Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind Karl Lagerfeld normaal gesproken al niet ontzettend interessant en een goedkope versie ervan spreekt me al helemaal niet aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik heb daar laatst nog een heel stuk over gelezen. @ krummeltje: kort samengevat: schizofreen betekent vrij vertaald gespleten geest,, waardoor mensen vaak denken én het verwarren met 'gespleten' persoonlijkheid, wat heel wat anders is. De uitspraak ' een schizofreen is nooit alleen' draagt daar ook wel zijn steenbtje aan bij. Maarja wat dat dan weer wilt zeggen, is dat een schizofreen altijd dingen waardneemt die er niet zijn, zo heb je paranoide schzizofrenen('de AIVD wil me vermoorden!'), en patienten die visuele en audiovisuele (stemmen) krijgen, vandaar dat 'een schizofreen is nooit alleen', stel het je maar voor als een stem in je hoofd die je uitscheldt, vernederd, dingen opdraagt, en op alles commentaar levert wat jij doet. Ik heb zelf ook in een psychatrische inrichting gezeten, en destijds héél veel boeken gelezen (ze hadden daar een uber grote bibliotheek ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is idd wel raar om te zeggen ik geil op. maar het is natuurlijk best grappig om zoiets te hebben. en zo mode onverantwoord was het niet aangezien er een ruim aantal mensen van de mode afdeling van artez aanwezig was, die best uit hun dak gingen zeg maar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en er is zelfs €45 geboden voor dat shirt ![]() beetje jammer dit, t wordt nu echt handel terwijl het juist leuk was omdat het niet duur was. kaapt zo'n gehaaide tante even een hele stapel truien weg en sta jij als arm studentje met lege handen. ik hoef niks hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sindsdien verbeter ik iedereen die schizofrenie met dissociative identity disorder verward. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als de massa in écht Lagerfeld rond zou lopen zou er echt wat mis zijn gegaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wrom konden wij nou niet bedenken dat al die gekke nederlanders 50 euro voor zo'n shirt over zouden hebben ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En dat soort geniale ideeën gaan volgens mij wel meer aan ons voorbij ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||