Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 23:36
Energie
Energie is offline
Wat is het verschil tussen (online bankieren) postbank.nl en girotel software die je kan downloaden, en kost het geld? kan dit namelijk nergens op die site vinden
Oud 09-11-2004, 00:05
Balance
Balance is offline
Ik had eerst girotel en toen veranderde het in internet bankieren (alles in een). Bij internet bankieren zit internet sparen, je gewone rekening, effectenorders en weet ik veel wat in één programma. Ik gebruik alleen m'n gewone rekening en internet sparen.
Ik moest er overigens wel meer voor doen dan enkel iets downloaden. Volgens mij kreeg ik dingen thuisgestuurd die ik moest ondertekenen en kreeg ik vervolgens password en tan codes enzo thuis gestuurd.
Oud 09-11-2004, 12:30
Energie
Energie is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-11-2004 @ 01:05 :
Ik had eerst girotel en toen veranderde het in internet bankieren (alles in een). Bij internet bankieren zit internet sparen, je gewone rekening, effectenorders en weet ik veel wat in één programma. Ik gebruik alleen m'n gewone rekening en internet sparen.
Ik moest er overigens wel meer voor doen dan enkel iets downloaden. Volgens mij kreeg ik dingen thuisgestuurd die ik moest ondertekenen en kreeg ik vervolgens password en tan codes enzo thuis gestuurd.
ja ik snap er dus echt niets meer van want je hebt

postbank.nl
girotel online (op postbank.nl site)
girotel software

wat is het verschil dan balance en kost het geld? want me vader betaalt namelijk wel elke maand geld voor die girotel software.
Oud 09-11-2004, 12:49
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Mijn postbank.nl kost helemaal niks, girotel koste voor studenten ook niks, maar girotel gaat er binnenkort af omdat dan alles via mijn postbank gaat
Gewoon aanmelden voor mijn postbank

grtz
ivo
Oud 09-11-2004, 13:29
amélie poulain
amélie poulain is offline
Ik mag girotel gewoon houden geloof ik. Althans, ik heb nooit bericht gekregen dat ik het moet omzetten in iets anders, wat mijn ouders wel kregen een paar maanden geleden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:12
Energie
Energie is offline
nu de grote vraag "Kost het geld"
Oud 09-11-2004, 18:44
Verwijderd
En nu de grote oplossing

www.postbank.nl

Tadaaa!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:45
ikbenschipper1
Citaat:
Energie schreef op 09-11-2004 @ 19:12 :
nu de grote vraag "Kost het geld"
Voor de 2de keer MIJN POSTBANK KOST GEEN GELD!!!!!!!!
lezen!!!!
Oud 09-11-2004, 21:06
Balance
Balance is offline
Citaat:
Energie schreef op 09-11-2004 @ 13:30 :
ja ik snap er dus echt niets meer van want je hebt

postbank.nl
girotel online (op postbank.nl site)
girotel software

wat is het verschil dan balance en kost het geld? want me vader betaalt namelijk wel elke maand geld voor die girotel software.
postbank.nl = alles ineen. Dus online bankzaken doen, internetsparen, effectenorders enzovoorts.
girotel online = alleen girotel (en dat is volgens mij dus online bankzaken doen)
girotel software ken ik niet.

En postbank.nl is iig gratis als je een studentenrekening hebt.
Oud 09-11-2004, 22:08
Energie
Energie is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2004 @ 19:44 :
En nu de grote oplossing

www.postbank.nl

Tadaaa!
tadaaa ze zetten er geen prijzen bij
@balance
dankje, ik heb het antwoord van de prijzen gevonden op een online nieuws site.. pff neppe postbank dat daar geen normale uitleg staat.

Maar ik had wel ergens gelezen dat als je gebruik maakt van mijn postbank dat je dan maar 1x in de maand een afschrift krijgt?

Laatst gewijzigd op 09-11-2004 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Energie schreef op 09-11-2004 @ 23:08 :
tadaaa ze zetten er geen prijzen bij
@balance
dankje, ik heb het antwoord van de prijzen gevonden op een online nieuws site.. pff neppe postbank dat daar geen normale uitleg staat.

Maar ik had wel ergens gelezen dat als je gebruik maakt van mijn postbank dat je dan maar 1x in de maand een afschrift krijgt?
van de site:

En ja, je krijgt maar 1x per maand een afschrift (althans, volgens mij is het nu nog 2x per maand, maar binnenkort wordt het 1x per maand volgens mijnpostbank.nl .
Oud 10-11-2004, 00:10
Energie
Energie is offline
nja kreeg vandaag dus bericht binnen dat postbank nu automatische me rekening omzet naar studenten rekening tenzij ik r tegen in ga.

Wat is r zo goed aan die rekening?
Oud 10-11-2004, 02:26
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Energie schreef op 10-11-2004 @ 01:10 :
nja kreeg vandaag dus bericht binnen dat postbank nu automatische me rekening omzet naar studenten rekening tenzij ik r tegen in ga.

