Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Want die zijn alles behalve oppervlakkig en statisch. En verhaaltechnisch, en rolgewijs zijn ze ook velen malen beter dan, bijvoorbeeld, FF. Trouwens, ik heb veel FF's gespeeld, maar ik heb nooit een karakterontwikkeling meegemaakt. (Tenminste niet een karakterontwikkeling waar je als speler ook daadwerkelijk voor kiest.) Een RPG moet de speler in staat stellen om zelf een rol te spelen. |
![]() |
||
Citaat:
Kijk ik bedoel karakter ontwikkeling als verhaal, misschien is t lastig uit tte leggen omdat mss jij naar andere dingen kijkt. je hoeft niet elke FF te nemen dat is niet de beste japanse rpg er zij n nog tig duizenden. maar karakter ontwikkeling in de vorm van n persoonlijkheidn in het verhaal. daar heb je dan idd gelijk in dat er geein interactie gevraagd wordt van de gamer maar het spel/verhaal zelf bepaald hoe die ontwikkelt misschien is dat n punt wat jij niet leuk vind en ik wel. maar ik Kotor of fable kan ik t ook wel waarderen dat je wel interactie hebt en ook invloed hebt op de karakter maar verhaal en karakterontwikkeling (zonder interactie dan) van japanse rpg s vind ik nog steeds boeiender. stats pompen en wapens halen dat is precies zelfde als westerse rpg maar geen verhaaal! en niet alleen dat ook de combinatie van stats wapens strategie verhaal. maar wat je zoiets zegt over FF damn ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2004 om 19:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je bent alleen al aan de sidequests een paar dagen kwijt. En dan moet je nog aan de Main-quest beginnen. Plus je kunt helemaal zelf bepalen wat en hoe je iets wil doen. Wil je het als thief doen dan doe je het als thief. Wil je die warrior met de monsterlijk grote wapens worden. DAn wordt je die warrior met die monsterlijk grote wapens. WIl je het hele verhaal doorspelen en een asociaal krachtige magiër worden dan doe je dat. Je kunt het hele verhaal spelen precies op de manier die je zelf wilt zonder al een voorgebakken char in je poten gedrukt te krijgen om het verhaaltje mee door te spelen. Je speelt tenminste je EIGEN char en de bijbehorende ontwikkeling ipv al een vooruitgeplanned verhaal af te werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zeg nou zelf, beide games zijn leuk, het heeft echt geen nut om één van de twee te gaan zitten verdedigen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik heb mijn vertrouwen in FF verloren na FFX-2 te hebben gespeeld. De voorgaande delen waren overigens wel zeer goed, vooral 4
![]() De non-FF jappen-RPGs voor de SNES vind ik ook prachtig ![]() Trouwens, als je een mix wilt tussen presentatie en vrijheid wilt, speel een Koreaanse RPG ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2004 om 00:00. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: