![]() |
|
all the way:
bed, douche, tent, tuinhuisje, duinen de rest: trein (zowel in coupé als toilet), op bankje langs de ijssel, op een bankje in een park, in het portiek van een kerk, nog meer duinen, bos... ehhm.. dat was het wel zo'n beetje in 't zwembad of anders iig water wil ik het heel graag nog eens proberen.
||
Citaat:
![]() ehm ok komt ie: 8ter de rabobank s'nachts, ehm op de bank, 8tertuin, discotheek, op een vriendin haar bed ![]() je we waren niet zoveel thuis ![]() ben vast nog iets vergeten denk ik ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pfff wat een vraag
![]() Zijn Bed, Mijn Bed ![]() ![]() Verder seksachtige dingen (strelen enzow): Op straat, in volle trein, in disco, bij mijn pa op de bank terwijl mijn broertje thuiswas.. weet ik het ook ![]() |
![]() |
|
Bed van de ander
Bed van mij In het gras (5 meter van het station vandaan ![]() In een tent In het park Op de toiletten bij de bioscoop In de trein, tijdens spits (Handig, zo'n lange jas ![]() En dan nu de raarste: In de bioscoop, tijdens de film
Laatst gewijzigd op 05-07-2002 om 10:25. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
als er mensen op de 2e rij zitten zien ze dat namelijk wél.... (maarjah, weet ik het, geen ervaring mee ![]() |
![]() |
|
We zaten op de achterste rij, naast zo'n grote deur zeg maar, die zat op slot.
En er zaten maar een stuk of vijf mensen in de zaal, behalve ons, de film maakte nogal herrie.. Voor die deur, naast de bankjes was een grote open plek waar geen hond op lette.. dus tja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Seks en maagdzijnde Tapir3 | 12 | 02-04-2013 10:53 | |
Seksualiteit |
Met Wie En Waar Seks? Kutje31 | 4 | 11-01-2013 21:51 | |
Verhalen & Gedichten |
seks in een boek voor 10-13 jarigen? Teetee | 38 | 27-02-2004 19:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sex voor het huwelijk Hardcore | 32 | 20-04-2003 21:51 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |