|
|
Bekijk resultaten poll: wie vind jij de beste club uit de hoofdklasse? | |||
Blauw Wit A. (Amsterdam) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 15.69% |
Die Haghe (Den Haag) |
11 | 21.57% |
De Meeuwen (Putten) |
6 | 11.76% |
KC Oost-Arnhem/O.R. (Arnhem) |
6 | 11.76% |
Dalto/Human Network (Driebergen) |
6 | 11.76% |
De Meervogels (Zoetermeer) |
8 | 15.69% |
Rohda (Amsterdam) |
9 | 17.65% |
VADA 1925 (Wageningen) |
6 | 11.76% |
Deetos/Volhuis (Dordrecht) |
12 | 23.53% |
DOS'46 (Nijeveen) |
10 | 19.61% |
Futura (Den Haag) |
7 | 13.73% |
PKC/Cafè Bar (Papendrecht) |
11 | 21.57% |
DOS/WK (Enschede) |
8 | 15.69% |
Fortis (Oost-Souburg) |
6 | 11.76% |
Fortuna (Delft) |
12 | 23.53% |
Nic.-Expertus (Groningen) |
8 | 15.69% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik dacht dat het een hele moeilijk afkorting was, maar dan is het zoiets ![]()
||
Citaat:
Echt, die argumenten van jouw slaan nergens op. Leer eerst eens een redelijke discussie voeren, voordat je allemaal mensen om hun sport af loopt te zeiken. Heb je iets te verbergen of zo? Dat je korfbal zo aanvalt? Vind je het stiekem wel helemaal geweldig? Niet? Dan snap je nu denk ik wel dat je nu gewoon die mond van je moet houden. Als je merkt dat er constant gezeur komt door jouw posts, zou het heel misschien ook wel een klein beetje heel erg veel aan jou kunnen liggen. Misschien iets om over na te denken? Als je toch wilt zeuren, doe dat dan maar in een voetbal topic. O, jeetje wat stom van mij! Op voetbal kun je natuurlijk niet zeuren, want dat is oooooooooooo zo'n geweldige sport! Conclusie: hou gewoon je mond en gun korfballers ook een topic. Hmm...ik val in herhaling.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
1. Eigen Sporthal door de zelfde architect ontworpen 2. Zelfde hoofd- en shirt sponsor 3. De 2 grootste clubs van Gelderland met de meeste teams 4. Samen met SKF, DVO en Dalto de 5 grootste clubs van onze regio 5. Allebij Witte broekjes 6. Bijna buren van elkaar (meeuwen, putten en dindoa, ermelo) 7. Bijna elk lid heeft in ieder geval wel 4 keer tegen meeuwen of dindoa gespeeld en zo gaat t nog wel ff door... kortom: Meeuwen is het beste uit de Hoofdklasse van seizoen 2004-2005 ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en de beste spelers zijn broer en zus abbenhues van pkc/cafe bar en het nederlands team als ze tenminste nog steeds spele? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Doe het dan met een nuttige post.
|
![]() |
Ik antwoord er niet op omdat ik in België woon.
Al wie zegt dat korfbal voor mietjes, homo's e.a. zijn heeft het fout. Iedereen denkt dat het een makkelijke sport is wat iedereen kan. Probeer het dan maar eens : een schotje van 10 meter te scoren, een inloper te scoren, een vrijwrop scoren,... . Met 1 hand aanpakken en onmiddelijk teruggooien ( met je slechte en met je goede hand), een pas gestrekt over een lengte van meer dan 10 m te gooien, een goede fysiek hebben om 50 minuten te spelen, een hakk kunnen trekken, de basisregels weten, wat mag en niet mag, een goede tactiek uitdokteren om te winnen, weten hoe je moet lopen en waar je moet gaan staan, kunnen verdedigen, ,... Iedereen vind deze sport voor homo's omdat het nogal onbekend is. Mocht deze sport meedoen bij de olympische spelen dan zou er veel meer belangstelling voor zijn. Ikzelf speel korfbal in ANtwerpen bij de club Volba. Ik heb er samen met en vriend en website over gemaakt (www.volbakorfbal.be.tt) Op mijn school zijn er zeker meer dan 15 kinderen die ook korfbal doen en 4 te samen met mij die in mijn ploeg zit. Dus nu vraag ik jullie om eens na te denken vooraleer jullie zulke uitspraken doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je speelt niet altijd 50 minuten ![]() namelijk... Kleuters (Welpen): 2x15 minuten pupillen (D-, E- en F-jeugd): 2x20 minuten junioren (C-jeugd): 2x25 minuten junioren (B-jeugd): 2x30 minuten aspiranten (A-jeugd): 2x35 minuten senioren: 2x40 minuten voor de rest klopt je berichtje helemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben een hele gezellige zaal met een ouderwetse houtenvloer. Als je langs de kant zit hobbel je fijn met de rest van je team mee ![]() Ook coach ik nu de C3. Wat een hyperkinderen zeg! Maar de dametjes zijn verliefd op mijn medetrainer uit mijn team, haha! In de zaal hangt er gewoon altijd zo'n feeststemming bij ons. Je ziet iedereen tenminste. Het veld bij ons is zo groot, dat je elkaar veel makkelijker misloopt of gewoon helemaal niet meer ziet. Ook heb ik een hekel aan het veld uitleggen en de palen opzetten. In de zaal staat dat er al gewoon, want de B speelt voor ons en die zetten de palen er al in ![]() ![]() Waar ik zo'n gigahekel aan heb zijn die kapsones trutten. Laatst heb ik er uit noodlot eentje neer moeten leggen tijdens een diepte bal. Ik had haar nog zo gewaarschuwd. Ze zat telkens te schelden op alles en iedereen en naja, wie aan mijn team komt, komt aan mij. Dus op een gegeven moment zegt ze: "Rot toch op je tering trut!" En toen dacht ik: "Je hebt er om gevraagd!" Dus zij kwam keihard aanrennen en ze stak dr tong nog uit en daar lag ze. Open geschaafde knieën en zo. Helemaal kwaad. Maarja, niemand had wat gezien ![]() ![]() ![]() ![]() Ze speelt in Nieuwerkerk A6 en we hebben ze nogal ingemaakt tijdens onze kampioenswedstrijd. Och, sportiviteit is nooit de sterkste kant geweest van Nieuwerkerk.
||
Citaat:
ik zit ookop groen geel ![]()
||
Citaat:
![]() Maar jongetjes, ik ga fijn mijn pc afsluiten, want ik heb een toernooi in Bodegraven met de recreantjes (hoe grappig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() xxx lo0lly |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() xxx lo0lly |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ikzelf speel bij DSO (in de klundert) en ik vind het een toffe club ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Korfbal RobertK90 | 19 | 10-05-2010 20:45 | |
Vrije tijd |
Korfbal polleke21 | 9 | 14-04-2010 08:59 | |
Vrije tijd |
Korfbal Luusjuh | 73 | 24-04-2006 09:46 | |