Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2002, 16:06
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik trommel overal en altijd kan niet stil zitten ben een echte neuroot hhhmm tjsa voorderest heb ik de laatste tijd de neiging om telkens als ik een stopwoordje gebruik mezelf te slaan
Oud 02-07-2002, 16:09
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb de neiging om altijd m'n woorden kracht bij te zetten door overdreven gelaatsuitdrukkingen, wat waarschijnlijk af & toe lachwekkend overkomt,maar om dat nu een tic te noemen...
Ik haat btw dwangneuroses rondom mij...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:10
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
En ik kijk mensen te direct en teveel in hun ogen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:20
hoeva
hoeva is offline
ik kan niet stilzitten,
kzit de heletijd met mijn benen te bewegen, en als het nie met mijn benen is, dan is het wel met mijn vinger op tafel tikken, met een pen spelen of zow
als ik achter de comp zit, dan zit ik altijd met mijn voeten op de comptafel, en dan oook nog typen
kdoe altijd mijn haar achter mijn oren, terwijl ik weet dat het veels te lang is...
als het stil is, dan moet ik gaan praten, anders is het te stil
en ik loop haast nooit rechtop, altijd mijn schouders naar voren... je word zow moe van rechtop lopen...
Oud 02-07-2002, 16:30
AtHell
AtHell is offline
mmz mja dat met je ogen heb ik totaal niet ik kijk echt graag mensen in de ogen (vooral meisjes *vint in de ogen kijken stiekum een van de mooiste dingen bij een meisje*) maar helaas word dit vaak door molukse mensen hier in de buurt niet zo goed opgevangen en kijken ze boos terug en ik uiteraard weer verwondert terug blijven staren

owja staren ik zit soms schijnbaar heel iritant naar mensen te kijken of als iemand wat aan het vertellen is kijk ik gewoon ergens anders naar en dat komt wel een beetje ongeďntressert over, mmz wat nog meer.. owja als ik me verveel ga ik aan mijn kin zitten net alsof ik ergens diep overna denk (niet dat ik dat dan doe maar aan mijn kin zitten is gewoon fun)

mmz dr zal vast wel meer zijn waar andere mensen zich aan zouden storen maar die weet ik atm niet.
Oud 02-07-2002, 18:22
Faery
Faery is offline
ik knipoog naar iedereen die me aan kijkt
Oud 02-07-2002, 18:43
shanli
shanli is offline
Citaat:
Faery schreef:
ik knipoog naar iedereen die me aan kijkt
geil
Oud 02-07-2002, 18:44
shanli
shanli is offline
Citaat:
AtHell schreef:
mmz mja dat met je ogen heb ik totaal niet ik kijk echt graag mensen in de ogen (vooral meisjes *vint in de ogen kijken stiekum een van de mooiste dingen bij een meisje*)
ooooh,ogen,ogen,ogen,ik kijk graag mensen in hun ogen,vooral bij helblauwe exemplaren(zie jochje bij mijn in de klas,yum,yum)
Oud 02-07-2002, 19:18
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik maak altijd een soort van lief *hm* geluidjes als ik mijn vriend omhels, maargoed buiten dat....
Ik heb wel eens de nijging om midden in een zin te stoppen met praten, dan ben ik even stil en zeg ik laat maar als ik het gevoel heb dat niemand het interesseerd. Daarna begin ik net zo snel weer over iets anders alsof ik iets beters probeer
En als ik me verveel als ik ergens zit krijg ik de nijging dingen kapot te gaan maken, bierviltjes enzow.
Oud 02-07-2002, 19:22
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ps: Ik ken een jongen met echt zoooooo'n onwijs irritante tic's
Als hij je begroet doet hij dat met een buiging en zijn handen tegen elkaar alsof hij een Jedi is ofzow. (noem hem daarom ook Remi wen kewenie..... van obi wan kenobie..... laatmaar.)
Verder moet hij overal maar dan ook echt overal een mening over hebben. Al begin je over tampons heefd hij er nog een mening over, en dan kan hij er uuuren over door praten om je maar te overtuigen, erg irritant.
Oud 02-07-2002, 19:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ps: Ik ken een jongen met echt zoooooo'n onwijs irritante tic's
Als hij je begroet doet hij dat met een buiging en zijn handen tegen elkaar alsof hij een Jedi is ofzow. (noem hem daarom ook Remi wen kewenie..... van obi wan kenobie..... laatmaar.)
Verder moet hij overal maar dan ook echt overal een mening over hebben. Al begin je over tampons heefd hij er nog een mening over, en dan kan hij er uuuren over door praten om je maar te overtuigen, erg irritant.
Ik ken iemand en die knipperd op een hele enge manier met zn ogen,soort van spastisch iets,hij kan dr niks aan doen...maar ik vind het zo vervelend om tegenover hem te zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:30
Floosje
Floosje is offline
Ik bijt nagels en die randjes eromheen
Ik zit ook altijd aan mn ringen en armbandjes
Verder zit ik vaak aan mn haar te "friemelen"
en ik wiebel ook vaak op mn stoel en ik kan niet stil blijven zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 19:32
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ik ken iemand en die knipperd op een hele enge manier met zn ogen,soort van spastisch iets,hij kan dr niks aan doen...maar ik vind het zo vervelend om tegenover hem te zitten.
Hehe, bedenk me ineens nog een tic van iemand anders.
Ik had ooit een meisje in de klas die steeds d'r lip en neus tegerlijkertijd op trok en d'r dan zo'n snuif geluidje bij maakte. Dat zag d'r echt belachelijk uit. (en dan te bedenken dat ze het bewust deed, vond e stoer ofzow)
Oud 02-07-2002, 20:13
yvonnaah
yvonnaah is offline
ik heb zo'n tic dat ik in elke spiegel moet kijken die ik voorbei loop, ff kijkuh of het allemaal wel goed zit enzo. heel irritant dus!!
als ik nix te doen heb ga ik mijn ring af en om doen
als ik nix meer weet te zegguh dan zeg ik altijd: ach ja.......
als ik nix te doen heb ga ik (als ik nagellak op da moment op heb) mijn nagellak eraf krabben of ik krab randjes van mijn nagel eraf
als ik boos word steek ik mijn middelvinger de laatste tijd automatisch op
als ik iemand uit lach steek ik mijn tong uit
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:25
dreadje
dreadje is offline
Als ik er zo over na ga denken heb ik ook wel een aantal tic's:
-als ik ga slapen leg ik altijd de stukken deken die niet 'in' m'n bed liggen in m'n bed.
-als ik zenuwachtig ben ga ik heeeeel snel met m'n been zitten wiebelen.
-ik heb aan m'n linkerduim een duimring en die verschuif ik dan met m'n linker wijsvinger als ik me verveel of als ik zenuwachtig ben.
-ik zit in m'n dreads te draaien als ik met iemand sta te praten.
-als ik bijv. op een terrasje zit met vrienden en er komen mensen voorbij dan kijk ik wat diegene aan heeft en wat ik wel en niet leuk vind en hoe ze er met die kledingstukken leuker uit had kunnen zien (dat is echt m'n vaagste tic ).
Dat waren ze volgens mij wel een beetje
Oud 03-07-2002, 13:30
GRRR
GRRR is offline
ik adem das echt een tic
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Roosa schreef:
Ik had vroeger een heele rare tik, als ik in de auto zat en we reden langs boompjes of paaltjes moest ik bij elk boompje/plaatje mn voet op tillen(de voorkant van mn voet zeg maar)
ja dat heb ik ook..best raar vind ik dat

en dat ik gelijke stappen moet nemen, of als mijn voet over een hogere steen gaat moet mijn andere voet dat ook zodat me gevoel weer gelijk is, in evenwicht.

tja er bestaat ook gilde 'd latourett (of hoe je het ook schrijft) maar dat is meestal extreem of extremer..hoop ik
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 22:25
Chelsea
Chelsea is offline
ik hou ook heel vaak me adem in, en dat merk ik pas alsik opeens uitadem
Oud 03-07-2002, 22:37
Roxy
Roxy is offline
ow ik weet er nog een hoewel het nie echt een tic ofzow is maar gewoon iets wat ik vaak doe... als ik op een stoel zit dan heb ik vaak mn rechtervoet uhm schuin dus dat je onderkant naar links wijst snappie en dan mn linkervoet daarboven op ik weet nie misschien dat het gekomen is omdat ik klein ben en soms nie bij de grond kom dan staat mn linkervoet iig op de rechter maar ik doe het oowk als ik wel bij de grond kom hoor
Oud 04-07-2002, 09:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
biertjehappen schreef:
Ik heb een beetje een zuip tic.............
Waah, koel!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 10:46
June bug
June bug is offline
Tic 1: Ik heb soms ook dat ik moeite heb met mensen recht aankijken, maar alleen als ik er echt bij nadenk. Dus als ik onbewust een gesprekje voer met iemand heb ik nergens last van.
Tic 2: Ik zeg tegen m'n vriend altijd: Sweet dreams als ik em niet meer spreek voordat ie gaat slapen. (Dus als ie bijv. 's avonds hier is, en hij gaat naar huis) Anders slaap ik zelf echt niet rustig...
Tic 3: Als ik 's avonds ga slapen, en ik moet m'n wekker zetten, druk ik altijd een paar keer achter elkaar op alarm on, dan weer off, dan weer on, etc. Anders ben ik bang dat m'n wekker niet afloopt...
Tic 4:Als ik op de fiets zit, en er staan paaltjes langs de weg met een regelmatige afstand er telkens tussen, moet ik altijd met 1 van de 2 trappers beneden zijn op de lijn van zown paaltje. (nog begrijpbaar?)
Tic 5: Ik heb ook net zoiets als wat Thutsui zei, over die ritmes. Dat bijvoorbeeld als ik in de auto zit, dat lantaarnpalen vanuit mijn zichtpunt in het ritme van een liedje op de autoradio op hetzelfde punt als bijv. een vlekje op het raam zitten... Ja ik weet het, het is allemaal heel achterlijk.

En dat van die duimring dat doe ik ook
Dat was het wel...
Oud 04-07-2002, 11:34
PiNoW
PiNoW is offline
als ik me verveel ga ik op mijn nagels bijten of iets kapot maken.
ik bijt altijd. *evil*
en als ik me verveel heb ik altijd gelijk de neiging om te gaan roken.
Oud 04-07-2002, 11:54
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
french kiss schreef:

kijk hier maar eens op http://www.roosvossen.nl/dwangneurose.htm
tis ni echt normaal hoor,zelf zit ik er ook heel erg mee
Ik ken iemand die daar last van heeft...
en geloof me, you don't know it , so SHUT UP.
Oud 04-07-2002, 17:21
yvonnaah
yvonnaah is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Tic 1: Ik heb soms ook dat ik moeite heb met mensen recht aankijken, maar alleen als ik er echt bij nadenk. Dus als ik onbewust een gesprekje voer met iemand heb ik nergens last van.
Tic 2: Ik zeg tegen m'n vriend altijd: Sweet dreams als ik em niet meer spreek voordat ie gaat slapen. (Dus als ie bijv. 's avonds hier is, en hij gaat naar huis) Anders slaap ik zelf echt niet rustig...
Tic 3: Als ik 's avonds ga slapen, en ik moet m'n wekker zetten, druk ik altijd een paar keer achter elkaar op alarm on, dan weer off, dan weer on, etc. Anders ben ik bang dat m'n wekker niet afloopt...
Tic 4:Als ik op de fiets zit, en er staan paaltjes langs de weg met een regelmatige afstand er telkens tussen, moet ik altijd met 1 van de 2 trappers beneden zijn op de lijn van zown paaltje. (nog begrijpbaar?)
Tic 5: Ik heb ook net zoiets als wat Thutsui zei, over die ritmes. Dat bijvoorbeeld als ik in de auto zit, dat lantaarnpalen vanuit mijn zichtpunt in het ritme van een liedje op de autoradio op hetzelfde punt als bijv. een vlekje op het raam zitten... Ja ik weet het, het is allemaal heel achterlijk.

En dat van die duimring dat doe ik ook
Dat was het wel...
DIE 4E TIC HEB IK OOK!! echt irritant heh
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:20
Verwijderd
ik moet OVERAL AAN PULKEN gelukkig niet aan m'n vingers en nagels want dat doet pijn (mietje he), eh consant regels voro mezelf maken of wedstrijdjes met mezelf houden, bijv kijken of je tot daar (alsk aan het lopen ben) me adem in kan houden vet irritant, of bij een film als die gast ze adem in houdt doe ik het automatisch ook
En in huis trek ik altijd aan t touwtje van het licht in de badkamer als ik naar binnen of naar buiten ga, of het licht nou aan staat of uit, ook in me kamer.
Als bij iemand iets fout zit bij kleding moet ik het altijd corrigeren (bijv dubbelgevouwd kraagje ofzo)

