Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Refreshrate zit ik ook nog een beetje mee te klooien, 60Hz in max payne is niet leuk!
2. ??? 3. Als programamaa's niet werken onder XP moet je de compatibiliteitsmodus (ofzo) aanzetten (in eigenschappen van het programma) ... hoorde ik. bij mij draaitie tot zover nog prima! ![]() [Dit bericht is aangepast door MPDave (25-11-2001).]
||
Citaat:
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
bij mij werkt dat op een of andere manier niet. als ik hem op 85 Hz zet dan doetie het nog steeds op 60Hz, maar als ik in dezelfde modus als m'n desktop draai (1024×768 32bit per pixel) dan draaitie wel op 85Hz ![]() [EDIT:] d.m.v. Powerstrip doet hij het wel goed ![]() [Dit bericht is aangepast door MPDave (25-11-2001).]
|
misschien ben ik in de war ofzo, maar refresh rate dat is toch gewoon een instelling van je monitor? daar hebben spellen niet zo veel mee te maken gaat alleen wat omlaag als je in hogere resolutie gaat spelen. en dan nog dan zie je alleen het scherm wat flikkeren als je op 60hz speelt. =)
bedoel je niet gewoon Frames per second? fps dus die hangt bij mijn quake3 tussen de 70 en 90. en die word wel erg beinvloed met je systeem en denk ook wel met besturings systeem.
||
![]() |
Citaat:
2: frames per seconde is hoeveel beelden er per seconde uit je spelletje komen... zo heb je bij 85Hz niets aan meer dan 85 fps, omdat je monitor 85× per seconde ververst wordt en dus... maximaal 85 beelden per seconde kan weergeven. refreshrate en fps zijn 2 verschillende dingen. [Dit bericht is aangepast door MPDave (25-11-2001).]
|
ik durf te wedden dat ik hier op heb gereplied...
maar goed... :/ [edit] klopt ook nog, is blijkbaar een crosspost http://forum.scholieren.com/Forum18/HTML/002828.html [/edit] [Dit bericht is aangepast door Zig (25-11-2001).]
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door MPDave (26-11-2001).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 | |
Software & Hardware |
[Harddisk] HDD niet meer toegankelijk Guinevere03 | 4 | 26-12-2004 13:53 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Sneller, maar hoe? WillKillForSex | 9 | 10-11-2003 22:11 | |
Software & Hardware |
[HD] geeft tikken LamMuH_EiKoL | 20 | 13-05-2003 19:10 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 | |
Games |
HELP me PLZ. XP DOET VAAG BIJ SPELLEN smelley | 4 | 25-11-2001 23:28 |