Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 15:50
Verwijderd
ik ben niet zo heel aanrakerig is, maar als ik ergens langs moet dan raak ik de schouder van degene die in de weg staat zo aan, dat hij of zij merkt dat ik er langs wil (en dus op zij gaat). Daarnaast ben ik ook niet bang om iemand 'zomaar' te omhelzen ofzo, maar dan wel met toestemming van die ander
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2004, 16:01
annetjuh
annetjuh is offline
ik vreselijk aanhankelijk op dat gebied.
en als ik aangeschoten --> dronken ben nog meer.
Als ik iemand redelijk goed ken op gebied van jongens dan geef ik regelmatig knuffels en kussen (op wang) (ook nuchter!)

maar gewoon als ik praat raak ik mensen ook wel aan, enzo.
Oud 23-10-2004, 16:23
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik ben een best wel "aanhankelijk" pesoontje, om het zo dan maar uit te drukken.
Een zoen, knuffel, lekker onderuitgezakt tegen elkaar aanzitten (met een vriend dan) of een aaitje vind ik "heerlijk".

Maar niet met alle mensen, soms moet dat gewoon "groeien".
Oud 23-10-2004, 16:29
fractuur
fractuur is offline
mwah.. ik ben best afstandelijk, maar bij mijn beste vrienden probeer ik het mezelf wel aan te leren, niet dat ik iedereen standaard om zn nek vlieg (geloof me, die mensen heb je ook ), maar af en toe wel een knuffel op zn tijd probeer ik mezelf wel aan te leren.
Oud 23-10-2004, 16:52
-Melody-
-Melody- is offline
Bij jongens heel veel.
Vooral die uit mijn klas,
die ken ik al veel te lang enzo
Die ga ik samen met een vriendin altijd in hun buik stompen (A)
haha, dat is leuk, van die buikspierige buikjes
en aan iemand plukken, ook vaak bij jongens..

bij meisjes, ligt eraan, sommige, huggg
maar ik heb een teringhekel aan mensen, die de hele dag huggen, stommerds
maar ok
Oud 23-10-2004, 18:28
Verwijderd
Helemaal niet lichamelijk. Ik hoef niet zonodig mijn vriendinnen drie keer te kussen bij het afscheid, en knuffelen vind ik eigenlijk ook niks (met enkele uitzonderingen).
Ik word aanrakiger van alcohol, maar soms heb ik ook gewoon vreemde buien. Mijn vrienden aanraken vind ik ook niet vervelend ofzo, ik doe het gewoon niet. Zij eigenlijk ook niet. Als vreemden me aanraken, vind ik dat wel weer vervelend. Mensen mogen niet zomaar zo dicht bij mij komen..

Met mijn vriendje ben ik denk ik normaal aanrakerig? Dan vind ik het eigenlijk helemaal niet storend om aangeraakt te worden.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 18:36
*sheer*
*sheer* is offline
ik knuffel heel veel met iedereen, weet niet of dit hetzelfde is?
om een leraar zo aan te raken vind ik idd wel wat ver gaan!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 22:20
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben best wel lichamelijk. Vind het fijn om vrienden even te knuffelen als ik ze een poosje niet heb gezien. Familie en vrienden die ik lang niet heb gezien geef ik ook altijd 3 zoenen.

Ik ben wel alleen lichamelijk met familie en goede vrienden, iemand die ik net ken zal ik niet zo snel gaan knuffelen. De enige uitzondering daarop is als ik een hele leuke jongen ontmoet waarbij ik gelijk een goed gevoel heb.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 22:51
Pakistaan
Pakistaan is offline
Ik word liever niet aangeraakt en raak andere mensen liever niet aan. Hooguit een amicaal schouderklopje naar en van vrienden toe. Meer ook niet. Laatst moest in naar een school van verstandelijke gehandicapten om daar iemand op te halen. De een prikte in mijn billen, de ander trok aan mijn arm en een derde tikte met zijn vlakke hand tegen mijn wang aan. Waarschijnlijk vriendelijk bedoeld, maar van dit soort aanrakingen ben ik persoonlijk niet gediend.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 23:55
Verwijderd
ik ben best onlichamelijk.. ik doe het alleen op een onopvallende manier dus daar heb ik ook niet veel aan eigeijk.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 00:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Met sommige vriendinnen ben ik redelijk 'lichamelijk'. Ik zou nog wel meer 'lichamelijker' willen zijn, maar dat lukt niet altijd. En néé, dan bedoel ik niét meer dan alleen vriendschappelijk. En één vriendin is helemaal niét 'lichamelijk', zelfs niet een beetje. Vind ik jammer.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 00:14
juno
juno is offline
Niet. Ik schrik ook altijd van een goedbedoelde knuffel van iemand als ik er niet op bedacht ben of als de situatie er niet echt om vraagt.

