Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 21:23
devilcat
devilcat is offline
Als je dat opbrengt he, het beste is dus om dat de hele dag dan op te hebben, maar het is toch vloeibaar? als je dan ff ergens daarmee tegenaanstoot dan is het meteen evrvaagd? of is het hard geworden? of moet je er en doekje omheen doen??

kan iemand me tips geven hoe en wat over henna, en waar je het kan kopen??

xxx
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 21:27
acid-star
acid-star is offline
Henna koop je bij toko's... dus ook gewoon waar ze voedsel verkopen... het ligt aan de soort henna maar meetsal word het hard. Je moet er geen doekje omheen doen omdat je haar zuurstof nodig heeft om de kleur in te laten trekken.. En een hele dag in laten zitten lijkt me ook niet nodig. Hooguit een uur.
Oud 28-06-2002, 09:43
marieke_temp
marieke_temp is offline
je kan ook kantenklarehaarverfjhenna bij de body shop kopen, maar dat moet je dan dus inderdaad een uur of 5 laten intrekken.
ik heb het ook wel es geprobeerd, nou, het is groene modder die je niet eens heel makkelijk over je haar verdeeld krijgt omdat het zo'n dikke smurrie is. maar ja, wel lekker eco en het stinkt niet erger dan gewone haarverf.... wat een voordelen toch...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:24
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
meriekuh schreef:
je kan ook kantenklarehaarverfjhenna bij de body shop kopen, maar dat moet je dan dus inderdaad een uur of 5 laten intrekken.
ik heb het ook wel es geprobeerd, nou, het is groene modder die je niet eens heel makkelijk over je haar verdeeld krijgt omdat het zo'n dikke smurrie is. maar ja, wel lekker eco en het stinkt niet erger dan gewone haarverf.... wat een voordelen toch...
volgens mij gaat het over de henna waarmee je tekeningen op je zelf maakt... of misschien begrijp ik het verkeerd..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
Als je dat opbrengt he, het beste is dus om dat de hele dag dan op te hebben, maar het is toch vloeibaar? als je dan ff ergens daarmee tegenaanstoot dan is het meteen evrvaagd? of is het hard geworden? of moet je er en doekje omheen doen??

kan iemand me tips geven hoe en wat over henna, en waar je het kan kopen??

xxx
ik heb ut een paar keer gedaan.. je maakt eerst een soort smurrie, daarmee ga je dan tekenen, je moet het d8 ik ongeveer 2 uurtjes laten zitten (vergeef me als ik fout zit)... het wordt vanzelf steeds harder, hoe langer je het laat zitten, hoe duidelijker het wordt en hoe langer de tekening zichtbaar blijft.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:56
Verwijderd
ik heb zelf ook een paar keer me haar met henna geverfd omdat er geen chemische spullen inzitten en het is dus wat beter voor je haar. de henna die ik altijd kocht kwam gewoon van de drogist en die moest een uurtje intrekken. het nadeel van henna is dat je het alleen donkerder kan verven en soms pakt het niet. meestal gaat je haar sowieso wel glanzen dus je hebt altijd wat

veel succes
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:04
Verwijderd
gaat et nou over henna voor in je haar of om mee te tekenen?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:06
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
gaat et nou over henna voor in je haar of om mee te tekenen?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:41
Breg
Breg is offline
het gaat over tekenen denk ik, want er staat, hard worden, ergens tegen aan stoten en de hele dag op hebben, lijkt me dus vreemd als het over verf gaat.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:45
Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Breg schreef:
het gaat over tekenen denk ik, want er staat, hard worden, ergens tegen aan stoten en de hele dag op hebben, lijkt me dus vreemd als het over verf gaat.
dat vond ik dus ook..
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 13:28
marieke_temp
marieke_temp is offline
ooooooooh, ja, dat kan ook wel ja...
dat zou ik niet weten, want dat gebruik ik nooit
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Breg schreef:
voelt zich heel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:02
bonsai
bonsai is offline
mijn tip: gebruik, voor op je huid in iig geen zwarte henna, want daar krijg je een soort van jeukende brandwonden van
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten