Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2004, 00:38
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 12-10-2004 @ 23:18 :
mwah zo begrijpelijk vind ik het nog geen eens... ik bedoel het is toch niet alleen maar nemen wat je leuk vindt....
Het is begrijpelijk dat je geen zin hebt in iemand die totaal depressief is, die je waarschijnlijk niet echt kunt troosten en waar je dan de hele avond mee zit.

Natuurlijk wil je iemand helpen omdat je om die persoon geeft en dat is inderdaad waar jij op doelt. Maar het lijkt me sterk dat jij het leuk vindt om een zielig iemand te troosten. Hooguit geeft het voldoening, maar het is geen prettige bezigheid ofzo.
Advertentie
Oud 13-10-2004, 07:02
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Ik voel me vogelvrij!
Oud 13-10-2004, 07:29
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-10-2004 @ 01:38 :
Het is begrijpelijk dat je geen zin hebt in iemand die totaal depressief is, die je waarschijnlijk niet echt kunt troosten en waar je dan de hele avond mee zit.

Natuurlijk wil je iemand helpen omdat je om die persoon geeft en dat is inderdaad waar jij op doelt. Maar het lijkt me sterk dat jij het leuk vindt om een zielig iemand te troosten. Hooguit geeft het voldoening, maar het is geen prettige bezigheid ofzo.
Het is misschien geen prettige bezigheid in sommige gevallen, maar als mijn vriendin het moeilijk heeft ben ik wel blij als ik haar daarmee kan helpen..
vaak is iemand die je vast kan houden al genoeg wanneer je je rot voelt.. en dat is toch op zich een kleine moeite
Oud 13-10-2004, 08:17
EggeD
EggeD is offline
10 maanden.
Oud 13-10-2004, 08:37
A*
A* is offline
Goed, hij is zo lief en ik ben zo verliefd.
Oud 13-10-2004, 08:57
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
A* schreef op 13-10-2004 @ 09:37 :
Goed, hij is zo lief en ik ben zo verliefd.
Gefeliciteerd. (:
Oud 13-10-2004, 09:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-10-2004 @ 01:38 :

Bij mij is dat vrij snel over als iemand ff lief is... zou iedereen die ik aardig vind kunnen zijn, een knuffel maakt veel goed. Ik snap het ook wel, maar dan moet ie er wel gewoon eerlijk over zijn, ipv een of andere kutsmoes...
Oud 13-10-2004, 09:16
Dark Angel
Dark Angel is offline
Als iemand zich niet zo tof voelt dan kom je toch langs om te knuffelen en een gekke film te kijken ofzo? Ik heb heus geen behoefte aan een hele avond therapeutisch janken als ik me niet fijn voel, meer aan gewoon iemand die er even voor me is en een beetje afleiding.
Oud 13-10-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-10-2004 @ 10:16 :
Als iemand zich niet zo tof voelt dan kom je toch langs om te knuffelen en een gekke film te kijken ofzo? Ik heb heus geen behoefte aan een hele avond therapeutisch janken als ik me niet fijn voel, meer aan gewoon iemand die er even voor me is en een beetje afleiding.
Precies, gewoon beetje knuffelen, iemand die zegt dat je lief bent, iemand die je een kusje geeft. Nou ja ik zal idd ook niet de hele avond aan het huilen zijn, zodra mijn vriendje er is, is er al een hoop goed
Oud 13-10-2004, 10:14
Verwijderd
Voel me wel goed nu. Ben vrijgezel, en denk dat mijn horoscoop eens gelijk had, dat ik het verleden achter me kan laten. (maar wedden als ik weer met hem zoen dat ik hem dan weer terug wil..)
Maar over 11 daagjes naar Kreta, we zullen zien hoe het daar gaat. Even lekker los!

Maar voel me af en toe wel alleentjes
Oud 13-10-2004, 10:33
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Aanstoten, aftrekken, aanstoten, aftrekken... bah!

Waarom kan ze niet een keer gewoon duidelijk zijn!! Dan snap ik het ook weer. Soms lijkt het alsof ze me helemaal geweldig vind, de andere keer lijkt het wel alsof ik haar grootste vijand ben.
Oud 13-10-2004, 10:36
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 13-10-2004 @ 11:33 :
Aanstoten, aftrekken, aanstoten, aftrekken... bah!
Is het niet afstoten en aantrekken? Aanstoten en .. vooral aftrekken .. klinkt nogal. .. anders dan ws. eigenlijk bedoelt word?
Oud 13-10-2004, 10:39
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-10-2004 @ 11:36 :
Is het niet afstoten en aantrekken? Aanstoten en .. vooral aftrekken .. klinkt nogal. .. anders dan ws. eigenlijk bedoelt word?
Hahahaha

Je hebt gelijk haha, nogal stom...

Heb ik toch weer kunnen lachen vandaag...
Oud 13-10-2004, 11:27
fractuur
fractuur is offline
Saai. Maar eigenlijk bevalt dat single zijn me nog steeds wel.
Oud 13-10-2004, 13:07
Verwijderd
niets
Oud 13-10-2004, 13:29
mrsjones
mrsjones is offline
Ik heb hem uitgevraagd. Volgende week gaan we wat drinken
Oud 13-10-2004, 13:41
kevertje84
kevertje84 is offline
hoe ik me nu voel op relationeel gebied...KUT!!!!!!!!!
Oud 13-10-2004, 13:55
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
me2.....

van iemand houden en missen waarmee het niet zeker is of het ooit nog gaat worden wat het ooit geweest was...
Oud 13-10-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 13-10-2004 @ 08:29 :
Het is misschien geen prettige bezigheid in sommige gevallen, maar als mijn vriendin het moeilijk heeft ben ik wel blij als ik haar daarmee kan helpen..
vaak is iemand die je vast kan houden al genoeg wanneer je je rot voelt.. en dat is toch op zich een kleine moeite
Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik. Ik beweer niet dat het niet fijn is voor de persoon die getroost wordt, want die heeft daar nu juist behoefte aan. Ik beweer ook niet dat degene die troost dat volledig tegen zijn zin doet. Ik beweer alleen dat het proces van het troosten op zich nou niet 'leuk' te noemen is. Naar de film is leuk, naar het pretpark is leuk, maar iemand troosten die zich kut voelt is nou niet 'leuk' te noemen, eerder bevredigend, moreel juist of lief.
Oud 13-10-2004, 14:15
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-10-2004 @ 15:04 :
Je begrijpt niet zo goed wat ik bedoel denk ik. Ik beweer niet dat het niet fijn is voor de persoon die getroost wordt, want die heeft daar nu juist behoefte aan. Ik beweer ook niet dat degene die troost dat volledig tegen zijn zin doet. Ik beweer alleen dat het proces van het troosten op zich nou niet 'leuk' te noemen is. Naar de film is leuk, naar het pretpark is leuk, maar iemand troosten die zich kut voelt is nou niet 'leuk' te noemen, eerder bevredigend, moreel juist of lief.
zit wel wat in ja.. maar het is dan idd maar wat je als 'leuk' omschrijft.. leuk als in 'genot'/'plezier' dan heb je gelijk
Troosten kun je misschien beter omschrijven als lief dan als leuk ja
Oud 13-10-2004, 15:36
charizz
charizz is offline
nou ik heb morgen 8maanden n vriend.. n t gaat top!
Oud 13-10-2004, 15:49
Verwijderd
verliefd

en onzeker
Oud 13-10-2004, 15:58
Mara
Mara is offline
Niet goed.

Vind al tijden iemand leuk, niet verliefd, maar gewoon érg leuk. Is jammer genoeg 'out of the picture' (studeert ergens anders).

Verder vind ik nu dus niemand echt leuk genoeg zeg maar, maar ik mis wel iets.
Oud 13-10-2004, 16:00
waves
waves is offline
nog geweldiger dan laatst
Oud 13-10-2004, 16:06
Verwijderd
blij... beetje onzeker... vreselijk zenuwachtig voor vanavond... dan zie ik hem weer.... *zucht* wat mis ik hem....
t is alleen zo jammer dat hij zo ver weg woont... dat gaat vast een probleem worden als het iets wordt...
Oud 13-10-2004, 17:01
Hakkie
Hakkie is offline
Whoeiii, verliefderig, blij maar ik mis m! 1,5 uur treinen vind ik veel... Maar gelukkig ben ik t hele weekend bij m
Oud 13-10-2004, 18:02
ilse
ilse is offline
hmm... vandaag was ik helemaal blij.. en toen weer niet... en toen weer wel... en niet ...

maar nu weer even wel
Oud 13-10-2004, 18:08
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sade schreef op 12-10-2004 @ 13:25 :
Er bestaat een kans dat er heel snel een relatie zit aan te komen. Met een erg leuke jongen. Maar we zien wel
Oud 13-10-2004, 18:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Happy single

En ff nix aan veranderen (ook omdat ik het druk heb), behalve heel misschien als een leuk iemand zich bij me meldt...
Oud 13-10-2004, 18:49
Qamra
Qamra is offline
Wauwie!
Oud 13-10-2004, 19:11
Sparkle.
Sparkle. is offline
Weet ik eigenlijk niet..

Beetje verliefd waarschijnlijk op hem.
Maar hij is de neef van mijn huisgenoot, de beste vriend van een jongen waar ik ooit iets half mee heb gehad, en hij is mijn bovenbuurman.
Niet de perfecte situatie, maar hij vertelde me
'' Als je elke dag heel vaak aan iemand moet denken, zeg maar gerust elke minuut, ben je dan verliefd? Nou ik denk het wel, behoorlijk verliefd op jou!"

Vond ik schattig, maar weet niet of het toekomst heeft...
Oud 13-10-2004, 19:57
Verwijderd
ben niet verliefd, ik wil m gewoon k zie m zaterrrdag
Oud 13-10-2004, 20:00
DvoorA
DvoorA is offline
geweldig eigenlijk, ik ben ontzettend gek op mijn vriend. En ik heb het gewoon echt getroffen, ik heb de leukste, liefste, aardigste vriend in de wereld en elk moment met hem is leuk. Enige minpunt is dat ik hem nogal mis. Maar goed, zaterdag zie ik hem weer en dan ben ik weer blij Dit mag wat mij betreft tot in lengte der dagen duren
Oud 14-10-2004, 11:38
Luna
Luna is offline
Ik denk wel aan iemand, maar hij woont in Ierland en ik weet niet wat ik voor m voel. Ik weet wel dat ik m een beetje mis..
Oud 14-10-2004, 13:25
kiwi-meisje
kiwi-meisje is offline
nou verward! maar kmis hem wel heel erg..
Oud 14-10-2004, 14:11
tandenborstel
tandenborstel is offline
goed
Oud 14-10-2004, 14:20
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Verward , alhoewel het eigenlijk ook wel weer duidelijk is....
Oud 14-10-2004, 14:21
kiwi-meisje
kiwi-meisje is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 14-10-2004 @ 15:20 :
Verward , alhoewel het eigenlijk ook wel weer duidelijk is....
psies dat heb ik nou ook.. lekker vaag..
Oud 14-10-2004, 14:51
Verwijderd
idd verward terwijl het best duidleijk is.. In ogen van anderen is hij een lul tegenover mij, soms haat ik em, soms kan ik niet zonder em..k kijkhet nog tijdje aan, maar t gaat nei goed..
Oud 14-10-2004, 14:56
stout!
stout! is offline
Tsja. Ik heb mijn hart laten breken, dat is nog steeds erg pijnlijk. Toen probeerde ik er misschien te snel overheen te komen met een 'veiligere' jongen, maar dat is nu allemaal ook erg vaag. Het blijft gewoon steken en ik weet niet wat ik wil.
Maar ik voel me ook sterk omdat ik weet dat ik het ook zonder hem (of hen) red, dat ik weet wie ik ben zonder vriendje.
Oud 14-10-2004, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 14-10-2004 @ 15:51 :
idd verward terwijl het best duidleijk is.. In ogen van anderen is hij een lul tegenover mij, soms haat ik em, soms kan ik niet zonder em..k kijkhet nog tijdje aan, maar t gaat nei goed..
ik weet hoe je je voelt. Jij geeft om hem, ziet niet wat hij eigenlijk met je doet, of niet doet.
Ik had precies hetzelfde. Heb het met veel pijn en moeite uitgemaakt, en voel me nu, na zeker een maand of drie eindelijk weer beter. Het is gewoon een lul! (we hadden maar ffies verkering, maand of 5.. Maar lang genoeg om ontzettend gehecht te raken aan iemand)
Succes
Oud 14-10-2004, 20:25
Verwijderd
jeej je begrijpt het inderdaad!

morgen weer naar em toe, net aan de tel gehad, scheelde haartje of we hadden weer ruzie (tis dat ik toegaf). Hopen dat het morgen btr gaat..ik hoop het zo verschrikkelijk..eerst wilde ik bijna zeggen dat ik van em hield, maja ben dr niet zo snel mee en nu wil ik het niet eens zeggen (op sommige momenten na) maar nie zo vaak als eerst.. het bloed onder mn ogen dood, k heb het door maar k wil het niet toegeven...
Oud 14-10-2004, 21:05
stuivertje
stuivertje is offline
Gooeeehooeeeddd!
Oud 14-10-2004, 21:06
Shitonya
Shitonya is offline
genoeg aanbieders en veel afwijzingen van mijn kant
Oud 14-10-2004, 22:21
Briseïs
Briseïs is offline
blablablakut

goh, ik moet toch eens wat nieuws hebben om in dit topic te kunnen vertellen
Oud 14-10-2004, 23:33
biep
biep is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-10-2004 @ 22:06 :
genoeg aanbieders en veel afwijzingen van mijn kant
pffff. heb je niet wat tips voor mij ?
Oud 15-10-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 15-10-2004 @ 00:33 :
pffff. heb je niet wat tips voor mij ?
Geloof me, je wilt niet zo verbitterd zijn als zij, en bovendien weet je niet wat voor aanbidders, misschien zijn dat wel allemaal enorme nerds
Oud 15-10-2004, 08:12
ilse
ilse is offline
nog 2 daagjes.....
Oud 15-10-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 15-10-2004 @ 09:12 :
nog 2 daagjes.....
en dn?

ontopic.. lekker lang uitgeslapen, leuk gedroomt, begin van een mooie dag zou jezeggen..
Oud 15-10-2004, 12:09
Peacefully
Peacefully is offline
alleen, maar ook geen zin om een relatie te beginnen. sterker nog, ik wil die moeite er niet eens voor doen, omdat ik bang ben dat het fout gaat. stom natuurlijk.

ik zal toch ooit iemand weer een kans moeten geven. wat ben ik toch een gans

Regels voor berichten