![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dit vond ik net: De eerste stap is steeds: water". Houd het verbrande lichaamsdeel gedurende 15 minuten onder zacht stromend water van 15 à 18° C. Gebruik geen ijskoud water omdat het lichaam dan te sterk afkoelt. Vooral bij kinderen en zwaar verbranden moet u dit vermijden. Leg ook nooit ijs op de verbrande lichaamsdelen.
Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 14:36. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde nog zeggen: ga even langs de huisarts.. maar dat heb je zo te horen ookal gedaan (of iig gebeld). Je kan nog brandzalf kopen, maar ik weet niet of dat ook op open wonden mag. Moet je even lezen. En verder.. tja.. laten genezen. Ik weet zo snel ook even niets. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() We komen niet echt veel verder zo, he? ![]() Het beste is in principe het gewoon met rust laten.. wel schoonhouden en zo.. maar gewoon laten genezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Soms moet je roeien met de riemen die je hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Koud water=natuurlijk altijd beter dan geen water. Dat lijkt me logisch.
|
Altijd eerst water.Koud water is beter dan geen water.Slachtoffers die over grote delen verbrand zijn kunnen door koud water in shock gaan,maar dat is een risico dat je in geval van nood moet nemen.Smeer er nooit iets anders op.
Meer informatie vind je wel op het net.Ook op mijn site www.freewebs.com/darestijn en dan op brandveiligheid klikken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb je op die vreemd gekleurde plekken nog gevoel? als je dat niet heb dan is het zeker 3de graads en dan moet je naar het ziekenhuis
||
![]() |
Citaat:
heeft bloeddruk er iets mee te maken? met de genezing ofzo? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagjes over een brandwond .. Sienna M | 3 | 28-07-2010 19:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandwonden handschoen | 5 | 03-03-2009 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandwond danielle84 | 9 | 10-08-2004 22:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandwonden. Verwijderd | 17 | 05-10-2002 16:10 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Wie heeft er een werkstuk over brandwonden voor mij alsjeblieft. xxx estiejoy | 1 | 19-12-2001 21:58 |