Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 00:35
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 27-11-2004 @ 20:59 :
Waarom belt ie je midden in de nacht om te zeggen dat ie daar in slaap is gevallen?
Pff wel vaag allemaal.
schuldgevoel, en dat probeer je zo snel mogelijk kwijt te raken...
Oud 28-11-2004, 00:38
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
bracelance schreef op 28-11-2004 @ 01:35 :
schuldgevoel, en dat probeer je zo snel mogelijk kwijt te raken...
Inderdaad, deed de ex van een vriendin ook, nadat hij een ander wijf geneukt had smste hij haar
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 26-11-2004 @ 23:48 :
ik zou zin krijgen om vanalles stuk te gooien
en heel hard te gillen en te huilen ofzo

maar ik ben een jaloers kreng
*steekt vinger omhoog*
ik ook
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:18
ilse
ilse is offline
Citaat:

precies.
helemaal als ie al een keer is vreemd gegaan en je hem nog nooit over dat meisje gehoord had.
Oud 30-11-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 27-11-2004 @ 19:51 :
Vanaf het moment dat ik verkering kreeg was het vrij duidelijk dat we niet meer met een "nieuw" iemand van het andere geslacht iets zouden ondernemen in de zin van samen iets leuks doen, elkaar beter leren kennen. Want dat is een potentieel gevaar, en daar moet je je relatie niet aan bloot stellen. Maak het dan eerst effe uit he.

Wel slim van hem om het zo eerlijk te zeggen, hij neemt haar nu alle wind uit de zeilen.

Ik ben toch niet altijd zo onredelijk als ik denk, geloof ik

@ topicstarter:
Je klinkt gelukkig niet alsof je helemaal kapot bent nu, misschien voel je je zelfs wel opgelucht? Mja, succes verder met het leven zonder stomme vriend
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:25
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:

Inderdaad me 2
Maar dat er ook mee te maken dat ik ook niet bij hem hoef aan te komen met zo'n aankondiging
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:22
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:

same here, ik zou gaan huilen van frustratie. Jaleousy is a bitch.
Oud 30-11-2004, 17:20
beesdje
beesdje is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 26-11-2004 @ 22:48 :

jah ik zou me ckersss zo voele!! da vink eg nie kunne dan is er tog al iets mis...en vooral omda hij al een x vreemd is gegaan. maar ik vind het een super goede beslissing da je ut uitgemaakt heb...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:22
Mennuz
Mennuz is offline
Als ik een vriendin zou hebben zou ik expres met andere meisjes naar de bios gaan om haar te zien smeken <3
Een beetje bevestiging is soms zo leuk
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:23
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 27-11-2004 @ 01:23 :
Wat ben ik blij dat ik 'mensen' uit kies die net zo denken over vreemdgaan en 'I wanna see other people' als ik.
Heb je dat hele gezeik niet

Succes.
Stiekem ben ik het hier mee eens.
Oud 30-11-2004, 17:34
Envy
Envy is offline
Mij zou het eigenlijk niet zoveel uitmaken.
Als het goed is vertrouw je elkaar en kan je er van uitgaan dat dat naar de film gaan puur vriendschappelijk is. Dus wat is dan het probleem?
Oud 30-11-2004, 18:05
Kabouter
Kabouter is offline
Sorry hoor, maar waar maak je je druk om?
Als hij je echt leuk vind, dan gaat hij niet vreemd.
Oud 30-11-2004, 18:38
sas_andrea
sas_andrea is offline
zou me er behoorlijk druk over maken, aangezien wij nooit meer naar de bios gaan. meneer vindt dat te duur. (ook wel terecht, maar dan kan die dat niet met een ander gaan doen.)

ik ben trouwens ook zo'n jaloers kreng.
Oud 01-12-2004, 16:49
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 30-11-2004 @ 19:05 :
Sorry hoor, maar waar maak je je druk om?
Als hij je echt leuk vind, dan gaat hij niet vreemd.
Haar voorgevoel was beter.... Tis al uit

Ik vind het echt niet erg als zij dingen met haar vrienden e.d. zou gaan doen, maar one on one met een andere jongen een avondje bios/uit eten/stappen oid. Nee... dat zou er bij mij niet ingaan. Gelukkig denken we over dat soort dingen wel heel erg hetzelfde, dan leveren ze ook geen problemen op.
Oud 01-12-2004, 17:02
Poepkind
Poepkind is offline
zo alle mensjes die zeiden dat er niks aan de hand was... het is uit. Eigenlijk verdietn zo'n klootzak geen vriendin!!! ik wilde ook een keer met een gast en een vriendin naar de bios gaan maar das een heel apart verhaal. mn vriend was het daar alleen niet mee eens en hij zou t uitmaken als ik ging... ben toen maar niet gegaan he
Oud 01-12-2004, 18:45
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 26-11-2004 @ 23:50 :
Kzou me niet zo druk maken
Als ie iets van plan was zou die het juist niet zeggen
Bedankt voor de tip, voortaan dus maar wél zeggen dat ik met een ander iets ga doen?
Oud 01-12-2004, 18:46
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:

Ja me 2, ben ook een jaloers kreng..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:34
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 01-12-2004 @ 18:02 :
zo alle mensjes die zeiden dat er niks aan de hand was... het is uit. Eigenlijk verdietn zo'n klootzak geen vriendin!!! ik wilde ook een keer met een gast en een vriendin naar de bios gaan maar das een heel apart verhaal. mn vriend was het daar alleen niet mee eens en hij zou t uitmaken als ik ging... ben toen maar niet gegaan he
Wat een stakker, die vriend. En wat zwak van je om meteen aan zijn grilletjes toe te geven.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 12:54
Verwijderd
* ziet zichzelf heel vaak gequote * zo zeg, veel jaloerse krengen hier
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:01
saartjeh
saartjeh is offline
welke film?
aardig meisje?
met groep?
gezellie!
nog uiteten?
hoe laat ben je dr weer?
zie ik je morgen?
doe maar de groetjes ookal ken ik haar niet
heel veel plezier
ja hou ook van jou
Oud 02-12-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 02-12-2004 @ 14:01 :
welke film?
aardig meisje?
met groep?
gezellie!
nog uiteten?
hoe laat ben je dr weer?
zie ik je morgen?
doe maar de groetjes ookal ken ik haar niet
heel veel plezier
ja hou ook van jou
yeah, right. tot je zélf in de situatie zit, dan wil ik je wel eens horen janken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:14
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-12-2004 @ 14:09 :
yeah, right. tot je zélf in de situatie zit, dan wil ik je wel eens horen janken.
ja ik heb de rest niet doorgelezen hoor, dus ik weet niet wat er verder stond
maar dat doet m'n vriend wel vaker hoor, ik ken maar 1 meisje uit zijn klas waar die wel es wat over verteld maar wat maakt mij het nou uit met wie die naar de bios gaat. sorry hgoor maar het belangrijkste in een relatie is elkaar vertrouwen, oke, zal ik heus niet altijd doen maar streven ernaar in ieder geval wel, maar pas als hij of zij daadwerkelijk iets doet moet je de ander blindelings vertrouwen, anders kun je dr meteen wel mee kappen, ookal is hij of zij al eerder vreemdgegaan, dan begin je pas weer wat als je elkaar volledig vertrouwt en zo te horen vertrouwd deze persoon de ander niet en ik weet gewoon dat mijn vriend van me houd en dat hij het nooit zou doen en zo wel dan altijd zou zeggen dus
maar ik heb dat dus wel es mee gemaakt ja, de tranen waren ver te zoeken...
Oud 02-12-2004, 13:26
Verwijderd
Citaat:
saartjeh schreef op 02-12-2004 @ 14:14 :
maar ik heb dat dus wel es mee gemaakt ja, de tranen waren ver te zoeken...
neen, je hebt het NIET meegemaakt. de situatie die jij beschrijft verschilt dag en nacht met de situatie waar de topicstarter zich in bevond.

beeld je gewoon even in dat je net twee maanden opnieuw samen bent met je vriend nadat hij is vreemdgegaan. hij heeft je vertrouwen beschaamd, moet je vertrouwen dus nog terug verdienen. hij vertelt je dat hij met een meisje van zijn klas (alleen) naar de bios gaat. je hebt nog nooit van dat meisje gehoord. je laat merken dat je je er niet comfortabel bij voelt, dat je het maar niets vindt. je vriend trekt zich geen kl*te aan van je gevoelens en vertrekt toch lekker naar de cinema. en dat terwijl er zoveel andere mogelijkheden zijn! hij had je mee kunnen vragen, om dat meisje te leren kennen. hij had bij jou kunnen blijven, want jij bent belangrijker dan eender wie of wat. hij had bijvoorbeeld een beetje moeite kunnen doen om je vertrouwen terug te winnen...
neen, hij kiest er dus duidelijk voor om ostentatief te tonen dat je gevoelens hem NIKS waard zijn.
je bent verliefd op hem, je wil je relatie opnieuw een kans geven, hém een kans geven, je wil hem kunnen vertrouwen, EN DAN FLIKT IE JE ZOIETS!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:38
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-12-2004 @ 14:26 :
neen, je hebt het NIET meegemaakt. de situatie die jij beschrijft verschilt dag en nacht met de situatie waar de topicstarter zich in bevond.

beeld je gewoon even in dat je net twee maanden opnieuw samen bent met je vriend nadat hij is vreemdgegaan. hij heeft je vertrouwen beschaamd, moet je vertrouwen dus nog terug verdienen. hij vertelt je dat hij met een meisje van zijn klas (alleen) naar de bios gaat. je hebt nog nooit van dat meisje gehoord. je laat merken dat je je er niet comfortabel bij voelt, dat je het maar niets vindt. je vriend trekt zich geen kl*te aan van je gevoelens en vertrekt toch lekker naar de cinema. en dat terwijl er zoveel andere mogelijkheden zijn! hij had je mee kunnen vragen, om dat meisje te leren kennen. hij had bij jou kunnen blijven, want jij bent belangrijker dan eender wie of wat. hij had bijvoorbeeld een beetje moeite kunnen doen om je vertrouwen terug te winnen...
neen, hij kiest er dus duidelijk voor om ostentatief te tonen dat je gevoelens hem NIKS waard zijn.
je bent verliefd op hem, je wil je relatie opnieuw een kans geven, hém een kans geven, je wil hem kunnen vertrouwen, EN DAN FLIKT IE JE ZOIETS!
het begint er steeds meer op te lijken, het was na 2maand uit met mijn vriend, hij vond zijn ex nog steeds leuk, dat is niet vreemdgaan maar zo voelt het wel, je voelt je gebruikt, je voelt je verneukt je hebt het gevoel dat hij je voorgelogen heeft
dan gaat het weer aan, eerst waren er al meer problemen dan dat alleen dus indderdaad je moet de ander vertrouwen maar vertrouwen moet je ook terugwinnen
en toen ging hij ook met iemand anders naar de bios. ik vond het niet erg. als ik het zou zeggen zou ie alsnog gaan.
maar nu is onze relatie beter dus dat kan ook bij de ts en iemand vertrouwen gaat van 2 kanten, hij doet zijn best maar zij ook, gaat hij weg dat moet je hem wel kunnen vertrouwen uiteindelijk, anders kun je dr bij voorbaat mee kappen
Oud 02-12-2004, 22:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou stik jaloers worden en zijn oren van zijn kop rukken!!

anyway, dit lijkt me niet erg normaal, zeker omdat je ook nooit haar naam gehoord hebt. desnoods kon hij er meer over vertellen.
Oud 02-12-2004, 23:36
Verwijderd
ik denk dat ik zou flippen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 08:56
saturday
saturday is offline
WAT EEN KLOOTZAK!!
(dat hij vreemdgegaan is dus)
hoe dúrft hij?!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 12:42
Eend
Eend is offline
Als hij naar de bios wilt, mag hij dat. Hij weet dat als ie iets doet, dat het dan consequenties heeft, maar ik vertrouw hem er gewoon op dat hij niks doet. Ik doe toch ook wel eens leuke dingen met andere jongens?!
Oud 03-12-2004, 14:35
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 30-11-2004 @ 18:22 :
Als ik een vriendin zou hebben zou ik expres met andere meisjes naar de bios gaan om haar te zien smeken <3
hoe stom, k'ben blij dat ik je vriendin niet ben. T'kan ook heel vaak verkeerd lopen hoor... ik denk dat niet véél meisjes hun eigenwaarde zo verlagen om te gaan smeken... en alleen maar kwaad worden en het misschien zelfs uitmaken als je het te vaak en te expres doet...

Marja... dat ben ik en zijn de meisjes die ik ken.
Oud 03-12-2004, 14:41
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 30-11-2004 @ 18:22 :
Voordat ik me zou verlagen tot smeken bij een jongen... Ik kan me niet voorstellen dat een relatie na zo'n voorval nog in evenwicht is...
Oud 03-12-2004, 15:32
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
filia dei schreef op 03-12-2004 @ 15:35 :
hoe stom, k'ben blij dat ik je vriendin niet ben. T'kan ook heel vaak verkeerd lopen hoor... ik denk dat niet véél meisjes hun eigenwaarde zo verlagen om te gaan smeken... en alleen maar kwaad worden en het misschien zelfs uitmaken als je het te vaak en te expres doet...

Marja... dat ben ik en zijn de meisjes die ik ken.
inderdaad, dat werkt alleen maar averechts
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 18:12
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Met een groep vrienden of collega's naar de bioscoop vind ik allemaal wel best. Met 1 jongen iets afspreken.... neuh dat gaat er bij mij niet in. (Uitzonderingen zijn er altijd, zoals beste vriend, al zou ik me daar ook niet prettig bij voelen)

Maarja, ik ben ook misschien wel extreem jaloers...

Ik verwacht wel dat zij er ook zo over denkt. Ik spreek ook niet zomaar met 1 ander meisje af....
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 18:25
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Multilot schreef op 03-12-2004 @ 15:41 :
Voordat ik me zou verlagen tot smeken bij een jongen... Ik kan me niet voorstellen dat een relatie na zo'n voorval nog in evenwicht is...
Ik was ook sarcastisch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten