Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb door mijn vele medicijn gebruik ook afkeer gekregen tegen medicijnen, dus ik gebruik ze liever niet (mjah das in verhouding behoorlijk off-topic ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar ik denk dat deze jongen erg veel aandacht zoekt en het op deze ( zielige ) manier probeert te bereiken. Je bent vast een erg lieve meid omdat je hem, op deze manier, probeert te helpen maar hij hoort aan zichtzelf werken en niet aandacht zoeken over msn.... Vertel heb gewoon ( liefst over de telefoon of over een andere communicatie middel ) de harde waarheid. Juist de mensen die dreigen met zelfmoord doen het juist niet, dat zijn de mensen die aandacht zoeken. Over het algemeen de mensen van wie je het niet verwacht diegene die met zelfmoord in hun gedachte bezig zijn. Ik snap wel dat je die gok niet wil nemen maargoed deze gang van zaken is ook niet goed voor jezelf. mm ik heb btw een x aantal biertjes op dus let niet op spellingfouten enzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Indeed. Mensen met zelfmedelijden&aandachtsproblemen zijn een verspilling van je tijd.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maja proberen op tevrolijken helpt idd niet
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-10-2004 om 10:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Alleen wat ouder dus ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Echte depressieve mensen worden niet positief omdat ze "zat zijn" van depressief zijn. En het is prozac. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is ook niet omdat ik bijvoorbeeld een van mijn ouders ooit verloren ben, dat mensen nu niet meer tegen mij mogen zagen hun lief die naar een ander heeft gekeken. Al zo'n dingen kunnen cru gezegt op moment even veel pijn doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-12-2004 om 03:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maare denk je? Ik heb zo'n idee dat ieder psychologisch probleem verslagen kan worden als je sterk in de spreekwoordelijke psychologische schoenen staat. Ben je onzeker en bang, dan gebeurt er niet veel. Als je zelf er echt iets aan wilt doen en je bent 200% determined dan moet het lukken lijkt mij. Misschien dat ik het probleem nu kleineer maar volgens mij is in grote lijnen dit de achterliggende gedachte wanneer je naar een psycholoog moet; Je leert jezelf waarderen en zelfvertrouwen te krijgen waardoor je makkelijker je probleem aankan m.b.t. de verwerking ervan. Offtopic: Niet iedereen die zich depressief gedraagt hoeft het te zijn, er zijn ook mensen die alleen maar aandacht willen
||
Citaat:
Sorry, maar ik hou me niet bezig met dat soort vervelende mensen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |