Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
woow wat drinken jullie veel, ik drink 1, 2 x in de week en soms nog minder, maar dan drink ik wel best veel... toen ik nog mini was (15) was ik echt altijd dronken als ik uitging, gelukkig drink ik nu niet meer zoveel, want ik wordt altijd een beetje depressief als ik een kater hebt
|
Ik drink alcohol als ik uitga enzo en als ik gewerkt heb een paar biertjes, maar gebruik verder geen drugs.
En dat zegt vrij weinig over m'n lifestyle..... En ik drink ook met mate want ik kom al heel lang niet verder dan anageschoten.....
||
Citaat:
Doordeweeks drink ik 's avonds bij het eten wat glazen wijn en erna nog. |
![]() |
|
Ik drink niet en ik gebruik geen drugs. En ik ga weinig uit, sowieso niet doordeweeks en in het weekend ook nog maar zelden want ik zo wordt afgebeuld op mn werk, dat ik dan geen puf meer heb
![]()
|
Ik drink wel 's een glaasje wijn bij het eten bij mijn vriend omdat zijn moeder dat ook wel 's doet. Verder als ik met hem of vriendinnetjes filmpje huur gaat/gaan er ook wel een/wat fles(sen) doorheen. Als ik uit ga drink ik meestal ook wijn, of tequila, en ik blow eigenlijk niet maar laatst wel maar toen was ik dronken. Spacecake vind ik wel weer leuk want daar zit geen tabak is en dat is vies!
|
Verwijderd
|
ik ga veel uit en meestal liugt het aan mijn bui hoeveel ik dan drink,al drink ik de laatste weken teveel vind ik,maar ach,het zal wel bij mn lifestyle horen,bier drink ik niet,ik drink wijn,tequila en veel andere dingetjes dor elkaar waarvan ik de volgende ochtend niet precies meer weet wat het was
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn lifestyle & drank/drugsgebruik beinvloeden elkaar weinig tot niet.
Als ik uitga [weinig] drink ik meestal bier, omdat ik te weinig geld heb voor dure mixjes. Thuis drink ik whisky. Ik blow af en toe, als klasgenoten hebben en het mij wordt aangeboden ![]() |
![]() |
|
Af en toe een jointje, hoewel ik daar enorm mee geminderd ben.
Alcohol vind ik niet geweldig, zeker niet met uitga en omdat ik altijd overal met de auto heen ga drink ik helemaal niet. Heb er overigens een hekel aan als mensen wel drinken wanneer ze met de auto weg gaan, als je gaat autorijden moet je gewoon helemaal niet drinken. Enfin, een glaasje rode wijn/port of witte martini gaat er op z'n tijd wel in. Maar met mate, puur voor de smaak, niet voor de alcohol.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik drink wel & gebruik eigenlijk bijna geen drugs. Vroeger veel vaker, nu heb ik er geen behoefte meer aan. Als ik drink, drink ik wijn, Martini, Coebergh, wodka of Baileys. Ik lust geen bier en van whisk(e?)y val ik om. Het heeft verder weinig invloed op mijn lifestyle, ik drink meestal wel met uitgaan, maar ik kan ook goed zonder. Alleen drink ik eigenlijk nooit.
|
![]() |
|
Ik moet altijd wel een beetje drinken anders word ik chagerijnig en ik ben denk ik vier dagen per week dronken en het is wel lifestylegerelateerd want ik ben nergens anders goed in dus het moet maar en ik ben ziek en heel zielig en ik heb geen zin meer in bier en het voelt heel raar want ik doe nu ineens doorlopers van denksport godverdomme (ik ben wel goed in de viersterren moet ik zeggen, gaaf he)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |