Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als je het al doet, opbiechten, heb een beetje respect voor je vriend of vriendin.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zie net een leuke situatie voor me 25 jaar later, is ze getrouwd met die vent en hebben ze twee kinderen, en dan komt een gezellig etentje dit verhaal boven tafel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn vriend gaat binnenkort een week met vrienden in Griekeland zeilen. Ik weet vrijwel zeker dat hij me trouw is, maar als er evengoed wat gebeurt zou ik het echt wel willen weten.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het egoistischer om het je vriend maar te vertellen omdat jij je zo schuldig voelt. Want jij voelt je dan beter omdat jij het kwijt bent en hij voelt zich verdomde rot... Ja ik weet dat vreemdgaan niet hoort in een relatie en dat iedereen hier heel politiekcorrect antwoordt dat je het moet vertellen, maar kennelijk hebben die mensen er nooit goed over nagedacht en de voordelen en nadelen afgewogen. Maar als er een kans is dat je vriend erachter komt, kun je het idd beter zelf vertellen. Het kwetst iemand nog meer als ie het van een ander hoort.... in andere situaties is het vertellen IMO egoistisch.
Laatst gewijzigd op 22-09-2004 om 17:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kwestie van het tegen niemand vertellen, dan komt het niet uit. Maar is er een goede mogelijkheid dat het wel uitkomt, dan moet je het idd maar vertellen. Want het achteraf erachter komen, is 'erger' dan als het eerlijk verteld wordt.
||
Citaat:
Ik zou boos en teleurgestelt zijn als het me vertelt werd, maar ik zou WOEDEND zijn als het (veel) later uitkwam. Want dan is alles gebaseerd op "Ik vertel het maar niet want straks maakt ze het uit" en daar zou ik nooit mee kunnen leven. Ik zou het willen weten zodat ik ZELF de beslissing kon nemen of ik al dan niet verder wilde met die persoon.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je het niet opbiecht, ben je niet eerlijk tegen elkaar, en is de basis van je relatie weg. @ Gothic: je hebt ook wel gelijk, ligt er maar net aan hoe je principes liggen natuurlijk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben ik t mee eens! |
![]() |
||
Citaat:
Dus ja, met 99% ziet die poster wel zo ongeveer gelijk, al zou ik er zelf 97% van maken. Maar je kunt er dus gewoon van uitgaan dat het uitkomt, zo simpel is het. En dan heeft het natuurlijk nog met je principes te maken. Als je geen morelen hebt, geen normen en waarden en dus graag liegt / dingen verzwijgt / liever de makkelijke weg uitzoekt (ipv gaat kijken waaróm je de behoefte krijgt aan een ander / iets nieuws etc) dan zou ik gewoon uberhaupt maar niet aan relaties beginnen. Niks mis mee hoor, losse one night stands hebben. Maar als iemand relaties wilt moet diegene natuurlijk ook de verantwoordelijkheid aanvaarden, een puber krijgt ook pas verantwoordelijkheden als hij/zij dat aankan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik vreemdgegaan? Wat moet ik doen? Anonymous123 | 66 | 29-12-2009 22:57 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en schuldgevoel... driene | 104 | 04-01-2009 16:19 | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel eens vreemd gegaan? DaStar | 169 | 21-07-2008 13:14 | |
Liefde & Relatie |