![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() helemaal als ie al een keer is vreemd gegaan en je hem nog nooit over dat meisje gehoord had. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben toch niet altijd zo onredelijk als ik denk, geloof ik ![]() @ topicstarter: Je klinkt gelukkig niet alsof je helemaal kapot bent nu, misschien voel je je zelfs wel opgelucht? Mja, succes verder met het leven zonder stomme vriend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat er ook mee te maken dat ik ook niet bij hem hoef aan te komen met zo'n aankondiging |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
jah ik zou me ckersss zo voele!! da vink eg nie kunne dan is er tog al iets mis...en vooral omda hij al een x vreemd is gegaan. maar ik vind het een super goede beslissing da je ut uitgemaakt heb... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind het echt niet erg als zij dingen met haar vrienden e.d. zou gaan doen, maar one on one met een andere jongen een avondje bios/uit eten/stappen oid. Nee... dat zou er bij mij niet ingaan. Gelukkig denken we over dat soort dingen wel heel erg hetzelfde, dan leveren ze ook geen problemen op.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat doet m'n vriend wel vaker hoor, ik ken maar 1 meisje uit zijn klas waar die wel es wat over verteld maar wat maakt mij het nou uit met wie die naar de bios gaat. sorry hgoor maar het belangrijkste in een relatie is elkaar vertrouwen, oke, zal ik heus niet altijd doen maar streven ernaar in ieder geval wel, maar pas als hij of zij daadwerkelijk iets doet moet je de ander blindelings vertrouwen, anders kun je dr meteen wel mee kappen, ookal is hij of zij al eerder vreemdgegaan, dan begin je pas weer wat als je elkaar volledig vertrouwt en zo te horen vertrouwd deze persoon de ander niet en ik weet gewoon dat mijn vriend van me houd en dat hij het nooit zou doen en zo wel dan altijd zou zeggen dus maar ik heb dat dus wel es mee gemaakt ja, de tranen waren ver te zoeken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
beeld je gewoon even in dat je net twee maanden opnieuw samen bent met je vriend nadat hij is vreemdgegaan. hij heeft je vertrouwen beschaamd, moet je vertrouwen dus nog terug verdienen. hij vertelt je dat hij met een meisje van zijn klas (alleen) naar de bios gaat. je hebt nog nooit van dat meisje gehoord. je laat merken dat je je er niet comfortabel bij voelt, dat je het maar niets vindt. je vriend trekt zich geen kl*te aan van je gevoelens en vertrekt toch lekker naar de cinema. en dat terwijl er zoveel andere mogelijkheden zijn! hij had je mee kunnen vragen, om dat meisje te leren kennen. hij had bij jou kunnen blijven, want jij bent belangrijker dan eender wie of wat. hij had bijvoorbeeld een beetje moeite kunnen doen om je vertrouwen terug te winnen... neen, hij kiest er dus duidelijk voor om ostentatief te tonen dat je gevoelens hem NIKS waard zijn. je bent verliefd op hem, je wil je relatie opnieuw een kans geven, hém een kans geven, je wil hem kunnen vertrouwen, EN DAN FLIKT IE JE ZOIETS! |
![]() |
||
Citaat:
dan gaat het weer aan, eerst waren er al meer problemen dan dat alleen dus indderdaad je moet de ander vertrouwen maar vertrouwen moet je ook terugwinnen en toen ging hij ook met iemand anders naar de bios. ik vond het niet erg. als ik het zou zeggen zou ie alsnog gaan. maar nu is onze relatie beter dus dat kan ook bij de ts en iemand vertrouwen gaat van 2 kanten, hij doet zijn best maar zij ook, gaat hij weg dat moet je hem wel kunnen vertrouwen uiteindelijk, anders kun je dr bij voorbaat mee kappen
||
Citaat:
Marja... dat ben ik en zijn de meisjes die ik ken.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ik zou graag wat geld verdienen iemand1234 | 6 | 01-03-2017 15:14 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest... SuperSanne | 16 | 11-03-2003 14:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou je er mee omgaan als je vriend/vriendin met een ander naar de bioscoop gaat?? Nefratete | 51 | 11-12-2002 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Oppervlakkige vrienden.. bitsj | 35 | 01-11-2002 13:40 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |