zolang ie maar leuk staat en niet overdreven raar eruit ziet.
Oud 24-06-2002, 19:00
Ninnoc
Ninnoc is offline
lelijk, neem dan een echte
Oud 24-06-2002, 19:11
Floosje
Floosje is offline
Als je niet ziet dattie nep is, vind ik dat het niks uit maakt. Misschien wel goed oplossing als je bijv geen piercing mag van ouders of ivm werk.
En als je m zat bent, kun je m zo eruithalen, heb je ook geen litteken
Oud 24-06-2002, 19:59
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:
lelijk, neem dan een echte

hoe kan een neppe nou lelijker zijn dan een echte als je het verschil niet ziet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten