![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb een 9800XT. Maar het ligt blijkbaar aan een fout bij het inladen van de textures in het vid geheugen. Ofzo. Komt vandaag of morgen een fix voor. Maarja, game maar ff kopen eerst voor ik weer ga spelen. En verder werkt mijn steam account nog perfect. -gelukkig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met 1024 / 2*fsaa / af zie ik al geen pixels meer dus het maakt niet uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, ik kan weinig anders zeggen dan 'je bent genaaid'. Die jump had je wel kunnen halen, maar je moet daarvoor je nitro (shift) gebruiken.... En nu zit je dus even vast voor een scripted gedeelte. Waar je zonder die 'trigger' dus gewoon niet uit gaat komen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @funest; je zou even een buggy kunnen spawnen met een cheat, wat imo niet echt cheaten is op zon manier
||
Citaat:
en daarna "impulse 82" met die e er achter dus, denk ik
||
Citaat:
Hapert nooit. (Radeon X800 Pro)
Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 15:14. |
![]() |
||
Citaat:
maar nu ben ik lui en heb geen zin om zelf uit te zoeken wat ik met die hijskraan precies moet doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kom op hey ![]()
||
Citaat:
en je moet er zelf ook nog komen, er is maar 1 brug en die hijskraan staat er natuurlijk niet voor niks dus kijk maar wat je er mee kunt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het is gewoon echt realistisch. Je kunt snipen, guns-blazing, sneaken, of enorm omlopen en dat allemaal op verschillende manieren en naar eigen keuze, vliegen, varen, lopen, zwemmen, rijden.. Die monsters, ik kan me voorstellen dat je dat minder vond.. ik vond ze persoonlijk doodeng (vergelijkbaar met AvP) omdat ze echt dodelijk waren (en er vrij eng uitzagen). Die grote kolossen waren trouwens echt lomp, die waren nog makkelijker dan zo'n kleine, en rechtstreeks gejat uit Quake/RtCW Nog een minpuntje, de jungle had wat levender en interactiever gekunt... |
![]() |
||
Citaat:
![]() tenzij ze mun account weggooien ooit, weet iemand dat toevallig of ze een account weg gooien als hij voor een bepaalde tijd niet word gebruikt? zal wel niet, die disabled ones zullen ze wel der in laten staan, doen ze goed ![]()
||
Citaat:
![]() Maar Unreal TOurnament, owde alle Unreals/Tournaments bij elkaar. UT 1 was de bomb. Maar jah, ga Hl 2 dadelijk maar een spelen. Kan ik ook mee praten met de grote jongens ![]()
||
Citaat:
De graphics van HL2 waardeer ik zeker maar ze voelen minder goed omdat HL2 gewoon een slechter spel is dan HL1 en unreal. Ik heb er €49.95 voor neergeteld en ik voel me nog steeds pwned ![]() ![]() Valve is gewoon naaibedrijf geworden, ze kondigen HL3 aan voor HL2 gereleased is en maken HL 2 kort en zonder echte multiplayer, ze bieden 3 packages aan, bij goedkope package krijg je geen day of defeat (als je het volledige silver package koopt krijg je het 'erbij') Epic Megagames (of waar het ook naar hernoemd is) onthield zich van deze praktijken tot UT2003 en zijn een klein beetje begonnen met UT2004. Blizzard is vind ik nu de beste. Ze maken een erg goed spel (Warcraft II, starcraft, Warcraft III, Diablo), deze spellen zijn helemaal af met een acceptabele singleplayer en fenomenale multiplayer (net zoals halflife 1) en later releasen ze een expansion die echt toevoegt en waarvan je niet zegt 'dit had bij de eerste versie moeten zitten'. Dat is (nu nog) een reden om voor WoW te gaan, van Blizzard verwacht ik niet dat ze me naaien...
||
Citaat:
Starcraft: Ghost is geloof ik ook een probleemkindje geworden als ik me goed herinner. Ik ben sowieso bang dat ook blizzard op een gegeven moment gewoon achteruit zal gaan; ik denk dat ze hun top wel bereikt hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg steeds meer de indruk dat gamemakers tegenwoordig gewoon vergeten zijn hoe een goed singleplayerspel moet zijn. Je zag het bij Far Cry, je zag het bij Doom 3, je zag het bij nog veel meer spellen: máánden vantevoren gilt iedereen als een debiel over systeemeisen, DirectX-ondersteuning, bla bla, noem maar op. Er zijn figuren die een complete PC samenstellen alléén met het oog op HL2. Dan koop je het spel, je speelt het in een weekje uit en wat heb je dan? Ik speel het echt niet met plezier nogmaals uit, terwijl ik Unreal nog steeds keer na keer kan spelen. Het is gewoon geweldig om naar te kijken en naar te luisteren. HL2 is gewoon na een maandje alweer vergeten. Stom spel. |
![]() |
||
€49.95 is een zware bekeuring voor een slecht spel kopen, je houdt erg graag de schijn op dat het goed is voor je gemoedensrust. Mijn vorige fout was Black and White.
Citaat:
2. Het is nog steeds geniaal, graphics vallen tegen maar ik vind HL 1 beter. 3. Dat is niet het geval als mensen dat zeggen nadat ze HL 1 na uitspelen HL 2 hebben gespeeld. 4. Ten eerste, feit is dat mensen verhaal HL 1 beter vonden dan van HL 2... dus wat jij zei is oorzaak. Verder... bij HL 1 voelde je je betrokken en je begreep beter wat je deed, misschien heeft HL2 wel geweldig verhaal maar is dat niet te vatten zonder het 'da story' dossier in een kast bij Valve. 5. Maar speelde je het de eerste keer zo snel uit? 6. Ik hoor meer mensen schreeuwen dat het top is, maar het spel is ook gewoon best teleurstellend. Ook weer niet helemaal kut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien heb je het wel over het meeste gespeelde online spel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de wat meer gevorderde speler uiteraard ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Half Life 1 is never en te nooit in 1 half uur uit te spelen, alleen al door de loading dingentjes ![]()
||
Citaat:
Edit: Hier is de link http://www.archive.org/download/Half...fLife_4545.avi |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: