Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hartstikke bedankt! Heeft het bij jou lang geduurd voordat je er over heen was? Ik heb ook heel veel steun aan me ouders en vrienden, maar het haald me angst niet weg. En ik heb nog zoveel woede, dat dit zomaar kan gebeuren. Dat mensen dit doen. Dat snap ik gewoon niet. Maar in ieder geval bedankt. Ik zal het onthouden.
||
![]() |
Citaat:
Ik ben verleden week met me moeder gaan proberen om de hond uit te laten, het ging 5 minuten goed en daarna zakte ik gewoon weer in. Bedankt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach ga buiten spelen ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ga toch ergens anders zeiken met je domme vooroordelen! |
![]() |
|
diamant_sensation & metroidminded; Ik denk dat je met jullie opmerkingen hier best mensen kan kwetsen (als ze zich door zulke uitspraken laten kwetsen). Lonsdale heeft van oorsprong niks met 'negerhaat' of wat dan ook te maken. En je mag idd eigenlijk niet vragen of het weer buitenlanders zijn. In de stad waar ik woon zijn in de laatste periode (ff denken) 5 moorden gepleegd (sommige ten gevolge van geweldpleging, sommige met voorbedachte rade iemand te vermoorden) 3 van de daders waren blank. (Misschien heb je hart in aktie gezien, van de ouders van die Patricia die door haar man is vermoord?) Nu is in het verhaal van ts niemand vermoord, het is ook maar even ter voorbeeld
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Get shocked, maar de laatste keer dat ik een mes onder mijn neus geduwd kreeg was door een spierwitte vent, nog nederlandser dan Pim Fortuyn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neem aan dat je ook wel snapt dat als jij ergens geen last van hebt dat het bij een ander best anders kan zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kinky lady: wat rot voor je. Erg frusterend dat je er eigenlijk weinig mee te maken had en dat je hiervan dan toch slachtoffer wordt. Helaas gebeuren dit soort dingen vaker, maar het voordeel (groot woord) is dan wel, dat er hulp is. Als je denkt dat je hulp nodig hebt, moet je dat zoeken. Ik neem aan dat de politie je voorgesteld heeft aan slachtofferhulp, probeer dit eens. Of zoek anders een psycholoog of iemand die je kan helpen met verwerken zodat het geen trauma wordt.
Zelfs minder erge dingen, bijv. alleen bedreiging en geen echt geweld, kunnen leiden tot een trauma. Ik ben zelf alleen bedreigd met een wapen en dat is nu een jaar geleden maar ik merk soms dat ik er nog last van heb. Vanavond nog. Ik was ergens aan het eten toen er drie mensen schreeuwend binnenkwamen. Ik dacht er gelijk weer aan terug. Toch durfde ik wel gelijk weer de straat op na het voorval. Als jij daar nu al moeite mee hebt, is hulp zeker aan te raden. Maar je moet zelf willen natuurlijk. Succes ermee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Hallo idereen,
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd op jullie berichtjes. Ik ben een tijdje niet achter de pc geweest ... vandaar. Ik wil jullie allemaal wel heel erg bedanken. Ik heb alles gelezen, en ontzettend bedankt voor jullie mede leven en adviezen. Ik heb ook een paar vragen gevonden zal op allemaal proberen antwoord te geven: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals allemaal heel erg bedankt. Ik weet niet of het jullie wat doet ... maar wil het toch even kwijt. Ik loop onder tussen wel bij een psychiater. Ik heb afgelopen maandag mijn eerste gesprek gehad. Het gaat alleen nog steeds beter, integendeel het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb nu ook regelmatig last van angstaanvallen. Groetjes en heel veel liefs
||
![]() |
Citaat:
Sterkte verder! Ik weet wel dat als ik tijdens het uitgaan gasten tegen een meisje tekeer zie gaan dat ik me zeker er mee zou bemoeien. Verder moet je je nix aantrekken van die lapzwans die denkt dat die stoer is omdat hij vind dat je je aanstelt. |
![]() |
|
eej meis,
wat onwijs klote voor je dat je dit hebt meegemaakt. Misschien helpt het je als ik je vertel dat je bij de psych vaak in het begin een periode hebt waarin al je 'klachten' eerst erger worden en pas daarna afnemen. Ik liep ooit ook bij de psych (niet voor iets als wat jij hebt meegemaakt, dus daar kan ik je niet mee helpen), en bij mij was het ook zo. Probeer om door te zetten, want voor je het weet gaat het beter. Ik hoop dat je nog steeds kunt rekenen op steun van je familie en vrienden, want die kunnen je er echt door heen slepen! Succes!
|
een psychiater kan nut hebben, maar daar moet jij het nut zelf van inzien. Zou je wel met een 'nog onbekend' persoon willen praten? Spreek je liever onbekende mensen? of heb je liever je vrienden/vriendinnen waar je mee zou willen praten.. omdat zij jou kennen en misschien beter begrijpen?
Om op je voorval terug te komen. Zoiets grijpt je natuurlijk aan. Je bent niet meer de 'ik' die je daarvoor was; Logisch, er heeft iets plaatsgevonden wat je bang maakte. Maar de kans dat het weer gebeurt, is klein.. Als je perse uit zou willen, zoek je het toch wat verderop op? (andere plaats, stad)..Geen kans op dezelfde personen.. Maar ben je ook bang dat anderen dit gaan doen bij je? Zoja, dan moet je misschien gewoon de 1e stap zetten en je wel een avond vermaken.. En ga je afvragen na een gezellig avondje uit, waarom je nog 'heel' bent .. succes ermee
|
![]() |
hey KiNkY-lAy-D,
Ik heb ook een vriendin gehad die inelkaar gelsagen was, en die had precies dezelfde klachten als jij. Wat jij hebt heet straatvrees. Dit wordt meestal veroorzaakt door een traumatische ervaring. Die vriendin heeft toen hulp gezocht bij een psycholoog. Praten met vrienden, familie, buitenstaanders, is heel goed, maar je hebt een psycholoog nodig. Het is helemaal niet raar op psycholoog te gaan ofzo, zoveel mensen gaan er heen. Ik denk dat het je echt heel erg veel zal helpen. En als je misschien wilt praten met een buitenstaander, dan mag je me een berichtje sturen. success |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 14:25 | |
Liefde & Relatie |
Weekendrelatie vs. eigen dingen doen Missy1234567890 | 37 | 17-10-2007 11:04 | |
Drugs & Alcohol |
Hoogervorsts alcoholbeleid... Adgertic Z4 | 37 | 27-01-2006 15:24 | |
Films, TV & Radio |
De ranzigheid van SBS6 Buzzzfuzzz.vs | 39 | 17-08-2002 13:46 |