![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk wil je iemand helpen omdat je om die persoon geeft en dat is inderdaad waar jij op doelt. Maar het lijkt me sterk dat jij het leuk vindt om een zielig iemand te troosten. Hooguit geeft het voldoening, maar het is geen prettige bezigheid ofzo. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vaak is iemand die je vast kan houden al genoeg wanneer je je rot voelt.. en dat is toch op zich een kleine moeite ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt gelijk haha, nogal stom... ![]() Heb ik toch weer kunnen lachen vandaag... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Troosten kun je misschien beter omschrijven als lief dan als leuk ja ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had precies hetzelfde. Heb het met veel pijn en moeite uitgemaakt, en voel me nu, na zeker een maand of drie eindelijk weer beter. Het is gewoon een lul! (we hadden maar ffies verkering, maand of 5.. Maar lang genoeg om ontzettend gehecht te raken aan iemand) Succes |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic.. lekker lang uitgeslapen, leuk gedroomt, begin van een mooie dag zou jezeggen.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|