Mensen die ik goed ken kan ik makkelijk in de ogen krijken maar mensen neit die ik net leer kennen of leuk vind ofzo dan krijg ik best wel kriebels en ga ik stotteren (weten jullie dat ook weer )

volgens mij kuch ik ook altijd voor ik bel

oh ja ik heb ook best wel een opruim tic, als ik ergens te veel troep vind wil ik het altijd opruimen Maar dat zou je niet zeggen als je in mijnkamer kwam bij mij thuis helemaal niet

dr is volgens mij wel meer maar da weet ik nou zo ff nie
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:46
feline
feline is offline
Ik ben volgens mij juist zo'n type die mensen in de ogen moet kijken, k ga altijd blikken vangen, ik kan er niet tegen als iemand me niet aankijkt tijdens een gesprek.
Verder m'n haar achter m'n oor doen als ik verlgen ben, of naar m'n nagels kijken.
Oud 07-07-2002, 12:17
2young2live
2young2live is offline
1 ik kan mensen ook niet in de ogen aankijken

2 als ik op straat loop en ik heb een liedje in me hoofd heb ik meestal dat op een bepaalde noot van dat liedje ook m'n rechter of linkervoet op de grond moet zetten, en dat leverd vaak wat rare situaties op, sta ik midden op straat met een been midden in de lucht enzo...

3 had ik vroeger met het getal 3, ik moest als ik de trap afliep "1, 2, 3, 1, 2, 3, 1, 2, 3' in m'n hoofd opzeggen
nu heb ik dat met verschilende getallen

4als ik me rechterbeen aanraak ofzo moet ik de linkerbeen ook aanraken

5 als ik moe ben ga ik met m'n ogen knijpen, en soms komen dan oude tics naar boven, me hoofd achterover gooien en dan m'n nekspieren aanspannen, ennuh...m'n neus omhoog halen en met me vinger weer naar beneden duwen

6 met m'n voet of m'n tenen bewegen als ik ergens zit, dat heeft me moeder ook en m'n 2 zussen, het is dus heel druk als we allemaal in een kamer zitten

7 en kleine verschillende dingetjes, dwangneurosetjes, van die deur móet dicht, dat bladje móet verkreukeld worden, ik móet de plank 3x aanraken, 1x slikken als ik ga bellen,die schoen anders neerzetten...etc etc

nu valt het wel mee, heb het vroeger wel erg druk gehad met al die dingen, ik heb nu alleen echt last van nummer 2...
Oud 07-07-2002, 12:20
2young2live
2young2live is offline
oja en als er een persoon voor me zit met een uitgevallen haar op z'n schouder, dan moet ik dat eraf halen,maar meestal bedwing mezelf als het een vreemde betreft, maar bij een bekende pluk ik echt alle pluisjes eraf...
Oud 07-07-2002, 12:31
MelodyofĐeath
MelodyofĐeath is offline
als ik een paar sec niks zeg maak ik altijd zon hmmhmm geluidje,en een soorthuppelstap.. ewmmmmmm
ik zeg vaak van: ja doran dat zeg je weer goed, lekker bezig doran, ik praat dus best wel tegen mezelf enzo.. ewm mjah ff denken
Oud 07-07-2002, 14:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik ga altijd met zo'n briefopener zitten spelen als ik aan t computeren ben..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 15:22
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Als ik met iemand praat, ga ik (vaak) aan m'n oorbellen zitten. vroeger dee ik het licht knopje 3x aan en uit voor ik hem echt uit deed
verder merk ik van veel mensen (ik doe het zelf niet) dat ze met hun vingers gaan knakken, zonder dat ze het doorhebben
Oud 07-07-2002, 15:25
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ohw ja, heel vaak ga ik dingen tellen. bijvoorbeeld als ik op een trap loop, ga ik de treden tellen, of als ik een rij met bomen zie ofzo. vroeger probeerde ik ook altijd de lantarenpalen te tellen langs de snelweg.
Oud 07-07-2002, 16:27
Verwijderd
ghe, ik zit nou volgens mij opgezadeld met een een stuk of tien tics die ik voor het doorlezen van dit topic niet had

goed, wat voor tics heb ik.. ik kijk in elk geval elke avond of het alarm van de wekker wel aanstaat. verder praat ik altijd tegen mn kat, maar dat is niet echt een tic.. ik moet mn kat wel altijd 'gesproken' hebben voor ik naar school ga, anders voel ik me ongemakkelijk. owja, als ik ergens loop waar tegels zijn dan mag ik van mezelf nooit op een lijntje tussen twee tegels in stappen. verder, hmz.. oja, ik bijt altijd op mn onderlip als ik nadenk of als ik tegen iemand praat, dat kan ook heel irritant zijn. *denkt* ik heb niet echt veel tics eigenlijk.. ik ken wel iemand met een tong-uitsteek-tic heeft, bij elk grappigs wat ie zegt steekt ie dan zn tong uit.. net deze smilie > < echt heel lief
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 16:53
boardbabe
boardbabe is offline
haha, nu ik dit topic lees kom ik er achter dat ik eigenlijk ook wel een paar tics heb

Als ik in de auto zit met paaltjes langs de weg, 'spring'ik met mn hoofd over die paaltjes heen, maar dan wel precies in het midden (zit ik dus de hele tijd te knikken in de auto )

Als ik naast iemand loop, moet ik soms in dezelfde maat lopen als diegene

We hadden een keer met biologie een hoofdstuk waar een stukje instond over in-en uitademen, toen ging ik dat telkens controleren enzo, hoe ik nou uitademde. En als je daar bij na gaat denken ga je heel vaag ademhalen

Toen ik jonger was had ik dat ook altijd met iemand aankijken. Heel vaak wegkijken en ik kreeg ook tranen in mn ogen. krijg je weer zo'n opmerking 'Moet je huilen?' Toen beeldde ik mezelf ook in dat ik verlegen was Maar tegenwoordig vang ik blikken juist op. Dat is heel irritant als je iemand tegenkomt die hetzelfde heeft (zijn er gelukkig weinig) want dat zit je de hele tijd in elkaars ogen te kijken als hij/zij langs komt lopen (gister nog gehad , later begon hij te staren enzo, heel irritant )
Oud 07-07-2002, 19:24
Avelon
Avelon is offline
ghe
altijd als je loopt op de stoep je voeten in het midden van de banden van de stoeprand plaatsen, en in de auto idd over de paaltjes of bomen langs de weg heenspringen volgens mij doen heel veel mensen dat net als die trappers
gister zat ik achter de kassa en ik kon gewoon ademen maar elke keer als ik wat moest zeggen even een keer diep ademhalen, die mensen moesten wel denken : goh die vind het werk vervelend, dat kind zit heel de tijd te zuchten.. ik hoop dat dat nog overgaat, soms kan ik het dan bedwingen en dan heb ik het gevoel dat ik niet goed adem heb gehaald krijg ik dalijk schijnastma ofzo ghe
en idd in elke speigel of winkelruit kijken of alles goed is
is dat niet gewoon ijdelheid. gister zag ik mensen langs een spiegel lopen zonder erin te kijken..dat vond ik wel zoooo raar
Oud 07-07-2002, 20:31
Infaustus
Infaustus is offline
ik zit altijd aan m'n sik.....
Oud 08-07-2002, 15:36
McMotion
McMotion is offline
ik zet het volume van m'n stereo altijd op een even getal.. ook als iemand anders het volume verandert zorg ik er voor dat hij weer op een even getal komt te staan

als ik in de bus zit ofzo dan klap ik vaak mijn tanden op elkaar precies tussen twee lantaarnpalen of twee keer tussen twee lantaarnpalen.. dus PAAL-*klap*-PAAL-*klap*-PAAL-*klap* of PAAL-*klap*-*klap*-PAAL-*klap*-*klap*
dat doe ik ook wel met auto's die voorbij rijden, dan is het dus onregelmatig maar dan probeer ik het ook zo ritmisch mogelijk te doen
Oud 08-07-2002, 15:42
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
[B]oh ja ik heb ook best wel een opruim tic, als ik ergens te veel troep vind wil ik het altijd opruimen Maar dat zou je niet zeggen als je in mijnkamer kwam bij mij thuis helemaal niet
ik heb precies het tegenovergestelde! dus als je nog eens van die neigingen hebt kan je altijd hier naar m'n kamer toekomen dan kunnen we onze ticks elkaar compenseren!
Oud 08-07-2002, 18:20
vixen
vixen is offline
- als k niks te doen heb ga k altijd op mn duimringen bijten
- als ik over tegels loop moet ik of op de lijnen lopen, of juist de lijnen niet aanraken
- als ik niks weet te doen ga k op mn onderlip bijten
- ik moet ook altijd in elke spiegel die ik tegen kom kijken, maar dat is niet omdat ik ijdel ben, maar ik weet niet waarom wel dan.
Oud 08-07-2002, 18:55
June bug
June bug is offline
Ik ben een van mijn meest grote tic's vergeten bedenk ik me nu...
Ik trek altijd aan velletjes aan m'n mond/lippen... echt heel irritant. Soms zeggen mensen wel eens van: eej jij hebt een koortslip, maar dan zit er gwn een wondje omdat ik er een velletje vanaf getrokken heb. Dus ik heb ook flink last van de "velletjes-trek-tic"...
Oud 08-07-2002, 21:50
french kiss
french kiss is offline
Citaat:
a new noise schreef:

Ik ken iemand die daar last van heeft...
en geloof me, you don't know it , so SHUT UP.
moet ik shut up pen
Oud 08-07-2002, 22:35
EternalDeath
EternalDeath is offline
Ik kan mensen op sommige momenten niet goed in hun ogen kijken, bijvoorbeeld op serieuse momenten dan is er iets in mij wat gaat lachen dus kijk ik de andere kant op....want als ik ze wel aankijk denken ze dat ik ze voor de gek hou

Voor de rest heb ik weleens dat ik op sommige dagen tic´s heb...haha....zoals aaaaaaaaah zeggen na mn drinken....gewoon automatisch...

Oud 10-07-2002, 16:56
~tHe OnE aNd OnLy~
~tHe OnE aNd OnLy~ is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
ik wijf altijd met mijn duimnagel (het grote gladde vlak dus ) over mijn bovenlip

of eigenlijk over mijn snotgeultje

tic die ik overgehouden heb van het vele nagellakken in het verleden
ik checkte altijd of de lak droog was door met mijn nagel over mijn bovenlip te gaan...
en als die dan niet droog was had je een soort van snorretje?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:31
Ska-nne
Ska-nne is offline
Ik loop altijd op mijn tenen als ik mijn schoenen niet aan heb
Oud 10-07-2002, 22:28
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Aangezien ik erg fan ben van Hip-hop en met name draaitafels (scractchen enzo), scratch ik graag met van alles en nog wat

met name bierviltjes, borden en gewoon air.
Oud 10-07-2002, 22:48
Gaia
Gaia is offline
[QUOTE]Lindansje schreef:
[B]ik wijf altijd met mijn duimnagel (het grote gladde vlak dus ) over mijn bovenlip

of eigenlijk over mijn snotgeultje

dat doe ik ook altijd...dies zo lekker zacht. Ik polijst hem daarom ook extra veel.

Verder ga ik als ik me op m'n gemak voel, tegen m'n vriends borst bijvoorbeeld, ga ik een soort spin-geluidje maken.

Tja verder heb ik volgens mij wel meer tics, maar sta ik daar niet echt bij stil, pas op het moment dat ik het doe.

Ik doe wel heel vaak m'n haar achter m'n oren en haal het er daarna weer weg, omdat het veel minder leuk staat...

Owja ik loop ook altijd zo snel mogelijk de trap op als ik van de kelder vandaan kom.
En als ik ooit zwom in en zwembad stelde ik me altijd voor dat de zwarte strepen haaien waren, dus zwom ik er heel hard vandaan.

hmmz ik kom even niet op meer tics maar ik weet zeker dat ik ze heb.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:01
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
boardbabe schreef:

Als ik in de auto zit met paaltjes langs de weg, 'spring'ik met mn hoofd over die paaltjes heen, maar dan wel precies in het midden (zit ik dus de hele tijd te knikken in de auto )
dacht dat ik de enige was die dat deed..lantaarnpalen dan trouwens he

Citaat:

Als ik naast iemand loop, moet ik soms in dezelfde maat lopen als diegene

*herkent ook*
Oud 11-07-2002, 11:39
UnUsual
UnUsual is offline
*wordt blij* ik weet nog wat!
als ik op de wczit doe ik altijd mijn ogen dicht
Oud 11-07-2002, 11:43
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
bij een film als die gast ze adem in houdt doe ik het automatisch ook

Heb ik ook
Oud 14-07-2002, 14:47
Verwijderd
Als ik met iemand sta te praten kannik diegene niet aankijken, anders word ik rood
Ik ruik altijd eerst aan mn eten voordat ik het opeet..
Vroeger moest ik altijd mn hele kamer doorzoeken om te kijken offer geejn enge msnen waren.. en ik moest altijd voordat ik ging slapen *minstens* 3 minuten onder mn bed kijken, anders konnik niet slapen, toen heeft mn pa laden onder mn bed gemaakt
Als ik ga boarden, MOET ik altijd eerst een x vallen (hoeft niet persee hard), anders bennik bang dattik (als ik egt aant boarden ben) iets breek ofzow...
Als ik zenuw8ig ben ga ik hele vage geluidjes maken...

dat wast wel ongeveer denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten