Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 17:27
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Jezus, wat een tegenvaller was dat vanmiddag in Utrecht!! Ik had er veel meer van verwacht. Echt hele normale kleren en niet eens mooi. Het is vooral de naam idd....alle verkoopsters lopen met een shirtje rond met zijn kop erop....het is en blijft h&m .....beetje jammer
Oud 12-11-2004, 17:40
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik koop liever een Replay of Diesel shirtje dan nep design kleding.
Oud 12-11-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 12-11-2004 @ 18:40 :
Ik koop liever een Replay of Diesel shirtje dan nep design kleding.
ik vind de designs van diesel en replay anders behoorlijk nep. Shirt's zou ik niet van hun willen hebben [iig over het algemeen], de jeanslijn van hun is overigens wel weer OK
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Alatheia schreef op 12-11-2004 @ 16:12 :
Ik draag bijna geen merken. Als ik zou willen zou ik merk kleding willen kopen maar ik vind het te duur en ookal vind ik vaak kleding wel mooi, de prijs staat me niet aan.
Eerder ging ik vaak met me ouders in Laren winkelen en kocht daar geregeld wat.
Nu heb ik vrij weinig met merkjes en hoef ik ook niet persé 60 eurie voor een shirt neer te leggen [dat vind ik al duur ja].

Lagerfeld heeft mooie kleding, en dat lagerfeld nu voor het eerst met wat goedkopere stoffen heeft gewerkt om zo ook een groep mensen die van zijn kleding houd in zijn creaties te kunnen laten lopen, vind ik leuk.

Het heeft er niet mee te maken dat je persé in een lagerfeld wilt lopen, want volgens mij kun je niet echt een 'hoog aanzien' krijgen door in een h&m'tje by lagerfeld te lopen
Hoi ik vind jou zo vervelend !

Ik vind Karl Lagerfeld normaal gesproken al niet ontzettend interessant en een goedkope versie ervan spreekt me al helemaal niet aan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:33
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Volgens mij valt het wel een beetje tegen wat leukheid betreft.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 12-11-2004 @ 21:33 :
Volgens mij valt het wel een beetje tegen wat leukheid betreft.
Ja, volgens mij ook .
Oud 12-11-2004, 20:49
Roxy
Roxy is offline
wat ik op de site heb gezien vond ik niet mooi en zoveel boeit het me niet dus ben niet wezen kijken.
Oud 12-11-2004, 20:55
Verwijderd
en in Doetinchem hadden ze het gelukkig nog niet dus kon ik rustig door de H&M sjouwen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 00:15
Glory
Glory is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 24-09-2004 @ 23:07 :
Ik hoef het niet.
Oud 13-11-2004, 00:19
Avelon
Avelon is offline
wow wat er nog hing was ieg

waar h&m ontwerpers zelf mee komen doet er niet echt voor onder
Oud 13-11-2004, 02:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
Roxane schreef op 11-11-2004 @ 12:52 :
dissociative identity disorder
meervoudig persoonlijkheids syndroom op zijn nederlands

ik heb daar laatst nog een heel stuk over gelezen.

@ krummeltje: kort samengevat: schizofreen betekent vrij vertaald gespleten geest,, waardoor mensen vaak denken én het verwarren met 'gespleten' persoonlijkheid, wat heel wat anders is. De uitspraak ' een schizofreen is nooit alleen' draagt daar ook wel zijn steenbtje aan bij.

Maarja wat dat dan weer wilt zeggen, is dat een schizofreen altijd dingen waardneemt die er niet zijn, zo heb je paranoide schzizofrenen('de AIVD wil me vermoorden!'), en patienten die
visuele en audiovisuele (stemmen) krijgen, vandaar dat 'een schizofreen is nooit alleen', stel het je maar voor als een stem in je hoofd die je uitscheldt, vernederd, dingen opdraagt, en op alles commentaar levert wat jij doet.

Ik heb zelf ook in een psychatrische inrichting gezeten, en destijds héél veel boeken gelezen (ze hadden daar een uber grote bibliotheek), en ik vind het nogal irritant dat mensen alrtijd schizofrenie met gespleten persoonlijk heid verwarren, dus ik wilde het misverstand ff uit dewereld helpen
Oud 13-11-2004, 02:42
Metal
Metal is offline
oja wtf is dat precies met die karl lagerfeld, volgens mij heb ik weer wat gemist ofzo?
Oud 13-11-2004, 11:06
Breg
Breg is offline
dacht er eerst aan om vandaag even te gaan kijken, maar ga toch maar niet. Want volgens mij is alles al uitverkocht en mocht dat niet het geval zijn, dan heb je dus iets waar echt heel Nederland in loopt volgende week. (En nee, ik vind het niet erg om dezelfde kleding als anderen te hebben en ik maak niet zelf al mn eigen kleding, maar ik vind het ook weer niet nodig om een van die jurkjes te kopen en vervolgens nog 20 mensen op een feestje in hetzelfde Karl Lagerfeld jurkje tegen te komen)
Oud 13-11-2004, 11:10
FunX
FunX is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-11-2004 @ 03:42 :
oja wtf is dat precies met die karl lagerfeld, volgens mij heb ik weer wat gemist ofzo?
Ik zag gisteren een meisje met een Karl Lagerfeld H&M tas. H&M zal wel een of andere mode kenner hebben ingehuurd om hun suffe imago op te krikken.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 11:12
Susanne
Susanne is offline
[10:18:06] ?»Maureen (F: dat bij h&m met karl lagerfeld ofzo was er
vanaf gistr maar alles is ook al weer weg.... ze stonde voor
openingstijd daar voor de deure en toen ze open ginge
iedereen na binnen renne was heel erg
[10:18:20] Schoo: ja? ben jij er ook geweest?
[10:18:26] ?»Maureen (F: nee
[10:18:40] ?»Maureen (F: is het ook in enschede dan?
[10:18:47] Schoo: nee weet ik niet waar het was
[10:18:49] ?»Maureen (F: maar het is ook ma tijdelikjk he...
[10:18:59] Schoo: juh klopt
[10:19:02] Schoo: ben jij er geweest?
[10:19:10] ?»Maureen (F: nee
[10:19:40] ?»Maureen (F: ik kwam er gister avond achter dat het er
vanaf toen was en toen zag ik het op het nieuws dat het zo
was gegaan
[10:19:57] Schoo: oh op die manier
[10:20:06] Schoo: nee ik heb geen nieuws gezien of gehoord (A) ik lag
lekker te pitten haha

Dus nee ik ben niet geweest, heb ook niet echt de behoefte om er wat van te hebben moet ik zeggen..
Oud 13-11-2004, 11:33
Apomes
Apomes is offline
ik wil wel een t-shirt met zijn kop erop .
Maar in België is al een boel uitverkocht, heb je ervan als 100den mensen staan te wachten aan de deuren van h&m om 8 uur
Oud 13-11-2004, 11:46
Verwijderd
Wat een kansloze verschijning was dat bij die winkels zeg

Er werd simpelweg gewoon een hoop crap gekocht omdat het van Lagerfeld was, maar wat boeide niet..
Als het maar goedkoop was.

Hoe cheap...

ALs je wilt doen alsof je rijk bent, doe het dan goed, en ga niet alleen bij de aanbiedingen kijken...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 13:44
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik vond ook dat het weinig was....
Oud 13-11-2004, 14:53
Metal
Metal is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-11-2004 @ 03:40 :
VERHAAL
omg ik was weereens zat
Oud 13-11-2004, 17:44
Antique
Antique is offline
een vieze leernicht met een staart zou voor niemand een reden moeten zijn om 's ochtends naar de h&m te rennen
Oud 13-11-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 12-11-2004 @ 13:44 :
Als je probeert te suggereren dat ik alles van pappie krijg, heb je het fout.
Je kan die Lagerfeld collectie bij de h*m ook kopen omdat je het supermooi vindt, i don't care, maar ik vind het raar om te lezen, 'ik geil op ontwerpers dus ik ren naar de h*m'
excuseer me dan voor die opmerking.

het is idd wel raar om te zeggen ik geil op.
maar het is natuurlijk best grappig om zoiets te hebben.
en zo mode onverantwoord was het niet aangezien er een ruim aantal mensen van de mode afdeling van artez aanwezig was, die best uit hun dak gingen zeg maar , en die gingen omdat het lagerfeld was
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:33
Miep#1
Miep#1 is offline
Heb een zwarte blouse gekocht. Vond ik leuk en over een half jaar loopt niemand er meer mee en dan draag ik m.
En over tien jaar vind ik het waarschijnlijk ook nog leuk duss een goede aankoop!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:34
Lente
Lente is offline
op marktplaats wordt er al €40 geboden voor dat witte shirtje met Lagerfelds hoofd

die waren bij H&M toch maar €14,95?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:36
Miep#1
Miep#1 is offline
Citaat:
Lente schreef op 13-11-2004 @ 19:34 :
op marktplaats wordt er al €40 geboden voor dat witte shirtje met Lagerfelds hoofd

die waren bij H&M toch maar €14,95?
Ja, volgens mij waren die niet duurder dan €20,- En als je een beetje zoekt kun je ze nog vinden in de winkel, wie gaat t dan kopen op Marktplaats????
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:39
Lente
Lente is offline
Citaat:
Miep#1 schreef op 13-11-2004 @ 19:36 :
Ja, volgens mij waren die niet duurder dan €20,- En als je een beetje zoekt kun je ze nog vinden in de winkel, wie gaat t dan kopen op Marktplaats????
uhh ik dacht dat ze binnen een paar uur op waren?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:40
Miep#1
Miep#1 is offline
Dan zal ik het wel mis hebben. Misschien dat die t-shirts niet meer te koop zijn. Maar vanmiddag hadden ze nog wel allerlei andere kledingstukken volop te koop.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:40
Lente
Lente is offline
jemig echt niet te geloven die lijst op marktplaats, en allemaal Collector's Items
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:42
Miep#1
Miep#1 is offline
Citaat:
Lente schreef op 13-11-2004 @ 19:40 :
jemig echt niet te geloven die lijst op marktplaats, en allemaal Collector's Items
Haha ja, maar het is inderdaad in beperkte oplage gemaakt dus ze hebben wel gelijk..... Wel een hele slimme manier van geld verdienen......
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:46
Lente
Lente is offline
Citaat:
Miep#1 schreef op 13-11-2004 @ 19:42 :
Haha ja, maar het is inderdaad in beperkte oplage gemaakt dus ze hebben wel gelijk..... Wel een hele slimme manier van geld verdienen......
idd heel makkelijk, iemand heeft 8 dezelfde truien en verkoopt ze nu voor €80
en er is zelfs €45 geboden voor dat shirt

beetje jammer dit, t wordt nu echt handel terwijl het juist leuk was omdat het niet duur was. kaapt zo'n gehaaide tante even een hele stapel truien weg en sta jij als arm studentje met lege handen.

ik hoef niks hoor
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:49
kneisje
kneisje is offline
Zeker wel dat ik mn zwarte medewerkers shirt erop ga zetten Heb er zelf niks aan want ik heb er een gehad die veeel te groot is. Niet te geloven wat mensen er voor over hebben op marktplaza zeg.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 21:45
Verwijderd
hmmmm dus als je ergens zoiets aanbied kun je er nog dik geld voor krijgen ook?
beters
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 21:47
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Metal schreef op 13-11-2004 @ 15:53 :
omg ik was weereens zat
!

Henk Mul !
Oud 13-11-2004, 22:14
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
kneisje schreef op 13-11-2004 @ 19:49 :
Zeker wel dat ik mn zwarte medewerkers shirt erop ga zetten Heb er zelf niks aan want ik heb er een gehad die veeel te groot is. Niet te geloven wat mensen er voor over hebben op marktplaza zeg.
die met dat kaasmeisje? kun je daar geld voor krijgen ?
Oud 13-11-2004, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 13-11-2004 @ 03:40 :
Ik heb zelf ook in een psychatrische inrichting gezeten, en destijds héél veel boeken gelezen (ze hadden daar een uber grote bibliotheek), en ik vind het nogal irritant dat mensen alrtijd schizofrenie met gespleten persoonlijk heid verwarren, dus ik wilde het misverstand ff uit dewereld helpen
Ik ook. Ik heb afgelopen blok een inleiding psycholgie gevolgd, dus ik weet er alles van.
En sindsdien verbeter ik iedereen die schizofrenie met dissociative identity disorder verward.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 10:13
100%hallal
100%hallal is offline
Ik ben van plan om als tegenactie een wit t-shirtje te kopen en dan die Lagerfeld duck erop te laten drukken bij de kopieerwinkel. Ben ik weer ff anders dan de massa!

PS: Is er voor de rest in de h&m's ook nog wel andere leuke kleding? Ik ga vanmiddag naar A'dam en straks tref ik alleen maar KL restjes aan

Laatst gewijzigd op 14-11-2004 om 10:19.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 11:21
Billie
Billie is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 13-11-2004 @ 23:14 :
die met dat kaasmeisje? kun je daar geld voor krijgen ?
nee een zwart t-shirtje met het hoofd van Lagerfeld. En jee zou voor dat "kaasmeisjesshirt" best nog wat geld krijgen het is tenslotte een "collector's item"
Oud 14-11-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 14-11-2004 @ 11:13 :
Ik ben van plan om als tegenactie een wit t-shirtje te kopen en dan die Lagerfeld duck erop te laten drukken bij de kopieerwinkel. Ben ik weer ff anders dan de massa!

PS: Is er voor de rest in de h&m's ook nog wel andere leuke kleding? Ik ga vanmiddag naar A'dam en straks tref ik alleen maar KL restjes aan
Anders dan de massa
Als de massa in écht Lagerfeld rond zou lopen zou er echt wat mis zijn gegaan
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:32
Kath
Kath is offline
Mjah; dan heb je Karl Lagerfeld; maar op de H&M manier gemaakt, van de H&M stof. Is toch een beetje jammer, design staat voor mij juist voor goede kwaliteit. En wat mevrouw Lima optv beweerde "dit gaat eeuwig mee.." geldt dan misschien voor het ontwerp maar echt niet voor je kledingstuk!!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Kath schreef op 14-11-2004 @ 13:32 :
Mjah; dan heb je Karl Lagerfeld; maar op de H&M manier gemaakt, van de H&M stof. Is toch een beetje jammer, design staat voor mij juist voor goede kwaliteit. En wat mevrouw Lima optv beweerde "dit gaat eeuwig mee.." geldt dan misschien voor het ontwerp maar echt niet voor je kledingstuk!!
hoe dom ben je als je dat gelooft, als een jurkje 30 euri kost. ontworpen door kl, geproduceerd door h&m.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 13:38
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
Billie schreef op 14-11-2004 @ 12:21 :
nee een zwart t-shirtje met het hoofd van Lagerfeld. En jee zou voor dat "kaasmeisjesshirt" best nog wat geld krijgen het is tenslotte een "collector's item"
krijgen die stinkmedewerkers ook zo'n lagerfeld ding? ha, kut voor je dat je er nu niet meer werkt

wrom konden wij nou niet bedenken dat al die gekke nederlanders 50 euro voor zo'n shirt over zouden hebben ?
Oud 14-11-2004, 14:36
Angel
Angel is offline
Ik heb gister bij de H&M een zwart cocktail jurkje en een zwart topje met twee laagjes gekocht uit zijn collectie. Echt onwijs mooi.
Ik was er vroeg bij, bij de H&M in Leiden.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 14:45
grandmommy
grandmommy is offline
ik vond het een stomme actie hoor, want ik vond de kleren niet zo mooi en ik ga geen dingen kopen omdat het toevallig door karl lagerfeld ontworpen is. bovendien krijg ik donderdag pas salaris en moet ik nog een broek kopen en een trui en kadoootjes dus ja ik ga dan niet mijn geld uitgeven aan dingen die ik niet mooi vind. maar ik heb vanacht wel gedroomd dat ik familie ( ik geloof zijn long lost geheime dochter ofzo) was van karl en dat we samen kleren gingen kopen en naar een beautyfarm gingen was wel gezellig eigenlijk. en toen gingen we samen de naked issue van starstyle kopen en we vonden hem stom want er stonden maar twee blotemannen in. heel raar.
Oud 14-11-2004, 15:29
Billie
Billie is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 14-11-2004 @ 14:38 :
krijgen die stinkmedewerkers ook zo'n lagerfeld ding? ha, kut voor je dat je er nu niet meer werkt

wrom konden wij nou niet bedenken dat al die gekke nederlanders 50 euro voor zo'n shirt over zouden hebben ?
Ik werkte niet in de stad dus ik had em toch niet gekregen, en sowieso hoefde ik zo'n shirt toch niet. Maarja k had er natuurlijk wel geld op kunnen verdienen bij marktplaats

En dat soort geniale ideeën gaan volgens mij wel meer aan ons voorbij
Oud 14-11-2004, 16:39
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Angel schreef op 14-11-2004 @ 15:36 :
Ik heb gister bij de H&M een zwart cocktail jurkje en een zwart topje met twee laagjes gekocht uit zijn collectie. Echt onwijs mooi.
Ik was er vroeg bij, bij de H&M in Leiden.
In Leiden schijnt alles nog te hangen, dus dan ga ik morgen wel even langs.
Oud 14-11-2004, 18:16
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik liep vrijdagavond laat in a'dam rond, en in de etalage zag ik een geweldig lief jurkje van hem
die was wel lief
verder heb ik weinig van zn h&m collectie gezien

en ik was net aan het zappen, en ik zag een jongen zingen op popstars the rivals met een karl lagerfeld shirt aan...hmph
Oud 14-11-2004, 19:08
Metal
Metal is offline
haha is dit dat shirt waar iedereen meer rond loopt

ik vind het niet mooi, en ik zou zowieso niet willen rondlopen met iets waar half nederland in rond loopt
Oud 14-11-2004, 19:21
Verwijderd
Oh hoe triviaal
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 14-11-2004 @ 20:08 :
haha is dit dat shirt waar iedereen meer rond loopt

[afbeelding]
dom.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 10:54
Verwijderd
omg, de karl lagerfeld lip
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 11:11
cerys
cerys is offline
ik vond wat ik zag nou niet bepaald mooi.
Reageren

Regels voor berichten