Poezen daarentegen kunnen op een fikse vrijpartij met mij rekenen. Maar voor het overige vind ik het vaak tegen ongewenste intimiteit aanhangen. Daarom doe ik het zelf niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 00:21
Divine Shadow
Divine Shadow is offline
Verschilt.

Met meisjes ben ik wel graag lichamelijk, beetje stoeien ofzo.

Maar sommigen willen dat niet of voelen zich er niet fijn bij, dus daar moet je ook rekening mee houden.
Oud 24-10-2004, 00:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zo was ik vanavond bij een vriend en vriendin van me (die toevallig ook samen een relatie hebben). Ik vind het heel fijn dat die vriendin van me de laatste maanden zo is veranderd dat ze veel aanrakeriger en knuffeliger is geworden. Ik had wel de neiging om meer aanrakeriger te zijn, maar dat gaat natuurlijk niet. Haar vriendje is er ook nog en het moet niet te gek worden natuurlijk. Vind ze zelf ook.
Zie het als een uiting van genegenheid die ik graag kwijt wil.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 05:25
Verwijderd
Ik loop heel vaak hand in hand met mensen. Of ik pak een vinger vast in plaats van een hand. Vaak heb ik het zelf niet eens door, dat ik het doe.

Voor de rest verschilt het. Ik heb één knuffeljoch, die zit altijd aan mij te pulken en ik aan hem, gaat geheel automatisch. Ik heb een hangjoch, daar hang ik tegen aan. Ik heb een prikmeis, want die prik ik altijd in 'r buik. Ik heb twee 'dinnies met toevallig dezelfde naam, die krijgen kusjes van mij.

Ik heb ook lui die ik met geen vinger aanraak, terwijl we toch goed bevriend zijn.

En ik heb ook lui bij wie ik het liefste ver vandaan blijf, ongeacht of we vrienden zijn of niet. Gewoon, die zijn niet leuk om aan te raken ofzo.

En mensen die ik niet ken of mensen die ik niet mag raak ik sowieso nooit aan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 09:32
Miracle
Miracle is offline
Bij bepaalde mensen wat meer dan bij anderen. Echt goede (oude) vrienden geef ik vaak wel een knuffel als ik ze weer zie (en dan zie ik ze dus nauwelijks). Bij een ander vriendengroepje was dit totaal niet gebruikelijk en dan hoeft het van mij ook niet.

Op school doe ik het niet en thuis alleen bij m'n moeder. (De rest stelt het niet op prijs )
Oud 24-10-2004, 09:36
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
scheelt eraan bij wie en waar het is! bij vrienden vind ik het niet erg, maar bij iemand die gewoon te opdringerig is, moet ik niet!!
Oud 24-10-2004, 10:36
innogen
innogen is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-10-2004 @ 21:52 :
Ik wil veel lichamelijker zijn dan ik ben. Mijn vrienden en ik zijn daar gewoon niet zo aangewend, maar als ik andere mensen zo zie dan wil ik dat ook.
dat heb ik ook
maar het hangt der ook vanaf bij wie/welke mensen ik ben.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 13:59
hemhemhem
hemhemhem is offline
als ik iemand wel leuk vind, kan ik wel close zijn.
of als ik iemand gewoon goed ken en goed vertrouw...

maar anders denk ik niet.
nooit geprobeerd
nooit een vriendin gehad, dus don't know
Oud 24-10-2004, 14:10
filia dei
filia dei is offline
Ik ben wel heel aanrakerig denk ik. Ik knuffel wel veel volgens mij en ik aai ook welleens over mensen hun armen of rug ofzo.
Vooral bij leuke jongens of meisjes die ik wel mag. Bij wanhopige jongens die er wat achter gaan zoeken doe ik 't niet. Meestal schat ik eerst wel in hoe 't over komt denk ik.
We hebben een keer met ze tweeen tegelijk een leraar 'n knuffel gegeven. Dat was wel leuk en niet iets om wat achter te zoeken.
Oud 24-10-2004, 14:22
hemhemhem
hemhemhem is offline
haha, da's ook wel zo
ik vind het nooit leuk als mensen snel ergens iets achter zoeken

