Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarom lijkt Dr. Breen op The Architect uit de Matrix trilogie?
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als jij wil stelen, prima, maar ga anderen dan geen 'flikkers' noemen omdat ze niet willen helpen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik persoonlijk heb HL2 gekocht omdat ik het per se legaal wilde hebben. Ik speel ook regelmatig gedownloade games, maar wanneer 'n game gewoon echt goed is, koop ik het legaal. Heeft dus niks te maken met domheid.
||
Citaat:
Bovendien gaat het daar niet zozeer om. Als je er geen geld voor over hebt, ga je gang, ze 'verliezen' er niks op omdat je sowieso niet van plan was geld uit te gaan geven. Het gaat erom dat je de mensen die ' em wel gekocht hebben flikkers en 'dom' noemt. Dan vind ik jou een stelende kutpauper. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Chimera schreef op 22-11-2004 @ 14:15 :
[B]Ohja? Volgens mij heb ik HL2 (en een hoop andere games) gewoon gekocht ofniet? Stfu... al die irritante mensen die weer andere mensen gaan beschuldigen van 'blablablabla' who cares ga lekker hl2 spelen dan als je hem hebt en niet om dit forum nutteloze dingen te posten en net doen alsof je een 'beter mens' bent omdat je spellen koopt ik 'jat' ze ook allemaal- moeten ze maar 10 euro kosten, dan koop ik ze. er word al bijna meer aan games verdient dan films- en met 1 porsche minder kunnen ze ook wel leven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent toch ook achterlijk als je veel nieuwe dure spellen origineel gaat kopen eigenlijk...? wacht een jaartje dan pik je ze op voor 10 - 20 euro HL2 was voor mij echt een uitzondering, meer dat twintig euro voor een spel vind ik teveel eigenlijk |
![]() |
||
Citaat:
totdat jij een objectief onderzoek onder m'n neus schuift ![]() stel ik met dezelfde waarheid: De makers vragen er 5x teveel voor- dan maar een porche en een kutspel minder.
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
shame on valve als die vette er niet in zit ![]()
|
Verwijderd
|
Ik speel eigenlijk nooit meer spelletjes, maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig naar HL2. Binnenkort maar eens kijken of het me kan boeien.
Hopelijk draait het een beetje vlot op een Ti4200 + XP2000+. Hoe dan ook, ik zal eerst eens voor een verse windowsinstallatie moeten zorgen... |
![]() |
||
Citaat:
|
Vet. E-norm vet spel!
Ik heb 'm van 12 tot net non-stop gespeeld en ben nu bij het zaagbladen huisje. Werd me allemaal iets te creepy rond dit tijdstip. Morgen maar weer verder. Tot nu toe is alles TOP! ![]() ![]()
||
Citaat:
Sappig feitje is is dat Sierra gestopt is met het maken van Adventure spellen, omdat dat volgens Vivendi niet verkoopt. Die 59.90 voor een spel.. ach, kijk even verder, bij de mediamarkt is ie 10 euro goedkoper, dat is gewoon een naaistreek van de grotere winkelketens, die het verrassend goed doet sinds doom 3, een ander hype spel. Heb HL2 gewoon legaal gekocht, vond ik m wel waard, aangezien ik van Half life 1 erg lang genoten heb. @Techamelie: Ha-Ha..Moeten ze maar 10 euro kosten? Dude, dat spel heeft tonnen, dan wel niet miljoenen gekost om te maken.. dacht je dat mensen zomaar in 2 dagen een engine programmeerden?.. en dan nog STFU roepen ook nog..dat doe je maar tegen je emo vriendjes, wijsneus. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mjah, uitgespeeld. Uiterst vet, ga em binnenkort alsnog wel kopen als ik weer rustig de tijd heb en er een fatsoenlijke DM mod is. [en dan nog maar eens in alle rust uitspelen, niet overal langsheen rushen zoals ik gedaan heb
![]() Maar het spel is z'n geld absoluut waard. Laatste chapter is geweldig mooi, geniale setting. Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 11:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had 'm eerst op de aanbevolen settings staan en het draaide wel soepel maar vond het er niet zo geweldig uitzien, nu heb ik de shadow quality op laag staan, texture detail op high, model detail op medium en 2x AA en dat draait prima op de minder drukke stukken maar hij hapert als een spastisch konijn als er actie is. Het ziet er wel gruwelijk vet uit en dat op een rad 9800 pro. ![]()
|
Inmiddels lijkt het erop dat Steam begonnen is de mensen die een illegale versie hebben tegen te gaan:
http://www.gamelux.net/news.php?newsid=1242 En zo hoort het. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |