Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2004, 13:37
ilse
ilse is offline
Citaat:
Touché schreef op 09-10-2004 @ 13:39 :
Als ik al in de stemming ben is het lekker, maar het hangt natuurlijk ook af van de persoon die het doet. Meestal heb ik een beetje medelijden met ze, dan lig je daar met je hoofd in de kleffe glibberige troep in het wilde weg te likken. Het lijkt me geenszins fijn.
hihi... dat ook wel een beetje.. als ik een eniuwe vriend heb en die zou het doen dan voel ik me idd ongemakkelijk, maar als je eje al heel goed vertrouwd voelt bij elkaar... ik ben in t begin ook vet oncker, maar als t dan een paar keer is gebeurd en ik kan me laten gaan... hmmm
Oud 09-10-2004, 15:28
Verwijderd
Ik moet er wel zin in hebben en ook al geil zijn, want er geil van worden vind ik nogal lastig.. door die afstand dus en omdat het af en toe een beetje pijn doet doordat het te gevoelig is wanneer ik niet geil ben.

Ik krijg daar echter wel de heftigste orgasmes van. Je moet ervan durven genieten denk ik, dus durven stoppen met je afvragen of je er nog wel sexy uitziet, of je wel zult klaarkomen, of hij het niet te lang vindt duren of je wel nat genoeg bent of weet ik veel wat. Mee durven gaan in je eigen geilheid, hem durven zeggen wat je wil en door aanraking en tegen hem praten die afstand overbruggen.

Ik vind het overigens niet prettig wanneer hij met zijn handen mij nog gaat strelen, tenzij dat rond het gebied zelf of erin is, want het 'verstoord' mijn extase o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:03
saturday
saturday is offline
Als ik niet opgewonden genoeg ben, is het niet zo leuk. Dan kan ik er niet echt van genieten. En ik word ook niet echt opgewonden van het 'beffen' zelf. Dusja.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:20
juno
juno is offline
Vanuit het niets een frontale aanval op mijn kruis...nou nee. Ik moet er wel voor in de stemming zijn, maar dat kan al opgewekt worden doordat het in de lucht hangt.

Als ik in de stemming ben kan het me niet lang genoeg duren, en dan ga ik ook ongegeneerd liggen genieten. Maestro, please...do your magic!

Hij vind het gelukkig ook niet bepaald een straf. Hij krijgt op zijn beurt van mij ook magic genoeg.

Tegelijk...69, nee, werkt niet. Hij is een stuk langer dan ik, dus ik lig mijn nek te verrekken, en hij zit er bij mij eigenlijk ook precies verkeerd voor. Het idee is geiler dan de praktische uitvoering.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Vra schreef op 07-10-2004 @ 20:59 :
Beffen GEEN plezier?????

Hm ik vind het geweldig...
Ik ook!! Maar misschien ligt dat ook aan mijn vriendje
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 13:59
snoopy
snoopy is offline
Ik ben er niet altijd gek op. Ik meot eerst heel erg opgewonden zijn, anders voel ik me stom
Oud 10-10-2004, 14:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 10-10-2004 @ 13:20 :

Tegelijk...69, nee, werkt niet. Hij is een stuk langer dan ik, dus ik lig mijn nek te verrekken, en hij zit er bij mij eigenlijk ook precies verkeerd voor. Het idee is geiler dan de praktische uitvoering.

Is bij ons ook niet zo'n succes nee... Hij is ongeveer 2 meter lang, ik maar 1.72 meter, reken maar uit, je kan er nooit goed bij...
Oud 10-10-2004, 22:17
LostInTime
LostInTime is offline
Citaat:
Soullar schreef op 09-10-2004 @ 12:31 :
En bedankt hè!

Je kan toch ook wel fietsen en praten tegelijk?
Zorg gewoon dat pijpen je zo natuurlijk wordt dat je daarnaast je heerlijk kan laten gaan. Maar ik ben bang dat ik je gelijk zal moeten geven op het volgende:

Standje 69: "Een vicieuze cirkel van plezier en ongemak!"
ghehe ok: ik vind dat een vervelende mannelijke eigenschap
maargoed ik heb et vanmiddag nog eens geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat t wel een beetje lukt als ik korte 'pauzes' neem in hetgeen wat ik doe zodat ik me beter kan concentreren op wat ik voel...maar soepel zal het dus nooit echt lopen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 22:19
LostInTime
LostInTime is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-10-2004 @ 15:07 :
Is bij ons ook niet zo'n succes nee... Hij is ongeveer 2 meter lang, ik maar 1.72 meter, reken maar uit, je kan er nooit goed bij...
hm dat was voor mij geen probleem eigenlijk...ik ben 1.63m en mn vriend 1.93m, maar is nog wel te halen...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 22:50
Verwijderd
Bestáán die meisjes?! Ik vind het alleen niet prettig als het niet helemaal 100% fris is (lees: warme dagen en tijdens menstruatie)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:34
Mike_Inez
Mike_Inez is offline
grappig dat mensen het afstandelijk noemen, ik heb altijd wel een idee dat orale sex 1 van de meest intieme dingen is tijdens sex. bij een ONS geen orale sex wat mij betreft...maar goed dat zal wel een rare opvatting zijn volgens de meesten
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:41
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik ben er gek op.. Hmmm
Oud 13-10-2004, 16:26
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik vind het heerlijk om gebeft te worden omdat ik nu steeds meer tegen een orgasme aanzit en dat nog nooit gehad heb dus ik vind het wel spannend. Ik merk er iig zeker wel wat van.

Of mijn vriend is gewoon geweldig
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:31
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
Cæles schreef op 08-10-2004 @ 13:25 :
Ik word juist liever gebeft dan gevingerd...En ik heb dan ook niet het idee dat ik daar maar lig te liggen ofzo. Ik vind het juist heel erg intiem vooral als je het allebei lekker vind dan laat je je toch lekker gaan. T betekend toch niet dat als je gebeft word dat je dan ook alleen maar gebeft ligt te worden...ofzo...
Liefste Caeles,
iemand als jou zou ik dagenlang kunnen ...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:43
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik vind het lekker hoor, heb maar 1 jongen meegemaakt die het niet echt kon.
Verder is het normaal gesproken heerlijk.
En 69 is ook leuk!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Vroeger vond ik er echt geen hol aan. Saai en totaal niet lekker, laat stáán opwindend.
Maar sinds mijn vriend me op die manier heeft laten komen vind ik het wel heerlijk. Het hoeft niet 3x per week, maar af en toe/regelmatig is leuk.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 21:48
snarl
snarl is offline
bij mijn vorige vriendje matig..
bij mijn huidige vriendje ben ik er nog niet achtergekomen..

ik vind het wel heeeeel erg gaaf in 69.. anders dus 'mwoh'.
Oud 13-10-2004, 21:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 10-10-2004 @ 13:20 :
Hij vind het gelukkig ook niet bepaald een straf. Hij krijgt op zijn beurt van mij ook magic genoeg.
Ik zie sowieso niet in waarom het als straf gezien zou moeten worden zelfs al zou je dat niet terugkrijgen
Oud 14-10-2004, 08:33
Guinevere
Guinevere is offline
Ik hou er wel van.

Lekker lui achter over liggen en gewoon genieten. Als het goed gedaan wordt tenminste. Ik ben er nog nooit van gekomen, de stimulatie is iets te zacht, maar als opwarmertje voor het betere vinger- of neukwerk... Daar ben ik wel voor in.
Oud 14-10-2004, 12:08
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
ik vind het ok maar ik wordt er niet bepaald warm of koud van
vind massage lekkerder
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:14
Verwijderd
Ligt eraan hoe opgewonden ik ben, hoe weinig het me kan schelen hoe het daar voor hem is ( ) en hoe nat ik ben.

Als hij te lang doorgaat, gaat het irriteren, dan is het té gevoelig en vind ik het niet meer fijn.

En als hij het te kort doet ben ik bang dat hij het vies vond

Nja Het kan lekker zijn
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 15:24
Apaaaj
Apaaaj is offline
Ja man.. ik hou der wel van!! Op die manier kom ik t fijnst/lekkerst klaar.. of mn vriend is er gewoon goed in..

Maar ik moet er wel zin in hebben! en das ook niet altijd
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten