Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je zou de games goed kunnen spelen, 512 is niet erg veel, 1024 is geen must, maar het gamed zeer fijn. Vooral met Rome: Total War. Ik zou gewoon kijken of het in jouw ogen nog goed gaat, en als het niet goed gaat , nog een reepje erbij prikken, als je een nieuwe mobo + cpu koopt.
||
Citaat:
Hoe kan ik trouwens te weten komen wat voor RAM dat ik heb zonder mijn spel hoeven open te "breken" ![]()
|
Spel
![]() ![]() Download en installeer everest, daarmee kan je zien wat je allemaal in je kast hebt zitten: http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
||
Citaat:
![]() Er staat DDR SDRAM, maar volgens mijn website van computerboer staat er bij geheugen Apart DDR en SDRAM, wat moet ik nu kijken? Oh mijn moederbord voor de nieuwschierigen is: Moederbordnaam Intel Pendleton D845PT
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij hebt het nieuwere en snellere DDR-SDRAM nodig. |
![]() |
|
Je hebt waarschijnlijk een pentium 4
Dit vond ik nl (stond in startpost, wat ben ik een oen!!) Dus waarschijnlijk ook pc/3200 DDR geheugen. Zou je ev, als het gamen niet meer goed gaat, nog een reepje van 512 kunnen bij prikken.
Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 20:01. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
SMT (multithreading) levert overhead op, net als SMP (multiprocessing). Snel voorbeeldje:
http://www.gamepc.com/labs/view_cont...2E1464E5299AFC Dit gaat dus over LAME (MP3 encoding), maar duidelijk is dat HTT (SMT/SMP in het algemeen eigenlijk) een overhead oplevert, die zonder profijt van de techniek voor een lagere score zorgt. Als je gamer bent heb je niets aan HTT. Tenzij je zit te RARen terwijl je gamed, maar ik denk niet dat veel mensen dat doen, als je gaat gamen sluit je alles af anders krijg je wisselende performance in je game.
||
Citaat:
Ik zou eerder gaan voor de 160Gb seagate voor 85 euro, is trouwens het stilst van allemaal ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
'New Hardware found' uitzetten? Purgatori | 7 | 11-01-2006 22:14 | |
Software & Hardware |
Welke TFT monitor, mid-budget (Was: [Upgrade] Doen of wachten?) Koen | 40 | 09-08-2003 19:23 | |
Software & Hardware |
[webcam] twain??? Verwijderd | 4 | 02-07-2003 22:52 | |
Software & Hardware |
[HD] Nieuwe installeren.. de "how to" voor een newbee Energy! | 5 | 24-11-2002 20:51 | |
Software & Hardware |
hij herkent me nieuwe hdd niet!!!help me! ChuCky16_:-) | 12 | 12-11-2002 16:35 | |
Software & Hardware |
probleempje met hardware... knuffelke | 11 | 17-12-2001 06:36 |