![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als je t dus wel wil, wat vind je der dan van? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Iemand kan dan duidelijk zijn, het is nog belangrijker waar hij voor staat. Hitler was duidelijk, maar toch zou ik Hitler niet als president willen. Is een extreem voorbeeld, ik weet het. Maar Kerry had zoveel issues waarop hij het wat mij betreft won, dat die duidelijkheid naar de achtergrond zakt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
als je zelf wat beter op zou hebben gelet zou je weten dat de oorlog in irak helemaal niks met terrorisme te maken had.
bush zei dat irak massavernietigingswapens had en viel irak darom aan. dit alles bleek later helemaal niet waar te zij en daarom is t nu een grote puinzooi. afghanistan had wat met terrorisme te maken oke. maar irak stond daar op dat moment gewoon buiten |
![]() |
||
Citaat:
2 U beweert dat het geen bpuinzooi was toen Saddam daar het bewind voerde? Dat lijkt me enigzins raar al wat ik heb gehoord schijnt het daar een aardig rotzooitje te zijn geweest. De Irakezen zijn ten minste nu vrijer dan onder Saddam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over een hoofdkwartier divisie 'nukes' heb ik geen weet, maar het zou me verbazen dat het in NL ligt.. weet jij hier iets meer van? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar bush heeft gewoon gelogen over waarom hij een oorlog begon, en dat vind ik gewoon niet te tolereren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar heeft het absoluut geen zin om aan jouw iets uit te leggen ![]() en mijn andere argument? Heb je daar niks meer op te zeggen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijzelf weer eens herhalen lijkt me niet alleen nutteloos maar ook vermoeiend.. Niet tegenstaande had ik graag gezien dat iedereen zich weer met Bush en de daaromliggende onderwerpen bezighield ![]() |
![]() |
||
Citaat:
elk land dat een nieuw systeem krijgt heeft aan het begin problemen. Dus het is logisch dat dit gebeurd. OVer een paar jaar zal het er weer rustiger worden in Afghanistan keert de rust ook langzamerhand terug. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
net zo rustig als t nu in israel is ofzo..nadat de amerikanen zich daar mee gingen bemoeien. |
![]() |
||
Citaat:
Laten we nu maar niet over Pisrael beginnen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja dat is iets anders. De Joden zijn daar na WOII min of meer neer gezet. Zonder al te veel te kijken waar ze nou terecht kwamen. De joden horen daar helemaal neit te zitten. Dat gebied heeft een andere cultuur andere leefomstandigheden vind je het gek dat daar een conflict ontstaat als er niet wordt gekeken waar je die groep mensen neer zet. ISRAEL HAD DAAR NOOIT MOETEN KOMEN.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abdul-Jabbar van de Ven wenst Wilders dood Verwijderd | 483 | 02-12-2004 20:18 | |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel IV: the plot thickens! Verwijderd | 206 | 12-11-2004 00:08 | |
Muziek |
't luistertopic cha0s | 500 | 05-11-2004 16:44 | |
Amerikaanse Presidentsverkiezingen deel III naam onbekend | 500 | 03-11-2004 14:50 | |
Kerry ligt 7% voor op Bush Verwijderd | 500 | 25-10-2004 14:42 | |
bush tegen homo huwelijk jeroen87 | 397 | 09-03-2004 20:02 |