Goedkoper roodstaan, voordelig creditcard, bla... zie folders/website
Oud 10-11-2004, 08:47
ikbenschipper1
Citaat:
Energie schreef op 10-11-2004 @ 01:10 :

Misschien moet je dostbank website eens bekijken (goed kijken) ik heb alles er gevonden hoor
Oud 10-11-2004, 08:48
Verwijderd
Ongelooflijk. En dat moet later zelfstandig aan de slag
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:00
Energie
Energie is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2004 @ 09:48 :
Ongelooflijk. En dat moet later zelfstandig aan de slag
hoe denk je dat zelfstandige mensen aan hun kennis komen, komt volgens jou cker ook uit de lucht vallen he
Oud 10-11-2004, 17:23
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Energie schreef op 10-11-2004 @ 17:00 :
hoe denk je dat zelfstandige mensen aan hun kennis komen, komt volgens jou cker ook uit de lucht vallen he
zeker*

Daarbij: Door het zelfstandig op te zoeken, in plaats van meteen om hulp vragen. Maarja, soms ben ik ook lui en dan schreeuw ik meteen om hulp.

Overigens doet rabobank het veel relaxter als ik het zo lees. 1 apparaatje en geen codes onthouden (maar overtypen )
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:45
Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-11-2004 @ 18:23 :
zeker*

Daarbij: Door het zelfstandig op te zoeken, in plaats van meteen om hulp vragen. Maarja, soms ben ik ook lui en dan schreeuw ik meteen om hulp.

Overigens doet rabobank het veel relaxter als ik het zo lees. 1 apparaatje en geen codes onthouden (maar overtypen )

bij de postbank hoef je toch ook alleen je wachtwoord te onthouden? En de codes kun je ook overtikken, die staan gewoon op een blaadje.

Bij de ABN amro heb je trouwens een apparaatje waar je je pas in moet doen en dan de code van het scherm over moet nemen in het apparaatje en weer terug. Werkt ook prima . Daarbij kan je zelf kiezen hoe vaak je je afschriften wil hebben (wel tegen betaling als je meer dan 1x per maand wil).
Oud 10-11-2004, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 09-11-2004 @ 22:06 :
postbank.nl = alles ineen. Dus online bankzaken doen, internetsparen, effectenorders enzovoorts.
girotel online = alleen girotel (en dat is volgens mij dus online bankzaken doen)
girotel software ken ik niet.

En postbank.nl is iig gratis als je een studentenrekening hebt.
www.mijnpostbank.nl is voor iedereen gratiz
girotel is alleen voor studenten (lees: mensen met een studentenrekening) gratiz en girotel software is ook gratiz voor studenten, alleen dat is een vrij nutteloos programma als je kabelinternet (of ADSL, iig niet internet via de telefoon) hebt en dus ook geen last hebt van telefoontikken...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 21:40
Energie
Energie is offline
Citaat:
stefano schreef op 10-11-2004 @ 19:11 :
www.mijnpostbank.nl is voor iedereen gratiz
girotel is alleen voor studenten (lees: mensen met een studentenrekening) gratiz en girotel software is ook gratiz voor studenten, alleen dat is een vrij nutteloos programma als je kabelinternet (of ADSL, iig niet internet via de telefoon) hebt en dus ook geen last hebt van telefoontikken...
girotel online bijna hetzelfde als mijn postbank alleen mp is wat beter, nja met jullie hulp en na 30 min zoeken op die site heb ik me antwoord gevonden, slechte site.
Oud 11-11-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Energie schreef op 10-11-2004 @ 22:40 :
girotel online bijna hetzelfde als mijn postbank alleen mp is wat beter, nja met jullie hulp en na 30 min zoeken op die site heb ik me antwoord gevonden, slechte site.
Nou ja, op Girotel kan je "alleen" maar je afschriften digitaal zien en geld overboeken, bij MijnPostbank kan je ook nog internetsparen en beleggen dus je kan met MP wel iets meer.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 12:00
Energie
Energie is offline
idd, de vergelijking tussen die 2 staat nu ook in hun vragen bak
Oud 19-11-2004, 18:32
Verwijderd
RABOBANK lekker makkelijk
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 21:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Replica schreef op 11-11-2004 @ 13:18 :
+ Dat je die codes ook naar je mobiel kunt laten sturen op het moment dat je wat wilt overboeken, gratis. Erg handig
oh ja, dat doet mijn broer ook altijd.
Oud 19-11-2004, 22:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
oja
je kan ook gewoon onlnie bankierne zonder de betaalfunctie
heb je die tancodes etc ook niet nodig
Oud 20-11-2004, 11:39
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Energie schreef op 10-11-2004 @ 17:00 :
Nee, die zoeken dat op...
Oud 20-11-2004, 12:50
Energie
Energie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 12:39 :
Nee, die zoeken dat op...
heb ik toch ook gedaan, door eerst op die website te kijken en daarna hier te vragen.
Reageren

Regels voor berichten