vroeger moest ik er niks van hebben, maar nu wel een beetje.
Oud 24-10-2004, 19:08
Landslide
Landslide is offline
Ik doe het uit verlegenheid niet, maar ik vind het eigenlijk wel heel fijn als iemand anders het doet. Schept vertrouwen ofzo. Tenzij ik die persoon echt niet mag, dan is hij/zij natuurlijk een hypocriete eikel.
Oud 24-10-2004, 19:33
Custom
Custom is offline
Ben niet echt lichamelijk, ben wat dat betreft best verlegen, en verder hou ik der niet zo van om meteen aan wildvreemde meisjes te gaan zitten, vind het een beetje opdringerig overkomen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 13:20
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Hagezussa schreef op 24-10-2004 @ 20:08 :
Ik doe het uit verlegenheid niet, maar ik vind het eigenlijk wel heel fijn als iemand anders het doet. Schept vertrouwen ofzo. Tenzij ik die persoon echt niet mag, dan is hij/zij natuurlijk een hypocriete eikel.
haha, en hoe kan hij dat raden?
of heeft ie gewoon een blauw oog als hij niet de goeie was?
Oud 25-10-2004, 13:58
Verwijderd
Ik ben wel redelijk lichamelijk zegmaar. ik wil wel gauw mensen even aanhalen, knuffelen of gewoon even aanraken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 15:09
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Sander Gessel schreef op 20-10-2004 @ 21:50 :

Zelf ben ik redelijk lichamelijk, ik raak iemand aan als ik met diegene aan het praten ben. Ook al ken ik diegen niet zo heel goed. Niks seksueels, maar ik leg dan vaak mijn hand op zijn/haar arm.
Ik raak ook iemand aan, een aai over een rug ofzo, als ik even haast heb en geen tijd heb om een praatje te kunnen maken, maar toch even contact wil maken.

me too...

zelfs onbekende raak ik aan...als bv druk is en ik moet er langs, even een aardig handje op de rug en vragen of ik erlangs mag ofzo....verder hou ik erg van knuffelen...dat doe ik niet met al mijn vriendinnen/vrienden....eigenlijk maar met 1 vriendin elke keer als ik haar zie...de rest incidentieel....maar wat jij al zei, een hand op arm etc... verder ben ik heel erg lichamelijk naar mijn vriend toe...soms wordt hij er gek van, vooral in het openbaar...dan zit ik onbewust constant in zijn gezicht te aaien of aan zijn haren etc....hehe ik denk er zelfs niet echt meer overna wanneer en hoe vaak ik iemand aanraak...maar ik ben wel erg knuffelig...van mij mag er meer geknuffeld worden met mij
Oud 25-10-2004, 17:21
DvoorA
DvoorA is offline
ik ben eigenlijk best wel lichamelijk, maar dan alleen met mn moeder, zusje, en mn vriend. Van mn vriend kan ik gewoon niet afblijven, mn zusje en ik wurgen elkaar fulltime en mn ma is gewoon een lief mens. Met mn vrienden knuffel ik bijna nooit. 3 zoenen op de wang is mn maximum Ik hou er niet van met jongens te knuffelen. Straks vatten ze het verkeerd op en denken ze dat ik wat van ze moet. Alleen een hele goede vriend knuffel ik weleens, omdat hij weet dat ik er verder niets mee bedoel.
Oud 25-10-2004, 18:29
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ik ben het ook niet echt gewend, ben niet echt lichamelijk. Maar ik word het toch steeds meer. Vrienden die ik nooit op de wang kuste, zal ik nu ook niet op de wang kussen. Dat voelt dan toch onwennig. Maar als iemand dat bij mij doet heb ik daar geen problemen mee. Ook mijn ouders knuffel ik nu meer, gewoon in het voorbijgaan ofzo. Bij het uitgaan ben ik wel veel lichamelijker, maar dat komt dan denk ik voor een groot gedeelte door de drank. Die neemt toch wat drempels weg.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 23:15
alpha
alpha is offline
Ik ben niet zo lichamelijk. Mijn vriend wel. Bij iedereen.
Oud 26-10-2004, 09:18
hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
alpha schreef op 26-10-2004 @ 00:15 :
Ik ben niet zo lichamelijk. Mijn vriend wel. Bij iedereen.
hmm, zo te zien heb je daar moeite mee?
misschien eens over praten, al zal je dat vast al wel gedaan hebben...

eigenlijk best ik hel knuffelig, maar alleen als ik écht om iemand geef. dan zou dat ook gewoon een neef of tante kunnen zijn.
maar dat heb ik tot nu toe maar bij 1 of 2 mensen
Oud 27-10-2004, 10:53
indigo
indigo is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-10-2004 @ 21:52 :
Ik wil veel lichamelijker zijn dan ik ben. Mijn vrienden en ik zijn daar gewoon niet zo aan gewend, maar als ik andere mensen zo zie dan wil ik dat ook.
Aan de ene kant wil ik dat ook, aan de andere kant helemaal niet. Maarja, ik wissel gewoon af en toe van "rol" .
Oud 28-10-2004, 18:55
wimke
wimke is offline
Als ik met vrouwen zoen pak ik ze vaak bij hun borsten, als zij mij dan bij mijn penis pakken pak ik hun bij hun vagina. Ben ik de enigste hebben vrouwen hier behoefte aan? met andere woorde kan dit door de beugel of nie?
Oud 28-10-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
wimke schreef op 28-10-2004 @ 19:55 :
Als ik met vrouwen zoen pak ik ze vaak bij hun borsten, als zij mij dan bij mijn penis pakken pak ik hun bij hun vagina. Ben ik de enigste hebben vrouwen hier behoefte aan? met andere woorde kan dit door de beugel of nie?
Misschien moet je dat eens aan een psycholoog vragen?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 20-10-2004 @ 22:02 :
Ik ben totaal niet lichamelijk bij mensen die gewoon vrienden van me zijn. Heb zelfs een hekel aan dat soort types. Dan denk ik 'blijf toch van me af'. Je kan toch wel een normaal gesprek voeren zonder me te moeten aanraken? En als je elkaar 1 dag niet hebt gezien hoef je toch niet meteen de hele vriendengroep af te gaan zoenen?
Mja, kan ook zijn dat ik gewoon te afstandelijk ben.
^ Dat dus.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 10:51
artnael
artnael is offline
Ik doe't niet (zo snel) .. als ik praat, dan praat ik.. Ik kan net zoveel belangstelling tonen door gezichtsuitdrukkingen te gebruiken.... Daar laat ik mee zien wat ik bedoel.....

Als ik, of een ander jarig is.. zoen ik niet, vind ik vreselijk. Iemand een prettige verjaardag wensen... een hand geven kan net zoveel betekenen als 3 zoenen...

Zodra iemand in problemen zit, of zit ergens mee of begint spontaan te huilen. Gooi ik wel een arm om hem/haar heen. Om diegene het gevoel te geven dat hij/zij welkom bij mij is en mij kan vertrouwen
Oud 29-10-2004, 10:55
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 20-10-2004 @ 21:47 :
pas sinds ik een vriend heb, word ik wat lichamelijker. ik knuffel nu ook wel eens een vriendin ofzo, maar verder hou ik niet zo van teveel lichamelijk contact.
precies da heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 11:02
Samaris
Samaris is offline
Nevar.

Wat Leonoor zei toen ze Balance kwootte.
Oud 29-10-2004, 11:08
Fleur
Fleur is offline
Ik ben een ijskonijn
Oud 29-10-2004, 11:37
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Vroeger was ik heel lichamelijk. Nu ik een vriend heb veeel minder.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 19:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
iemand moet daarin bij mij initiatief nemen of zeggen dat het mag anders doe ik t niet. maar moeite heb ik er daarna niet meer mee ofzo. de meeste van mn vrienden begroet ik met een knuffel, 3 kussen of een kus op hun mond. maar ik zal dat nooit bij iemand doen die dat niet eerst bij mij doet, wil dat niet afdwingen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 19:27
Wammus
Wammus is offline
Ik ben vrij lichaamelijk en zoen gewoon een meisje als ik hallo zeg (3 zoenen op d'r wang dus ). Een knuffel enzo vind ik ook vrij normaal. Ik zoek er ook niet snel iets achter als iemand tegen me aan komt liggen als we met een aantal vrienden een film aan het kijken zijn. Mischien naief maarja so be that .
Oud 30-10-2004, 22:58
MJM
MJM is offline
Ook wel vrij lichamelijk. Knuffel veel, en goeie vriendinne krijgen vaak gewoon een zoen. Sommige is het zelfs standaard zoen op de mond. Verder ben ik in een relatie juist veel minder lichamelijk, vooral niet in het openbaar..!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 14:22
minie
minie is offline
Als ik uitga doe ik wel eens mijn hand op zijn schouder ofzo maar er zit verder niks achter..!! Ligt erook helemaal aan bij wie 'tis..Zelf vind ik het niet altijd fijn als ik dat krijg dus.. doe ik het ook niet te veel bij andere mensen.
Oud 01-11-2004, 15:54
Payableondeath
Payableondeath is offline
Ik ben aanrakerig als ik zin heb en ik ben niet aanrakerig als ik geen zin heb. Momenteel heb ik zin en knuffel ik vol extase mijn 'din.
Oud 01-11-2004, 20:19
Verwijderd
lichamelijk niet zo, geestelijk nog minder maar sexueel deste meer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten